Reg. datum: 04 oktober 2007
Reg. datum: 04 oktober 2007
als het goed is, is het mogelijk het kapje van je audio line out los te peuteren. Mocht dat lukken dan is het ook een kleine moeite om de 3.5mm jack van je speakers los te knippen en deze aan de binnekant op je moederbord te solderen.
verder een onevenaarbare dikke mod.
Zygivt wijzigde dit bericht 13-03-2008 12:47 (10%)
Lid van GTS
Uitgebreide spec's
Ok ok een schakelaartje extra zou dan daar weer de oplossing op zijn.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verder ziet het er echt super uit, al ben ik niet zo'n star wars fan
Intel E2160@3,0GHz, Gigabyte P35DS4, Twinmos 2GB@DDR900, MSI 8600GTS HDOC, Samsung 320GB S-ATAII, Creative Audigy 2 Platinum
tbcl site. Ja 2008 moet er ook nog steeds op. Ik weet het. Maar ik ben te druk met me Caddy.
De radarmod van [EXC]EéVé en hij draait echt !

De ontzettend strakke Entono Xtrauma # 0137 van Warkel

Hij had ook zijn server meegenomen, die ook niet mis is.

en hier de superstrakke Shuttle van Brutus.

Maar dit topic gaat over mijn modje R2... hier als bijrijder...

( je had de medeweggebruikers moeten zijn kijken....... LOL )
En zo stond hij naast mijn tafel....

De achterkant.

close-up van de achterprint.

De jury vond hem de beste en daarvoor kreeg ik een mooie beker :-)

Ik heb nog een lijstje gemaakt met kleine TO-DO dingetjes, maar das allemaal intern en niet de moeite waard om nog meer foto's te plaatsen. Ik ga dan ook beginnen met (een) nieuw(e) project(en). Ik heb inspiratie en materiaal voor 3-4 nieuwe mods, alleen geen tijd.
Ik wil afsluiten met iedereen te bedanken die me heeft geholpen met tips, trucs, links, op- en
aanmerkingen, opbouwende kritiek en ofc nieuwe of gebruikte hardware voor al mijn projecten. Bedankt Salland, Space Promotion, Sapphire, Revoltec (Listan) en Zalman (Essers). Tot het volgende project dan maar !
groeten Frenkie
Ik ben zeer onder de indruk
Echt supermooi en terecht gewonnen!!
Intel E2160@3,0GHz, Gigabyte P35DS4, Twinmos 2GB@DDR900, MSI 8600GTS HDOC, Samsung 320GB S-ATAII, Creative Audigy 2 Platinum
zon ding wil toch iedereen?
Get Airflow, save the world.
Was je trouwens niet bang dat R2 beschadigt zou raken van de autorit?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Neu, ik rij niet zo wild (meer).quote:link0007 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:51:
Hey cool, wist helemaal niet meer dat je naar T.i.M.e.S ging, anders was ik wel even komen kijken!
Was je trouwens niet bang dat R2 beschadigt zou raken van de autorit?
Je zal maar in de file staan naast R2D2
Hierbij ook mijn welverdiende felicitaties voor je overwinning en ik vind het haast jammer dat je project alweer ten einde is, nu maar hopen dat we Frenkie snel weer bovenaan zien staan met iets nieuws
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Kijk ook eens op www.floriske.nl
Ik vind startrek/starwars of whatever niks aan (behalve Thgttg, de droogheid
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Reg. datum: 14 februari 2006
hier staan nog een aantal mooie foto's in van een àndere nagemaakte R2D2 (en andere starwars-figuranten)
toen ik deze site van iemand doorgelinkt kreeg, moest ik gelijk hieraan denken
misschien is de Frontbay Audio-header wat makkelijkerquote:Zygivt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:45:
een tip voor als je iets meer werk op je hals wilt halen voor een beter uiterlijk.
als het goed is, is het mogelijk het kapje van je audio line out los te peuteren. Mocht dat lukken dan is het ook een kleine moeite om de 3.5mm jack van je speakers los te knippen en deze aan de binnekant op je moederbord te solderen.
[afbeelding]
verder een onevenaarbare dikke mod.
die zit op bijna ieder moederbord:

InjecTioN wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:12 (59%)
Reden: audioheader
Phenom II 940BE + Scythe Mugen || Radeon HD5770 + 1024MB || 4x 2GB PC1066 || Asus M4A79 Deluxe || 2x 750GB RAID0 + 2x 1TB || 2x Samsung SynchMaster 206BW - http://specs.tweak.to/13581
Reg. datum: 23 april 2008
Even klein vraagje, hoeveel heb jij er totaal aan uitgegeven?
mattie1992 wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:28 (20%)
Reg. datum: 23 april 2006
Dit zijn geen nagemaakte figuren^^quote:InjecTioN schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:08:
http://havoc1138.livejournal.com/156040.html
hier staan nog een aantal mooie foto's in van een àndere nagemaakte R2D2 (en andere starwars-figuranten)
toen ik deze site van iemand doorgelinkt kreeg, moest ik gelijk hieraan denken![]()
Ben er afgelopen weekend ook geweest, veel van deze rekwisieten kom regelrecht uit de film of zijn schaalmodellen die ervoor gebruikt zijn. Erg tof om te zien
120 euro aan hout voornamelijk. PC was een afgedankte kantoorbak. Rest is handwerkquote:mattie1992 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:28:
Heb deze log al vaak doorgelezen, maar zag vandaag pas voor het eerst de filmpjes... JEZUS WAT TOF! Echt mooi gedaan man, respect!
Even klein vraagje, hoeveel heb jij er totaal aan uitgegeven?
Reg. datum: 03 augustus 2005
BTownMadness wijzigde dit bericht 26-05-2008 19:10 (19%)
Je moet je eigen zaak beginnen Frenkie. En in opdracht zulke mods maken. Ik weet zeker dat het een succesvol bedrijf wordt.
Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkigquote:QUILIX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:31:
Wowww ongeloofelijk mooie mod![]()
Je moet je eigen zaak beginnen Frenkie. En in opdracht zulke mods maken. Ik weet zeker dat het een succesvol bedrijf wordt.
Precies, ik denk dat QUILIX onderschat hoeveel uur er in een goede casemod gaat zitten en hoeveel die kast dan wel niet zou kostenquote:Frenkie123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:05:
[...]
Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkig
Je kast laten modden? Brink of Modding
Recente casemods: miXture, Cubeleon
Reg. datum: 02 oktober 2006
Nee het is wel een stoere mod.
Greeneye1992 wijzigde dit bericht 02-06-2008 19:41 (28%)
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
quote:Greeneye1992 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:41:
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.
Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht
En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.
Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?
X-Leben 15 - 15-17 juni Nijmegen
„Ich liebe es, wenn ein Plan funktioniert!“
Reg. datum: 03 juni 2008
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer
Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!
iig nog gefeliciteerd met je prijs
...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods
Frietjemet wijzigde dit bericht 30-11-2008 22:57 (5%)
Zoals Terw_Dawn al zei het is je van harte gegund. Heel veel succes met je volgende mods!! Ik hoop dat dit weer een flinke opsteker voor je is. Vorig jaar was je 4de en nu 1 en 2!! Goed gedaan kerel!!
En dat logo van 3 meter lang hangt binnenkort in me modhok. Paste gewoon in de caddy.
tbcl site. Ja 2008 moet er ook nog steeds op. Ik weet het. Maar ik ben te druk met me Caddy.
Ik weet het zeker dat je me gaat verslaan! Cubeleon is gewoon supervet ! tot dan !quote:brinkdinges schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:57:
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te pratenEn bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan
gamepc Nick Black Ops/ BFBC2: Pr0faker
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/1
1337 Prutz0r Spec's 20172 3DMarks :D | Toekomstmuziek in het heden klik hier niet
bloedmooi
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/9
bizar
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/21
strak
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/10
Maar een vote voor r2d2 uiteraard!
Giant87 wijzigde dit bericht 25-12-2009 00:16 (6%)
iMac 27" i7 - 8GB - 1TB <3
Maar uiteraard een vote voor R2D2!
Xenomorphh wijzigde dit bericht 25-12-2009 12:05 (7%)
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
If water polo was easy, it would be called football
Soort verf ja, je kunt overal op schrijven/tekenen.quote:jorritnr4 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 18:31:
werkt de gellpen als een soort van uv verf? of alleen de delen die door schijnen?
Ik heb precies dezelfde keuze gemaaktquote:brinkdinges schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:39:
Eensch, dus ik heb uiteindelijk voor Cygnus X1 gekozen, al was Neptune's Trident een goede tweede
Frenkie123 wijzigde dit bericht 29-12-2009 16:31 (28%)
Reg. datum: 07 oktober 2003
Vind persoonlijk die piramide veruit de mooistequote:Frenkie123 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:29:
Ik heb precies dezelfde keuze gemaaktCygnus X1 gaat winnen, lijkt me niet zo moeilijk.
Ben ook bang dat R2-D2 het niet gaat redden, maar is ook een erg mooie mod.
Heb dit topic van begin af aan gevolgd ook, staat er al een nieuw project in de startblokken?
ja, daag.