|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Misschien Conrad ??quote:TEAMIKKE schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:45:
[...]
Weet jij toevallig een winkel waar je dat soort shit kunt halen? Zou een stuk makkelijker zijn dan oude apparaten slopen
File not found: Loading something that looked similar.
My cases; The Machine, BFG, R2-D2, Sting, Wall-E, C&C Powerplant etc etc
Ook duur en er staat maar bar weinig info bij. Ik sloop wel ff verderquote:
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Good luck man, ziet al goed uit!
#286 @ ECCp: 2263 dps | Aggression #16 @ ECC2: 150.769 dps | X-G @ ECC2: 37.606 dps | SoB #1: 2.540.500.847 G [Doe jij mee met DPC en zoek je een Subteam? Join Us! Contact me
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
Je zou ook ff kunnen kijken bij zo'n modelbouwzaak, die moeten ze ook wel hebben.quote:TEAMIKKE schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:05:
[...]
Ook duur en er staat maar bar weinig info bij. Ik sloop wel ff verder
Ik weet dat er een is met meerdere filialen, de naam ben ik alleen kwijt. Er zit er eentje in Delfgauw, en _ferry_ weet wel hoe die heet
qed
Mooi afronden en op maat maken voor het brilleglas. ( een tip van de R2 builders, gewoon
de plaatselijke opticien gevraagd )
Voor de beide Front-displays heb ik twee Velleman printjes gekocht, orgineel met rode
LEDs, maar die gebruik ik niet, daarvoor heb ik in Hong Kong witte en blauwe LEDs
besteld a 0.99 Euro per 100 ( ex verzendkosten
Wat met trespa ziten spelen om de LEDs in te zetten.
Uit Hong Kong komt deze el cheapo kerst verlichting, 100 witte LEDs en 8 verschillende
patronen oplichtend. Kosten 0.99 Euro ( ex verzendkosten
Niet M0kkuh!, lekker W0kkuh!!
Ik heb ook goedkope kerstverlichting gekocht, 1 Euro of zo, maar wel in Nederland, in Trekpleister of zo. Zulke winkels hebben budget electronica achterin.
R2-D2 is mooie casemod idee, dus in ben benieuwd. Wat ik ook niet vergeet is dat ie ook kan projecteren in film. Een kleine DLP beamer in de bovenkant bouwen kun je zo'n idee stimuleren. Je maakt dan mediacomputer van.
Maar goed, dat is nog te vroeg om te zeggen.
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Er is een R2 laatst op de markt gekomen met een beamer en ipoddock enzo erin.quote:MrDummy schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:05:
Een kleine DLP beamer in de bovenkant bouwen kun je zo'n idee stimuleren. Je maakt dan mediacomputer van.

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/r2d2/
Hardstikke leuk natuurlijk, maar niet echt low-budget he?
Maar ik zou er inderdaad zeker een afstandbediening bij maken, waarmee je middels de software ook de R2 D2 kunt aansturen ...Succes !
{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}
Reg. datum: 29 april 2002
Grappig dat je dat noemt, omdat de trekpleister en andere winkels hun stock gewoon uit china halen en het hier gewoon doorverkopenquote:MrDummy schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:05:
Pas op met el cheapo led producten. Weerstand kan zelfs daar ontbreken (wat kosten scheelt) en kan je na tijdje gebruik leds destroyen. Even controleren op juiste electronica opbouw is geen slecht idee.
Ik heb ook goedkope kerstverlichting gekocht, 1 Euro of zo, maar wel in Nederland, in Trekpleister of zo. Zulke winkels hebben budget electronica achterin.
Inderdaad wel prijzig, maar met mijn led beamer project maakt dat wel mogelijk om budget laag te houden. En minder hitte risico. Voor iets van 50-200 Euro ongeveer heb je genoeg materiaal om wat van te maken. Dat is afhankelijk of je defecte beamer gratis krijgt of voor lage prijs kan kopen. De goedkoopste 50 Euro is gratis beamer, alleen geld gaat naar powerleds en wat electronica. Als voeding is de computervoeding genoeg omdat alles in R2D2 behuizing gaat.quote:SKiLLa schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:17:
Ja, hardstikke cool die R2 D2 in de winkel, maar voor ~2500 e-tjes, kan onze casemodder hiero er vast iets veel mooiers van maken, al is het dan misschien zonder beamer.
Maar ik zou er inderdaad zeker een afstandbediening bij maken, waarmee je middels de software ook de R2 D2 kunt aansturen ...Succes !
Met compaq MPxxxx beamer, dankzij hun verticale bouwvorm is lens bovenaan. Dat maakt plaatsen van beamer in de kopstuk mogelijk.
Met MPxxxx beamer kun je ook remote controllen. Met IR afstandsbediening zit er ook muis op zodat je mediacenter kan bedienen vanuit je stoel.
Maar goed, dat is dus extra idee punt voor je project
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Ga jij een R2D2 namaken?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Natuurlijk niet, Yoda, jeweettoch.....quote:Daywalk3r schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:19:
Iedereen kan zo goed raden.. mag ik dan ook een keer raden?
Ga jij een R2D2 namaken?
Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche
hahahahahahquote:Daywalk3r schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:19:
Iedereen kan zo goed raden.. mag ik dan ook een keer raden?
Ga jij een R2D2 namaken?
sorry hoor
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Gast, doe ff rustig. Het leek me vrij duidelijk dat het als een grapje bedoelt was. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat je de grap er niet van inziet, is je reactie wel heel erg overtrokken. NoFI natuurlijk hoorquote:AlexanderB schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:25:
[...]
hahahahahah
sorry hoorplaatjes kijken en *niets* lezen? zelfs niet de titel van het topic waar je op klikte?
The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
Een klein mini-lava lampje van de Aktion, kosten 0.99 euro.....
Zit een piepklein printje in met 3 gekleurde LEDs die @ random in en uit faden.
Precies wat ik zocht, in de R2 zit er namelijk een op.
Van Vikureen een doosje gemaakt met een mat geschuurd perspex bolletje, waar dit
printje achter komt.
Ook van de jongens van Space Promotion kreeg ik de nieuwste ZALMAN fancontroller,
en die moet in de case komen.
Een rechthoeking onderdeel in een ronde case...... hmmmm even iets bedenken met
hulp beugeltjes.
Sorry hoor.. Ik kan ook wel zien dat dit er staat [CCIP]R2-D2 en heb alles gelezen maar omdat sommige zomaar dingen konden raden waar TS/Casebouwer zo versteld van stond wou ik ook wat raden. Daarom maakte ik als "grap" een inkooper door te vragen of het R2-D2 zou worden.quote:AlexanderB schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:25:
[...]
hahahahahah
sorry hoorplaatjes kijken en *niets* lezen? zelfs niet de titel van het topic waar je op klikte?
mensen die hem niet grappig vinden moeten niet reageren.
Het was ook meer als flauwigheid bedoelt.. Ja daarvoor moet ik naar de HK... maar overal moet een beetje geouwhoerd worden!
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
quote:theorganiser schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:55:
zalman zfmc-2 ?
of niet ??
in iedergeval mooie mod
ZM-MFC2 !!!!

Hoe verzin je het echt!?
of je doet het even niet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last