Gathering of Tweakers

Quicksearch
Omdat er behoorlijk vraag is naar certificaten om symbian software te kunnen signen bij deze een speciaal topic ervoor :)
Vanuit het Nokia N95 topic bij deze al 4 mensen die certs maken, te bereiken over de mail.Als er nog meer mensen zijn hoor ik dat graag dan zal ik ze toevoegen.

Je kunt ook je IMEI nr hier posten met je mail adres dan zal alsnog iemand er eentje voor je maken.

Post aub geen programma`s hier die je gesigned wil hebben, signen kun je zelf dus wij maken alleen maar certificaten die voor het signen nodig zijn.

Voor meer info over het signen van bestanden kun je hier terecht.

Ginz wijzigde dit bericht 09-12-2007 15:59 (11%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Heb zo mijn twijfels of het legaal is voor anderen te signen, meen daar iets over gelezen te hebben...

ACSP, ACTC & ACSA certified

quote:
Ballebek schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:11:
Heb zo mijn twijfels of het legaal is voor anderen te signen, meen daar iets over gelezen te hebben...
Dit is naar aanleiding van oa een aantal misverstanden in het Nokia N95 met de reactie van moderator Ginz:
quote:
Ginz schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:24:
[modbreak]
.....Overbodige tekst.....

Misschien is het interessant om een apart topic te maken over het 'signen', want dit is volgens mij niet alleen maar van toepassing op de N95.[/]

@Dafmay hier beneden, is aangepast in de startpost

Sjengcity wijzigde dit bericht 10-09-2007 15:28 (43%)

quote:
Sjengcity schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:24:
Omdat er behoorlijk vraag is naar certificaten om symbian software te kunnen signen bij deze een speciaal topic ervoor :)
Vanuit het Nokia N95 topic bij deze al 4 mensen die certs maken, te bereiken over de mail.
Dafmay
Shumi2004
Sjengcity
Patrick35
Als er nog meer mensen zijn hoor ik dat graag dan zal ik ze toevoegen.

Je kunt ook je IMEI nr hier posten met je mail adres dan zal alsnog iemand er eentje voor je maken.

Post aub geen programma`s hier die je gesigned wil hebben, signen kun je zelf dus wij maken alleen maar certificaten die voor het signen nodig zijn.

Voor meer info over het signen van bestanden kun je hier terecht.
Prima actie Sjeng ! Voor de volledigheid, ik weet niet of ik dit topic in de gaten ga houden (heb er al een aantal onder mijn aandacht), dus voor mij graag het verzoek op de PM of direkt via email.

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Ballebek schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:11:
Als dat het geval is, dan staan wij dat natuurlijk niet toe..

Heb jij voor mij iets waarin staat dat dit verboden is?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Tweaker Dealer

quote:
Ginz schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:37:
[...]

Ik meen dat de insteek van dit topic is een imei gebonden certificaat te kunnen krijgen en wat de gebruiker er uiteindelijk zelf mee doet is zijn probleem.
Het hele idee van Nokia om sommige bestanden gesigned te willen hebben i.v.m. eventuele virussen is i.m.o gewoon bagger. Er zijn zat developers welke goeie freeware maken maar gebonden zijn aan een cert welke aangeschaft kan worden voor belachelijk veel geld, dus.....

misschien een hint voor de vodafone gebruikers onder ons.

via my vodafone hem je een ...@vodafone.nl email adres en daar kun je zonder problemen mee aanmelden (zelf ook zo gedaan vandaag)

Ik betreur het ten zeerste, dat een mede tweaker tussen neus en lippen door laat weten dat Route 66 blij zal zijn met mijn signen. Dit via mail.

quote:
patrickt35 schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:51:
Ik betreur het ten zeerste, dat een mede tweaker tussen neus en lippen door laat weten dat Route 66 blij zal zijn met mijn signen. Dit via mail.
Tja wat doe je eraan :(

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Tweaker Dealer

quote:
patrickt35 schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:51:
Je doelt niet op mij hopelijk? Ik ben laatste keer niet zo aardig geweest (sorry daarvoor ;) ) maar denk dat ik hier van mijn zijde uit iets verkeerd begrijp?

quote:
Ginz schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:37:
[...]

Tijd terug toen ik registreerde stond er nadrukkelijk dat je alleen voor eigen gebruik mag signen maar kan het nu niet terugvinden, nevermind dus ;)

ACSP, ACTC & ACSA certified

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 03:09:
[...]

Je doelt niet op mij hopelijk? Ik ben laatste keer niet zo aardig geweest (sorry daarvoor ;) ) maar denk dat ik hier van mijn zijde uit iets verkeerd begrijp?
Natuurlijk heb ik het niet over jou.

Certi's kan je tegenwoordig ook bij mij aanvragen,
Even een mailtjesturen en t komt goed :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Kan één van jullie ook UIQ3 apps signen?? zou wel erg nice zijn

P990

quote:
tijmeng schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:28:
Kan één van jullie ook UIQ3 apps signen?? zou wel erg nice zijn
Wel een klein beetje lezen hè ;)
quote:
Maar een cert voor je maken is geen probleem ;)

Reg. datum: 12 september 2007

Hoi,
als FiPo even een mededeling dat ik vandaag SUPER ben geholpen door robbinonline!
Mailtje sturen, IMEI doorgeven en het werkt als een trein. Geweldige uitleg erbij, kortom, een tevreden mensch aan deze zijde van het toetsenbord! _/-\o_

This is a Nokia fan!!

Thanks voor de tip!!
Van de week ging t nog niet, maar nu eindelijk weer een account!!

_/-\o_ _/-\o_
quote:
Meeki schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:47:
misschien een hint voor de vodafone gebruikers onder ons.

via my vodafone hem je een ...@vodafone.nl email adres en daar kun je zonder problemen mee aanmelden (zelf ook zo gedaan vandaag)

Wanna have symbian applications?? Check me out!!

Werkelijk Super!!! die hulp van Robbinonline. Vanavond een mailtje gestuurd en nog geen uur daarna al antwoord. Met behulp van zijn info was alles kinderlijk eenvoudig is te installeren. Heel erg bedankt dat je dit wilt doen voor de N95-bezitters!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

happigoppeijnen wijzigde dit bericht 13-09-2007 23:52 (6%)

Reg. datum: 25 september 2007

Modbreak:
Certificaten voor gekraakte software opvragen is natuurlijk not_done!

TinuX wijzigde dit bericht 26-09-2007 09:49 (78%)

hallo ik vind dat jullie goed bezig zijn als iemand voor mijn een cert kan maken zou ik heel blij zijn mijn imei nr 356996011187811 en mail is naardemobiel@hotmail.com :) alvast bedankt
ik heb inmiddels een cert gekregen bedankt ivo !!!! :)

naardemobiel wijzigde dit bericht 10-10-2007 12:35 (17%)

quote:
naardemobiel schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:11:
hallo ik vind dat jullie goed bezig zijn als iemand voor mijn een cert kan maken zou ik heel blij zijn mijn imei nr 356996011187811 en mail is naardemobiel@hotmail.com :) alvast bedankt
Done

kan ook iemand voor mij een cert maken ?? als vast hartelijk dank . :)

ben voor zien :)

mikerockefellar wijzigde dit bericht 11-10-2007 14:57 (29%)

Gsm-Dealer

Dank je wel

Ghostface wijzigde dit bericht 12-10-2007 21:29 (87%)

Nokia verzamelaar .... heb je nog wat ? PM me :) genoeg ruil matriaal

Tweaker Dealer

@Ghostface
Check mail

a.k.a Nilz

even een algemeen vraagje over het signen.. is het nou zo dat je voor elke sis bestand het hele process opnieuw moet doen (key file maken, csr maken, cert requesten)? Of kan je gewoon met 1 key file en 1 cert file al je sisjes signen?

AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws