Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zoals iedereen in dit deel van het forum wel zal weten komt deze week in Nederland de HTC Kaiser dan toch echt. Reden voor veel mensen om een abonnement te verlengen, het toestel los te kopen of een nieuw abonnement af te sluiten.

Nou heb ik dus zelf ook erg veel interesse in dit toestel, echter er komt ooit ook een HTC Polaris uit. Een toestel waar eigenlijk vrij weinig over te vinden is, sommige mensen zeggen dat deze ergens in oktober uit komt, maar dan natuurlijk pas later hier in Nederland.

http://www.pocketinfo.nl/contentimages/avatars/8vp4c6053p-POLARIS.jpg

Hierboven staat, althans dat zeggen ze, de HTC Polaris de opvolger van de HTC Artemis (P3300). Nu heeft de Polaris geen QWERTY toetsenbord en ik heb nog geen keuze kunnen maken tussen wel of niet een toetsenbord. Het is natuurlijk makkelijk in je zak doen als hij wat kleiner is.

Zijn er hier mensen met meer informatie over de HTC Polaris en dan voornamelijk wanneer deze ongeveer in Nederland zal uitkomen? Alle informatie komt zo een beetje uit Juni/Juli over de Polaris.
quote:
*
This information is from a leaked document that shows HTC’s Roadmap of up-and-coming devices. Mobilitysite does not guarantee these specs, but we are going to pass them on anyhow. This roadmap that was uncovered by CTI Miami is similar to previous leaked HTC documents that were correct, so I don’t see any reason why these should not be.
Polaris
  • 3.5 inch, VGA TFT LCD, touch screen
  • Memory: ROM 256 MB/ RAM 128 MB
  • Wireless WAN
  • Qualcomm MSM7200, 400 MHz
  • WCDMA 2100 MHz, HSDPA 3.6 Mbps
  • EDGE/ GSM/GPRS, quad-band 850/900/1800/1900 MHz
  • Bluetooth
  • Wireless LAN 802.11 b/g
  • GPS/AGPS
  • Digital compass
  • FM radio
  • Camera: 3 mega pixels with auto focus
  • miniUSB, USB 1.1
  • Expansion: MicroSD slots
  • Schedule: October, 2007
*bron http://mobilitysite.com/2007/06/htc-polaris-info/

Reg. datum: 29 november 2004

De Polaris heeft een 2.8 inch QVGA scherm. Dit is bevestigd door een member @ howardforums.com die er een gehad heeft om te testen. Hij kan er verder door een NDA (non-disclosure agreement) niets over zeggen.

Hier een ander plaatje wat de Polaris moet voor stellen:
http://www.gadgetzone.nl/images/htcpola2.jpg

Moet zelf zeggen dat ik deze veel op de P3300 vind lijken, en aangezien HTC steeds meer de Touch and Go stijl gaat toepassen, lijkt het me aannemelijker dat het plaatje van Damocles.NL de juiste is.

Op PDADB.NET staan de 'verwachtte' specificaties, maar hier staat nog wel een foto van de P3300 bij.
Meer info dan verwachtte release date: oktober zal je er echter helaas niet vinden.

Ik ben zelf ook met smart aan het wachten op de Polaris, vooral de 400Mhz, die de P3300 mist, vind ik aantrekkelijk.

Wat ik trouwens wel apart vind is dat ern geen Sifstar III GPS ontvanger in zit maar een NMEA 0183. Ik was van mening dat de Sifstar toch wel standaard was omdat deze ook het beste was. Heeft er toevallig iemand ervaringen met NMEA, kunnen we hier vergelijkbare prestaties van verwachten?

Bogey Dope wijzigde dit bericht 13-09-2007 11:15 (17%)

Reg. datum: 17 november 2005

quote:
Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:11:

Moet zelf zeggen dat ik deze veel op de P3300 vind lijken, en aangezien HTC steeds meer de Touch and Go stijl gaat toepassen, lijkt het me aannemelijker dat het plaatje van Damocles.NL de juiste is.
Damocles.nl.... huh...?

quote:
Ow.. ok... 8)7
Maar heb tot op heden nog geen ander plaatje gezien dan die van de P3300... Want die moet kennelijk doorgaan voor de Polaris (not).

Dit toestel wordt november in de winkel verwacht :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:17:
Dit toestel wordt november in de winkel verwacht :)
Hoe kommie daar zo bij...?

quote:
Vandaag toevallig door gekregen ;)

quote:
DaannO schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:54:
[...]

En is dat dan iets waar wij smachtenden van op aan kunnen...? M.a.w. Wie ben jij dan wel? (no offense) ;)

Heil Fehler!
Reg. datum: 05 oktober 2003

quote:
haya99 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:03:
[...]

En is dat dan iets waar wij smachtenden van op aan kunnen...? M.a.w. Wie ben jij dan wel? (no offense) ;)
Daanno is zo ongeveer de telefoon god op dit forum ;)

misschien zou orakel beter klinken :P

FouT wijzigde dit bericht 13-09-2007 19:58 (8%)

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
koksie schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:21:
De Polaris heeft een 2.8 inch QVGA scherm. Dit is bevestigd door een member @ howardforums.com die er een gehad heeft om te testen. Hij kan er verder door een NDA (non-disclosure agreement) niets over zeggen.
Mhmm, ik wilde deze telefoon nemen in december juist omdat ie een VGA-scherm zou hebben, als ie geen VGA scherm heeft denk ik toch eerder voor de Kaiser te gaan. Wacht nog wel even af tot de officiele specs er zijn.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Yum!

quote:
Xanion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:34:
[...]

Mhmm, ik wilde deze telefoon nemen in december juist omdat ie een VGA-scherm zou hebben, als ie geen VGA scherm heeft denk ik toch eerder voor de Kaiser te gaan. Wacht nog wel even af tot de officiele specs er zijn.
De Kaiser heeft ook geen VGA scherm, ik denk dat je beter kunt kijken naar de E-TEN X500+ (of de X800) of de Toshiba Portégé G900 als je persé een VGA scherm wilt. Overigens begrijp ik niet waarom HTC zo vasthoud aan de QVGA schermen, zeker nu draadloos breedband internet goed beschikbaar is..

We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?

quote:
haya99 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:03:
[...]

LOL ik dacht het jij zegt het :P
quote:
[...]

Meteen even op je site gekeken, [asskiss mode]die trouwens meteen naar mn favorieten is gegaan [\asskiss mode :+ ] maar ik zie dat je ook nog de HTC Vogue verwacht, ik had gelezen dat die niet in Europa werd uitgebracht omdat die niet het GSM netwerk ondersteunt?
quote:
Krusher schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:32:
[...]

De Kaiser heeft ook geen VGA scherm, ik denk dat je beter kunt kijken naar de E-TEN X500+ (of de X800) of de Toshiba Portégé G900 als je persé een VGA scherm wilt. Overigens begrijp ik niet waarom HTC zo vasthoud aan de QVGA schermen, zeker nu draadloos breedband internet goed beschikbaar is..
Misschien omdat het processor kracht vreet?
E-TEN X500+ is echter wel een goede tegenstander, wilde ik namelijk ook kopen, maar ik werd een beetje afgeschrikt door alle negatieve berichten op het X500 topic. Waar je overigens ook zult lezen dat het VGA scherm van de + eigenlijk teveel van de processor vraagt
Yum!

quote:
[message=28727915,noline]Bogey Dope schreef op donderdag 13 september dit bericht:
...

E-TEN X500+ is echter wel een goede tegenstander, wilde ik namelijk ook kopen, maar ik werd een beetje afgeschrikt door alle negatieve berichten op het X500 topic. Waar je overigens ook zult lezen dat het VGA scherm van de + eigenlijk teveel van de processor vraagt
Tsja, de berichten verschillen afhankelijk van je eisen.. Persoonlijk zet ik in op die Toshiba.. Hopelijk heb ik deze over 2 weken. Het idee alleen al om 800x480 te hebben t.o.v. 320x240 :9 doet me al minder verlangen naar een laptop..

We should figure out what kinda deal this is. I mean, is it a-a gathering, a shindig or a hootenanny?

quote:
Krusher schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:59:
[...]

Tsja, de berichten verschillen afhankelijk van je eisen.. Persoonlijk zet ik in op die Toshiba.. Hopelijk heb ik deze over 2 weken. Het idee alleen al om 800x480 te hebben t.o.v. 320x240 :9 doet me al minder verlangen naar een laptop..
Welke Toshiba bedoel je?
Yum!

quote:
De Portégé G900 B)

quote:
NIJS!! Maar zoveel groter is het scherm niet, kan je dan nog wel wat lezen??
Voor mij is het geen optie, moet er GPS in hebben, heb nu een iPAQ met GPS muis, en man wat zal ik blij zijn als ik niet alles aan elkaar hoef te hangen als ik eens een keer navigatie nodig heb. Jaja ik weet het ik heb een zwaar leven :P O-)
quote:
Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:45:
[...]

LOL ik dacht het jij zegt het :P

[...]

Meteen even op je site gekeken, [asskiss mode]die trouwens meteen naar mn favorieten is gegaan [\asskiss mode :+ ] maar ik zie dat je ook nog de HTC Vogue verwacht, ik had gelezen dat die niet in Europa werd uitgebracht omdat die niet het GSM netwerk ondersteunt?

[...]

Die zou ik navragen maar heb er nog niks over gehoord verder. Staat op de todo list ;)

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
Xanion schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:34:
[...]

Er is een 0.000001% kans dat het wel VGA wordt. Een actief forum member op howardforums.com heeft zeer nauwe betrekkingen bij HTC en een test exemplaar gehad. Dat was een 2.8 inch QVGA scherm. Hij beweerd dat HTC het hierbij gaat houden en geen VGA scherm erin gaat bouwen. Hij moet er dus wel heel erg naast zitten wil het toch nog VGA worden, zeker gezien zijn zeer nauwe banden met HTC.

quote:
koksie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:27:
[...]

Er is een 0.000001% kans dat het wel VGA wordt. Een actief forum member op howardforums.com heeft zeer nauwe betrekkingen bij HTC en een test exemplaar gehad. Dat was een 2.8 inch QVGA scherm. Hij beweerd dat HTC het hierbij gaat houden en geen VGA scherm erin gaat bouwen. Hij moet er dus wel heel erg naast zitten wil het toch nog VGA worden, zeker gezien zijn zeer nauwe banden met HTC.
Gelukkig maaar dan, het wordt nu al een probleem om ook maar iets te zien zonder leesbril op een QVGA... Dan moet ik met VGA altijd dat ding meesjouwen... :)

Yum!

quote:
Bogey Dope schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:24:
[...]

NIJS!! Maar zoveel groter is het scherm niet, kan je dan nog wel wat lezen??
Voor mij is het geen optie, moet er GPS in hebben, heb nu een iPAQ met GPS muis, en man wat zal ik blij zijn als ik niet alles aan elkaar hoef te hangen als ik eens een keer navigatie nodig heb. Jaja ik weet het ik heb een zwaar leven :P O-)
Het scherm schijnt zeer goed te doen zijn, en als je pro
blemen hebt met de leesbaarheid maak je toch gewoon de letteeweergave groter? Ik zit zelf nu met een qvga scherm en ik scroll me rot op het 2,2 inch schermpje :p
Overigens vind ik geen onboard gps eerder een pré.. Een losse gps muis kun je vervangen door een nieuwer en sneller type, bovendien gebruikt ie zn eigen accu ipv het toestel. Oh en aan die Toshiba kun je een usb stick hangen aangezien er een usb host chip in zit...

quote:
Krusher schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:39:
[...]

Het scherm schijnt zeer goed te doen zijn,
Hoe kom je aan die wijsheid?

Yum!

quote:
haya99 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:06:
[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?
Vragen aan mensen die er 1 hebben (gehad) en ja er zijn ook mensen die er problemen mee hebben. Maar aangezien ik mn mobiel toch maar een cm of 10 van me neus bekijk vind ik het niet een issue. Maar zoals bekend, eerst zelf in het echt zien he ;) Maar goed ik zal verder niet meer posten in dit topic aangezien het over de Htc Polaris gaat oorspronkelijk. Voor de Toshiba is een eigen topic...

quote:
[...]

Ik heb vandaag met het promoteam van HTC bij Pdashop.nl staan praten. Deze melde mij dat de HTC Polaris pas Q1 volgend jaar op de markt komt.

www.rijschool-him.nl

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws