[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 september 2007
Ze hebben elke kleur behalve de groene en de rode is 10 euro duurder, maar dat wist ik al.
Zie ook http://discussions.apple....adID=1123662&tstart=0
iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5
Eerste indrukken: mooi klein en werkt allemaal wel lekker, coverflow verassend geinig op zo'n klein schermpje
Zo 's ff wat filmpjes erop zetten om te checken of dat er nog een beetje leuk uitziet....
Reg. datum: 03 juli 2001
Eerst moest ik even wennen. Het eerste uur was ik lichtelijk teleurgesteld in het click wheel en de geluids kwaliteit die iets achter blijft bij mijn simpele 1GB Nano. Althans dat verteld mijn gehoor me.
Maar na een paar uur spelen, video kijken, een dvd-tje erop geripped (kraakhelder beeld), diverse podcasts/videocasts afgespeeld, paar games gespeeld en toen kwam dat gevoel van man wat een prachtig apparaat is dit.
Het ligt heerlijk in de hand, beeld is klein maar super scherp. De EQ functie werkt erg responsive, de coverflow en het hele menu zoals het er nu uitziet is gewoon netjes gedaan en werkt hardstikke goed. Er zijn overall kleine verbeteringen in het menu die echt goed gelukt zijn.
Ik ben oprecht content met dit iPod 'Phatty' dingetje. Een pracht vervanging voor mijn 1GB Nano. Ik durf zelfs bijna te stellen een leuke vervanging van mijn 5th-gen 60GB video iPod. Ik vind dit apparaatje stukken fijner om te gebruiken dan alle iPods die ik tot nu toe ooit heb gehad.
Great job Apple, kan er niets anders van maken. En hij wordt leuker en leuker hoe meer je hem gebruikt. Conclusie: echt een fun apparaattje.
Reg. datum: 20 januari 2005
Vanmiddag meteen die Nike sports kit gehaald en ik kan bevestigen dat die werkt met de nieuwe ipod (was natuurlijk al bekend.) Tenminste, ik heb echt 100 meter in de tuin gelopen, morgen maar eens tijdens een training proberen. Leuk, die interactie met de Nike website.
Als ik goed kijk dan zit ook mijn scherm iets scheef, maar ik vind dit niet hinderlijk.
Ook ik heb last van het coverflow probleem, ben er nog neit achter of de bovengenoemde trucs voor mij ook werken. Ik zal daar eens naar kijken.
Yoshimitsu wijzigde dit bericht 15-09-2007 19:38 (97%)
Ik weet niets, ik roep maar wat...
Maar kan je wel muziek afspelen op de Nano (gevuld door iTunes) wanneer er ook bestanden op staan die je hebt toegevoegd in disk-mode?
Ja.quote:Cubix schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:52:
Maar kan je wel muziek afspelen op de Nano (gevuld door iTunes) wanneer er ook bestanden op staan die je hebt toegevoegd in disk-mode?
RobBerends.com | Flickr | 450D - 10-20 - 17-50 - 55-250 |
Ik had het met mijn iPod Classic. die is omgeruild.quote:Gabliboeba schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:11:
Zijn er meer mensen bij wie het scherm van de nano een ietsje scheef zit? Ik las dat een aantal anderen het hadden, en nu ik er echt goed naar kijk zie ik het ook. Niet dat ik me er aan erger, het viel me wel op.
Volgens mij is het een probleem.
iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370
laat maar zitten,..................quote:- Helaas is het me nog niet gelukt de classic te gebruiken met 3rd party beheer tools (bv. mediamonkey, gtkpod, floola etc.) uit de verschillende fora blijkt dat er kennelijk compatibiliteitsproblemen zijn en er dus aanpassingen gemaakt moeten worden voordat deze tools met de classic (en de nieuwe nano) samenwerken. Voorlopig blijf je dus aangewezen op iTunes om de iPod te beheren.
Exphy wijzigde dit bericht 16-09-2007 00:17 (57%)
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Reg. datum: 21 mei 2006
Reg. datum: 07 april 2005
Nee...quote:Life Force schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:18:
kan je trouwens de ipod ook in amerikaanse site bestellen en dan naar nederland shippen, want dat scheelt nogalin de kosten......
Reg. datum: 14 december 2005
Die komt telkens in beeld wanneer je een nummer start en er vervolgens een tijdje niet meer aanzit.
Wie kan het mij vertellen.
Ehm de huidige tijd? Net als die van je horloge? Je bedoelt toch samen met dat batterij icoon in zwart/wit?quote:Gabliboeba schreef op zondag 16 september 2007 @ 19:56:
Ik ben er nog steeds niet achter wat die tijdsaanduiding nu eigenlijk aangeeft.![]()
Die komt telkens in beeld wanneer je een nummer start en er vervolgens een tijdje niet meer aanzit.
Wie kan het mij vertellen.
Reg. datum: 29 september 2004
Reken er even belasting, invoerrechten, douanekosten enz. bij? Dit is echt al zoooooooooo vaak gevraagdquote:Life Force schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:18:
kan je trouwens de ipod ook in amerikaanse site bestellen en dan naar nederland shippen, want dat scheelt nogalin de kosten......
Reg. datum: 16 september 2007
als je een ipod koopt (ik wil deze nano kopen) kun je er dan ook een verzekering bij kopen? dat heb ik gehoord van mensen. mijn vraag is hoe duur is dit. en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Reg. datum: 07 april 2005
Apple heeft zelf een Apple Care voor de iPod.. dit verlengt je verzekering.. moet je maar ff op googlen..quote:Leoon. schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:14:
Ik heb een vraagje hier komt hij:
als je een ipod koopt (ik wil deze nano kopen) kun je er dan ook een verzekering bij kopen? dat heb ik gehoord van mensen. mijn vraag is hoe duur is dit. en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Dat kan. Vaak hebben de iPod Resellers zelf ook een verzekeringsregeling naast de AppleCare die van Apple zelf is.quote:Leoon. schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:14:
Ik heb een vraagje hier komt hij:
Of het nodig is moet je aan jezelf vragen... Hoe lang denk je te gaan doen met je iPod? Heb je er geld voor over? En ben je echt zo onhandig en ruig met je iPod dat je uberhaubt een verzekering nodig hebt.
Ik denk persoonlijk: Als je gewoon netjes met je iPod omgaat en geen onhandige klungel bent die regelmatig dingen laat vallen dan heb je niets meer nodig dan de standaard 1 jarige fabrieksgarantie. (en eigenlijk nog 1 jaar extra resellergarantie omdat je volgens de wet 2 jaar garantie hebt op elektra)
Are You Threatening Me?
Reg. datum: 27 maart 2002
hoe zit dat met de ipod? goede ervaringen ermee. hoeft uiteraard niet met de standaard dopjes..
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
Reg. datum: 26 september 2005
en nog een vraagje, hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen
Game Error wijzigde dit bericht 17-09-2007 15:36 (24%)
CZGAALVD
Je zoekt nietquote:Game Error schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:14:
Ik heb ook net een nano gekocht, maar nou vroeg ik me af wat een goede (gratis?) video converter is om naar ipod nano resolutie te converten? ik kan in dit topic niks vinden
en nog een vraagje, hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen
Bladzijde terug staat er 1....
Vwb. die covers: als je een iTunes account hebt kan je alle nummers selecteren en dan rechtermuis: download covers oid....
Eigen covers moeten denk ik helaas 1 voor 1, erg ruk, dus als iemand daar een andere manier voor heeft!
Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
Gewoon alle nummers van het album selecteren, rechtermuis, naar Info en dubbelklikken op het Afbeelding/Illustratie-veld en browsen naar de coverart.quote:matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:48:
[...]
Eigen covers moeten denk ik helaas 1 voor 1, erg ruk, dus als iemand daar een andere manier voor heeft!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Reg. datum: 26 september 2005
CZGAALVD
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.