[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicBerichten: 71
Reg. datum: 12 september 2007
quote:Alcides schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:49:
Iemand die me kan vertellen of ze in zwolle al te koop zijn?
En dan heb ik het over de rode en anders de blauwe want hier in Meppel komen ze denk ik over een aantal jaar in de winkel.
Ten eerste wat heeft het voor zin binnen 2 UUR jezelf te quoten? Beetje ongeduldig he...quote:
Ten tweede als je paar posts naar boven kijkt is de rode volgens een aantal alleen via Internet te bestellen.
Ten derde hoe kunnen wij weten of ze in Zwolle de Nano op voorraad hebben? Lijkt me gewoon een kwestie van bellen of langsgaan...
Are You Threatening Me?
Ten eerste dat deed ik omdat ik hem vandaag nog wil halen en ik woon niet in zwolle dus moet ik de trein pakken want de winkels sluiten om 6 uur.quote:Werner schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:36:
[...]
Ten eerste wat heeft het voor zin binnen 2 UUR jezelf te quoten? Beetje ongeduldig he...![]()
Ten tweede als je paar posts naar boven kijkt is de rode volgens een aantal alleen via Internet te bestellen.
Ten derde hoe kunnen wij weten of ze in Zwolle de Nano op voorraad hebben? Lijkt me gewoon een kwestie van bellen of langsgaan...
Ten tweede waarom was de rode nano van de vorige generatie wel verkrijgbaar bij apple stores?
Ten derde ik woon dus niet in Zwolle en heb geen telefoon nummers.
En misschien wonen er mensen die hier komen in Zwolle en weten ze dat toevallig?
Alcides wijzigde dit bericht 14-09-2007 17:42 (5%)
Ja was dan toch al aan de late kant...quote:Alcides schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:41:
[...]Ten eerste dat deed ik omdat ik hem vandaag nog wil halen en ik woon niet in zwolle dus moet ik de trein pakken want de winkels sluiten om 6 uur.
Ten tweede waarom was de rode nano van de vorige generatie wel verkrijgbaar bij apple stores?
Ten derde ik woon dus niet in Zwolle en heb geen telefoon nummers.
En misschien wonen er mensen die hier komen in Zwolle en weten ze dat toevallig?
En je moet me niet vragen waarom, ik heb t niet bedacht. Misschien is het ook wel niet waar, maar t wordt hierboven verteld.
En om telefoonnummers op te zoeken hebben ze tegenwoordig Telefoongidsen... Hele handige dingen waar je naam van een winkel invoert/opzoekt en je krijgt zomaar het telefoonnummer
Are You Threatening Me?
Zo laat was het helemaal niet als je bedenkt dat reistijd een half uur heen en terug is, maargoed ik wist toen dus niet wnneer eerst volgende trein vertrekte.quote:Werner schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:44:
[...]
Ja was dan toch al aan de late kant...
En je moet me niet vragen waarom, ik heb t niet bedacht. Misschien is het ook wel niet waar, maar t wordt hierboven verteld.
En om telefoonnummers op te zoeken hebben ze tegenwoordig Telefoongidsen... Hele handige dingen waar je naam van een winkel invoert/opzoekt en je krijgt zomaar het telefoonnummer
En in onze beide gidsen staan geen nummers van Zwolle.
Maar het is nu toch al te laat dus als iemand het weet wil die het even zeggen, haal ik hem een andere keer.
"apple ipod winkel zwolle"quote:Alcides schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:52:
[...]
Zo laat was het helemaal niet als je bedenkt dat reistijd een half uur heen en terug is, maargoed ik wist toen dus niet wnneer eerst volgende trein vertrekte.
Maar het is nu toch al te laat dus als iemand het weet wil die het even zeggen, haal ik hem een andere keer.
http://www.aprxando.nl/store/index.php
Tel.: 038 - 425 40 65
Reg. datum: 19 februari 2007
Weet je misschien ook of ze daar een zilvere 4gb nano hebben?quote:Erikdevries schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:02:
Net een zwarte 8gb nano opgehaald bij A-Mac in Amersfoort. Is mijn eerste iPod dus kan geen vergelijking maken met eerdere modellen, maar wat een ding zeg. Mijn eerste indrukken:
- De iPod ziet 'ie er stukken beter uit dan op de foto's van Apple zelf
- Klein (maar niet te klein voor een goede bediening)
- Goede bediening (weet nog niet wat ik van cover flow op een dergelijk apparaat moet denken maar je kan "natuurlijk" ook op een normale manier door je collectie bladeren)
- Achterkant wordt erg snel vies / vet. Wil sowieso een hoesje hebben echter had A-Mac die dingen nog niet
- Erg goed scherm, video ziet er ook top uit
Reg. datum: 14 december 2005
Ik heb de zwarte ook binnen. Wat een geweldig apparaatje. Ik heb og geen video's kunnen kijken, omdat ik geen videos in het juiste formaat heb. Welke converteerprogramma raden jullie me aan?
Voor de volgende keer: Er bestaat ook zoiets als http://www.detelefoongids.nlquote:Alcides schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:52:Zo laat was het helemaal niet als je bedenkt dat reistijd een half uur heen en terug is, maargoed ik wist toen dus niet wnneer eerst volgende trein vertrekte.
Maar genoeg over dit...
Are You Threatening Me?
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-nano/quote:Gabliboeba schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:09:
Ik heb de zwarte ook binnen. Wat een geweldig apparaatje. Ik heb og geen video's kunnen kijken, omdat ik geen videos in het juiste formaat heb. Welke converteerprogramma raden jullie me aan?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Bedankt voor het nummer!quote:matthijst schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:01:
[...]
"apple ipod winkel zwolle"
http://www.aprxando.nl/store/index.php
Tel.: 038 - 425 40 65
Reg. datum: 21 oktober 2000
Weet niet of het de 4 of 8gb versie is maar ze hadden wel zilvere nano's liggen. Bel ze even dan weet je het meteen (033 - 4656468).quote:aapramon schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:06:
[...]
Weet je misschien ook of ze daar een zilvere 4gb nano hebben?
Reg. datum: 16 maart 2006
Reg. datum: 16 maart 2006
Sinds woensdag de zwarte in huis. Hij moet mn 1g nano vervangen, en dat doet ie in stijl. Grafisch ziet het er lekker uit, coverflow is leuk voor de show, maar werkt niet zo soepel als het albums menu waar je ook de covers ziet. Video ziet er goed uit, maar na 20 minuten (en dat is precies genoeg voor 1 family guy) wordt je het wel zat je ipod steeds vast te houden dichtbij je ogen... Nadeel tegenover de vorige generaties is dat de hold knop op een onmogelijke plaats aan de onderkant zit, met de vorige kon je met één hand eenvoudig (un)lokken, dat is niet meer zo simpel. Voor video converten gebruik ik isquint Geen idee hoe die presteert in vergelijking met andere progs - het was de eerste hit op google - maar het werkt snel en het resultaat is prima.
Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen, ook hiervan is het scherm ietsje gedraait. Gelukkig is het minder dan een halve millimeter verschil aan de onderste rand, dus ik merk er vrij weinig van als ik het apparaat gebruik... maar toch jammer van Apple.
Verder is het een erg leuk spelertje, ik ben echt verliefd op het schermpje en de nieuwe interface. Erg groot verschil met mijn oude 1G nano. Of video erop kijken in de praktijk een succes is moet nog blijken. Jammer dat Cover Flow niet goed groepeert op album maar op artist. Ik ga er vanuit dat dit een bug is die binnenkort met een firmware-update opgelost zal gaan worden, aangezien Cover Flow in iTunes het wel gewoon goed doet.
Verder is het een erg leuk spelertje, ik ben echt verliefd op het schermpje en de nieuwe interface. Erg groot verschil met mijn oude 1G nano. Of video erop kijken in de praktijk een succes is moet nog blijken. Jammer dat Cover Flow niet goed groepeert op album maar op artist. Ik ga er vanuit dat dit een bug is die binnenkort met een firmware-update opgelost zal gaan worden, aangezien Cover Flow in iTunes het wel gewoon goed doet.
iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5
Vanochtend was hij er nog niet, dus Ik dacht misschien is hij er nu wel. Niet dus:(.quote:Erikdevries schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:29:
[...]
Weet niet of het de 4 of 8gb versie is maar ze hadden wel zilvere nano's liggen. Bel ze even dan weet je het meteen (033 - 4656468).
Hebben jullie ook het probleem dat als je een compilatie album hebt dat deze in coverflow voor elke artiest apart wordt weergegeven. Ik heb dus een CD X met artiesten A, B, C enz. In coverflow zie ik dan CD X, A en CD X, B enz.
Vond het best irritant zet je een top 50 cd erop krijg je 50x een cover te zien...
Vond het best irritant zet je een top 50 cd erop krijg je 50x een cover te zien...
dan moet je part of compilation aanzetten, zie hier: http://www.macformat.co.u...y=itunes_7_hints_tips_andquote:basvdijk1647 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 09:59:
Hebben jullie ook het probleem dat als je een compilatie album hebt dat deze in coverflow voor elke artiest apart wordt weergegeven. Ik heb dus een CD X met artiesten A, B, C enz. In coverflow zie ik dan CD X, A en CD X, B enz.
Dat dacht ik ook je maar dat helpt niet, in iTunes wordt alles goed weergegeven. Ik heb compilation aangezet, album artist als op Various Artists gezet maar dat helpt allemaal niet.
heb je de compilations support wel aangezet op je ipod? zie hier: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301172quote:basvdijk1647 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:16:
Dat dacht ik ook je maar dat helpt niet, in iTunes wordt alles goed weergegeven. Ik heb compilation aangezet, album artist als op Various Artists gezet maar dat helpt allemaal niet.
kan ook zijn dat je tegen deze issue aanloopt: http://discussions.apple....adID=1119323&tstart=0
Het compilatie-probleem is bekend inderdaad. Coverflow kijkt alleen naar de artiest van elk nummer en niet naar de album-artiest, zoals iTunes dat wel doet. Denk dat dit binnenkort wel gefixt wordt.
Er is trouwens een nieuwe firmware uit (versie 1.01), ook voor de Classic. Niet bekend welke issues deze oplost, maar bovenstaand probleem schijnt hiermee nog niet verholpen te zijn.
Er is trouwens een nieuwe firmware uit (versie 1.01), ook voor de Classic. Niet bekend welke issues deze oplost, maar bovenstaand probleem schijnt hiermee nog niet verholpen te zijn.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Reg. datum: 13 juli 2006
Reg. datum: 13 juli 2006
Wat bedoel je met het scherm gedraaid? Zijn er meer nano's die hier last van hebben?quote:naquah schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 19:45:
Ik heb inmiddels een nieuwe gekregen, ook hiervan is het scherm ietsje gedraait. Gelukkig is het minder dan een halve millimeter verschil aan de onderste rand, dus ik merk er vrij weinig van als ik het apparaat gebruik... maar toch jammer van Apple.
Het komt regelmatig voor dat mijn iPod automatisch herstart nadat het synchroniseren met iTunes voltooid is. Het lijkt vooral voor te komen als er wat grotere aanpassingen zijn gedaan en het is lastig te reproduceren. Hebben anderen dit probleem ook (en is het wel een probleem of is dit normaal gedrag), of heeft iemand hier iets meer informatie over?
Ter info: het probleem trad op met firmware 1.0 en ook firmware 1.0.1 heeft dit niet opgelost. Ik sync met een macbook waar de laatste iTunes op draait.
Ter info: het probleem trad op met firmware 1.0 en ook firmware 1.0.1 heeft dit niet opgelost. Ik sync met een macbook waar de laatste iTunes op draait.
Zijn er meer mensen bij wie het scherm van de nano een ietsje scheef zit? Ik las dat een aantal anderen het hadden, en nu ik er echt goed naar kijk zie ik het ook. Niet dat ik me er aan erger, het viel me wel op.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.