Reg. datum: 12 september 2007
[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 september 2007
De Classic lijkt me een soort mengeling van de Video en nano, maar dat is een ander topic
Er word toch ook een of ander goed doel gesteund met de rode? Hoe zit dat precies?
Bij dezen groet ik u allen! | Archos Gmini 500 | Canon PS A560 | Nokia 1209
Dat zit zo: http://www.apple.com/nl/ipod/red/quote:Spaander schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:56:
Zie de edit van mijn bericht (Werner). Hij kán wel er op worden aangesloten, maar niet op de video.
De Classic lijkt me een soort mengeling van de Video en nano, maar dat is een ander topic.
Er word toch ook een of ander goed doel gesteund met de rode? Hoe zit dat precies?
En wat betreft het aansluiten van de Nike+ op een Classic daar zit ik inderdaad ff raar van te kijken...
De binnenkant ik namelijk "bijna" hetzelfde als de iPod Video.
En het verhaal wat ik neergezet had over mp3spelers met een HDD geldt ook gewoon voor de Classic. Ik zou er zelf in ieder geval niet met een veilig gevoel een uur mee gaan rennen...
Werner wijzigde dit bericht 13-09-2007 16:03 (28%)
Are You Threatening Me?
Verder klopt het dat je 'm ff in reallife moet zien en vasthouden. Op de foto's vond ik er niet veel aan, maar toen ik 'm eenmaal vast had....wow!
Boe.
Nouja dat staat op de site, maar t kan natuurlijk een foutje zijn van Applequote:jverdeyen schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:09:
Dus de nike+ kit werkt wel op de nieuwe iPod Classic ? Maar het is niet aan te raden ermee uren te gaan rennen?
Mijn mening is dat het niet verstandig is om met een werkende HDD te gaan rennen, en ik denk dat veel mensen het daar mee eens zullen zijn.
Are You Threatening Me?
iemand??quote:Alcides schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:53:
Is er iemand die in zwolle woont en weet of de rode nano al in de apple winkeltje daar te koop is?
Reg. datum: 10 oktober 2004
Ik dacht ik heb de mijne in 3 dagen maar helaas:
Ships by: 18 Sep, 2007
Delivers by: 19 Sep, 2007 - 20 Sep, 2007
Product / Part No. Unit Price Qty Ext. Price
IPOD NANO 4G 3RD GEN SILVER-ZDD
¤125.21 1 ¤125.21
Gift message| Edit | Remove Add a gift message
SubTotal: ¤125.21
Tax: ¤23.79
Shipping Charge: ¤0.00
Total: ¤149.00
When the pink is snookered, Go for the brown
I know, ik heb dus besloten om de nieuwe nano te gaan kopen!quote:Werner schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:25:
[...]
Nouja dat staat op de site, maar t kan natuurlijk een foutje zijn van Apple
Mijn mening is dat het niet verstandig is om met een werkende HDD te gaan rennen, en ik denk dat veel mensen het daar mee eens zullen zijn.
Als ik dit had geweten had ik een jaar gewacht met het aanschaffen van mijn Archos Gmini 500!
De 3G weegt ook maar 49,2 gram (bewijs) en een superrelaxed menu (vandaag op school met de nano 2G mogen testen
Maar mijn nano met scheve scherm wordt binnenkort opgehaald, ondertussen is er een nieuwe besteld met precies dezelfde shipping en delivery date estimates als Cruzer hierboven. Hopen dat hij morgen al verstuurd kan worden en maandag geleverd.
iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5
Ehm, is het menu van een nano 2G zo superrelaxed dan?quote:Spaander schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:55:
[...] en een superrelaxed menu (vandaag op school met de nano 2G mogen testen).
iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5
Raar dat Apple zichzelf tegenspreekt over de ''Nike + iPod Sport Kit''. hier staat dat je enkel met de nano's (1st, 2nd en 3th generation) kan werken, terwijl hier staat dat hij ook met de Classic werkt. Foutje, Apple!
Of zijn de Amerikaanse Apple's anders dan de Europese? Dacht het niet.
Spaander wijzigde dit bericht 13-09-2007 18:07 (23%)
quote:bad-joey schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:11:
De applestore in groningen, MacMe heeft alleen de 8 gb zilver en blauw in huis.
edit: Xando heeft zoals eerder vermeld ook alleen de 8gb zilver + blauw.
Daarnaast is de rode nano alleen bij applestore online te bestellen voor zover ik weetquote:
ik was dus vandaag naar de winkel gegaan om een rode te kopen, maar die kan je blijkbaar idd alleen op internet bestellenquote:bad-joey schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:35:
[...]
[...]
Daarnaast is de rode nano alleen bij applestore online te bestellen voor zover ik weet
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Ik had alvast Itunes ged/l maar als ik op een track rechtermuis klik, dan krijg ik de optie "album illustratie ophalen".
Nu moet ik hiervoor een account maken en ook me betalingsgegevens invoeren bij het maken van een account.
Klopt dit? En is er een andere manier om "cover flow" te gebruiken?
Je kunt zelf met de hand album illustraties toevoegen en op die manier gebruik maken van cover flow. Het ophalen van album illustraties gebeurt via iTunes en daar heb je dus een account voor nodig. Het kost verder geen geld.quote:Cruzer schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:45:
Ik krijg me Ipod Nano volgende week.
Ik had alvast Itunes ged/l maar als ik op een track rechtermuis klik, dan krijg ik de optie "album illustratie ophalen".
Nu moet ik hiervoor een account maken en ook me betalingsgegevens invoeren bij het maken van een account.
Klopt dit? En is er een andere manier om "cover flow" te gebruiken?
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Morgen of zaterdag 's kieken of ze 'm bij de Apple winkel op voorraad hebben
Coverflow werkt lekker snel. Zelf het aan en uit zetten gaat snel. Heerlijk!
Ow zondag besteld en woensdag in huis...
Reg. datum: 20 januari 2004
Zeker de moeite waard (als ik niet net een classic gekocht had
Are You Threatening Me?
In middels is het aan gepast op de site van Apple en wordt er niet meer tegen gesproken. Het kan dus niet en werkt daar mee alleen op de nano's. Heb dit inmiddels ook aangepast weer in de TSquote:Spaander schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:05:
Ach, ik ben mijn Archos gewend. Dit menu is een stúk sneller, en veel sneller door te bladeren, en ook prettiger ingedeeld.
Raar dat Apple zichzelf tegenspreekt over de ''Nike + iPod Sport Kit''. hier staat dat je enkel met de nano's (1st, 2nd en 3th generation) kan werken, terwijl hier staat dat hij ook met de Classic werkt. Foutje, Apple!
Of zijn de Amerikaanse Apple's anders dan de Europese? Dacht het niet.
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Shipped to DORDRECHT, NL 14 Sep 2007
Estimated Delivery Date 17 Sep 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 14 Sep 2007
Signed By
Product Description Part Number Product Quantity
IPOD NANO 4G 3RD GEN SILVER-ZDD
Bij de Applestore heb je het voordeel dat je er een tekst op kan laten lasergraveren. Eerst een coole tekst bedenken natuurlijk!quote:Exphy schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:44:
[...]
ik was dus vandaag naar de winkel gegaan om een rode te kopen, maar die kan je blijkbaar idd alleen op internet bestellen
En dan heb ik het over de rode en anders de blauwe want hier in Meppel komen ze denk ik over een aantal jaar in de winkel.
Reg. datum: 21 oktober 2000
- De iPod ziet 'ie er stukken beter uit dan op de foto's van Apple zelf
- Klein (maar niet te klein voor een goede bediening)
- Goede bediening (weet nog niet wat ik van cover flow op een dergelijk apparaat moet denken maar je kan "natuurlijk" ook op een normale manier door je collectie bladeren)
- Achterkant wordt erg snel vies / vet. Wil sowieso een hoesje hebben echter had A-Mac die dingen nog niet
- Erg goed scherm, video ziet er ook top uit
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.