Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
thecompany schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:53:
Nee, bij de xando in zwolle waren alleen de witte en de blauwe.. En laat ik nou net de andere kleur van onze vlag willen. Ik ga morgen(vroeg) bij de mediamarkt kijken of ze de rode (of misschien toch de zwarte) hebben.
Wordt de rode nu wel via de normale kanalen verkocht dan?
Ik dacht dat de product (red) alleen via de online-store te koop was?

aka Osiris

Net de bass getest op mijn "grote" koptelefoon: Sennheiser HD 202 dan is de bass echt prima...met kleinere koptelefoons zoals de Sennheiser PMX 60 hoor je duidelijk minder bass wat mij logisch lijkt aangezien deze veel kleiner is.
Reg. datum: 19 augustus 2002

quote:
basvdijk1647 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:19:
Net de bass getest op mijn "grote" koptelefoon: Sennheiser HD 202 dan is de bass echt prima...met kleinere koptelefoons zoals de Sennheiser PMX 60 hoor je duidelijk minder bass wat mij logisch lijkt aangezien deze veel kleiner is.
Larie, als ik de CX300 er aan hang is de "bass" perfecto, en dat zijn miniscule oorpropjes. Geluid verschilt enorm tussen hoofdtelefoons. Zou je moeten weten.

Reg. datum: 10 oktober 2004

welke kleur nieuwe Ipod Nano hebben jullie of vinden jullie het mooist?

Ik ga zelf voor de standaard grijze 4GB als ik het geld had ging ik voor de zwarte.

When the pink is snookered, Go for the brown

Now MOVE!
Reg. datum: 15 maart 2001

De zwarte ziet er inderdaad het mooiste uit vind ik, maar ik ga ook voor de 4 gig versie.
Heb begrepen dat het geluid hetzelfde is als de nano 2g? dan zit het wel goed, vooral in combinatie met Sennheiser CX-300 oordopjes :)

Broken out of a window in Hell...

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Rox_NL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:17:
[...]

Wordt de rode nu wel via de normale kanalen verkocht dan?
Ik dacht dat de product (red) alleen via de online-store te koop was?
Dit wil ik ook wel eens weten, bij ons is er geen apple store, maar wel in de buurt (zwolle)
Dus als iemand in zwolle hem heeft gezien in de apple stoor (de rode nano dan) wil die mij dan even een bericht sturen of hier even posten, bedankt:D

Reg. datum: 18 november 1999

Ik vrees dat het vragen naar de bekende weg is, maar misschien heeft iemand iets opgevangen: ik wil mijn (hardlopende) vrouw graag een Nano en Nike+ setje geven, maar gaat dat nu wel of niet passen met de nieuwe Nano? En is er al uitzicht op een nieuwe versie?

Powered By Mozilla

Ja die werkt nog steeds :).

de leven is hard

Reg. datum: 18 november 1999

En de bijbehorende sportarmband? Die ziet er uit alsof hij echt gemaakt is voor de oude smalle Nano namelijk.

Now MOVE!

quote:
Alcides schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:44:
[...]

Dit wil ik ook wel eens weten, bij ons is er geen apple store, maar wel in de buurt (zwolle)
Dus als iemand in zwolle hem heeft gezien in de apple stoor (de rode nano dan) wil die mij dan even een bericht sturen of hier even posten, bedankt:D
In de media markt in maastricht heb ik ook die rode zien liggen (was wel de 2g, niet de 3g)

Reg. datum: 14 maart 2004

Net bij de mediamarkt geweest.. Nu moet je hem in 1 keer reserveren:(.. En die vent vaag doen, huh vandaag? Nee hoor dat heb je vast verkeerd gelezen.. De apple store in zwolle (xando) heeft alleen nog de witte en de blauwe..

Edit: en ja hoor.. Terwijl er gisteren nog 13/09 stond staat er nu binnenkort..

www.mediamarkt.nl

thecompany wijzigde dit bericht 13-09-2007 10:04 (37%)

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

quote:
Duuvel schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:52:
[...]

In de media markt in maastricht heb ik ook die rode zien liggen (was wel de 2g, niet de 3g)
En daar heeft die persoon vast wat aan! Het is niet voor niets een 3g topic.. Waarom zou je trouwens nu nog de 2g gaan kopen..

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Now MOVE!

het ging meer om de vraag of die red-editie ook in de winkels te koop was of alleen online, dus als de 2g red in de winkels ligt zal dat bij de 3g vast ook wel het geval zijn

I reject your reality...

Ik heb hem vorige week vrijdag besteld in de online store, gisteren pas binnen. (UPS kon het huisnummer niet lezen...)

Maar goed, helaas blijkt het scherm scheef (geroteerd) in het apparaat te zitten. Gebeld naar AppleCare, 24 minuten aan de telefoon gehangen (wachten), en nu wordt ik teruggebeld door sales.

To be continued.

iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
thecompany schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:02:
Net bij de mediamarkt geweest.. Nu moet je hem in 1 keer reserveren:(.. En die vent vaag doen, huh vandaag? Nee hoor dat heb je vast verkeerd gelezen.. De apple store in zwolle (xando) heeft alleen nog de witte en de blauwe..

Edit: en ja hoor.. Terwijl er gisteren nog 13/09 stond staat er nu binnenkort..

www.mediamarkt.nl
Da's mooi balen! Ik wilde vandaag een Classic gaan halen bij de MM. Dan maar via de Apple Store bestellen, dan is ie er hopelijk zaterdag...

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Reg. datum: 11 januari 2005

De applestore in groningen, MacMe heeft alleen de 8 gb zilver en blauw in huis.

edit: Xando heeft zoals eerder vermeld ook alleen de 8gb zilver + blauw.

bad-joey wijzigde dit bericht 13-09-2007 11:15 (33%)

Reg. datum: 23 november 2001

Ik heb er nu eentje van de eerste generatie maar zou graag overschakelen naar de 3G.

Ik heb echter een Logitech AudioStation en vraag mij af of ik dit dan nog ga kunnen gebruiken?

Iemand er ervaring mee?
Reg. datum: 10 oktober 2004

De 4GB is die wel verkrijgbaar bij de Apple Store IFactors in Rottedam?

Wel irritant zeg van Mediamarkt :( eerst zeggen 13 sept verkrijgbaar en nu staat er idd vanaf 13 sept verkrijgbaar :( Parasieten

When the pink is snookered, Go for the brown

Freedom of posting ;)
Reg. datum: 19 augustus 2006

quote:
naquah schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:25:
Ik heb hem vorige week vrijdag besteld in de online store, gisteren pas binnen. (UPS kon het huisnummer niet lezen...)

Maar goed, helaas blijkt het scherm scheef (geroteerd) in het apparaat te zitten. Gebeld naar AppleCare, 24 minuten aan de telefoon gehangen (wachten), en nu wordt ik teruggebeld door sales.

To be continued.
Zelfde hier heb geen zin om dat ding terug te brengen
Reg. datum: 16 maart 2004

Zojuist ff met MM de Ghakste gebeld, naar verwachting leverbaar vanaf volgende week..

fly!
Reg. datum: 14 juli 2003

Vanaf 13/09...

Dat betekent toch gewoon dat ze vandaag in JOUW mediamarkt te koop moeten zijn?!
Hier kan ik me zo aan opvreten he, misleidende reclames.

bah.

quote:
MaCk- schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:54:
Vanaf 13/09...

Dat betekent toch gewoon dat ze vandaag in JOUW mediamarkt te koop moeten zijn?!
Hier kan ik me zo aan opvreten he, misleidende reclames.

bah.
En het ergste komt dan nog.. Gewoon glashard ontkennen.. Waar staat dat dan? Ja op de site.. Nee hoor kijk maar.. Maar gisteren wel! Ik denk dat je verkeerd gelezen hebt hoor..

I reject your reality...

quote:
Cain69 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:24:
[...]

Zelfde hier heb geen zin om dat ding terug te brengen
Ik heb er ook weinig zin in, maar ach, paar dagen langer m'n 1G nano gebruiken is ook geen ramp. Ik hoop in ieder geval dat ze er gelijk eentje meebrengen als ze hem op komen halen...

iMac Core Duo 20" - MacBook - XS4ALL Only Lite - SpeedTouch 716(i)v5

GoT Milk?
Reg. datum: 10 september 2007

quote:
Servor schreef op donderdag 13 september 2007 @ 09:31:
Ik vrees dat het vragen naar de bekende weg is, maar misschien heeft iemand iets opgevangen: ik wil mijn (hardlopende) vrouw graag een Nano en Nike+ setje geven, maar gaat dat nu wel of niet passen met de nieuwe Nano?
Oké, dit past dus op de nano 3G.

Maar is het ook bekend of deze op de Classic past?

O, laat maar

Spaander wijzigde dit bericht 13-09-2007 15:54 (11%)

Bij dezen groet ik u allen! | Archos Gmini 500 | Canon PS A560 | Nokia 1209

Reg. datum: 20 maart 2002

Ik heb net een Rode 8GB besteld... Heb erg lang moeten nadenken: Welke kleur zal ik nou eens nemen... Maar de babyblauwe en flets groene viel al af.

Kiezen tussen Zilver, Zwart en Rood. Vorige iPod was zwart, dus werd hem niet. Zilver vond ik te simpel... Dus uiteindelijk een Rode geworden.
quote:
Spaander schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:50:
[...]

Oké, dit past dus op de nano 3G.

Maar is het ook bekend of deze op de Classic past?
Dat is bekend ja, die gaat niet op de Classic werken. Werkte immers ook niet op de iPod Video...
Maarja het lijkt me ook niet verstandig om veel met een HDD iPod te gaan "rennen" ;)

Even een sprintje trekken moet kunnen, maar om er uren mee te gaan rennen is vragen om problemen aangezien de iPod om de zoveel nummers de HDD moet aanspreken om zijn buffer weer vol te laden. En het is algemeen bekend dat rennen met een HDD die aan het lezen is foute boel is 8)

Werner wijzigde dit bericht 13-09-2007 15:57 (57%)

Are You Threatening Me?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: