[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]
[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Nieuw TopicIk snap dat probleem met die achterkant van de Nano en de Classic niet helemaal. Natuurlijk is het krasgevoelig en het is niet al te mooi, maar als je er enigszins fatsoenlijk mee omgaat zal het reuze meevallen. Mijn PSP heeft ook genoeg krassen net als mijn mobiele telefoon. Dit zijn gewoon normale gebruikskrasjes en ik stoor me er niet heel erg aan. Het is nou eenmaal een gebruiksartikel, en ja, die slijten. En dan is het ook nog de achterkant, niet eens de voorkant. Ben blij dat de voorkant krasbestendig is. Achterkant maakt toch niet uit?quote:X-GeaR schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:38:
Ik heb de nano al een dag gebruikt (op een tafel heen en weer geschoven, in de zak gehad tijdens het fietsen en de treinreis, etc) en ik zie nog geen kras op de achterkant. Vreemd...
Zou de metalen achterkant dan eindelijk krasloos zijn? De voorkant vertoont overigens - vanzelfsprekend - ook geen krassen, maar dat is logisch (net als de 2G).
HP 8530w 2.53 GHz - 4GB - WSXGA+ - FX770M GT 512MB - Vista x64 - Ubuntu - XP Virtual Workstation
Reg. datum: 19 mei 2003
Gewoon even voor gaan zitten en zelf covers instellenquote:dcell schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:21:
ook sinds vandaag in mijn bezit, GUI is er op vooruit gegaan en ik ben wel te spreken over het schermpje. Het laat gewoon veel meer zien dan op mijn 1G Nano. Zat een beetje te prutsen met Coverflow enzo, best lastig dat ie ook " covers " laat zien van nummers zonder album, nu krijg ik een hele rij met lege icoontjes en slecht enkele met plaatjes ...
Deze aanbieding geeft in aanmerking komende klanten in het onderwijs (zoals gedefinieerd in artikel 8 hieronder) die tussen 12/09/2007 en 30/10/2007 via een deelnemende Apple Store voor het Onderwijs (zie artikel 6 hieronder) tegelijkertijd een in aanmerking komende Mac (zoals gedefinieerd in artikel 3 hieronder) kopen in combinatie met een in aanmerking komende iPod (zoals gedefinieerd in artikel 3 hieronder) (samen “in aanmerking komende producten” genoemd) recht op een korting van ¤130, de prijs voor een 4-GB iPod nano van de Apple Store van het Onderwijs (de “Actie”).
Zullen ze hiermee bedoelen dat je 130euro korting krijgt dus nog maar 20euro kost of dat dan de 4gb nano nog maar 130kost dus 20euro korting, beetje onduidelijk.
heb dislexie, sorry
Je mag dus ook gewoon een iPod Classic of Touch kopen maar je krijgt alleen maar 130 euro korting. Goede deal lijkt mij zo
Tafh wijzigde dit bericht 12-09-2007 12:33 (73%)
Reg. datum: 19 mei 2003
Ik heb trouwens al enkele krasjes bespeurd op de achterkant terwijl ik er toch vrij voorzichtig mee ben omgegaan. Netjes in de ipod-sok elke keer, misschien komt het door mijn V-Moda Vibe dopjes die ook van metaal zijn. Vanavond maar ff een doorzichtig stickertje ( op maat ) op de achterkant plakken en binnenkort een mooi hoesje als die te krijgen zijn.
Reg. datum: 10 januari 2006
mits correct getagged natuurlijk, en bijzondere platen vindt ie ook niet zo makkelijk natuurlijk...quote:rolph schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:29:
Even een account aanmaken in de iTunes music store en dan haalt ie ze zelf op...
Reg. datum: 10 oktober 2004
Klopt het dat je 1 jaar garantie hebt ook op de batterij?
En wat is jullie ervaring met een defecte Ipod qua service van Apple?
When the pink is snookered, Go for the brown
Reg. datum: 27 mei 2002
coupon van 130 euro die je mag besteden in de
Store.
Sonos rocks!
Nee, een geld coupon waarmee je geld terug kunt vragen van Apple. Echter kunnen er wel bankkosten aan de transfer verbonden zijn.quote:Alcatrash schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:42:
Je krijgt geen korting op je Mac+iPod, maar een
coupon van 130 euro die je mag besteden in de
Store.
RobBerends.com | Flickr | 450D - 10-20 - 17-50 - 55-250 |
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Reg. datum: 19 februari 2007
Ze zeggen alleen maar "Misschien aan het einde van deze week en anders volgende week", nee daar heb Ik wat aan:S.
Waar lees je dat precies ?quote:MarkoZ371 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:11:
Het volgende vind ik op de website van apple:
Deze aanbieding geeft in aanmerking komende klanten in het onderwijs (zoals gedefinieerd in artikel 8 hieronder) die tussen 12/09/2007 en 30/10/2007 via een deelnemende Apple Store voor het Onderwijs (zie artikel 6 hieronder) tegelijkertijd een in aanmerking komende Mac (zoals gedefinieerd in artikel 3 hieronder) kopen in combinatie met een in aanmerking komende iPod (zoals gedefinieerd in artikel 3 hieronder) (samen “in aanmerking komende producten” genoemd) recht op een korting van ¤130, de prijs voor een 4-GB iPod nano van de Apple Store van het Onderwijs (de “Actie”).
Zullen ze hiermee bedoelen dat je 130euro korting krijgt dus nog maar 20euro kost of dat dan de 4gb nano nog maar 130kost dus 20euro korting, beetje onduidelijk.
de leven is hard
Reg. datum: 07 april 2005
Hij is al gereleased.. Alleen hebben misschien nog niet alle winkels ze binnen.. dat is nogal een logistieke operatie..quote:aapramon schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:27:
Wanneer is eigenlijk de officiele release datum, want bij de apple store weten ze nog van niets.
Ze zeggen alleen maar "Misschien aan het einde van deze week en anders volgende week", nee daar heb Ik wat aan:S.
Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
Reg. datum: 02 februari 2005
Reg. datum: 07 april 2005
Dat is niet waar.. een maand geleden waren de iPod Nano's goedkoper bij de media markt dan online bij Apple..quote:Robert89 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:21:
Prijzen van de iPod staan centraal vastgesteld. Elke winkel zal daarom dezelfde prijs hanteren. Is die prijs lager dan zou ik de zaak niet vertrouwen, en is ie hoger dan word je gewoon opgelicht.
Heb daar dan ook even de iPod Nano en classic mogen vasthouden en bekijken.
Stonden een scala aan tunes en filmpjes op, het meest mooie vind ik echt de helderheid van het display, dat is ZOO vreselijk verbeterd. Ook het beeld is mega mega scherp, Apple heeft wat dat betreft niets gelogen.
op de iPod stonden ook nog wat fotos die o.a in de keynote in het iPhoto programma stonden.
Haar en haar scherp, ik ga mooi zo een nano kopen!
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Reg. datum: 12 april 2006
Thnx, Floejen
Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
Het leuke is dat ik binnen een zeer korte tijd genoeg heb voor een 4 gb alleen die geeft mij dan geen goede extras tegen over mijn lieve nano 1th gen..
Wat moet ik doen?
Edit: Ik ben alleen bang dat als ik een 4 gb zou kopen dat ik daar spijt van krijg omdat ik liever een zwarte heb
t1mmy wijzigde dit bericht 12-09-2007 21:29 (12%)
Once you go Mac you never go back!!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Dit topic is gesloten.