Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2004

Ik ga maandag even kijken of de Xando de nieuwe nano op voorraad heeft.. Ik ga waarschijnlijk voor de RED, 8 GB dus. Ik zal zsm een review geven.

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Powered By Mozilla

Ik kan het kort houden, mijn mening over de 3G Nano, precies het omgekeerde van:
quote:
RoD schreef op zondag 09 september 2007 @ 01:47:
Goede stap van Apple, deze veranderingen. De formfactor van de 2G was bijzonder onhandig. Zeer ineffectief. Ik vind dit een stuk handiger :).

Kaspers wijzigde dit bericht 09-09-2007 12:43 (9%)

de leven is hard

Reg. datum: 02 november 2006

En veel mensen met je. Toen de foto's uitlekte kwamen er op engadget bijna alleen maar negative reacties over.

Vihaio wijzigde dit bericht 09-09-2007 15:43 (1%)
Reden: Moet ik het natuurlijk niet helemaal fout schrijven/

Reg. datum: 22 februari 2006

quote:
master007 schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:46:
En veel mensen met je. Toen de foto's uitlekte kwamen er op emgatget bijna alleen maar negative reacties over.
Je bedoelt waarschijnlijk www.engadget.com ;)
(niet om moeilijk te doen ofzo hoor, maar kwestie dat men op de juiste website kan zoeken)

Reg. datum: 16 september 2003

Die van mij komt morgen binnen! Ik plaats dan direct mijn ervaringen hier!

Toch vreemd dat ik (en anderen die de Nano direct na de keynote via Apple hebben gekocht) 'm misschien eerder krijgen dan de Apple stores. Maar dat voelt wel goed :P

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

[ Hattrick ] - [ Fc Seinfeld (1225672) - 1ste plaats in IX.2031 - Lid van de GoT-federatie ]

surf's up dude!
Reg. datum: 23 juni 1999

Ik wil binnenkort ook een nieuwe iPod aanschaffen. Twijfel nog tussen de Nano en de Classic. Wie kan mij overtuigen waarom ik een 8GB nano moet kopen ipv een classic. Voor 50 euro meer heb je namelijk een 80gig classic. Toch vind ik de nano ook wel weer heel erg mooi...

quote:
xantos schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:23:
Ik wil binnenkort ook een nieuwe iPod aanschaffen. Twijfel nog tussen de Nano en de Classic. Wie kan mij overtuigen waarom ik een 8GB nano moet kopen ipv een classic. Voor 50 euro meer heb je namelijk een 80gig classic. Toch vind ik de nano ook wel weer heel erg mooi...
Ik heb zelf ook enorm lopen twijfelen.

Enkele voordelen aan de Nano:

- Zelfde resolutie scherm Ipod Classic
- Veel dunner
- Lekker klein
- Licht
- Scherm hogere resolutie
- Flashgeheugen

Vind je geheugen heel belangrijk, ga dan voor de Classic. Maar anders zou ik zeggen: Nano to go!

Reg. datum: 10 oktober 2004

Ik heb totaal geen ervaring met Apple Ipods.

Ik heb zelf een Iaudio U2 maar die is defect. Nu overweeg ik de nieuwe Ipod Nano 4GB 3G te kopen.

Alleen vroeg ik me af hoe de geluidskwaliteit is van de Ipod Nano 3G. Ik lees alleen maar hoe prachtig het aparaat eruit ziet maar eigelijk nergens over de geluidskwaliteit.

Zit er een Equalizer op de Nano en heb je ook een aparte Bass-functie die je in kan stellen? Ik heb namelijk best een goede en dure koptelefoon.

Andere vraag kan je de Ipod Nano 3G ook aan je nek hangen?

Alvast bedankt voor de reactie.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
xantos schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:23:
Waarom moet iemand je overtuigen? :? De keus is puur persoonlijk.

Freedom of posting ;)
Reg. datum: 19 augustus 2006

@Xantos

Simpel
Nano klein & plat, je kan hem als boeken legger gebruiken, en als onder zetter ;)
Classic Groot & lomp (handig als je 2de naam Bigfoot of yeti is), gebruik hem als vergelding wapen bij een rel als je geen baksteen kan vinden om mee te gooien :P
en dat waren de U.S.P van de ipod

Als je nu niet overtuigt bent dan weet ik het ook niet meer
surf's up dude!
Reg. datum: 23 juni 1999

quote:
Cain69 schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:14:
@Xantos

Simpel
Nano klein & plat, je kan hem als boeken legger gebruiken, en als onder zetter ;)
Classic Groot & lomp (handig als je 2de naam Bigfoot of yeti is), gebruik hem als vergelding wapen bij een rel als je geen baksteen kan vinden om mee te gooien :P
en dat waren de U.S.P van de ipod

Als je nu niet overtuigt bent dan weet ik het ook niet meer
ok, thanks! ;)

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
Cruzer schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:31:
Ik heb totaal geen ervaring met Apple Ipods.

Ik heb zelf een Iaudio U2 maar die is defect. Nu overweeg ik de nieuwe Ipod Nano 4GB 3G te kopen.

Alleen vroeg ik me af hoe de geluidskwaliteit is van de Ipod Nano 3G. Ik lees alleen maar hoe prachtig het aparaat eruit ziet maar eigelijk nergens over de geluidskwaliteit.

Zit er een Equalizer op de Nano en heb je ook een aparte Bass-functie die je in kan stellen? Ik heb namelijk best een goede en dure koptelefoon.

Alvast bedankt voor de reactie.
Kwa geluid is hij vergelijkbaar met de 2nd Gen en dus niet zo heel briljant, hij is okee maar niet super, de Classic is in dat opzicht een stuk beter. Hoe de lineout is weet ik niet
[edit] reviews zeggen verschillende dingen, dus over de sq kan ik nog niets zeggen eigenlijk

Equalizer is nogsteeds van bedenkelijke kwaliteit. Verder zie ik de link tussen dure/goede koptelefoon en equalizer niet

Exphy wijzigde dit bericht 09-09-2007 17:32 (4%)

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Ik heb zelf een iAudio U2 gehad en ik hoor het verschil niet met de Apple iPod Nano: 2nd.

Naar mijn mening hangt alles af van de koptelefoon die je gebruikt. Ik heb Senheisser oordopjes en daar klinkt het geluid fantastisch door. Gebruik niet de eigen oordopjes van Apple!

Reg. datum: 10 oktober 2004

quote:
X-GeaR schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:14:
Ik heb zelf een iAudio U2 gehad en ik hoor het verschil niet met de Apple iPod Nano: 2nd.

Naar mijn mening hangt alles af van de koptelefoon die je gebruikt. Ik heb Senheisser oordopjes en daar klinkt het geluid fantastisch door. Gebruik niet de eigen oordopjes van Apple!
Wat was jou reden om te switchen van Iaudio naar de IPod Nano 2nd?

When the pink is snookered, Go for the brown

quote:
Cruzer schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:53:
[...]
Wat was jou reden om te switchen van Iaudio naar de IPod Nano 2nd?
Ik had verschillende redenen:

- Meer geheugen (van 1 GB naar 8 GB)
- Daarnaast vond ik het beeldscherm van de iAudio aan de kleine kant. Die van de Nano was al iets groter.
- Fijnere besturing. Dit scrollwheel is echt stukken fijner dan het iAudio pookje.

Ik had verwacht dat de geluidskwaliteit me tegen zou vallen (heb veel verhalen gehoord daarover van iAudio fans), maar dat was dus niet zo. Ik hoor de verschillen niet. Misschien zegt dat wat over mij, maar misschien ook wel een beetje over de iAudiofans.

De redenen van mij om nu over te stappen naar de 3rd generation: groter beeldscherm, video playback, vernieuwde IU. Alleen jammer dat ze niet naar 16 gb zijn gegaan. Daar zat ik echt op te wachten. En de Touch vind ik niets, dus daar ga ik dan ook niet voor.

Reg. datum: 30 juli 2007

Jammer dat er geen 16 gb versie is gekomen. zat ik ook op te wachten

Reg. datum: 14 maart 2004

Ik ben van plan om voor de RED te gaan maar is deze wel echt RED en niet een soort van roze? Als ik op deze foto de rode bekijk en de kleur vergelijk met het jasje van (hoe heet ze ook alweer) die vrouw op het scherm dan begin ik toch sterk te twijfelen..

Edit: Het plaatje verandert steeds weer..

thecompany wijzigde dit bericht 09-09-2007 21:45 (17%)

Sony Vaio FW21Z, 4096 Ram, 500 GB, ATI 3650HD, Core2Duo 2.5 Ghz, Centrino 2 platform - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

aka Osiris

quote:
thecompany schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:48:
Ik ben van plan om voor de RED te gaan maar is deze wel echt RED en niet een soort van roze? Als ik op deze foto de rode bekijk en de kleur vergelijk met het jasje van (hoe heet ze ook alweer) die vrouw op het scherm dan begin ik toch sterk te twijfelen..

Edit: Het plaatje verandert steeds weer..
http://www.youtube.com/watch?v=JOwCDvTii68 op dit filmpje vind ik hem toch aardig rood rood eruitzien...
Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
X-GeaR schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:26:
[...]

Ik had verschillende redenen:

- Meer geheugen (van 1 GB naar 8 GB)
- Daarnaast vond ik het beeldscherm van de iAudio aan de kleine kant. Die van de Nano was al iets groter.
- Fijnere besturing. Dit scrollwheel is echt stukken fijner dan het iAudio pookje.

Ik had verwacht dat de geluidskwaliteit me tegen zou vallen (heb veel verhalen gehoord daarover van iAudio fans), maar dat was dus niet zo. Ik hoor de verschillen niet. Misschien zegt dat wat over mij, maar misschien ook wel een beetje over de iAudiofans.

De redenen van mij om nu over te stappen naar de 3rd generation: groter beeldscherm, video playback, vernieuwde IU. Alleen jammer dat ze niet naar 16 gb zijn gegaan. Daar zat ik echt op te wachten. En de Touch vind ik niets, dus daar ga ik dan ook niet voor.
Grappig... ik ben ook ooit van een iaudio naar een ipod gegaan en ben tot dezelfde conclusies gekomen. Besturing op iaudio spelers is onhandig en van een zogenaamde slechte geluidskwaliteit op ipods heb ik nooit wat van gemerkt. Ik gebruik shure e4c doppen....

Reg. datum: 03 februari 2001

Even mee gespeelt ..

- Coverflow is erg leuk, ziet er goed uit en werkt helemaal niet erg oninnuatief (oid)
- Formaat is erg klein, weer een stapje kleiner denk als de huidige 2nd gen.
- Het display is er scherp en duidelijk.

Heb het geld niet, anders zou ik er een halen ..

Reg. datum: 28 juli 2007

quote:
Cruzer schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:31:

EQ: zit er ongetwijfeld op. Op de Nano 1G en 2G kan je alleen kiezen uit een aantal vaste EQ-settings. Ik weet niet of je die settings in iTunes kunt aanmaken of wijzigen.
Er is een EQ-setting 'bass boost'. Met een goede koptelefoon heb je die niet nodig. Sterker nog, met de standaard Apple-dopjes kan je de EQ al uit laten staan (dit op mijn Nano 1G).

De 3G heb ik nog niet gehoord. Over de 1G heb ik geen klachten.

Voor de 1G en 2G was er een lanyard/koptelefoon combo. De lanyard werd via de Dock-connector aan de Nano gekoppeld. Die heb ik nog niet voor de 3G gezien. Verder komen er de wereld aan hoesjes, waarvan een deel ongetwijfeld een oog voor een nekkoord bevatten.

Reg. datum: 12 april 2006

Weet iemand of deze dingen al in de winkel liggen?

En zo ja, waar? Apple stores? Dixons?

Floejen

Reg. datum: 11 januari 2005

Xando krijgt ze vandaag niet meer binnen en heeft ze dus ook niet, net even gebeld. Wordt wss deze week ergens/

Is cynisch.

quote:
Cubix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:32:
[...]

Die fletse kleuren spreken me totaal niet aan. Jammer dat de kleuren van de vorige shuffle niet beschikbaar zijn. Fel rood, knal oranje, etc.
Ik heb een rode shuffle en ik vind 'm echt niet lelijk. De foto's kloppen ook niet helemaal, het hangt erg van de kijkhoek af watvoor kleur hij precies heeft maar hij is donkerrood (beetje als bloed :P )

Fel rood vind ik ook mooi, daar niet van, maar het is minder 'erg' dan de foto's doen vermoeden ;)

Blog - Flickr - Twitter - Dovie'andi se tovya sagain

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: