Zelf heb ik een TyTN II, maar denk je vragen naar behoren te kunnen beantwoorden, tenslotte draaien ze beiden op hetzelfde OS.quote:
Vraag 1.Jup, ik zie normaal gesproken altijd een vierkantje met een G of 3G erin (respectievelijk GPRS en UMTS). Dit betekent dat 'ie bereik heeft. In buitenland ook weleens een E vanwege EDGE. Daarnaast verticale streepjes met een antenne tekentje. Zoals onderstaande afbeelding (niet van m'n PPC).

Maak ik verbinding met bijvoorbeeld PIE dan verandert die antenne in een G, 3G of E. Dus Staat er eigenlijk GG, 3G3G of EE. Maar meestal verspringt 3G3G bij mij naar HH (HSDPA). Dit is bij mij alleen als ik verbinding heb, gewoon in standby staat er bij mij dan 3G. HSDPA en 3G is alleen als 'ie daarvoor bereik heeft (heel af en toe niet in minder geciviliseerde gebieden), echter zet ik vaak zelf op G om zo batterij te besparen. Voor mailtjes ophalen is dit ruim voldoende en binnen een paar tellen heb ik 'm 3G/H staan.
Vraag 2. Door op G/E/3G/H te tikken en te disconnecten/verbreken.
Ik heb wel een bestandje om te installeren die registerwijziging zo doorvoert dat verbinding na 1 minuut verbroken wordt. Deze heb ik ook in 5 minuten versie.
Vraag 3. Dat ligt aan het programma/extensie. Doorgaans worden .exe vanaf PC geinstalleerd en .cab in de device. Verder raad ik je aan om programma's in de map Program Files te zetten en op je device zelf te installeren. Die .cab bestanden kun je na installatie weer verwijderen als je wilt. Bestanden bewaren op opslagkaart en programma's op device zelf.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!