Reg. datum: 01 oktober 2002
Reg. datum: 01 oktober 2002
omdat ze bijna altijd op BO worden gekocht, ik ken meerdere mensen die 40 tot 50 gold voor een epic item hebben betaald...quote:botoo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:00:
Er word idd wel 40 gold voor gevraagd, maar ik zie er nooit een bod op.
ghehe ken ik hem ook?quote:Overigens zou niet alleen een Hobbit er blij mee zijn, ik ken een zekere Human Burglar . . .
das onze leader van de kin NOESquote:Met het volbrengen van die deed ding'de ik naar 49 en Rosskempy was degene die het opviel en me feliciteerde, toch een sympathiek gebaar naar iemand buiten je kin en fs. Na nog ff nagebabbeld te hebben op het rezz-point
je gaat vreemdquote:ben ik draken eieren gaan tellen en draken gaan pletten met een minstrel uit mijn kin.
Onverdroten tiepje die dwarf, volle bak door Meathead rennen met een kolonne mobs aan z'n staart en vervolgens valt ie dood neer vlak voor we bij de draken waren. De grapjas! Alle mobs richtten zich toen natuurlijk op mij maar ik ken ook zo'n truukje *HiPS* en alle mobs gingen weer terug naar hun plek![]()
Leuke ability van zo'n Minstrel om dood om te vallen (feign death?), als ik geen Burglar zou zijn zou ik ter plekke in elkaar gehengst worden door zoveel mobs, hij kon er dan ook wel om lachen dat dat dus niet gebeurde
ok update van mij aangezien botoo het niet doet, gisteren kreeg ik een invite voor trolls in sarnur. aangezien mijn jeweler lvl 45 is en wacht op enhanced XP en Ellendras klaar is met alle books, class quest en legend traits en alle andere traits die equiped zijn heb ik geaccepteerd, dus ik MSGde botoo of hij mee wilde en dat wilde hij wel.
begon geweldig LM flikkerde naar beneden en werdt dus in no time afgeslacht. ok wij ook naar beneden gesprongen en de captain deed een res binnen 2 min was ze weer dood door een fantasische actie dus ik res haar. 3 min later weer dood. ook was er een fantastische champion die in zn uppie ff 3 trolls naar ons pulde omdat het hem niet snel genoeg ging enz enz was een drama. botoo bedankte voor de eer en ik ben kort daarna ook gegaan.
heb 2 etched beryl rings verkocht
ow jah heb ook nog een hele aardige Burglar uit kin geholpen met wat betere gear
ze was blij heb 2 nieuwe ringen gegeven, en een earring, nieuwe helm en body armour alles was een crit en de burglar was happy :-) toen heb ik haar ook nog even geforceerd laten knielen ^^ genieten is dat want ze reageerde met HEY how do you do that
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 19-10-2007 08:36 (6%)