Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
botoo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:00:
Er word idd wel 40 gold voor gevraagd, maar ik zie er nooit een bod op.
omdat ze bijna altijd op BO worden gekocht, ik ken meerdere mensen die 40 tot 50 gold voor een epic item hebben betaald...
quote:
Overigens zou niet alleen een Hobbit er blij mee zijn, ik ken een zekere Human Burglar . . .
:+
ghehe ken ik hem ook? :+
quote:
Met het volbrengen van die deed ding'de ik naar 49 en Rosskempy was degene die het opviel en me feliciteerde, toch een sympathiek gebaar naar iemand buiten je kin en fs. Na nog ff nagebabbeld te hebben op het rezz-point
das onze leader van de kin NOES
quote:
ben ik draken eieren gaan tellen en draken gaan pletten met een minstrel uit mijn kin :).
Onverdroten tiepje die dwarf, volle bak door Meathead rennen met een kolonne mobs aan z'n staart en vervolgens valt ie dood neer vlak voor we bij de draken waren. De grapjas! Alle mobs richtten zich toen natuurlijk op mij maar ik ken ook zo'n truukje *HiPS* en alle mobs gingen weer terug naar hun plek :Y
Leuke ability van zo'n Minstrel om dood om te vallen (feign death?), als ik geen Burglar zou zijn zou ik ter plekke in elkaar gehengst worden door zoveel mobs, hij kon er dan ook wel om lachen dat dat dus niet gebeurde 8)
je gaat vreemd :(

ok update van mij aangezien botoo het niet doet, gisteren kreeg ik een invite voor trolls in sarnur. aangezien mijn jeweler lvl 45 is en wacht op enhanced XP en Ellendras klaar is met alle books, class quest en legend traits en alle andere traits die equiped zijn heb ik geaccepteerd, dus ik MSGde botoo of hij mee wilde en dat wilde hij wel.

begon geweldig LM flikkerde naar beneden en werdt dus in no time afgeslacht. ok wij ook naar beneden gesprongen en de captain deed een res binnen 2 min was ze weer dood door een fantasische actie dus ik res haar. 3 min later weer dood. ook was er een fantastische champion die in zn uppie ff 3 trolls naar ons pulde omdat het hem niet snel genoeg ging enz enz was een drama. botoo bedankte voor de eer en ik ben kort daarna ook gegaan.

heb 2 etched beryl rings verkocht :o sta nu op 55 gold :9 vandaag dus ff the big spendor uithangen 8)

ow jah heb ook nog een hele aardige Burglar uit kin geholpen met wat betere gear :P
ze was blij heb 2 nieuwe ringen gegeven, en een earring, nieuwe helm en body armour alles was een crit en de burglar was happy :-) toen heb ik haar ook nog even geforceerd laten knielen ^^ genieten is dat want ze reageerde met HEY how do you do that :+

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 19-10-2007 08:36 (6%)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
botoo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:00:
Leuke ability van zo'n Minstrel om dood om te vallen (feign death?), als ik geen Burglar zou zijn zou ik ter plekke in elkaar gehengst worden door zoveel mobs, hij kon er dan ook wel om lachen dat dat dus niet gebeurde 8)
Ja idd dat is "Still As Death", handig voor een Minstrel als hij opeens aangepakt wordt in een FS, en zijn maatjes niet snel genoeg hem/haar kunnen redden.
Ik heb ook zo'n skill erbij, maar dan als hobbit-trait. Naast mijn HiPS, heb ik Hobbit-silence ;-)... lekker stil liggen en net doen alsof je dood bent....Handig als je net je HiPS gebruikt hebt (voor trip bijv.) en je het toch niet gaat redden...

Gisteren nog snel (ofjah snel, de hele avond heeft het gekost) nog wat openstaande quests in Garth Agarwen en Agamaur voltooit. Daar kwamen we ook Grimbark tegen die voor mij nog een leuk item voor in de pocket dropte (iets van +3% fear en +20Fate, als ik me niet vergis). Anyway, weer lekker genoten _O_

euh...ja

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ha, gisteren voor het eerst op jacht gegaan naar de legendary pages. Ben begonnen met het killen van iron-crowns in Angmar, nadat ik er zo'n 12 had gekilled, heb ik page 2 , en page 3 mogen ontvangen ;) Aangezien mijn tassen al vol zaten met troep van eerder, ff een recall gedaan, en toen op stap naar de Misty Mountains.

Beetje koud....maar wel leuk. Moest daar dwergen killen voor pages, en na +/- 30 minuten 2 pages gekregen, en 2 pages voor andere classes. Alles bij elkaar genomen denk ik geen slecht resultaat?

Wel een beetje " gevaarlijk" gebied voor een level 40 8) , staat daar een of andere giant de poort te bewaken, dus ik dacht, dat is er maar 1, die outrun ik wel !! Ik er langs rennen, alleen kwam ik toen in een gebied met ...nog meer giants...en trollen....en grote koeien ! En wanneer ik de agro van 1 kwijt was, had ik de volgende weer achter me aan. Hmm...dus na een minuut of 6-7 rennen, kwam ik weer bij dezelfde poort aan. *note to self* even terugkomen met backup !

Nog even een klein vraagje, hoe komt men aan die ranking, zoals Footman ( rank 1,2,3), enz enz ?

quote:
Tank-a-Holic schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:39:
Ha, gisteren voor het eerst op jacht gegaan naar de legendary pages. Ben begonnen met het killen van iron-crowns in Angmar, nadat ik er zo'n 12 had gekilled, heb ik page 2 , en page 3 mogen ontvangen ;) Aangezien mijn tassen al vol zaten met troep van eerder, ff een recall gedaan, en toen op stap naar de Misty Mountains.

Beetje koud....maar wel leuk. Moest daar dwergen killen voor pages, en na +/- 30 minuten 2 pages gekregen, en 2 pages voor andere classes. Alles bij elkaar genomen denk ik geen slecht resultaat?

Wel een beetje " gevaarlijk" gebied voor een level 40 8) , staat daar een of andere giant de poort te bewaken, dus ik dacht, dat is er maar 1, die outrun ik wel !! Ik er langs rennen, alleen kwam ik toen in een gebied met ...nog meer giants...en trollen....en grote koeien ! En wanneer ik de agro van 1 kwijt was, had ik de volgende weer achter me aan. Hmm...dus na een minuut of 6-7 rennen, kwam ik weer bij dezelfde poort aan. *note to self* even terugkomen met backup !
haha ja dat is ongezond gebied voor een lvl 40 char :+
quote:
Nog even een klein vraagje, hoe komt men aan die ranking, zoals Footman ( rank 1,2,3), enz enz ?

-Tank-a-Holic-
RAIDs in ettenmoors daarmee krijg je ranks

|\|()()|3
Reg. datum: 20 maart 2002

Ik ben echt nog een noobje in het spel en heb even wat beginnersvraagjes :X
Mij char heeft Gorolsch en is een hunter, race of man (lvl 11) met forester proffesion op snowbourne

- Ik harvest me suf aan hout e.d., maar hoe kom ik aan recepies;
- Ik zou graag lid willen worden van een (nl-talige) kinship op snowbourne, wie kan ik contacten?

Thanks alvast

Xbox Live Tag: Nightwish1980

quote:
Warfare schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:16:
Mij char heeft Gorolsch en is een hunter, race of man (lvl 11) met forester proffesion op snowbourne

- Ik zou graag lid willen worden van een (nl-talige) kinship op snowbourne, wie kan ik contacten?

Thanks alvast
recipes vind je vanzelf wel, die droppen van vijanden.
kinship kan ik je niet aan helpen daar ik op Eldar zit. er zijn ook mensen hier die op snowbourne zitten die melden zich vanzelf...

quote:
Legolas_1973 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:53:
RAIDs in ettenmoors daarmee krijg je ranks
Ahh thanks, daar was ik gisteren wel, heeeeeeel even. Omdat ik van een gast in Esteldin een quest kreeg om daar iemand op te zoeken. Maar ik zal als level 40 daar weinig ranking halen, ja, misschien negatieve ranking ?!

|\|()()|3

quote:
Legolas_1973 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:27:
[...]

recipes vind je vanzelf wel, die droppen van vijanden.
kinship kan ik je niet aan helpen daar ik op Eldar zit. er zijn ook mensen hier die op snowbourne zitten die melden zich vanzelf...
Toch vreemd, ik zit reeds op level 11, maar heb dus nog geen recipe gezien. Zelfs een lullig houten zwaardje kan ik nog niet fabriceren. Kan het ook zijn dat ik bepaalde chars moet killen om die papiertjes te krijgen?

Warfare wijzigde dit bericht 19-10-2007 10:36 (9%)

quote:
Warfare schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

Toch vreemd, ik zit reeds op level 11, maar heb dus nog geen recipe gezien. Zelfs een lullig houten zwaardje kan ik nog niet fabriceren. Kan het ook zijn dat ik bepaalde chars moet killen om die papiertjes te krijgen?
ze vallen van diverse mobs dat je er nog niet 1 hebt gezien kan wel, op lage levels kan je nog niet zoveel maken en dat wat je kan maken heb je standaard al. zie onder je crafting daaronmder staan items die je kan maken en wat je daarvoor nodig hebt

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
Legolas_1973 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:27:
[...]
omdat ze bijna altijd op BO worden gekocht, ik ken meerdere mensen die 40 tot 50 gold voor een epic item hebben betaald...
Als ik zoveel gold zou hebben zou ik de aanbieder een ingame mail stuen met een bod (voor de helft of zo), ik kan me zo voorstellen dat die epic items soms gewoon niet (snel genoeg) verkopen en dan is een onderhands bod mss wel aanvaardbaar :).
quote:
[...]
das onze leader van de kin NOES
duh!
Wie Rosskempy (op Eldar) niet kent :o Of figuren als Bahamut e.d.
quote:
ok update van mij aangezien botoo het niet doet, gisteren kreeg ik een invite voor trolls in sarnur. aangezien mijn jeweler lvl 45 is en wacht op enhanced XP en Ellendras klaar is met alle books, class quest en legend traits en alle andere traits die equiped zijn heb ik geaccepteerd, dus ik MSGde botoo of hij mee wilde en dat wilde hij wel.

begon geweldig . . .
Yep, prachtcollectie van druppelneuzen was dat, ze waren niet eens in staat om meer dan drie op een conjunction te reageren, laat staan om er iets moois van te maken :|
Ook gelijk looten terwijl de combat nog bezig was zodat je een fraaie pop-up voor je beeld kreeg :( en regelmatig de gestunde (Riddle) mobs wakker schudden met AoE of met een gerichte aanval.
Het was me het ploegje wel :N
Dat vond ik dermate zonde van mijn tijd (en ik ergerde me er behoorlijk aan), dat ik al snel :w heb gezegd en wat ben gaan soloën in Sarnur. Na wat hides, tokens en een etched recipe ben ik een kijkje gaan nemen in die nieuwe Barrow Downs dungeon, da's ook wel een pittige omgeving :o

Wat screenies uit de Nan Gurth omgeving, let ook op lvl en morale van de mobs :o

In een (ijdele) poging om een LM tot bij Sara te helpen, het resultaat is te zien aan het oranje dread gedeelte in zijn morale-bar :+
http://tweakers.net/ext/f/7178f210391d876ad40ac323ec1b39d2/thumb.jpg

Mijn eigen ervaring met Sara :X
http://tweakers.net/ext/f/0344f29d77780648b5d6b755c952eeda/thumb.jpg

24K lvl53 Stone-Giant in Nan Gurth.
http://tweakers.net/ext/f/d877be40aae90dffaa7a1bdc7dd617bb/thumb.jpg

Maar dat kan nog steeds beter :o 36K lvl54 'Unseen' Deadly Lithul.
http://tweakers.net/ext/f/ab6a00faaf4ddc1d00d51568dc15d083/thumb.jpg

Ben nog wat gaan schuiven met mijn stats, might is naar beneden om de andere stats wat op te krikken. Nu is het tijd om mijn traits eens goed onder handen te nemen en te optimaliseren.
http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=114599&format=full&ext=.jpg

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Die Master Elite's in Nan Gurth zijn volgensmij sinds de release van de game nooit gekilled, ik ben er als tank eens in een lange rit doorheen gelopen, totdat ik vast zat. Als jij een tank kan opnoemen die langer dan 15 seconden zo'n 30 master elite's kan tanken en nog een handje vol met elite's ben je een held. :P

Wel leuk trouwens, als burglar kan je heel makkelijk daar rond gaan snuffelen, terwijl een aggro magneet daar constant moet rennen wil die het overleven. :P

Veni, Vidi, Vici

quote:
Warfare schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:16:

Thanks alvast
KinShip:
Ik zit ook op Snowbourn.. een grote NL-kinship hier is Dutch Dundain (Rank7). Daarnaast zie ik soms ook mensen van Dutch United langs komen, maar dat is sporadisch.

Recepies:
Op lvl11 kom je echt nog bijna nix tegen... als Tier1 crafter kun je nog niet zoveel speciaals maken. Je moet het doen met de recepten die je standaard krijgt. Daarnaast kun je ook recepten kopen van crafting-vendors, of kijken op AH wat er aangeboden wordt (is wel een zoekwerk).

euh...ja

Brig. General

Ben zelf actief lid van de Dutch Dunedain en zeker als je ook op onze TeamSpeak server komt (hebben een 40 slots gehuurd) is het super gezellig. Ondertussen zijn we rank 8 geworden trouwens hoor ;)

Op dit moment is het min. level om toegelaten te worden lvl25, dit om de wildgroei tegen te gaan.

>>
wat betreft het shadow-stalker armour... heb hem maar op de AH geknald voor 35g begin en 50g buyout price. Zijn voor mij ook absurde bedragen maar ik heb het geld nu toch nog niet echt nodig dus al duurt het een poos voordat ie verkoopt. Je zal alles maar hebben behalve het jacket... :)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
MOAW schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:38:
Wel leuk trouwens, als burglar kan je heel makkelijk daar rond gaan snuffelen, terwijl een aggro magneet daar constant moet rennen wil die het overleven. :P
Mja, dat kan idd redelijk makkelijk . . . totdat je door dread uit sneak gerukt word, dan moet moet ik ook rennen naar een dreadloze plek en HiPS. Helaas zit er wel en cooldown op HiPS, dus het gaat niet onbeperkt goed.

We waren gisteren met z'n vijven een beetje aan het rondkijken, maar toen de Healer omviel was het ook snel gedaan met de 2 Champions en de Hunter. Omdat ik (eigenwijs als altijd) toch nog wilde proberen om nog wat mobs om te leggen uit die combat, heb ik wat te veel abilities verbruikt en toen ik uiteindelijk op de vlucht ging waren mijn overgebleven troeven sterk uitgedund :| Nadat een elite Barghest me toch opmerkte in stealth en ik die bijna verslagen had kreeg ik een random wight op mijn dak :( De Barghest ging neer maar de verse Wight ging niet meer lukken (out of power). Nog eenmaal mijn morale-bar volgezet en vol gas richting uitgang. Met de uitgang in het vizier en een dozijn mobs op mijn rug ging ik uiteindelijk op dezelfde manier naar buiten als de anderen van het FS :(

Naja, we zullen het maar een leermomentje noemen :+

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Veni, Vidi, Vici

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:54:
Ondertussen zijn we rank 8 geworden trouwens
LOL, is me niet opgevallen :D, ben btm ook actief member onder "Tiberia" lvl22 hunter.

euh...ja

|\|()()|3

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:54:
Ben zelf actief lid van de Dutch Dunedain en zeker als je ook op onze TeamSpeak server komt (hebben een 40 slots gehuurd) is het super gezellig. Ondertussen zijn we rank 8 geworden trouwens hoor ;)

...
Zitten de Dutch Dunedains op snowbourn? Zo ja, wie is de kin leader?
Thanks alvast!

Brig. General

De Kin Leader is Nithrandill.. als je wil joinen zoek even op het forum en neem contact met hem op of post wat info op het forum. Als je actief lid wil worden kom dan zeker ook op TS. Mensen roepen vaak wel in de kinchat dat ze hulp nodig hebben maar het is veel makkelijker om wat hulp te krijgen als je op TS mensen vraagt.

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

@Gorolsh:
Ik zag dat je bij ons (Annon Amarth) je had geregistreerd. Ik vroeg me al 2 dagen af wie van de kin dat in godesnaam was :P
Mocht je nog geen kin hebben, kan je ook mij in-game ff een PM sturen.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Brig. General

Nou het Shadow-Stalker jacket is verkocht. Weliswaar voor de minimumprijs maar mij hoor je niet klagen. 35g is toch wel lekker al gaat er 1g 750s af als auctioning fee... mocht ik ooit nog es zo'n drop vinden dan probeer ik het wel anders te verkopen... Kan iig straks een leuke villa kopen als housing geintroduceerd wordt :P

gisteren kinship RAID gedaan ging erg proffesioneel en alles liep gesmeerd. De loot wat epics betreft is nog nadeliger dan in een niet kin RAID, dit omdat er punten worden uitgegeven dus de 1e keer heb je 0 punten en kan je een epic item alleen winnen als niemand erop bied en dan blijft er (mogelijk een diceroll over) fat chance :/

tijdens de raid vielen er 2 minstrel epics en die werden dus gewoon verdeeld onder degene met DKP punten alleen koste het ze niks (ging alsvolgt, jij neemt die want die heb ik al en ik neem de andere) nou dat houdt dus in dat ze (vrijwel) nooit DKP punten uitgeven, aangezien ze er meer hebben dan ik en er bij elke RAID dus 3 minstrels zijn met meer DKP punten kan ik nooit wat winnen zo simpel is dat...

verder bevalt noes mij uitermate goed, denk wel dat het mijn laatste kin raid is geweest :N ik weiger mee te werken om alle minstrels te helpen om hun epic set te completen terwijl ik zelf kansloos ben. Goed eerst maar eens opheldering krijgen op noes forum...

tot die tijd maar non kin raids doen :X

quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Maar ik weet ook niet of je zelf ook een minstrel bent :) Er zijn volgens mij 2 mogelijke situaties.

1) Je bent een minstrel. Wanneer die andere 2 minstrels dus meer DKP punten hebben, zoals je aangeeft, hebben ze dus al meer raids uitgevoerd dan jij. Daarbij, de kans is groot dat bij de volgende raid de andere 2 minstrels de items al hebben en ben jij aan de beurt zonder dat het je punten kost, en das mooi dus 8)

2) Je bent geen minstrel, dan heb je dus ook niets aan minstrel items 8)7

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:58:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Maar ik weet ook niet of je zelf ook een minstrel bent :) Er zijn volgens mij 2 mogelijke situaties.

1) Je bent een minstrel. Wanneer die andere 2 minstrels dus meer DKP punten hebben, zoals je aangeeft, hebben ze dus al meer raids uitgevoerd dan jij. Daarbij, de kans is groot dat bij de volgende raid de andere 2 minstrels de items al hebben en ben jij aan de beurt zonder dat het je punten kost, en das mooi dus 8)

2) Je bent geen minstrel, dan heb je dus ook niets aan minstrel items 8)7

-Tank-a-Holic-
ik ben inderdaad minstrel. er zijn 3 minstrels die RAIDen deze hebben allemaal veel meer DKP punten dan ik dit omdat ik nieuw ben. ik kan dus niks winnen tenzij het een epic item is voor minstrel die de 3 anderen al hebben. nou daar pas ik voor...

niks moois aan :N

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:06:
[...]

ik ben inderdaad minstrel. er zijn 3 minstrels die RAIDen deze hebben allemaal veel meer DKP punten dan ik dit omdat ik nieuw ben. ik kan dus niks winnen tenzij het een epic item is voor minstrel die de 3 anderen al hebben. nou daar pas ik voor...

niks moois aan :N
Tsja, ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is om aan raid gear te komen ;) het is een keuze die je maakt. Het kan goed zijn dat je in een pickup raid de eerste 2 jaar geen enkel item wint als je pech hebt. Met een DKP systeem heb je nog een klein beetje zekerheid dat je iets wint. En met maar 3 andere minstrels maak je een mooie kans op items, denk ik ? :+

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:29:
[...]

Tsja, ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is om aan raid gear te komen ;) het is een keuze die je maakt. Het kan goed zijn dat je in een pickup raid de eerste 2 jaar geen enkel item wint als je pech hebt. Met een DKP systeem heb je nog een klein beetje zekerheid dat je iets wint. En met maar 3 andere minstrels maak je een mooie kans op items, denk ik ? :+

-Tank-a-Holic-
dat dacht ik dus ook! helaas is het tegenover gestelde waar! we hebben maar een paar minstrels die kunnen raiden (4 volgens mij) ik ben degene met de minste punten 1 op 7 kans dat er een minstrel epic dropt en als die dropt heb ik 0% kans hem te winnen dus kan ik er pas 1 winnen als de rest zijn set compleet heeft.

daar epics naast de quest rewards (zaudru, thorog etc) de enige motivatie voor mij om te raiden zijn als 1 van de 2 uitvalt omdat ik werkelijk 0,0 kans heb dan kan ik beter niet kinship raids doen lijkt me. dan heb ik een lage kans maar dat is beter dan GEEN kans.

in een niet kin RAID zitten ook 4 minstrels (doorgaans 4 soms 5) als er dan een minstrel epic dropt heb ik 20% tot 25% kans dat ik hem ook daar werkelijk win.

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 22-10-2007 11:22 (8%)

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:49:
[...]
dat dacht ik dus ook! helaas is het tegenover gestelde waar! we hebben maar een paar minstrels die kunnen raiden (4 volgens mij) ik ben degene met de minste punten 1 op 7 kans dat er een minstrel epic dropt en als die dropt heb ik 0% kans hem te winnen dus kan ik er pas 1 winnen als de rest zijn set compleet heeft.

daar epics naast de quest rewards (zaudru, thorog etc) de enige motivatie voor mij om te raiden zijn als 1 van de 2 uitvalt omdat ik werkelijk 0,0 kans heb dan kan ik beter niet kinship raids doen lijkt me. dan heb ik een lage kans maar dat is beter dan GEEN kans.

in een niet kin RAID zitten ook 4 minstrels (doorgaans 4 soms 5) als er dan een minstrel epic dropt heb ik 20% tot 25% kans dat ik hem ook daar werkelijk win.
Ja, je kan op het twee manieren bekijken waarschijnlijk. Mijn ervaring is wel dat wanneer je met een guild regelmatig raid, je gear uiteindelijk wel wordt geupgraded. Dat dit niet binnen een week of binnen een maand gebeurd, is natuurlijk logisch. Daarnaast zie ik een raid met de guild ook als een kans om lol te hebben met je guildmates :P

Je zegt dat jouw kans 0.0 % is, maar als er 4 minstrels zijn, en je doet 4 raids, en er dropt 4 keer hetzelfde minstrel item, weet je dus zeker dat je die vierde keer het item hebt. En met een pickup raid kan het uiteraard de eerste keer raak zijn, maar het kan ook 50 raids duren, en dat kan dus niet in een kinship raid.

Conclusie, er is geen makkelijke en snelle manier om full raid gear te hebben, hehehee ! 8)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: