Ghehe, vergeten mijn subscription te annuleren. Dus dat is nog een maandje spelen erbij. Hoewel ik waarschijnlijk alleen op zondag en soms zaterdag tijd heb. Nouja, stiekem vind ik het wel leuk.
Dit weekend 4 keer Retake Weathertop gedaan.

Superleuke quest, maar eigenlijk best makkelijk.
De eerste keer met een uberslechte tank en 4 hunters, en mij als 26 minstreel dus. Bij de troll heb ik iedereen moeten healen, behalve de tank. Geen flauw idee wat die aan het doen was.
Gelukkig waren het wel hele goede hunters, want die deden aggropingpong zodat het wel te overleven was.
De 2e keer met een 43 hunter, wederom een slechte tank (lvl 20), en een random. Die tank was echt zon overmoedig klein kind dat zn highlvl vriendje had meegenomen. De eerste eindbaas was nog best te doen, hunter tanken, ik healen, tankje vrolijk rondrennen. Die boss verdwijnt naar achter, tank erachter aan rennen. Binnen 2 seconden was hij terug met de fameuze woorden 'holy shit', en een troll achter zich aan. Wederom makkelijk overleeft, die hunter wist wat te doen.
3e keer was met een normaal FS en een 50 champion. Eitje.

4e keer was met een 37 champion. Wederom een makkie.
Maar ik moet dus nog een normale en goede tank meemaken voor Retake Weathertop. Ik ben benieuwd.
Ik heb ook eindelijk unrelenting gescoord. Heerlijke trait, je crit zo ongelofelijk vaak.