Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:45:
Ben ook maar is begonnen met spelen met de trial en misschien ga ik het spel wel kopen, alleen ik heb geen idee hoe ik leer om two handers te gebruiken, ben lvl 2 en heb mensen gezien met two handers rond mijn lvl, zit op de server evernight en me ign is Proxzor.
ligt ook aan je class...

niet elke class kan dubbelhandige wapens en of dual wield gebruiken. van degene die het wel gebruiken moet je bij sommige de skill halen bij je trainer.

ik ben minstrel en kan geen dubbelhandige wapens gebruiken ook kan ik geen 2 wapens gebruiken. schild kon ik pas op level 20 gebruiken terwijl mijn captain dat op level 12 of 15 weet ik zo niet meer al kon.

Reg. datum: 10 februari 2006

ah ok vandaar, na wat testen van de classes ben ik op elf hunter geindigt, deze boeit me denk toch het meest. hopenlijk is het een damage dealer.

Chubb Chubbs ^^

Stom, stom, stom

maartend wijzigde dit bericht 09-09-2007 20:06 (94%)

quote:
maartend schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:34:
[...]

Niet echt dus, misschien kun je je beter wat inlezen voor dat je echt begint
Als je dat wilt doen (healer) ben je of een minstrel of een captain.
hmm dan zal ik maar even kijken.
Weet er iemand of ik na de trial de game moet kopen of dat ik ook een gamecard kan kopen ipv het volledige spel, want dat scheelt dan weer 20 euro :)

Chubb Chubbs ^^

quote:
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:06:
[...]

hmm dan zal ik maar even kijken.
Weet er iemand of ik na de trial de game moet kopen of dat ik ook een gamecard kan kopen ipv het volledige spel, want dat scheelt dan weer 20 euro :)
Game kopen, je hebt nl de key nodig en een gamecard geeft enkel meer tijd aan je account

quote:
maartend schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:18:
[...]

Game kopen, je hebt nl de key nodig en een gamecard geeft enkel meer tijd aan je account
hoezo dat, ik speel nu toch ook?

En de captain is die echt een damage dealer? ik heb gelezen dat het een buffer/healer met wat offensive is...

Chubb Chubbs ^^

quote:
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:21:
[...]

hoezo dat, ik speel nu toch ook?

En de captain is die echt een damage dealer? ik heb gelezen dat het een buffer/healer met wat offensive is...
Maar wat je nu speelt is einde account zonder vernieuwing nummer retail game.

Nog stommer

maartend wijzigde dit bericht 09-09-2007 20:06 (96%)

quote:
maartend schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:48:
[...]

Je wilde toch healen? Captain of minstrel
nee damage dealen? 8)7

Chubb Chubbs ^^

quote:
Sorry'kom uit de nacht, nog wat wazig.
Ik las echt healen.

Ik ben zelf een hunter en een aardige DPS heb je dan. J emoet echter wel zorgen dat de bead-guys op afstand blijven en als je meer dan 2 tegenstanders tegelijk krijgt wordt het helemaal lastig.

Maar je kunt aardig damage dealen met dat ding

quote:
maartend schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:05:
[...]

Sorry'kom uit de nacht, nog wat wazig.
Ik las echt healen.

Ik ben zelf een hunter en een aardige DPS heb je dan. J emoet echter wel zorgen dat de bead-guys op afstand blijven en als je meer dan 2 tegenstanders tegelijk krijgt wordt het helemaal lastig.

Maar je kunt aardig damage dealen met dat ding
np dealen/healen :P maar 1 letter verschil...
is er eigenlijk ook pvp in dit spel? nog niks over gelezen? en hoe gaat het in zn gang? net zoals WoW of zijn er andere dingen met lvl limiet enz

Chubb Chubbs ^^

@ Chubz

Als je de TS leest, kom je alles te weten over welke class wat doet. ;) maar goed, we zijn hier de kwaadste niet, dus...

In het kort: Guardian= tank(veel morale, heavy armour, shield ), dus damage dealer; Champion (medium armour,iets minder morale, two weapons) iets minder dealer; Captain: (redelijk veel morale, medium armour, hulpje) kan ook wel iets uitdelen , Hunter (light armour,nog minder mrale, bows)= ranged damage dealer, maar in melee gaat ie gauw liggen. De overige characters zijn vooral gericht op andere manieren van spelen, dus die zoek je niet.

PvP kan vanaf level 10 en wel als monster. In het startmenu kies je "monster play", je creeërt een leuk monster en je gaat characters uitroeien (of je wordt zelf in gruzels geslagen, maar ja, life sucks and then you die zoals een bekende hier wel eens zegt.)

Leuke sites, die heel veel info geven: http://lotro-wiki.com/index.php/Main_Page

http://forum.shadowsofangmar.nl/showthread.php?tid=66

http://lotro.allakhazam.com/

Overigens: kijk vooral veel in je quest-log en luister naar anderen, want als er staat "fellowship" ga je als je er alleen op af gaat meestal lineaal-rectaal naar de vaantjes.

when god created men, she was only joking

Ghehe, vergeten mijn subscription te annuleren. Dus dat is nog een maandje spelen erbij. Hoewel ik waarschijnlijk alleen op zondag en soms zaterdag tijd heb. Nouja, stiekem vind ik het wel leuk. :P

Dit weekend 4 keer Retake Weathertop gedaan. :')
Superleuke quest, maar eigenlijk best makkelijk.

De eerste keer met een uberslechte tank en 4 hunters, en mij als 26 minstreel dus. Bij de troll heb ik iedereen moeten healen, behalve de tank. Geen flauw idee wat die aan het doen was. :S
Gelukkig waren het wel hele goede hunters, want die deden aggropingpong zodat het wel te overleven was.
De 2e keer met een 43 hunter, wederom een slechte tank (lvl 20), en een random. Die tank was echt zon overmoedig klein kind dat zn highlvl vriendje had meegenomen. De eerste eindbaas was nog best te doen, hunter tanken, ik healen, tankje vrolijk rondrennen. Die boss verdwijnt naar achter, tank erachter aan rennen. Binnen 2 seconden was hij terug met de fameuze woorden 'holy shit', en een troll achter zich aan. Wederom makkelijk overleeft, die hunter wist wat te doen.
3e keer was met een normaal FS en een 50 champion. Eitje. :P
4e keer was met een 37 champion. Wederom een makkie. :P

Maar ik moet dus nog een normale en goede tank meemaken voor Retake Weathertop. Ik ben benieuwd. :P

Ik heb ook eindelijk unrelenting gescoord. Heerlijke trait, je crit zo ongelofelijk vaak. :D

Weet er iemand eigenlijk met welk tempo je er resting XP bij krijgt?

quote:
garathane schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:46:
@ Chubz
In het kort: Guardian= tank(veel morale, heavy armour, shield ), dus damage dealer; Champion (medium armour,iets minder morale, two weapons) iets minder dealer; Captain: (redelijk veel morale, medium armour, hulpje) kan ook wel iets uitdelen , Hunter (light armour,nog minder mrale, bows)= ranged damage dealer, maar in melee gaat ie gauw liggen. De overige characters zijn vooral gericht op andere manieren van spelen, dus die zoek je niet.
champ & cappy hebben ook heavy armour op level 20, guardian echter op lvl15. En hunter/minstrel kunnen beide medium armour gebruiken.

quote:
garathane schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:46:
@ Chubz

De champion doet de meeste melee damage. De guardian volgens mij nog minder dan de captain.

Carpe Noctem

Guardian is vooral om aggro te houden, die doet niet zoveel damage
Hunters en Champions doen de meeste damage, denk de Hunter het meest
Maar maak geen Hunter, lopen er al duizenden rond ;)

edit - ik ga mn Minstrel ff verder lvlen, gister 34 geworden, merk toch wel dat er later uren moet worden gewacht tot er eindelijk een Minstrel in de party is
Mn Captain is 49, die krijgt ff wat enhanced xp ;)

Cthulhu wijzigde dit bericht 10-09-2007 11:21 (36%)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

quote:
Moraelyn schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:38:
[...]

De champion doet de meeste melee damage. De guardian volgens mij nog minder dan de captain.
Yup, Guardian is ook meer tank dan een damage dealer, hij moet veel damage kunnen handelen, heeft daarom ook veel skills om aggro te trekken.

Gisteren met mn lvl31 guardian en een aantal kinship members door fornost gestruind, ging super, maar dat kwam dan misschien ook door de lvl45 ministrel ;)
stuk of 5 FS quests afgerond, leverde dan ook erg lekkere exp op!

Ook mijn Expert weaponsmith gehaald, nu wil ik trollshaws induiken om daar waar dwarf-iron ore te minen, dan kan ik mooi een axe gaan craften voor mezelf!

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

De beste manier om fellowship quests af te ronden vind ik toch nog altijd een paar van je Kinship members op te trommelen. Meestal zijn er bij ons in de Kinships (ja, twee..) wel wat mensen die je willen helpen. Groot voordeel vind ik ook dat er dan gewoon via Teamspeak kan worden gepraat, zodat je veel duidelijker communicatie krijgt.

Schaamteloze spam:
Kijk op www.variagsofkhand.nl indien je op Snowbourne zit, of stuur me in-game een PM naar een van mn characters (Rhyaehar, Dweronin of Melagil)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Region name change: EvenSwim

quote:
RonnieB82 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:25:
[...]

Ook mijn Expert weaponsmith gehaald, nu wil ik trollshaws induiken om daar waar dwarf-iron ore te minen, dan kan ik mooi een axe gaan craften voor mezelf!
In het westen van Evendim ligt ook veel Dwarf Iron Ore en redelijk op een bepaalde route. Hetzelfde geldt voor Leberthon wood.

Heeft iemand trouwens al met 78% iets niet kunnen critten? Ik wel sinds gisteren, en ik ben de hele avond /cry en /sad geweest.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:10:
[...]

In het westen van Evendim ligt ook veel Dwarf Iron Ore en redelijk op een bepaalde route. Hetzelfde geldt voor Leberthon wood.

Heeft iemand trouwens al met 78% iets niet kunnen critten? Ik wel sinds gisteren, en ik ben de hele avond /cry en /sad geweest.
ik heb weleens gemist op meer dan 70% it happens (exacte kans weet ik niet meer maar volgens mij iets van 73% ofzo. sindskort heb ik een 20% tool meteen 2 single use items gemaakt op 35% kans en allebei miste ik de crit, DAT is echt wel wat erger :Y dat koste me namelijk een snowback claw en een shard om maar te zwijgen over het leather en de scrolls...

ik mis liever een multi use dan een single use :Y

It's me, Mario!

Speel deze game al vanaf dag 1 van de Closed Beta, alleen begint het nu wel saai te worden. Was de eerste Dwarf Guardian op de server Evernight en was ook als eerste GrandMaster Metalsmith. Toen ging mijn pc kapot en kon ik 3-4 weken niet spelen, en sindsdien vind ik het steeds minder geworden. Echt jammer dat het lijkt alsof half bree vol met 12 jarige kleuters zit, vooral als je de OOC channels volgt.

Zit nu nogsteeds bij From Dutch Till Dawn, mensen op de server evernight zullen deze vast wel kennen. Zeer leuke kindship. Wel jammer dat ik nu bored ben van deze ow zo leuke game :) in het begin (beta) was het echt fantastisch, leuke sfeer etc.

Enigste positieve is dat ik full-mirrored armor heb + full etched jewellery, waardoor ik op 4131 morale zit + 341 might :D:P

quote:
MOAW schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:59:
Speel deze game al vanaf dag 1 van de Closed Beta, alleen begint het nu wel saai te worden. Was de eerste Dwarf Guardian op de server Evernight en was ook als eerste GrandMaster Metalsmith. Toen ging mijn pc kapot en kon ik 3-4 weken niet spelen, en sindsdien vind ik het steeds minder geworden. Echt jammer dat het lijkt alsof half bree vol met 12 jarige kleuters zit, vooral als je de OOC channels volgt.

Zit nu nogsteeds bij From Dutch Till Dawn, mensen op de server evernight zullen deze vast wel kennen. Zeer leuke kindship. Wel jammer dat ik nu bored ben van deze ow zo leuke game :) in het begin (beta) was het echt fantastisch, leuke sfeer etc.

Enigste positieve is dat ik full-mirrored armor heb + full etched jewellery, waardoor ik op 4131 morale zit + 341 might :D:P
leuk maar etched beryl jewelry is niet perse beter ik heb b.v. andere bracelets, necklace en earrings omdat die simpelweg beter zijn voor mijn minstrel! heb wel 2 etched beryl rings want beter dan dat wordt het (voorlopig) niet. qua armour ben ik gebonden aan light of medium, maar heb inmiddels al een compleet gecritte set aan niet alles is single use maar dat komt nog wel ;)

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 10-09-2007 16:54 (6%)

It's me, Mario!

Ik heb het vooral over Dual-Etched Bracelets, die dingen zijn echt goddelijk voor een Oude verroeste Dwarf Guardian :) Ringen zijn ook goed en earrings ook. Ben nu eenmaal een morale Ho*r :P

Vind het alleen wel erg zwak dat er nogsteeds geen nieuwe shields in zitten, voor de Guardian class quests kreeg je echt slechte rewards. Waarom geven ze je een Speer en een 2 handige hammer ipv een leip schild? Je bent niet voor niets een Guardian :D

Region name change: EvenSwim

quote:
MOAW schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:59:

Hail MOAW. Hier heb ik echt wel respect voor, ik ben nog geen 4k morale guardian tegengekomen.

Betreft de kleuters in Bree. Ik zeg niet dat zij niet in op RP server vookomen, maar dat is wel de reden waarom ik op Laurelin zit. Veel polite and friendly chars en weinig gescheld en dom geouwehoer. Ik kom ze niet vaak tegen (de kleuters) en anders gaan we meteen op de ignore list en daar zitten er slechts 3 op bij me.

Wellicht een idee? Server migration?

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws