Reg. datum: 25 januari 2002
[ HP Pavillion dv9595 ed] [Intel Core 2 Duo T7300] [2x1024mb] [2x160gb HD] [Geforce 8600m GS]
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic][ HP Pavillion dv9595 ed] [Intel Core 2 Duo T7300] [2x1024mb] [2x160gb HD] [Geforce 8600m GS]
Hmm ja daar heb ik soms ook last van, terwijl ze toch iets van 99 dagen retentie beloven. Toch heb ik net weer 1 maandje credit opgehoogd.quote:Menno1234 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:27:
Retentie van Hitnews valt wat tegen. Iets van 39 dagen oud komt incompleet binnen. In vergelijking met eweka en astraweb die ik nu ook heb, komt het zelfde foutloos binnen...
Masterrikkie wijzigde dit bericht 15-10-2007 23:05 (31%)
Je hebt 2 abonnements-vormen; 10Mbit (1MB/s) en 20Mbit (2MB/s).quote:Masterrikkie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:47:
ik zie dat jullie het hier over draadjes (connectie's) hebben, mijn download bij tweaknews valt een beetje tegen ik gebruik newsbinpro hoe kan ik het connectie aantal verhogen? en wat is het max van tweakdsl?
ik heb het gevonden in grabbit maar mijn snelheid blijft op 1MB/s hangen.. terwijl dit rond de 1.8 zou moeten zijn met een 12-24 abbo en dicht bij de centrale..
iemand enig idee?
http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253
Leondar - NE Feral Druid 70 (Guild: Unknown-Entity) & Vaelaa - Human Warlock 70 @ Sunstrider
Ach als je Sabnzbd of Ninan gebruikt heb je er geen omkijken meer naar.quote:reddevil schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:24:
M'n Hitnews account loopt overmorgen af. Ik heb gemerkt dat ik bij elke aflevering da'k download toch wel 2 pars nodig heb, terwijl bij bijv. xs4all (wat ik voorheen had) gemiddeld 0 pars nodig had. Nu is dat niet zo'n probleem, maar toch irri als je een dvd wilt repareren... kost toch redelijk wat tijd. Ik zal een maandje eweka testen om te kijken of het beter is.
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40
Bij Newsleecher ook al een aardig tijd niet meer anders.quote:Nitai schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:31:
[...]
Ach als je Sabnzbd of Ninan gebruikt heb je er geen omkijken meer naar.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
Ik gebruik newsleecher en die kan dat ook, maar daar gaat het niet omquote:Nitai schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:31:
[...]
Ach als je Sabnzbd of Ninan gebruikt heb je er geen omkijken meer naar.
Leondar - NE Feral Druid 70 (Guild: Unknown-Entity) & Vaelaa - Human Warlock 70 @ Sunstrider
Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,Samsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W
hij heeft het over tweakdsl in z'n post en daar krijg je toch gratis bij de prijs inbegrepen uncapped tweaknews bij ?quote:Sjowhan schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:16:
[...]
Je hebt 2 abonnements-vormen; 10Mbit (1MB/s) en 20Mbit (2MB/s).
Waarschijnlijk heb jij de 10Mbit vorm genomen, waardoor de snelheid dan ook klopt.
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
robbydw wijzigde dit bericht 17-10-2007 08:15 (5%)
Geen commentaar
?quote:robbydw schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:10:
Meer mensen problemen met Tweaknews connecties op het moment. Heb op dit moment de beschikking over slechts twee draadjes. Andere twee geven error: Unable to logon. Server Response "400 reader015.pl1.cambriumusenet.nl: Server too Busy Please try later
Edit: Het werk alweer![]()
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Kan toch?quote:
Hier ook weer. For some reason werkte het een minuut of tien niet. Achteraf weinig aan de hand dus.quote:Punica- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:26:
[...]
Kan toch?
Ding resolved hier prima. en het ding praat ook NNTP
Geen commentaar
Trephix.com
Waarom zouden ze dat doen, Tweaknews is onderdeel van Cambrium, dat ze 't onder meerdere namen verkopen (misschien reselling onder cambrium oid, net als ze al met DSL doen) zou ik niet gek van opkijken.quote:SoaDmaggot schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:02:
ziet er naar uit dat tweakdsl (usenet) gaat renamen naar Cambrium?
Vergelijk:
http://tweakdsl.nl/ met
http://cambriumusenet.nl/
(site is nog duidelijk onder developement iig)
Oftewel (gezien je afsluitende zin), het ligt aan je internetverbinding? Welke provider heb je?quote:Rugnummer10 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:58:
Ik gebruik nu al enkele maanden de newsserver Download2day. Geen problemen mee gehad tot dusver, maar sinds afgelopen weekend is het prijs.
normaal gezien heb ik een continue snelheid bij de server van download2day van rond de 350 kb/s. Sinds afgelopen zondag is deze snelheid nog amper gehaald. Zat continu op een snelheid van tussen de 100 en de 150 kb/s, wat voor mij veel te traag is.
Ik heb aantal dingen geprobeerd, want dacht in eerste instantie dat het aan mijn internet lag. Bleek dus niet het geval. ik heb vanmiddag toevallig mijn instellingen van mijn router eens geopend, en hier een new mac adress aangevraagd en dergelijken.
Opeens schoot de snelheid van men newsleecher weer terug naar 350 kb/s. Dit houdt dan een kwartiertje aan en daarna halveert hij weer.. Ik kan hier echt slecht tegen!
Tevens als ik iets download gwoon van het internet, gaat dit ook niet rap. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik denk dat je wel snel conclusies trekt, in geen enkel bericht over die zaak staat dat Brein dat ook gaat doen, wel dat ze het willen, maar ze willen wel meer.quote:thefxr schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:57:
ik lees net dat "usenet.com" wordt aangeklaagd wegens schending van de auteursrechten en dat BREIN dit gaat doen met de nederlandse usenet providers.![]()
dit houd toch geen stand of wel?
Gaaf zo een snelle verbinding... van www.news.Astraweb.com is bekend dat ze hoge snelheden aanbieden...maar is wel iets duurder dan eweka, maar zou het zeker proberen....quote:nachtwaker schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:21:
Heeft er iemand ervaring met xsnews? Ik zit nu via eweka maar die bieden maar aan tot 20 mbit en aangezien ik een glasvezel kabel heb van minimaal 24 mbit wil ik hoger snelheid halen met downloaden
Alvast bedankt voor de reactie's
[ HP Pavillion dv9595 ed] [Intel Core 2 Duo T7300] [2x1024mb] [2x160gb HD] [Geforce 8600m GS]
Vrij veel mensen.quote:nachtwaker schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:21:
Heeft er iemand ervaring met xsnews? Ik zit nu via eweka maar die bieden maar aan tot 20 mbit en aangezien ik een glasvezel kabel heb van minimaal 24 mbit wil ik hoger snelheid halen met downloaden
Alvast bedankt voor de reactie's
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus