Reg. datum: 05 september 2007
quote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]quote:Koekiee schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:15:
[...]
Dit werkt opzich ook goed ja. Ik vind het bij Eweka erg prettig dat ik daar kan delen met anderen. Maar goed als je dat niet doet zou ik voor Hitnews.eu gaan denk ik.
Ook daarmee is Eweka aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn, maar feit is dat het momenteel extreem druk is ivm andere activiteiten van Eweka (uitbreiding DC etc etc)quote:Tortelli schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:14:
Hitnews opzich bevalt me best goed, haal met ssl aan perfecte snelheden hier (Chello @ 20mbit). Ik gebruik zelf 6 connecties, vriend van me gebruikt te andere 2 (waarmee je zo'n 900-1000kb/s kunt halen).
Alleen de retentie vind ik wat tegenvallen, die 100 dagen haal ik in geen velden of wegen. Al wel een paar keer gehad dat ik incompletes heb bij bestanden van een dagje of 40 oud. Vooral op boneless volgens mij.
Het zou erg mooi zijn als Eweka met ssl ondersteuning zou komen, maar dit zit er niet in volgens mij.
Dan vraag ik me toch af waarom jij in hemelsnaam SSL wilt? De zwakke plek zit nog altijd aan de kant van Eweka aangezien het verkeer toch ergens ontcijfert moet worden. En *als* er al getapt gaat worden dan zal het aan die kant gebeuren, en niet zozeer ergens op het tussentraject van je verkeer.quote:Tortelli schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:14:
Het zou erg mooi zijn als Eweka met ssl ondersteuning zou komen, maar dit zit er niet in volgens mij.
Xandrios wijzigde dit bericht 09-10-2007 18:18 (16%)
Its so hot today here in New York City, that the hookers in Times Square are offering to blow ON you!
Gaat meer om de tergende traffic shaping van chello dan om privacyquote:Xandrios schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:16:
[...]
Dan vraag ik me toch af waarom jij in hemelsnaam SSL wilt? De zwakke plek zit nog altijd aan de kant van Eweka aangezien het verkeer toch ergens ontcijfert moet worden. En *als* er al getapt gaat worden dan zal het aan die kant gebeuren, en niet zozeer ergens op het tussentraject van je verkeer.
Maargoed, Brein ed zullen vele malen eerder de server logs opvragen bij Eweka dan dat ze je verkeer gaan tappen. Je kunt er wel vanuit gaan dat eweka in zekere mate je commands logged, al is het maar om abuse te kunnen nagaan op hun servers. Met een gerechtelijk beval (En ja, dat is ook nodig voor aftappen) zal elke usp al je gegevens unencrypted overgeven
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum
Zoals thedude0 al aangeeft is SSL inderdaad om traffic shapers te ontduiken.quote:Xandrios schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:16:
[...]
Dan vraag ik me toch af waarom jij in hemelsnaam SSL wilt? De zwakke plek zit nog altijd aan de kant van Eweka aangezien het verkeer toch ergens ontcijfert moet worden. En *als* er al getapt gaat worden dan zal het aan die kant gebeuren, en niet zozeer ergens op het tussentraject van je verkeer.
Maargoed, Brein ed zullen vele malen eerder de server logs opvragen bij Eweka dan dat ze je verkeer gaan tappen. Je kunt er wel vanuit gaan dat eweka in zekere mate je commands logged, al is het maar om abuse te kunnen nagaan op hun servers. Met een gerechtelijk beval (En ja, dat is ook nodig voor aftappen) zal elke usp al je gegevens unencrypted overgeven
Its so hot today here in New York City, that the hookers in Times Square are offering to blow ON you!
inderdaad, chello capped tussen een uurtje of 18:00 en 23:00 al het usenet verkeer. SSL lost dit probleem netjes opquote:thedude0 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:23:
[...]
Gaat meer om de tergende traffic shaping van chello dan om privacy
De laatste tijd merk ik ook een groot snelheidsverschil tussen overdag en 's avonds: Overdag trek ik mijn ADSL lijnen dicht (1x 8 mbit via BBned, 1 x 20 Mbit via KPN) maar 's avonds vaak erg veel schommelingen en een gemiddelde snelheid van 400 kb/secquote:11-10-2007 21:55:10 Unable to connect / authenticate server: eweka @ newsreader26.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
Leondar - NE Feral Druid 70 (Guild: Unknown-Entity) & Vaelaa - Human Warlock 70 @ Sunstrider
Die doos had een storing gisteravond die een klein uur later verholpen was.quote:Schweino schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:15:
Hebben meer mensen problemen met het verbinden met Eweka?
[...]
De laatste tijd merk ik ook een groot snelheidsverschil tussen overdag en 's avonds: Overdag trek ik mijn ADSL lijnen dicht (1x 8 mbit via BBned, 1 x 20 Mbit via KPN) maar 's avonds vaak erg veel schommelingen en een gemiddelde snelheid van 400 kb/sec
Dank voor de update, zou ook fijn zijn als dat op de eweka site wordt vermeld in de toekomstquote:Punica- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:51:
[...]
Die doos had een storing gisteravond die een klein uur later verholpen was.
quote:12-10-2007 16:14:12 Unable to connect / authenticate server: eweka @ newsreader26.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
Schweino wijzigde dit bericht 12-10-2007 16:16 (25%)
Jij bent wel alert he... dat heeft 2 minuten geduurd, oude machine werd terug gezetquote:Schweino schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:06:
[...]
Dank voor de update, zou ook fijn zijn als dat op de eweka site wordt vermeld in de toekomst
/edit
weer storing?
[...]
Tot nu toe nog geen problemen met compleetheid van hitnews...en heb al +-250 gb gedownloadquote:reddevil schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:24:
Gisteren Alice gekregen en daar zitten dus geen nieuwsservers bij, dus even hier in het topic gekeken en ik zag dat Eweka en Hitnews een goede keus leken. Ik kies Hitnews voor test en download een aantal rars. Lekkere snelheid (1.8 MB/s) maar wat blijkt. 3 afleveringen gedownload van 25x15MB stuk en bij elke aflevering zitten wel een paar foute rars. Natuurlijk genoeg pars aanwezig, maar die afleveringen heb ik ook eerder gedownload via de XS4all newsservers en ik kan me niet herinneren dat ik ooit daarvoor pars heb moeten gebruiken. Wat is jullie ervaring met de compleetheid van hitnews?
Natuurlijk zal ik van't weekend nog even wat testen, maar het viel me gewoon op. De afleveringen kwamen uit a.b.boneless en a.b.nl.
[ HP Pavillion dv9595 ed] [Intel Core 2 Duo T7300] [2x1024mb] [2x160gb HD] [Geforce 8600m GS]
Sinds vandaag heb ik ook een trial account afgesloten bij Hitnews, ivm teruggelopen snelheden bij Eweka de laatste tijd, en ik heb hier ook last van. Niet dat het dramatisch is, maar toch een stuk meer incompletes dan bij Eweka.quote:reddevil schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:24:
Gisteren Alice gekregen en daar zitten dus geen nieuwsservers bij, dus even hier in het topic gekeken en ik zag dat Eweka en Hitnews een goede keus leken. Ik kies Hitnews voor test en download een aantal rars. Lekkere snelheid (1.8 MB/s) maar wat blijkt. 3 afleveringen gedownload van 25x15MB stuk en bij elke aflevering zitten wel een paar foute rars. Natuurlijk genoeg pars aanwezig, maar die afleveringen heb ik ook eerder gedownload via de XS4all newsservers en ik kan me niet herinneren dat ik ooit daarvoor pars heb moeten gebruiken. Wat is jullie ervaring met de compleetheid van hitnews?
Natuurlijk zal ik van't weekend nog even wat testen, maar het viel me gewoon op. De afleveringen kwamen uit a.b.boneless en a.b.nl.
Menno1234 wijzigde dit bericht 13-10-2007 20:34 (72%)
[ HP Pavillion dv9595 ed] [Intel Core 2 Duo T7300] [2x1024mb] [2x160gb HD] [Geforce 8600m GS]
moet je instellingen bij grabit zelf, onder preferences.quote:Frank76NL schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:35:
Ik ben een newbie wat betreft nieuwsgroepen. Ik heb de volgende vraag:
Ik gebruik Grabit en alles ik alles ophaal, een full update doe, is het oudste bericht van 16-09-2007. Ik dacht dat Tweaknews een retentie van 100 dagen had?
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum
Ok, dank je. Zoals gezegd ben hier nieuw in, betekent dat dat de bestanden er nog wel opstaan en bij gebruik van de betreffende nzb er dus gewoon afgehaald kunnen worden en dat ze alleen niet zichtbaar zijn in de headerslijst van de nieuwsreader?quote:thedude0 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:50:
Ze hebben een retentie van meer dan 100 dagen maar ze bewaren de headers voor een maand ongeveer
thefxr wijzigde dit bericht 14-10-2007 14:02 (198%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Newsservers met binaries [deel 7]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona