Gathering of Tweakers

Quicksearch
Professioneel azijnpisser

quote:
JeFFJuH schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:03:
Zijn er naast Eweka nog meer Usenet providers die 'accountsharing' (dus account delen met anderen) toestaan?

Eweka geeft de laatste tijd namelijk heel veel snelheidsproblemen in de avonduren. Snelheid dropt dan ineens van 1.8 MB/s naar 200 tot 300 KB/s.
Ik deel een Giganews account. Zolang je niet tegelijkertijd inlogged is er niets aan de hand, maar officieel mag het niet.

Gewoon goede afspraken maken. Werkt al 2 jaar prima.
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
Gunner schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:52:
[...]

Ik deel een Giganews account. Zolang je niet tegelijkertijd inlogged is er niets aan de hand, maar officieel mag het niet.

Hij bedoelt dus wel tegelijkertijd inloggen, dan heeft ie aan giganews dus niks

quote:
Schweino schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:37:
[...]

Klopt, heb hier ook last van (newsreader26)
Ik zit zelf op newsreader3. Een aantal klasgenoten hebben ook snelheidsproblemen.
Het ligt in ieder geval niet aan mijn ISP, want op school (1 Gbit uplink) heb ik hetzelfde probleem.
quote:
Gunner schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:52:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een usenet account waarmee ik dus wél tegelijk met iemand anders kan inloggen.

ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | Sapphire HD3650

Bij Hitnews.eu schijn je te kunnen delen ook.

Kan iemand van Eweka (Punica?) misschien het een en ander toelichten over de snelheidsschommelingen in de avonduren? Heeft het met capaciteit te maken wellicht?

Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

Toevallig anderen bij wie XLned ook niet werkt? de website is ook onbereikbaar... heb net een jaar abbo aangeschaft ;)

blijft baggeren

quote:
n00bs schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:57:
Toevallig anderen bij wie XLned ook niet werkt? de website is ook onbereikbaar... heb net een jaar abbo aangeschaft ;)
hun forum werkt wel nog

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
De iPhone is een waardeloos apparaat en alleen sukkels gaan het kopen.
Officiële Telfort forum

quote:
JeFFJuH schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:14:
Eerlijk gezegd ben ik op zoek naar een usenet account waarmee ik dus wél tegelijk met iemand anders kan inloggen.
Dan had je dat er bij moeten zetten.
quote:
thefxr schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:20:
[...]

Hij bedoelt dus wel tegelijkertijd inloggen, dan heeft ie aan giganews dus niks
Was niet duidelijk uit z'n post. Ik doe ook aan account sharing met Giganews. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Gunner wijzigde dit bericht 05-11-2007 18:46 (37%)

Reg. datum: 14 januari 2007

Meer mensen die hier last van hebben;
code:
1
2
3
4
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 1@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 2@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:16,385::WARNING::[downloader] Thread 3@news.tweaknews.nl:119: timed out
2007-11-06 17:00:18,385::WARNING::[downloader] Thread 4@news.tweaknews.nl:119: timed out

Blijkbaar ligt Tweaknews eruit?

blijft baggeren

werkt hier wel.

Officiële Telfort forum

quote:
Zijn er naast Eweka nog meer Usenet providers die 'accountsharing' (dus account delen met anderen) toestaan?
Powernews heeft ook een share pakket. Alleen dat is tussen 2 uur en 10 uur geldig geloof ik.

Alle payservers op een rijtje..UsenetVergelijker.nl

quote:

Eweka geeft de laatste tijd namelijk heel veel snelheidsproblemen in de avonduren. Snelheid dropt dan ineens van 1.8 MB/s naar 200 tot 300 KB/s.
ik heb daar dus absoluut geen last van :?
Volgens Sabnzbd is het voor 99% vol aan 2,2MB/s (2,5 haal je nooit ivm met overhead)
Ik zit hier trouwens op Orange (ben ZEER tevreden)
Ik denk dat je de oorzaak misschien bij je isp moet zoeken :'(
en zeg nou niet bij speedtest is het wel snel want dat zegt niks (routing bijv ;) )

Def!ance wijzigde dit bericht 07-11-2007 00:10 (9%)

Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation

Sinds een aantal maanden maak ik gebruik van de newsserver van mijn provider: Planet. Nu vraag ik me af hoe goed deze newsserver bekend staat. Ik moet zeggen dat hij me erg goed bevalt, ik kan downloaden met mijn max (= 350kB/s) snelheid en ik haal echt nooit iets incompleet binnen. Ik download zo'n 40 GB per week en alles komt goed binnen, af en toe wel een aantal parretjes nodig. Verder kan de retentie tijd van Planet natuurlijk niet op tegen een payserver of bijv. TweakNews, Planet laat de bestanden slechts zo'n 4 dagen staan. :(
Verder is ook nog een nadeel dat niet alle groepen ondersteund worden, a.b.games.wii en a.b.-therminal (ofzo) kan ik helaas niet benaderen.
Maar naast de 2 kleine nadelen ben ik erg tevreden over Planet. :)

Sommige dingen zijn nutteloos om te weten, het is echter onuitstaanbaar ze niet te weten. Mijn Wii games met rating

quote:
nighthawk04nl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:44:
[...]

Powernews heeft ook een share pakket. Alleen dat is tussen 2 uur en 10 uur geldig geloof ik.
Nee hoor, Sharing is met het Share Extra pakket 24 uur per dag toegestaan, alleen is je snelheid tussen 02:00 en 10:00 maximaal 24Mbit/s in plaats van de gebruikelijke 12Mbit/s.

quote:
nitraat schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:12:
[...]
Nee hoor, Sharing is met het Share Extra pakket 24 uur per dag toegestaan, alleen is je snelheid tussen 02:00 en 10:00 maximaal 24Mbit/s in plaats van de gebruikelijke 12Mbit/s.
Oh jah ik zie het, ze hebben nu direct de tekst aangepast naar: accountsharing altijd toegestaan, tussen 02:00 en 10:00 24Mbit/sec :P Dat 'altijd' stond er toen niet, vandaar dat ik het niet wist :p

Alle payservers op een rijtje..UsenetVergelijker.nl

blijft baggeren

giganews heb je dus geen credit card meer voor nodig, kan ook gewoon met een nederlandse bank. maar waarom heeft zo'n trial accountje in hemelsnaam een limiet van 10 gb ? dan kan je toch voor geen meter vergelijken ! giganews is volgens mij de enige provider met een datalimiet op z'n proefaccount. erg jammer allemaal aangezien ik wel eens wil weten of die provider de hype waard is en dus beter is dan tweaknews dat ik nu al jaren gebruik.

Officiële Telfort forum

quote:
thedude0 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:35:
giganews heb je dus geen credit card meer voor nodig, kan ook gewoon met een nederlandse bank. maar waarom heeft zo'n trial accountje in hemelsnaam een limiet van 10 gb ? dan kan je toch voor geen meter vergelijken ! giganews is volgens mij de enige provider met een datalimiet op z'n proefaccount. erg jammer allemaal aangezien ik wel eens wil weten of die provider de hype waard is en dus beter is dan tweaknews dat ik nu al jaren gebruik.
Hoezo? je kan toch 2 dvd's binnehalen dan moet je toch genoeg weten of de snelheid je bevalt?

blijft baggeren

quote:
Slasher schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:39:
[...]

Hoezo? je kan toch 2 dvd's binnehalen dan moet je toch genoeg weten of de snelheid je bevalt?
lekker belangrijk de snelheid want die haal ik toch wel aangezien ik maar zo'n 1,3 megabyte per seconde heb. wat mij meer interesseerd is de compleetheid zodat mijn waardeloze pc niet hoeft te parren tijdens het downloaden.wat ik toch bij tweaknews merk is dat er te vaak een paar incomplete blokjes bij zitten waardoor je meteen een kwartier zit te repareren als ie nog op volle snelheid aan het downloaden is met alt.binz

Officiële Telfort forum

Qua compleetheid zal je geen betere USP dan Giganews treffen, maar je blijft afhankelijk van de postings zelf die vanaf andere USP's misschien niet compleet binnenkomen.
The future is not set

quote:
Gunner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:47:
Qua compleetheid zal je geen betere USP dan Giganews treffen, maar je blijft afhankelijk van de postings zelf die vanaf andere USP's misschien niet compleet binnenkomen.
Heb ik echter nog nooit meegemaakt, dat ergens anders iets wel complete was, wat bij giganews niet complete was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Maar sonds kort kun je dus bij Giganews met een nederlandse bankrekening betalen, maar nu staat er bij de registratie dat je 22 euro extra moet betalen :S , lijkt me wel erg sterk maar hoe werkt dat?
quote:
Als u European Direct Debit ( ¤ ) selecteert, wordt er per maand ¤22,99 in rekening gebracht. Oostenrijk, Duitsland, en slechts Nederland.

Juicyhil wijzigde dit bericht 09-11-2007 19:25 (28%)

Blog: Thom Puiman .nl

blijft baggeren

dat is dus gewoon het totaal, niet erbij

Officiële Telfort forum

Raar :S

Want bij het diamond pakket ($19,95) kost het met automatisch incasso dus 22 euro maar met het platinum pakket ($24,95) kost het met automatische incasso 18 euro...

quote:
ILoveAmor schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:33:
Raar :S

Want bij het diamond pakket ($19,95) kost het met automatisch incasso dus 22 euro maar met het platinum pakket ($24,95) kost het met automatische incasso 18 euro...
Betalen met je creditcard is nu met de dollarkoers ook zo'n 18 euro. Geen gedoe met betaalrekeningen etc etc
Ik begrijp hem al, hij zegt bij het diamond pakket dat ie 22 euro is, maar de eerste maand is het 15 euro en daarna pas 22 euro :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws