Gathering of Tweakers

Quicksearch
One step beyond!

quote:
hellboy123 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:31:
wat zal de maximale resolutie zijn van de go7600? Ik ben van plan om een Samsung Syncmaster 206BW te kopen, deze heeft een resolutie van 1680x1050.

edit: Ik heb een paar notebooks met 20inch scherm gevonden, die dezelfde resolutie hebben ( WSXGA+ ), dus dat zal wel gaan lukken :)
Laat ff weten of je er tevreden over bent (die combo) want ik ben ook van plan om die aan te schaffen!
Is icoon even kwijt :P

Ik heb mijn laptop ook weer terug na 7 dagen in de reparatie gestaan te hebben. Ik kreeg bij het opstarten vaak een grijsscherm of allemaal verschillende kleuren. Nu zul je zeggen leuk verschillende kleuren, maar ik vond het toch wat minder ;) Maar op de brief staat niks dat vervangen is, maar hij werkt nu wel gewoon. Jammer dat ik nergens kan teruglezen wat ze nu gedaan hebben.

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Tsja Wilfer, je had ze ook op hun eigen site kunnen wijzen dat de A6T een 7600 heeft.. Iig wil ik wel eens weten wat het probleem was. Meende dat je in het verleden zie dat je zwart scherm @ startup had en dat het om een brak mobo zou gaan en dat die dus de hele tijd terug kwam. Nou, die hebben de meeste A6T bezitters met Vista en is laatst zo ongeveer gefixed, ik heb hem hier iig niet/nauwelijks meer gezien en gaat wss gewoon om een BIOS fout oid.....

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

quote:
GENETX schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:59:
Tsja Wilfer, je had ze ook op hun eigen site kunnen wijzen dat de A6T een 7600 heeft.. Iig wil ik wel eens weten wat het probleem was. Meende dat je in het verleden zie dat je zwart scherm @ startup had en dat het om een brak mobo zou gaan en dat die dus de hele tijd terug kwam. Nou, die hebben de meeste A6T bezitters met Vista en is laatst zo ongeveer gefixed, ik heb hem hier iig niet/nauwelijks meer gezien en gaat wss gewoon om een BIOS fout oid.....
Wat betreft dat gedoe met die 7600. Ze hadden een verkeerde laptop teruggestuurd. Het was er een met een a6tc moederbord. Die medewerker probeerde gewoon zijn gelijk te halen. Er was geen zinnig woord met die man te wisselen.

Wat betreft de problemen;
Inderdaad het was een zwart scherm @ startup. Dit gebeurde onder windows XP. Er is 4 maal een moederbord vervangen. Het probleem ontstond telkens geleidelijk. In het eerste stadium hielp het wanneer je de netvoeding en de accu verwijderde. (hard reset) daarna werkte dat ook niet meer. Ik vermoed dat er ook iets anders dan het moerderbord kapot was. Iets wat geleidelijk het moederbord sloopt.

Dus bij mij was het geen bios fout. Asus kon het probleem ook niet oplossen van daar die SWAP (omruil) In plaats van de beloofde 7600 werdt het een a6tc met 7300 go. Dit had ik volgens hun maar te accepteren. Dit heb ik uiteraard niet gedaan.

Ik heb hier een Asus A6B00R voor me neus liggen van mijn neefje, alleen zijn keyboard drivers zijn weg. Ik kan ze alleen niet vinden op de Asus site, en voor de rest nergens op internet het zelfde probleem.

Het probleem is namelijk dat ik Wireless Lan wil activeren maar dat moet je dus via het toetsenbord doen, alleen doet de FN key het dus niet. :( En kan ik dus de Wireless Lan Adapter niet aanzetten... Kan dit ook op een andere manier? Alvast bedankt!

Nee dat ben ik 100% met je eens. Wel vreemd dat ze dat dan bij jou niet goed hebben kunne verhelpen. Weet inc mijzelf dat 3 anderen hier iig last hebben en ik gok er 5. Vanaf ForceWare 162.22 heb ik hem echter niet meer gezien, of nauwelijks. Ik blijf het ook appart vinden, echter lijkt het hier wel softwarematig te zijn.

De A6T heeft ook overigens veel poorten als je het bedenkt: 1x VGA intern, 1x D-SUB out, 1x DVI out, 1x S-VIDEO out en 1x Composiet uit... Vreemde is dat ik beeld goed kreeg naar een aantal pogingen maar vooral als ik bij het probleem het scherm pas openklap na het Asus logo of pas als Windows opgestart is. Ik houd het hier op of een software probleem of een probleem met de switch...

Blijf het jammer voor je vinden waar veel anderen hier geen probs met Asus hebben... Achja het kan erger zoals bij Acer. Buurjongen had 3x pech met zn DVD-fikker en er waren op het laatst ook gewoon schroeven uitgevallen. Bij de 4e keer eiste hij een neiuwe laptop. Heeft er nog steeds geen binnen (meer als 6 maanden duurt het nu). Tussentijds 1 gekregen met exact dezelfde behuizing. "Hier is je nieuwe", een onwetende klant zou denken dat het dezelfde is. Echter gaat een Xpress 200M niets trekken wat een X700 wel deed...
quote:
FiXeR.nl schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:53:
Ik heb hier een Asus A6B00R voor me neus liggen van mijn neefje, alleen zijn keyboard drivers zijn weg. Ik kan ze alleen niet vinden op de Asus site, en voor de rest nergens op internet het zelfde probleem.

Het probleem is namelijk dat ik Wireless Lan wil activeren maar dat moet je dus via het toetsenbord doen, alleen doet de FN key het dus niet. :( En kan ik dus de Wireless Lan Adapter niet aanzetten... Kan dit ook op een andere manier? Alvast bedankt!
Je had ook de TS kunnen doorlezen. Je hebt namelijk WirelessConsole nodig.
quote:
Vraag: Fn+F2 werkt niet
Model: Alle
Antwoord: WirelessConsole installeren
* GENETX zucht...

GENETX wijzigde dit bericht 08-09-2007 11:59 (22%)

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

quote:
GENETX schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:57:

[...]

[...]

* GENETX zucht...
:$ Sorry, ik had alleen Deel 3 gelezen..

One step beyond!

quote:
FiXeR.nl schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:13:
[...]

:$ Sorry, ik had alleen Deel 3 gelezen..
Goh, das pas 6 delen terug :P
quote:
sOid schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:01:
offtopic:
Gremlin, je moet echt eens een avatar nemen man :P
<- Zie het resultaat :+

One step beyond!

quote:
Ah ik dacht al, who the fuck is dat :+
quote:
GENETX schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:57:
Nee dat ben ik 100% met je eens. Wel vreemd dat ze dat dan bij jou niet goed hebben kunne verhelpen. Weet inc mijzelf dat 3 anderen hier iig last hebben en ik gok er 5. Vanaf ForceWare 162.22 heb ik hem echter niet meer gezien, of nauwelijks. Ik blijf het ook appart vinden, echter lijkt het hier wel softwarematig te zijn.

De A6T heeft ook overigens veel poorten als je het bedenkt: 1x VGA intern, 1x D-SUB out, 1x DVI out, 1x S-VIDEO out en 1x Composiet uit... Vreemde is dat ik beeld goed kreeg naar een aantal pogingen maar vooral als ik bij het probleem het scherm pas openklap na het Asus logo of pas als Windows opgestart is. Ik houd het hier op of een software probleem of een probleem met de switch...

Blijf het jammer voor je vinden waar veel anderen hier geen probs met Asus hebben... Achja het kan erger zoals bij Acer. Buurjongen had 3x pech met zn DVD-fikker en er waren op het laatst ook gewoon schroeven uitgevallen. Bij de 4e keer eiste hij een neiuwe laptop. Heeft er nog steeds geen binnen (meer als 6 maanden duurt het nu). Tussentijds 1 gekregen met exact dezelfde behuizing. "Hier is je nieuwe", een onwetende klant zou denken dat het dezelfde is. Echter gaat een Xpress 200M niets trekken wat een X700 wel deed...

[...]

[...]

* GENETX zucht...
Ach gelukkig heeft Dynabyte het voor mij wel snel opgelost. Ik mag voor 1200 euri daar een nieuwe laptop uitzoeken. Dat maakt weer veel goed.

quote:
sOid schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:50:
[...]

Laat ff weten of je er tevreden over bent (die combo) want ik ben ook van plan om die aan te schaffen!
ik heb vandaag de monitor gekocht. Via de nvidia instellingen kreeg ik het niet voor elkaar dat ik alleen het externe scherm kreeg, hij wilde alleen het laptop scherm of beide schermen aanzetten. Toen maar met de magische FN+f8 gedaan, en dan krijg je wel alleen DVI output. Tot nu toe tevreden, scherm is wel huuuuuuge. De laptop kan de native schermresolutie goed aan.

Ik heb het scherm bij de mediamarkt gekocht, een tft scherm koop ik toch liever gewoon in de winkel. Meteen eventjes gevraagd over de pixelgarantie, de MM doet daar niet aan. Is er iets mis met het product(ook 1 dode subpixel) dan kan je gewoon terug komen :) Gelukkig doet alles het goed op dit moment

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

One step beyond!

quote:
hellboy123 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:06:
[...]

ik heb vandaag de monitor gekocht. Via de nvidia instellingen kreeg ik het niet voor elkaar dat ik alleen het externe scherm kreeg, hij wilde alleen het laptop scherm of beide schermen aanzetten. Toen maar met de magische FN+f8 gedaan, en dan krijg je wel alleen DVI output. Tot nu toe tevreden, scherm is wel huuuuuuge. De laptop kan de native schermresolutie goed aan.

Ik heb het scherm bij de mediamarkt gekocht, een tft scherm koop ik toch liever gewoon in de winkel. Meteen eventjes gevraagd over de pixelgarantie, de MM doet daar niet aan. Is er iets mis met het product(ook 1 dode subpixel) dan kan je gewoon terug komen :) Gelukkig doet alles het goed op dit moment
Bedankt :) Wat heb je er bij de MM voor betaald? Waarschijnlijk kan je ze beiden aanzetten door eigenschappen op bureaublad>instellingen>2e monitor aanklikken>'bureaublad uitbreiden naar deze monitor' :)
Dan krijg je dat ze "één" scherm verdelen over 2 schermen (je tft + je laptop). Je hebt dan inprincipe 1 hele lange bureaublad. Het beste is toch Fn+F8 tot je alleen 'externe scherm' gebruikt. Alleen dan kan je tot hogere resoluties komen dan de standaard 1280x800.

One step beyond!

quote:
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:09:
Dan krijg je dat ze "één" scherm verdelen over 2 schermen (je tft + je laptop). Je hebt dan inprincipe 1 hele lange bureaublad. Het beste is toch Fn+F8 tot je alleen 'externe scherm' gebruikt. Alleen dan kan je tot hogere resoluties komen dan de standaard 1280x800.
Het is maar net wat je prettig vind werken. Ik heb al jaren dualmonitor op m'n desktop en vooral met photoshop vind ik dat super.
quote:
sOid schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:19:
[...]

Het is maar net wat je prettig vind werken. Ik heb al jaren dualmonitor op m'n desktop en vooral met photoshop vind ik dat super.
ik heb er 279 voor betaald, dat is meer dan dat ze in de pricewatch staan. Bij die webshops moet je meestal nog een pixelgarantie nemen van 50 euro, dus uiteindelijk maakt het helemaal niets. Ik heb de laptop voor het scherm staan, dus ik kan maar 1 scherm gebruiken(idd ruimtetekort :+ )

Je kan ook bij opstarten je laptop dichtklappen als je op de powerknop hebt gedrukt en hij pakt ook dan alleen extern. Gebruik ik voor MCE aan de TV :+. Even mn bed uit, kabels er in, laptop aan en dichtklappen en muziek draaien maar :) . Wel weer even een beetje openklappen zodat de warmte wat makkelijker weg kan.

quote:
GENETX schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:23:
Je kan ook bij opstarten je laptop dichtklappen als je op de powerknop hebt gedrukt en hij pakt ook dan alleen extern. Gebruik ik voor MCE aan de TV :+. Even mn bed uit, kabels er in, laptop aan en dichtklappen en muziek draaien maar :) . Wel weer even een beetje openklappen zodat de warmte wat makkelijker weg kan.
als ik de laptop aanzet, en dan de klep weer dichtdoe dan blijft het scherm van de laptop zelf ook gewoon aan... Moet ik m alsnog weer openklappen en dan alleen dvi output pakken :| En dan natuurlijk weer de resolutie aanpassen, waardoor al mijn desktop icoontjes weer een dansje maken

Hmm, vreemd... Misschien dat het dan alleen geld voor analoog. Bij mij krijg ik als ik hem dan openklap geen beeld meer op mn normale scherm en heb ik de externe als hoofdmonitor. Ik start mn laptop wel helemaal op, dus niet vanuit slaapstand oid.

Hey allemaal, na een jaar trouwe dienst begon m'n A6T/Adapter een beetje raar te doen. Wanneer ik mijn laptop op het stroomnet aansloot ging m´n laptop niet gelijk over op AC-Modus. Als ik dan een paar keer het plugje van de stroomadapter uit de laptop haalde en er weer in stopte deed ie het meestal wel weer. Overigens bleef het groene lampje op mijn adapter ten allertijde branden. Nu is dat helaas opgehouden, wanneer ik nu de adapter alleen in het stopcontact steek brand het lampje op de adapter niet meer en komt er een geluid uit alsof er een krekel in vast zit. Ik ben dan ook bang dat ie doorgebrand is. Is er iemand die dat kan bevestigen?

Heb je de netvoeding al doorgemeten met een multi-meter?

XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86

quote:
DaMarcus schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:40:
Heb je de netvoeding al doorgemeten met een multi-meter?
Nee, die heb ik helaas niet tot mijn beschikking..maar hij maakt dus wel een behoorlijk apart geluid..

Je kan uiteraard oo gewoon even een stopcontact bij de buren proberen :+ Of kijken of er wle een lamp oid brand op dat stopcontact :P

Ohja sorry dat wou ik net vertellen, heb het thuis en op werk al geprobeerd en geen verschil..lijkt er dus echt op dat ie er aan is..

quote:
Nedra schreef op zondag 09 september 2007 @ 17:16:
Ohja sorry dat wou ik net vertellen, heb het thuis en op werk al geprobeerd en geen verschil..lijkt er dus echt op dat ie er aan is..
brand het lampje ook niet als de laptop er niet aanhangt? zoniet dan weet je wel redelijk zeker dat de adapter kapot is :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws