Reg. datum: 12 juni 2006
thnx het heeft geholpen super.. dank je welquote:
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]thnx het heeft geholpen super.. dank je welquote:giant2000 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:41:
[...]
Het is een bekend probleem. Bij mij werkt het zo:
Terugzetten naar fabrieksinstellingen
Automatisch zoeken
handmatig zoeken op het kanaal wat je mist (dit kanaal kun je vinden op http://www.digitenne.nl/t...STMP=1337780206&DLG=1
Klopt dat er niets mis is met "een beetje overzicht", maar de startpost is "vrijwillgerswerk". Ik ben niet in dienst van Tweakers.net BV of VNU Media, en heb gewoon een erg druk leven. Sorry, ben ook maar een mens. En ik schoot inderdaad eventjes uit mien slof, die laatste opmerking schoot n beetje in t verkeerde keelgat. Sorry ;-) Ik zal kijken of ik een verhaaltje kan vol lullen over Conax Cams, maar veel kan ik er niet over vertellen. Verwacht deze niet op korte termijn, want wat er in staat moet wel 100% kloppen, iets dat ik niet zeker weet van onderstaande.quote:Hasse schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:53:
[...]
Het is niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen hoor. Ik mis gewoon enorm veel dingen waar ook anderen mee zitten. Het is ook vervelend als je continue de zelfde vragen in je topic krijgt. Er is niets mis met een beetje overzicht om anderen op weg te helpen. Ik zoek me een ongeluk en vind hier niet de juiste antwoorden. Er wordt zelfs gezegd dat ik meer dan 3000 berichtjes door moet kijken..... Dus tot daar de behulpzaamheid en de bruikbaarheid van jouw werk. Je zou je zelf kunnen afvragen of anderen niet tegen hetzelfde aanlopen.
Ik heb verder geen haast met mijn antwoord. Verder on-topic wat mij betreft.
Seven of Nine wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:47 (7%)
je stinkt onder je 0x01
ik val niet op uiterlijk, ik struikel er alleen over...
Ik schrijf soms ook wel een beetje 'prikkelend'. Dus....quote:Seven of Nine schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:40:
[...]
Klopt dat er niets mis is met "een beetje overzicht", maar de startpost is "vrijwillgerswerk". Ik ben niet in dienst van Tweakers.net BV of VNU Media, en heb gewoon een erg druk leven. Sorry, ben ook maar een mens. En ik schoot inderdaad eventjes uit mien slof, die laatste opmerking schoot n beetje in t verkeerde keelgat. Sorry ;-) Ik zal kijken of ik een verhaaltje kan vol lullen over Conax Cams, maar veel kan ik er niet over vertellen. Verwacht deze niet op korte termijn, want wat er in staat moet wel 100% kloppen, iets dat ik niet zeker weet van onderstaande.
Krijg je meteen deze vraag van mij cadeau: het verschil tussen conax-cams is de interne electronica. Hoe het precies komt is mij niet bekend, maar het schijnt dat zeker de onofficiele Conax Cams problemen kunnen opleveren met televisies. Dat is ook weer afhankelijk van het type TV welke cam er tegenwerkt (om het zo maar te verwoorden). Van wat ik heb begrepen werkt de "officiele" Conax cam altijd, maar dat is meteen de duurste. Met een Bravia TV schijnt een Matrix Reborn goed te werken. Ik raad sowieso aan om dat eventjes met een satteliet-winkel te bespreken als je t niet vertrouwt, die weten er meer vanaf dan ik. En die hebben ook vaak dit soort cams op voorraad of kunnen dit bestellen.
Webmaster ADSLCentrale en ZigBee
*Spycams*
**
Iemand??quote:AFCA-CBS schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:18:
Ik heb ook digitenne met een topfield single tuner
Maar ik krijg de ontvanger niet meer aangezet
op de display staat 6.6. ofzo
het bovenste lampje is groen
En het power lampje is rood
Alles is goed aangesloten
Dit had ik vrijdag ook en toen deed die het opeens
Weet iemand watr het probleem is?
Conax 3.0 bestaat niet wel de 3.03 het verschil met de 4.0 is een verschil in hardware de 3.03 heeft black viacces hardware en de 4.0 is een eurocam uiteraard ook andere software.quote:Hasse schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:45:
[...]
Ik heb al heel wat Conax modules gezien op internet. Soms lees ik er ook bij dat ze met en zonder EPG zijn en Versie 4.0... wat doet die dan meer dan 3.0 denk ik dan. Bijzonder vage materie. Ik ga eens bij een satelietshop buurten denk ik.
Wat een materie...quote:aart44 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:18:
[...]
Conax 3.0 bestaat ...(enz)... iets bij KPN dan doet hij het misschien niet meer.
Nouja, kwestie van KPN die die dingen zelf moet gaan aanbieden. Zal wel komen als die TV's meer op de markt komen.quote:giant2000 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:57:
[...]
Wat een materie...de gemiddelede DVB-T kijker is dus voorlopig nog niet af van de "kastjes" op, onder of naast de tv.
Seven of Nine wijzigde dit bericht 18-09-2007 19:13 (24%)
je stinkt onder je 0x01
ik val niet op uiterlijk, ik struikel er alleen over...
Als niemand anders het doet, dan doe ik het wel:quote:AFCA-CBS schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:03:
[...]
Iemand??
Gister avond deed die het opeens weer
Nu doet die het weer niet
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
die zijn stakenquote:remco_k schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:31:
[...]
Als niemand anders het doet, dan doe ik het wel:![]()
Bel de helpdesk van KPN eens?
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Ik heb hetzelfde probleem in Enschede, met binnenantenne ook.quote:saab95 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:53:
Verschillende keren wordt er in dit forum geschreven over het ontvangen van Duitse FTA zenders.
Ook het al of niet gelockt zijn van de TF6000COK huurtuner komt aan de orde.
Zelf woon ik ten oosten van Arnhem en ik zie wel de namen van een groot aantal zenders voorbij komen maar ik krijg geen beeld. (met binnen antenne)
Weet iemand misschien hoe het nu ECHT in elkaar zit en of het nu wel of niet werkt?
mace wijzigde dit bericht 19-09-2007 08:58 (4%)
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ik zat pas geleden in een touringcar vol hooligans (quote:giant2000 schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:58:
[...]
En je zal al rijdend door het land bij elke zendmast weer alle kanalen moeten laten zoeken?
Er bestaan digitenne ontvangers voor in de auto , speciaal gemaakt om ook met hogere snelheid( tot ±120km/h) tv te blijven ontvangen. Hoe de kwaliteit hiervan is weet ik niet , het is al een tijdje erg stil op dit gebied.quote:FreakNL schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:32:
[...]
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ik zat pas geleden in een touringcar vol hooligans () van Heerenveen naar Rotterdam, en toen konden we gewoon (al rijdend) op TV de samenvatting van Heerenveen - Sparta (waar we zojuist geweest waren) bekijken op RTL 8 (?) Volgens mij was dat wel Digitenne, zou niet weten wat het anders zou moeten zijn....
Webmaster ADSLCentrale en ZigBee
*Spycams*
**
Wat is CI?quote:Hasse schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:46:
Ik denk dat we de komende tijd een enorme toename van apparatuur met ingebouwde DVB-T ontvanger gaan zien. Ik ben op de IFA in Berlijn geweest en ongeveer alle nieuwe TV's en DVD-Recorders hebben DVB-T ingebouwd.
Met andere woorden. Het thema eigen CI er in en meerdere smartcards zal erg actueel worden de komende tijd. De materie is erg ondoorzichtig tot nu toe. Ik probeer overzicht te krijgen maar kom nog niet verder dan een Conax module V4.0 heeft de meeste kans dat het werkt...
Common Interface.quote:
Een model TV wordt in heel Europa verkocht; Nederland krijgt dus in iedergeval de mogelijkheid. Daarnaast maakten zo'n 200.000 huishoudens van TV via de ether eind vorig jaar IIRC.quote:Maar ik kan me het voorstellen dat het deze kant opgaat. Nederland is dichtbekabelt, maar dat is in de rest van Europa niet zo. Als de analoge zenders de lucht uit gaan in de toekomst (zoals bij ons al het geval is) dan is DVB-T voor velen de enige manier om tv te kunnen kijken.
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Als u opzegt binnen de zichttermijn:quote:Sandrioni schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:36:
Hi,
Wat te doen als je al een Single Tuner hebt aangeschaft, om te kijken of Digitenne een beetje bevalt (heb nu (te) dure kabel), maar je wilt eigenlijk naar een PVR toe? Ik heb niet gelijk een PVR durven kopen.
Kun je Single Tuner dan terugsturen, en PVR aanschaffen en daarop de 89.95 refund voor gebruiken?
Kan, alleen dan word je abonnement ook opgezegd en moet je dus de PVR opnieuw aanschaffen mét abonnement. Althans, dat zeg ik als Primafoon verkoper (verkooptechnisch ook de enige oplossing), je kunt het nog altijd bij de helpdesk proberenquote:Sandrioni schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:36:
Hi,
Wat te doen als je al een Single Tuner hebt aangeschaft, om te kijken of Digitenne een beetje bevalt (heb nu (te) dure kabel), maar je wilt eigenlijk naar een PVR toe? Ik heb niet gelijk een PVR durven kopen.
Kun je Single Tuner dan terugsturen, en PVR aanschaffen en daarop de 89.95 refund voor gebruiken?
:)
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Dagi wijzigde dit bericht 20-09-2007 11:40 (27%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Ja hoor dat kan. Ik heb de antenne op de 1e verdieping van mijn huis met een kleine 30 m kabel ertussen.quote:Dagi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:38:
Ik heb sinds gisteren Digitenne in Amsterdam en het bevalt mij uitstekend. Ik kreeg daarbij een Samsung decoder en las hier dat de Topfield beter presteert maar goed ik mag absoluut niet klagen. Ik heb 80% bereik en kan zonder enige artifacts alle kanalen bekijken en dat ging na het doen van 1 belletje om mijn kaart te activeren.
VRAAG:
Ik heb een luskabel erbij gekregen om 2 decoders aan elkaar te sluiten. Kan ik de luskabel ook gebruiken om mijn antennekabel te verlegen? Of gaat dit gepaard met kwaliteitsverlies? Ik kom namelijk net 2 meter te kort om het tegen mijn raam te houden.
Natuurlijk wel! 30 dagen try & buy, bevalt het niet of werkt het niet, dan stuur je het retour. Zorg er alleen voor dat je alles (ook bijv. batterijen van afstandsbediening, scart-kabel, smartcard, handleiding enz.) er bij doet. Dat het uitgepakt en uitgeprobeerd is maakt niet uit, het wordt toch weer opnieuw verpakt voordat KPN het verkoopt. Tevens moet de smartcard door KPN gereset wordenquote:Sandrioni schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:22:
OK, maar wat betekent dat de verpakking in originele staat moet zijn? Ik mag het dus niet uitpakken om het te proberen? Daar gaat het mij juist om!!!
:)
Ik heb dezelfde set. Ik zie bijvoorbeeld verschil als ik de tv op volbeeld zet of op autowide. Waarschijnlijk zoomt je tv iets in. Zet de tv altijd op volbeeld en de tuner op 16:9 voor optimaal beeld.quote:Icelus schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:27:
Kan iemand het volgende verklaren:
Ik gebruik een Samsung Twin Tuner icm een breedbeeld-TV; dit werkt ok. Stel ik de tuner en TV in op 4:3 dan zet de tuner het breedbeeld om naar letter box-formaat (met de balken boven en onder) zoals zou horen.
Het zichtbare deel is nu echter groter dan hetzelfde beeld in 16:9-mode. De afstand van bijvoorbeeld een logo tot de rand is groter in 4:3-mode dan in 16:9. In 16:9 wordt er een klein deel ‘afgeknipt’.
Hoort dit zo?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus