quote:
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]quote:giant2000 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:49:
[...]
In de volksmond noemen ze Digitenne inmiddels "low-budget tv kijken".
Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted
Somszie je wat artifacts?quote:inVision schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:12:
[...]
Bedoel je echt 66"??? want dat is 167 CM.. dat is HUGE!!!
Ik heb van de week een 100 CM scherm gekocht en zit er op 4,5 meter vanaf, maar vind het beeld goed te doen, tuurlijk zie je soms wel eens wat artifacts, maar niet storend. Ik ben echter geen TV freak, als je een audio en video gek bent is Digitenne niet geschikt.
Voor gewoon normale mensen wel
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik keek 4 jaar geleden al HDTV. Ik denk dat ik daardoor nu anders relativeer en minder problemen heb met lage bitrates. Rond de 2 Mbit/s is voor mij net te kijken, 3 Mbit/s heeft de voorkeur, hoger is leuk maar niet echt noodzakelijk.quote:Sorcerer8472 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:22:
Naja, ik ben heel veel met streaming video bezig en getraind om 'acceptabel' van 'onacceptabel' te scheiden e.d., maar als ik voor mijn plezier kijk dan moet een MPEG2-stream toch echt 4+ Mbit/s hebben.
Dat kan dus niet, je moet het doen met wat er uitgezonden wordt, net als dat je het journaal van 2 weken geleden nu niet meer wordt uitgezonden. Je zal moeten zien de dvd's op de kop te tikken.quote:Mars18 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:18:
Hoe werkt dat Planet Prime nou precies? Je hebt verschillende themas. maar als bijvoorbeeld van de serie verkeerd verbonden alf 8 uitgezonden wordt op planet prime, is het lastig inhaken. hoe kan je er dan voor zorgen dat je bij het begin van een seizoen kan beginnen ?
Dat is wel vervelend dan. Ik zag staan dat ze geef nooit op hebbenquote:giant2000 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:47:
[...]
Dat kan dus niet, je moet het doen met wat er uitgezonden wordt, net als dat je het journaal van 2 weken geleden nu niet meer wordt uitgezonden. Je zal moeten zien de dvd's op de kop te tikken.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ik heb hetzelfde probleem, gezien de signaal sterkte zou dat gewoon moeten werken hier in Arnhem, dus waarschijnlijk zijn de huurtuners wel gelockt ondanks dat KPN zegt van niet. Maar als het goed is wordt ik straks gebeld door de KPN technische dienst, dan zal ik er nog eens naar vragen.quote:MaCe1337 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:31:
Weet iemand toevallig of de Topfield huurtuner gelockt is?
De samsung was dit vroeger ook, maar die is nu d.m.v. een software update inmiddels niet meer gelockt. Nu zou die topfield volgens KPN niet gelockt moeten zijn, maar ze geven natuurlijk geen support op kanalen die niet van hun zijn.
Ik heb een binnenantenne, en in Enschede ontvang ik echt een bak duitsers, allemaal FTA.
Echter krijg ik elke keer zwart beeld met de melding: "Service not available".
Iemand een idee?
Ok, maar ik neem niet aan dat ik via de KPN guide mijn harddisk recorder kan programmeren toch?quote:Kaoh schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:40:
[...]
Nee.
Het heeft zijn eigen guide die prima werkt. En dan heb je Guide+ toch niet meer nodig.
Mars18 wijzigde dit bericht 07-09-2007 14:14 (26%)
De EPG wordt niet doorgegeven dus de video moet handmatig of via PDC geprogrammeerd worden. Je zult dus zowel de ontvanger als de video moeten programmeren.quote:rens100 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:27:
[...]
Ok, maar ik neem niet aan dat ik via de KPN guide mijn harddisk recorder kan programmeren toch?
Een single tuner kan één kanaal decoderen. Je kunt dit kanaal kijken en eventueel opnemen.quote:Trouwens, begrijp ik het nu goed dat je bij Digitenne niet naar de ene zender kan kijken, terwijl een andere zender wordt opgenomen?? Dat is toch enorm onhandig? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Regionale zenders worden alleen in die specifieke regio uitgezonden (m.u.v. AT5).quote:Mars18 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:07:
Maar ik zag bijvoorbeeld L1 Limburg nog niet tussen die zenders hier in Rotterdam. Met digtale tv, is het toch juist mogelijk dat ik regionale zenders uit limburg en friesland kan ontvangen... hoe moet ik dat doen dan ?
Icelus wijzigde dit bericht 07-09-2007 14:43 (20%)
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Mars18 wijzigde dit bericht 07-09-2007 17:10 (99%)
AT5 is dan ook geen regionale zender, maar een lokale zender.quote:Icelus schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:41:
[...]
Regionale zenders worden alleen in die specifieke regio uitgezonden (m.u.v. AT5).
Die zijn alleen te ontvangen in respectievelijk Limburg en Friesland.quote:Mars18 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:07:
Maar ik zag bijvoorbeeld L1 Limburg nog niet tussen die zenders hier in Rotterdam. Met digtale tv, is het toch juist mogelijk dat ik regionale zenders uit limburg en friesland kan ontvangen... hoe moet ik dat doen dan ?
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Hoeveel moest je enkel voor de Topfield PVR 160 betalen?quote:rushvwbus schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:40:
[...]
Ik had zelf een single tuner en een Topfield PVR 160 besteld en ik moest 140 euro betalen. De korting van 89 euro krijg je dus meteen.
Mars18 wijzigde dit bericht 07-09-2007 22:48 (10%)
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Vanochtend zapte ik er nog langs en werkte het nogquote:netblade schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:48:
Spice doet het hier niet meer, geen beeld en audio blijft deze maar weergeven.
Heeft iemand dat probleem hier ook?
Planet Prime geluid en beeld loopt niet echt goed. Het geluid loopt enorm voor of achter. maarjaquote:Sorcerer8472 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:33:
[...]
Vanochtend zapte ik er nog langs en werkte het nog
(verkapte klacht: Spice is maar 1.5 Mbps ofzo?)
Naar mijn mening zuigt Comedy Central hard kont en het kost alleen maar geld waardoor je weer prijsverhogingen zou krijgen. Van mij dus hulde dat KPN het niet in het pakket opneemt.quote:The_Cure schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:26:
Wat ik nog steeds jammer vind is dat Comedy Central niet wordt uitgezonden!
Ik woon in Dordrecht en wat kan mij AT5/Amsterdam interesseren...
Met Comedy Central vind ik dat NL echt wel een kwaliteitszender erbij heeft gekregen (goede series), maar bij KPN hebben ze er zeker nog nooit over gehoord.
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 09-09-2007 01:33 (11%)
Eerder een overeenkomst met AT5, tot 1 oktober loopt die overeenkomst, hopelijk worden ze dan wijs en flikkeren ze dat AT5 eraf, nobody gives a fuck about AT5.quote:The_Cure schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 20:26:
Wat ik nog steeds jammer vind is dat Comedy Central niet wordt uitgezonden!
Ik woon in Dordrecht en wat kan mij AT5/Amsterdam interesseren...
Met Comedy Central vind ik dat NL echt wel een kwaliteitszender erbij heeft gekregen (goede series), maar bij KPN hebben ze er zeker nog nooit over gehoord.
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
bitli wijzigde dit bericht 09-09-2007 13:13 (6%)
Comedy Central is goed voor southpark, bij planet prime klopt er nog veel meer niet aan het uitzendschema, staat er dat blauw blauw komt om 0.00 zaterdag avond, komt het helemaal niet, en met die gids geeft die aan wat voor programma er is , maar die is er helemaal nietquote:W3ird_N3rd schreef op zondag 09 september 2007 @ 01:25:
[...]
Naar mijn mening zuigt Comedy Central hard kont en het kost alleen maar geld waardoor je weer prijsverhogingen zou krijgen. Van mij dus hulde dat KPN het niet in het pakket opneemt.
Wat moet je ook met een zender waarvan de uitzendtijden nooit kloppen? Een tijdje terug heb ik meerdere weken achter elkaar pogingen gedaan om ernaar te kijken en keer op keer miste ik de programma's die ik wou zien (en dan schakelde ik ruim op tijd in). Dat vind ik geen leuke geintjes, voor die troep heb ik geen cent over.
Moet je eens op de satelliet komen kijken. Bij Canal Digitaal hebben we onlangs "Body in Balance" erbij gekregen in het familiepakket. Iedereen kwaad omdat het een vage Duitse kwakzalver-zender is waar geen hond op zit te wachten, maar straks weer wel een goed excuus om de prijs te verhogen. Er zijn een hoop zenders die we graag willen hebben maar juist op deze zit niemand te wachten. En out of the blue hebben we 'm nu. Je leest het goed, wij zijn kwaad omdat we er iets bijkrijgen!
Dan liever KPN, er missen misschien een aantal dingen, maar door het pakket klein te houden kan de prijs ook lekker laag blijven.
En AT5, ach, dat kost geen cent en dat zit toevallig al in de stream.. Dat zal KPN niet bewust in heel NL verspreiden maar zolang er geen goed alternatief voor de avonduren is wat ook weinig geld kost begrijp ik deze keuze van KPN heel goed.
Misschien een idee voor KPN om voor ieder frequentiegebied* de meest bekende/best bekeken lokale zender op te nemen.
* Frequentiegebied: zenders in Almere, Alphen aan de Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Delft, Den Haag, Gorinchem, Gouda, Haarlem, Hilversum, Krimpen aan den IJssel, Lopik, Maarssen, Naaldwijk, Oegstgeest, Rotterdam, Scheveningen, Sliedrecht, Utrecht, Vlaardingen en Wormer. Al deze plaatsen gebruiken dezelfde frequentie (kanaal 24) wat het vrijwel onmogelijk maakt AT5 op één van deze plaatsen te verwijderen. Het zou bijvoorbeeld wel mogelijk zijn in Breda (kanaal 32) AT5 om te ruilen voor een andere zender. Het gevolg is dan wel dat Goes dezelfde zender krijgt.
Snap je dat dit een beetje ingewikkeld is.. Als Goes en Breda nu Comedy Central zouden krijgen staat heel de randstad op z'n kop omdat die het niet krijgen, en leg dit maar eens uit aan je klanten..
Naar mijn mening moeten de lokale zenders gewoon een eigen frequentie krijgen, in de stad waar ze voor uitzenden, en dan met een halve kilowatt ofzo, met QAM16 (of QPSK) en een code rate van 1/2. Op die frequentie hoeft toch maar één TV-zender (en wellicht 1 radio), en ondanks het lage vermogen is je bereik met de soepele instellingen goed zat. Ik meen dat de OLON hier ook naartoe wil, maar ik moet het nog zien gebeuren, tis nogal kostbaar.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne topic deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus