Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

De Zen zal wel zoiets als 25 of 30 fps hebben. Niet iets waar je je druk om hoeft te maken denk ik zo.

Reg. datum: 18 januari 2004

Ja klopt, Heb net eindelijk antwoord gehad via creative. De max zit op 25 fps.. Heb nog niets over het uitgangs vermogen kunnen vinden Heeft er iemand toevallig ervaring met deze speler in vergelijking met een zen micro of een Iriver IFP 795? Dat zou namelijk nog beter zijn dan wat mw waardes..

Thanks!

orkidorkie wijzigde dit bericht 19-10-2007 11:07 (26%)

Wat maakt jou het uitgangsvermogen uit? Het zal sowieso genoeg zijn om je gehoorschade op te leveren. Of wil je misschien de Zen op je speakers aansluiten?

Reg. datum: 18 januari 2004

Ik ben redelijk doof. Vandaar dat een hoog uitgangsvermogen belangrijk is,,

Reg. datum: 08 februari 2007

quote:
RoD schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:46:
Op basis van een of andere post op een forum? Ik zou graag bewijs willen zien. Het is ongetwijfeld zo - net als met vele andere spelers - dat veel universele laders niet werken. Maar dat *alle* universele laders niet werken?
Mijn Motorola L6 lader werkt perfect met mijn ZEN 8GB :*)

quote:
orkidorkie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:11:
Ik ben redelijk doof. Vandaar dat een hoog uitgangsvermogen belangrijk is,,
Ah, vandaar. In ieder geval, sowieso zit je hier in de EU met een volumebeperking. Dus je zou eens moeten kijken of het mogelijk is om de Amerikaanse firmware erop te zetten.
quote:
Woembah schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:52:
[...]

Mijn Motorola L6 lader werkt perfect met mijn ZEN 8GB :*)
In dat geval zal het wel wat meevallen :)

Heb zojuist een 4GB uitvoering besteld bij bol.com. Lekker goedkoop 134,95 en maar 1,95 verzendkosten. Daar bovenop ook nog 5 euro korting met een couponcode die ik heb opgesnord mbv. Google. :)

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Heb m'n ZEN (8GB, azerty.nl 170 euro) nu sinds donderdag binnen en heb nu eindelijk tijd om er wat te doen.

Ikke dus fijn een geript CD'tje erop ploffen. Gewoontegetrouw heb ik al m'n CD's in lossless WMA geript. Blijkt dat dat kloteding gewoonweg geen ~500 kbps WMA afspeeld, nou, fijn dan :X

Enne, dat volume. Is dat echt alleen maar 1 tm 25?

Bij 1 staat hij al te hard zat imo. (EP 630 dopjes erbij)

jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 20-10-2007 01:34 (16%)

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:33:
Heb m'n ZEN (8GB, azerty.nl 170 euro) nu sinds donderdag binnen en heb nu eindelijk tijd om er wat te doen.

Ikke dus fijn een geript CD'tje erop ploffen. Gewoontegetrouw heb ik al m'n CD's in lossless WMA geript. Blijkt dat dat kloteding gewoonweg geen ~500 kbps WMA afspeeld, nou, fijn dan :X
Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat een speler lossless wma afspeeld? Het apparaat een kloteding noemen omdat het geen feature heeft die door de meeste speler niet ondersteund wordt vind ik een beetje vreemd. Bovendien had je je dan beter in moeten lezen.

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:04:
Heb zojuist een 4GB uitvoering besteld bij bol.com. Lekker goedkoop 134,95 en maar 1,95 verzendkosten. Daar bovenop ook nog 5 euro korting met een couponcode die ik heb opgesnord mbv. Google. :)
couponcode, vertel kun je die meerdere keren gebruiken?

jvcjvcjvcjvc: zercom was zelfs een tientje goedkoper en net zo goed.

Trouwens wel grappig, kocht vandaga een psp gewoon voor gamen. Helemaal niet aan gedacht dat ik daar ook mp3 en video op kon spelen. Nog even een halve dag gedacht om deze voor mp3 te gebruiken. Maar bij nader inzien lijkt een kleine broekzakspeler toch handiger :)

ErikRo wijzigde dit bericht 20-10-2007 03:18 (32%)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Geen idee of die couponcode meerdere malen bruikbaar is. Maar je kan altijd een nieuw account aanmaken voor een (niet bestaande) huisgenoot...

Ik heb de Zen zojuist ontvangen, lekker snel dus. Gisteren om 20:45 besteld, vandaag om 13:00 in huis.

Wat zit er een verschrikkelijk korte USB kabel bij, van nog geen 5 centimeter. 8)7

http://i24.tinypic.com/2m4c5xh.jpg

Reg. datum: 08 februari 2007

Dat usb kabeltje is inderdaad een beetje onbeleefd van Creative, maar de gemiddelde computergebruiker heeft meestal al veel te veel van deze kabels in huis dus het is niet echt een probleem imo. Zo'n kort kabeltje is in bepaalde gevallen eigenlijk wel praktisch ;)
Reg. datum: 22 mei 2003

He allemaal, ik volg dit topic nu al een tijdje, en zit nog eigenlijk maar met 2 vragen voordat ik overga tot aanschaf.

Ik heb nog nooit een dergelijk apparaat in bezit gehad, en ik weet niet zo goed hoe dat transcoden werkt.
Kan dit met freeware?
Zit er software bijgeleverd?
Stel ik wil een compleet seizoen scrubs omzetten, hoe lang duurt zoiets?
Stel ik heb een DVD, en wil deze omzetten, kan dat direct? en zo ja, hoe lang duurt het?

Wat zijn nu precies de problemen met de SD kaart?
Als stel ik heb een 4gb kaartje, kan ik daar gewoon mijn series/films vanaf spelen?

TafkaP wijzigde dit bericht 20-10-2007 14:51 (13%)

King of Cod

quote:
TafkaP schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:49:
He allemaal, ik volg dit topic nu al een tijdje, en zit nog eigenlijk maar met 2 vragen voordat ik overga tot aanschaf.

Ik heb nog nooit een dergelijk apparaat in bezit gehad, en ik weet niet zo goed hoe dat transcoden werkt.
Kan dit met freeware?
Zit er software bijgeleverd?
Stel ik wil een compleet seizoen scrubs omzetten, hoe lang duurt zoiets?
Stel ik heb een DVD, en wil deze omzetten, kan dat direct? en zo ja, hoe lang duurt het?
Hoe lang het duurt hangt er vanaf hoe je codeert en hoe snel je pc is. Hier een beetje offtopic trouwens. Voor wat algemene informatie zou je eens Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen doorlezen.
quote:
Wat zijn nu precies de problemen met de SD kaart?
Problemen? Die zijn er niet. Er zijn wel wat ongemakkelijkheden, zoals je kunt lezen in dit topic.
quote:
Als stel ik heb een 4gb kaartje, kan ik daar gewoon mijn series/films vanaf spelen?
Ja.

Heb er even mee zitten spelen, wat een fijn apparaat! Toch wel een puntje van kritiek: er zijn geen dedicated volumeknopjes... De volumeregeling zit ergens in het menu.

Heeft iemand enig idee of ik de remote van mijn vorige speler, de Zen V (Plus) kan gebruiken op deze Zen?

Ik zou zeggen, probeer het uit. Je bent immers een Tweaker :P

Reg. datum: 20 oktober 2007

Hallo, weet er iemand of er bij de zen screen-protectors zitte in doos? Of moet je deze nog apart kopen?

DIe moet je los kopen.

In het doosje zit de speler zelf, boekjes en zut, kabeltje en oordopjes.

Screenprotector is aan te raden voor gebruik, ik heb de eerste kras al te pakken. (door het schermpje op te poetsen met een zijden brillenpoetsdoenkje en perongeluk met de nagel zachjtjes over het schermpje te gaan...)

Mijn scherm is stuk of zo. Heb alleen nog maar wit beeld. Backlight doet het dus wel, maar heb geen beeld :'(

Daar ga ik maandagdinsdag (winkel dicht) mee naar de leverancier. Meteen kijken of, als ze ruilen, ik met bijbetaling naar de 8gb kan :P

Paul Nieuwkamp wijzigde dit bericht 20-10-2007 22:20 (40%)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

quote:
ErikRo schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 03:10:
[...]

couponcode, vertel kun je die meerdere keren gebruiken?
Ik denk 't wel. Kijk hier: http://www.retailmenot.com/view/bol.com

Baaaa!

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
RoD schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:59:
[...]

Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat een speler lossless wma afspeeld? Het apparaat een kloteding noemen omdat het geen feature heeft die door de meeste speler niet ondersteund wordt vind ik een beetje vreemd. Bovendien had je je dan beter in moeten lezen.
Gaat erom dat ik nu veel opnieuw moet rippen of transcoden. :+

Hallo
kan er mij iemand zeggen hoe de ondersteunig van videos is? Want ik had eerst een zen v plus en als ik daar een video convertte dan werd het bestand wel 3keer zo groot. en ook bij heel veel formaten gaf hij problemen, dat die niet konden omgezet. Dus heeft hier al iemand ervaring met videos om te zetten voor de zen?

Wat er ondersteund wordt qua videoformaten kun je in de TS zien, of op de specspagina van Creative. En als je videobestanden 3x zo groot worden doe je toch echt iets fout. Voor tips kun je Video coderen voor je PMD: Tips en trucs doorlezen.

quote:
RoD schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:09:
Wat er ondersteund wordt qua videoformaten kun je in de TS zien, of op de specspagina van Creative. En als je videobestanden 3x zo groot worden doe je toch echt iets fout. Voor tips kun je Video coderen voor je PMD: Tips en trucs doorlezen.
Ik weet wel wat de ondersteunde videoformaten zijn enz. maar ik zou graag van iemand willen horen die de speler heeft hoe het in de praktijk zit. of er mssn al iemand problemen met het omzetten gehad heeft. en of je mssn ook met andere programma's kan omzetten.
En ik deed echt niks fout bij het omzetten van de video's. Het probleem lag bij de software van creative. En meer mensen hadden daar problemen mee.<---dat was bij de creative zen V plus. Ik wil dus voorkomen dat dit ook bij de creative zen is.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: