Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic
Soylent Green is People!
Reg. datum: 29 maart 2000

Vraag eens aan je vrouw/vriendin/moeder of die een hoesje willen naaien voor je. Dat kost ongeveer 1 euro. En je kan de kleur en stof zelf kiezen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Reg. datum: 04 november 2000

Ik zou 'm in m'n jaszak bewaren, daar laat ik m'n huidige MP3speler ook in zitten, gaat prima. Anders heb je nog die beschermhoes die erbij zit die aan je riem kan. Of, wat ik ook wel vet vind: http://www.mp3shop.nl/pro...creative-zen-armband.html

Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Niet elke speler heeft een hoesje nodig. Ik denk dat de speler prima in de broekzak kan zonder beschadigd te worden. Laat echter niet andere voorwerpen in dezelfde broekzak slingeren. Voor algemeen vervoer is het wel handig om een hoesje te hebben, maar dat kan ook iets goedkoops als een standaardhoesje voor fotocamera's oid. Kosten zo'n 5 euro bij de Mediamarkt.

Ook een mogelijkheid is screenprotectors. Je kunt ze goedkoop krijgen en op maat knippen. Beschermt in ieder geval het belangrijkste, je scherm.

Reg. datum: 04 november 2000

quote:
RoD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:27:
Niet elke speler heeft een hoesje nodig. Ik denk dat de speler prima in de broekzak kan zonder beschadigd te worden. Laat echter niet andere voorwerpen in dezelfde broekzak slingeren. Voor algemeen vervoer is het wel handig om een hoesje te hebben, maar dat kan ook iets goedkoops als een standaardhoesje voor fotocamera's oid. Kosten zo'n 5 euro bij de Mediamarkt.
Ik heb m'n huidige MP3-speler en m'n fietscomputertje in m'n jaszak, maar ook zonder andere dingen in diezelfde jaszak krijg je lelijke beschadigingen. :)
Ik zou zeker altijd een hoesje eromheen doen. Wordt over het algemeen niet mooier, maar hij blijft wel onbeschadigd. Nou is dat met m'n MuVo geen echte ramp (jammer is het wel, maar die speler is niet gemaakt om mooi te zijn wmb) maar dat zou ik wel vinden met een speler als de Zen, al helemaal op het scherm.
quote:
Ook een mogelijkheid is screenprotectors. Je kunt ze goedkoop krijgen en op maat knippen. Beschermt in ieder geval het belangrijkste, je scherm.
Volgens de review van Yoeri zitten er 3 hoesjes en een screenprotector bij. Dat leek mij op de retailverpakking eigenlijk aan de foto's te zien?

Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT

Reg. datum: 15 augustus 2007

idd Cyphax ik had die verschillende soorten beschermhoesjes ook gezien.
Maar volgens mij zitten ze er niet bij, tenminste zoiets had ik gelezen ergens.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 04 december 2006

Dit is een review verpakking, die hoesjes dien je los aan te schaffen in de winkel. Advies prijs rond de 15,- euro. Als je internet afzoekt kom je het leren hoesje,kleuren skins en clear case hoesje tegen voor 10,-. Je hebt er ook nog 1 waar je je koptelefoon in kan opbergen en die is 6,- op internet(informatique).

Ik heb zelf de clear case gekocht en is best handig helaas word die wel een stuk dikker

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

De grap is dat de leather case overal uitverkocht is en slecht leverbaar lijkt het. :(

Reg. datum: 15 augustus 2007

Ja maar dan is het toch beetje bedrog voor het oog heh :p
de mensen die dat plaatje zien denken dat het er bij zit, maar dan moet je het weer los erbij kopen.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

BF2 @ www.ndaclan.nl

Jep, maar al in een van de eerste comments merkt iemand op dat dat niet gewone verpakking is.

Inderdaad wel flauw ja.

Reg. datum: 11 februari 2004

Ik heb hier eens naar wezen kijken in de Mediamarkt en wat zag het er goed uit zeg. Ik was op zoek naar een Ipod Classic en ik vond de Zen er toch heel wat beter uitzien. De HDD versies vond ik een beetje log en niet zo mooi. Nu nog even wachten tot de prijs van de 16GB versie wat daalt, 8GB is toch wat te weinig.
Ik weet niet of dit te weten is, maar denken jullie dat ze wat kunnen veranderen aan de SD slot met een firmware? Ik vond het toch wat irritant werken, het geeft je niet de illusie dat het één apparaat is met een SD kaart erin. De SD kaart is gewoon een extra kaartje, als je begrijpt wat ik bedoel.

Off-topic: alle flashplayers lijken nu tot 16GB op te lopen. Waarom is dat? Ik neem aan dat 16GB flash nu momenteel de maximaal betaalbare oplossing is, maar valt de komst van een 32GB misschien te anticiperen?

Ja, dat kunnen ze zeker wel. De vraag is of ze dat gaan doen.

16GB is trouwens een beetje de max wat betreft flash chips. Wellicht dat ze er wel groter zijn (32GB) maar dat is dan niet echt zinvol om dat in mp3spelers in te gaan bouwen, gezien de ongetwijfeld torenhoge prijs. 32GB verwacht ik echter voorlopig niet. 16GB is er net.

Reg. datum: 01 juni 2001

Ik denk dat ik ook wel voor de 8gb versie ga, eigenlijk meer dan genoeg voor mp3 en video clips. Enige waar je tegenaan kan lopen is dat de 16gb versie ineens zakt in prijs als de 16gb versie echt uitkomt.

En de vraag is of er echt wel firmware updates gaan uitkomen die bugs oplossen en/of functionaliteiten toevoegen. Bv H264 support en andere audio / video formaten. Je kan wel hopen maar voor het zelfde geld komt er niets uit :-)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Codecs toevoegen met firmware upgrades is iets wat niet erg vaak voorkomt. Wellicht dat het gebeurd maar ik zou er niet op rekenen.

Reg. datum: 11 februari 2004

De media support vindt ik behoorlijk goed, al is meer beter natuurlijk. We moeten niet te gretig worden :+

Ik dacht trouwens dat de 16GB al op de markt was, maar is dat niet zo?

mister_S wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:02 (25%)

Zou kunnen, maar ik zag overal "1 nov leverbaar", niet op voorraad" etc.
Maar misschien is hij er al ondertussen.

Codecs zijn misschien net echt nodig, maar wel altijd leuk om jezllef een excuus te geven :)
Het zou leuk zijn als als bv ook OGG, en FLAC?APE (losless) zou ondersteunen. Of mpg4 /h264 video, al heb ik er nu niks van. Vobs kan ook geen kwaad.
Wat wel handig zou zijn als hij alles pakt zonder conversie, dus bv een te grote resolutie vob, mpg of avi files en dat hij het zelf even omlaag schaalt. Scheelt mij weer alles dubbel opslaan en extra converteer tijd. Tenminste ik begreep dat je zelf nog wel aan de gang moest. Kijk zelf heb niet zoveel audio en vido nodig. Kan er altijd wat afhalen en 8gb heb je zeker genoeg, met 4 gb eigenlijk al.

Ik heb liever het gemak dat ik die files gewoon op de Zen dump. Ruimteverlies neem ik wel voor lief.

Net even zellf alvast even het software pakket van Creative gedownload, om eens te spelen met conversie. Was benieuwd hoeveel kwaliteit overblijft in audio/video en hoeveel tijd het kost. helaas wil hij niet installeren omdat hij niets van creative op mijn pc ziet :(

Hoe is jullie ervaring hiermee.
A) Is het een snel en makkelijk pakket?
B ) Werkt hij ook met batch mode dwz 40 in format, grootte verschillende clips dumpen en hij doet de rest.
C) Kun je verschillende kwaliteit standen opgeven.
D) Geen sync of andere problemen na conversie.
E) Gebruiken jullie nog andere conversie pakketten ernaast en waarom.
F) Hoeveel gaat er gemiddeld af na conversie?

Oh man ik moet me beheersen niet naar de winkel te hollen en één te kopen. Ik ben zo enthousiast over de Zen. Maar gezond verstand zegt nog even te wachten tot de 16gb ruimschoots verkrijgbaar is. Wellicht zakt dan de officiele prijs nog 20 euro van de 4gb en 8gb. En misschien iets minder kinderziekte, maar het wachten is slopend :) Het geld brand in m'n broekzak

ErikRo wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:45 (10%)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Reg. datum: 02 november 2006

Kinderziektes kunnen opgelost worden met nieuwe firmware versie, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

Reg. datum: 18 januari 2004

Hey mensen. Iemand enig idee wat het uitgangsvermogen is? Ik heb nu een zen micro, en wil graag minimaal hetzelfde vermogen hebben .. ;)
ps. Ik weet dat de amerikaanse firmware ook een decibel boost geeft, maar is dit dan ook te vergelijken met mijn huidge micro..?

Thanks in advance! _/-\o_

Soylent Green is People!

quote:
mister_S schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:01:
Ik dacht trouwens dat de 16GB al op de markt was, maar is dat niet zo?
Als jij weet waar ga ik hem gelijk halen

Soylent Green is People!

quote:
ErikRo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:41:
Net even zellf alvast even het software pakket van Creative gedownload, om eens te spelen met conversie. Was benieuwd hoeveel kwaliteit overblijft in audio/video en hoeveel tijd het kost. helaas wil hij niet installeren omdat hij niets van creative op mijn pc ziet :(
Dat is een kenmerk van die software. Ik heb een Zen sleek die zou er mee moeten werken. Maar hij blijft volhouden dat ik geen Zen aan mijn PC heb hangen. Maar Media Monkey en WMP11 zien hem wel. Als je op de site van Creative gaat kijk zie je dat er meer over klagen. Het antwoord van Creative is min of meer: Wat zeur je, het kan toch ook met WMP11, waarom zouden we onze software aanpassen

Maar dat zijn we wel gewend van Creative. Die zijn berucht om hun 'ondersteuning' Ik heb er door de jaren heen niets als ellende mee gehad. Maar de hardware is verder wel goed

BF2 @ www.ndaclan.nl

Je moet ook geen software van Creative installeren die niet strikt noodzakelijk is. ;)

Lader Zen
De Zen -prima dingetje met fijn geluid, vooral als je ook nog wat in een goede koptelefoon investeert, kun je alleen opladen via de usb van je pc (en dat kabeltje zit in de doos) of via de Creative lader (en die moet je los bijkopen). Andere laders werken niet, Creative heeft een of ander kunstje uitgehaald. Dus ja, lader is heel erg nuttig.

------------------------------------------
Dit verhaal kwam ik tegen op een forum. Als dit verhaal hierboven waar is, dan lijkt het me nuttige aanvulling voor de startpost. Ik zou anders ook een goedkope lader hebben gehaald.

ErikRo wijzigde dit bericht 17-10-2007 23:42 (3%)

Op basis van een of andere post op een forum? Ik zou graag bewijs willen zien. Het is ongetwijfeld zo - net als met vele andere spelers - dat veel universele laders niet werken. Maar dat *alle* universele laders niet werken?

quote:
RoD schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:46:
Op basis van een of andere post op een forum? Ik zou graag bewijs willen zien. Het is ongetwijfeld zo - net als met vele andere spelers - dat veel universele laders niet werken. Maar dat *alle* universele laders niet werken?
Ok maar misschien kun je wel neerzetten dat er kans is dat niet alle universele laders werken en dat je beter even kunt testen voor aanschaf. Misschien zijn er al ZeN bezitters die kunnen melden welke kloon wel dan wel niet werkt, zodat we straks een lijstje hebben

Dat soort dingen gelden in het algemeen, niet alleen voor de Zen. Je moet bij elke speler beseffen dat je universele lader het mogelijk niet doet.
Lijstje wil ik best maken, als er genoeg input komt. Ervaring met andere topics leert dat het niet zo storm loopt met dit soort dingen.

Reg. datum: 18 januari 2004

Hey people,

buiten de vraag over het uitgangsvermogen ook de vraag of er een max framerate is. Ik twijfel namelijk tussen de meizu en deze Zen. Die meizu heeft een max van 18 fps (uit mijn hoofd).

Thanks for any answer! _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: