Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 november 2006

dat hoort in [Flash] Creative Zen Stone (Plus) dat is dat andere topic waar je over deze speler verteld.

Vihaio wijzigde dit bericht 28-09-2007 20:54 (2%)
Reden: best lastig, dat lezen.

Reg. datum: 04 december 2006

quote:
master007 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:55:
dat hoort in [Flash] Creative Zen Stone (Plus) dat is dat andere topic waar je over deze speler verteld.
Dit verhaal gaat over deze speler en het verhaal in het andere topic is over die speler

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Woembah schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:03:
Die issue van het uitbreidbaar geheugen deert me niet, ik was toch niet van plan dat slot te gaan gebruiken in de nabije toekomst, maar ik snap het heel goed als anderen dat echt een enorm nadeel vinden. Creative moet maar snel met een firmware upgrade komen die dit probleem oplost, anders verliezen ze heel wat potentiele klanten!
Mij wel. :-( Bestanden worden tenslotte steeds groter en groter en als je je speler dan met een kaartje kunt upgraden dan is dat wel handig. Zelf overwoog ik de 4GB variant maar dit brengt mij dus weer hevig aan het twijfelen.
Wellicht dat de komende prijsverlaging uitkomst brengt want als ook de 8GB-speler in prijs zou zakken zou dat ook een optie kunnen zijn. Nu vind ik die nog ff wat te duur

Reg. datum: 08 februari 2007

quote:
D-e-n schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:07:
[...]

Mij wel. :-( Bestanden worden tenslotte steeds groter en groter en als je je speler dan met een kaartje kunt upgraden dan is dat wel handig. Zelf overwoog ik de 4GB variant maar dit brengt mij dus weer hevig aan het twijfelen.
Wellicht dat de komende prijsverlaging uitkomst brengt want als ook de 8GB-speler in prijs zou zakken zou dat ook een optie kunnen zijn. Nu vind ik die nog ff wat te duur
4GB zou voor mij ook te weinig zijn, ik heb ook de 8GB en ik vind het echt een wereldspeler. Dat scherm is zooo mooi :9 Ik hoop natuurlijk wel dat het probleem tegen de tijd dat ik meer geheugen nodig heb is opgelost
Ik heb de 4GB bij de Dixons gekocht.

Vooralsnog werkt hij goed, alleen het volume is wat laag. Zelfs aan een setje computerboxen die op standje 0.1 moeten staan als ze aan de computer hangen krijg ik op stand 'vol open' en de speler op 25 geen geweldig hoog volume?

De handleiding is niet bijster uitgebreid... Weet iemand hier hoe ik album-art toevoeg en van welk formaat dat dan moet zijn?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:39:
Ik heb de 4GB bij de Dixons gekocht.

Vooralsnog werkt hij goed, alleen het volume is wat laag. Zelfs aan een setje computerboxen die op standje 0.1 moeten staan als ze aan de computer hangen krijg ik op stand 'vol open' en de speler op 25 geen geweldig hoog volume?
Misschien dat Amerikaanse firmware uitkomst biedt. Al weet ik niet of dit beschikbaar is.

Ik heb wat reviews gelezen en wat specs bekekenen en ik zie dat de batterij niet verwisselbaar is. Is dat geen risico? De accu is volgens mij toch een onderdeel dat best wel aan slijtage onderhevig is. Ik weet dat de Apple's het ook hebben maar dat lijkt me toch niet handig

Die vraag is onderhand nu zo vaak voorbij gekomen in PMD... een beetje zoeken kan geen kwaad hoor.

Maargoed. Bij normaal gebruik gaat zo'n batterij jaren mee. Het kan zijn dat na een bepaalde tijd de batterij wat van zijn kracht verliest, maar tegen die tijd is de speler ook al behoorlijk verouderd en is het maar de vraag of je het ding nog actief gebruikt.
Bovendien, de meeste spelers gebruiken een interne, niet te vervangen accu en je hoort er toch niet zo gek veel klachten over.
Is het een risico: ja, die batterij heeft niet het eeuwige leven. Is het iets om rekening mee te houden: nee, je kunt er dermate lang mee doen bij normaal gebruik dat het maar de vraag is of je er ooit last van zult hebben.
Oh, en dat Apple ook geen vervangbare batterij heeft zegt niks. Ze zijn daar niet bepaald featuregeil.
* RoD doet al 3 jaar met zijn Archos Gmini 400 en heeft nog nergens last van.

Edit: Er staat nu een linkje in de TS met tips voor je batterijduur.

RoD wijzigde dit bericht 30-09-2007 12:36 (9%)

quote:
RoD schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:23:
Die vraag is onderhand nu zo vaak voorbij gekomen in PMD... een beetje zoeken kan geen kwaad hoor.

Maargoed. Bij normaal gebruik gaat zo'n batterij jaren mee. Het kan zijn dat na een bepaalde tijd de batterij wat van zijn kracht verliest, maar tegen die tijd is de speler ook al behoorlijk verouderd en is het maar de vraag of je het ding nog actief gebruikt.
Bovendien, de meeste spelers gebruiken een interne, niet te vervangen accu en je hoort er toch niet zo gek veel klachten over.
Is het een risico: ja, die batterij heeft niet het eeuwige leven. Is het iets om rekening mee te houden: nee, je kunt er dermate lang mee doen bij normaal gebruik dat het maar de vraag is of je er ooit last van zult hebben.

* RoD doet al 3 jaar met zijn Archos Gmini 400 en heeft nog nergens last van.
Ik zoek me een ongeluk maar de batterij is niet het eerste waar ik op let. Bij de Zen Micro was het volgens mij niet het geval en ik zag net dat het bij de Zen V Plus wel het geval was en hier dus ook.

Ik vind het wel een risico aangezien ik er toch wel meer dan twee jaar mee wil doen. Maar goed: ik ben er sowieso nog niet uit of ik een Iriver, Sandisk (beiden ook met geheugenkaart optie), Cowon of Trekstor neem dus dit is gewoon iets wat ik meeneem in de overweging :)

De Zen Micro was een beetje een uitzondering ja. Als je trouwens gewoon fatsoenlijk met je batterij omgaat is er geen enkel probleem. Zie ook de TS, waar ik net een linkje geplaatst heb naar een Wiki-pagina met tips.

quote:
RoD schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:40:
De Zen Micro was een beetje een uitzondering ja. Als je trouwens gewoon fatsoenlijk met je batterij omgaat is er geen enkel probleem. Zie ook de TS, waar ik net een linkje geplaatst heb naar een Wiki-pagina met tips.
Tnx, ik zie het.
"should be kept cool" .... koeltasje mee naar mijn werk dus ;)

Nou je kan ook overdrijven :+ Het belangrijkste is om hem niet steeds volgeladen weg te leggen. Als je dat gewoon aanhoudt, en hem niet steeds leeg laat gaan, dan gaat je batterij jaren mee, op kamertemperatuur.

tv slet
Reg. datum: 07 september 2004

Heb vandaag de Zen gekocht :D Zeer fijn apparaatje. Zit op dit moment op te laden aan mijn laptop maar goede interface en beduidend beter dan bijvoorbeeld de iPod van 4GB! Uit het apparaat komt goed geluid icm mijn Sony oordoppen.

FM Radio heeft goed ontvangst, en dit verlengt duidelijk de levensduur van dit apparaat!

GrooV wijzigde dit bericht 30-09-2007 20:36 (10%)

Reg. datum: 24 november 2005

Ziet eruit als n heel mooi spelertje, vooral het formaat spreekt mij zo aan!

Er is alleen één nadeel aan dit apparaatje: De opstarttijd schijnt enorm lang te zijn (tot wel 30 seconde!) Iemand die dit kan ontkrachten/bevestigen? Zou namelijk wel erg zonde zijn, zelfs mn oude Nokia 3310 (die nota bene nog wel n koelvak heeft!) hoefde nog niet eens aangeslingerd te worden, en een Fiat Panda uit '89 ook niet!

Nisk wijzigde dit bericht 01-10-2007 22:28 (5%)

Don't flood, some people can't swim

tv slet

quote:
Nisk schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:28:

Er is alleen één nadeel aan dit apparaatje: De opstarttijd schijnt enorm lang te zijn (tot wel 30 seconde!) Iemand die dit kan ontkrachten/bevestigen? Zou namelijk wel erg zonde zijn, zelfs mn oude Nokia 3310 (die nota bene nog wel n koelvak heeft!) hoefde nog niet eens aangeslingerd te worden, en een Fiat Panda uit '89 ook niet!
* GrooV timed even

10seconden precies, als je hem al spelend hebt afgesloten duurt het 1seconde extra om het nummer te spelen.

Ik las dit in de comments op Anything But iPod:
quote:
Just as annoying, when the card and player are getting kinda full, it takes forever to boot up (seriously,I timed it at 4 minutes once ~ that's just ridiculous).
Hoe vol is jouw speler GrooV?

tv slet

De 4GB zit vol, zonder SD kaart maar die laad ie ook niet bij het opstarten

Wellicht dat die persoon dan net een slecht product te pakken had. Nisk, wat is jouw bron?

Door: GENETX
Moderator CSL / Reviewer
notebookspot.nl

Ik zou net zeggen, mn 20GB Zen Touch die bijna naar het museum kan, doet er hooguit 30 seconden over. Flash zou veel en veel sneller meoten zijn en die apparaten zijn heel wat nieuwer..
Reg. datum: 04 december 2006

quote:
Nisk schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:28:

Ik heb de 8gb die nu nog 2gb over heeft en die doet er ook zo'n 10seconden over.
Vind dit niet echt een probleem.

Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L

quote:
GENETX schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:01:
Ik zou net zeggen, mn 20GB Zen Touch die bijna naar het museum kan, doet er hooguit 30 seconden over. Flash zou veel en veel sneller meoten zijn en die apparaten zijn heel wat nieuwer..
Volgens mij is hdd nog altijd sneller dan flash :) Maar 30 seconden is tegenwoordig gewoon veel te veel. Dan doe je echt niet mee met de concurrentie. Vooralsnog lijkt het er echter op dat het een individueel geval was.

Flash is sneller dan een hdd hoor. Waarom denk je dat ze nu allemaal solid stade hdd's willen ;).

Hopelijk kunnen ze iets doen aan de boottime. 10 seconden bij een koude start kan er nog wel in bij mij. Ik denk dat er gewoon iets fout zit met de zen van de persoon bij wie hij 30sec+ nodig heeft. Lemons komen overal voor.

quote:
Jormungandr schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:18:
Flash is sneller dan een hdd hoor. Waarom denk je dat ze nu allemaal solid stade hdd's willen ;).
Daar zit echt geen flash-geheugen zoals in mp3spelers in hoor... Dat is heel wat anders.

tv slet

Trouwens, ik weet niet of dit bij alle MP3 spelers tegenwoordig is. maar het is niet mogelijk om andere data op het apparaat te zetten dan standaard media extensies.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: