Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 december 2005

quote:
MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:56:
[...]

Geen idee hoe dat met WM6 werkt maar op mijn WM5 (Vario II / Qtek 9100) heb ik uiteindelijk maar http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en geinstalleerd en dat vind ik tot op de dag van vandaag errug lekker werken
Van de site: Requirements: Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6 device

Zou moeten werken. :)

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
Hyena2 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:18:
[...]

Van de site: Requirements: Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6 device

Zou moeten werken. :)
LOL... Vandaag lekker lui bezig... :+

Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...

quote:
MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:20:
[...]

LOL... Vandaag lekker lui bezig... :+

Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...
Ach lui alleen mijn ogen iets wat rechts laten gaan en het stond er. :+ Het zal er vast slick uitzien. Ik hoop dat de usability er beter van word. :)

Reg. datum: 03 november 2005

Ik ken iemand die bij T-Mobile werkt en die gaf mij net aan dat half september er nieuwe telefoons zullen verschijnen bij T Mobile. Waaronder de Vario III dat is dus mooi. ;)
Ik heb niet echt meer vertrouwen in de mensen die iemand kennen bij t-mobile. Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II. Een vraag ik heb nog een tweetal tytn accu's liggen. Kunnen deze ook in de Tytn II. Ik heb het idee dat ze redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nergens een product no. van die Tytn II accu's zien staan. Iemand een idee. Anders verpats ik die batterijen.

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
twincruiser2 schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
Ik heb niet echt meer vertrouwen in de mensen die iemand kennen bij t-mobile. Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II. Een vraag ik heb nog een tweetal tytn accu's liggen. Kunnen deze ook in de Tytn II. Ik heb het idee dat ze redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nergens een product no. van die Tytn II accu's zien staan. Iemand een idee. Anders verpats ik die batterijen.
Waarom wacht je niet met verkopen totdat de TyTN2 daadwerkelijk op de markt is? Kun je er ook veel makkelijker achter komen of het past of niet.

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

Reg. datum: 01 januari 2006

Grappig dat op de link zoals eerder gepost (http://pdadb.net/index.ph...8&id2=733&id3=791) te zien is dat de HTC versie 190 gram weegt, en de T-mobile en AT&T versie 160 gram! Zou die HTC home software zo zwaar zijn? >:) Wel apart dat er andere AKU en OS kernel versies in zitten (en T-mobile de nieuwste build heeft van zowel de AKU als het OS!).

Over GPS: kun je niet kiezen voor de Tom Tom West Europa kaart als trial? ;) goed, je kunt altijd nog Nav4All gebruiken. Is helemaal gratis en werkt prima,zeker als je continu online bent tegen vaste kosten.

Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt. :P Ok, vanaf nu kun je er fotootjes van maken begrijp ik :P

Ok, nog een paar weken geduld dus!

HAWK Wizard wijzigde dit bericht 02-09-2007 11:23 (14%)

Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
twincruiser2 schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
[...]
Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II.
[...].
Heeft 'ie wel :) Dwz. finger scrollling/panning. Kijk maar hier, onder "Internet > Finger scrolling and panning". En de schermen die in 'the cube' (wat eigenlijk een prisma ipv een kubus is) zitten, bereik je via de home plugin. Alleen the cube zelf (cq the prism) heeft 'ie niet volgens mij.

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
EddeBu schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:37:
[...]

Heeft 'ie wel :) Dwz. finger scrollling/panning. Kijk maar hier, onder "Internet > Finger scrolling and panning". En de schermen die in 'the cube' (wat eigenlijk een prisma ipv een kubus is) zitten, bereik je via de home plugin. Alleen the cube zelf (cq the prism) heeft 'ie niet volgens mij.
Klopt, officieel zit die kubus er niet in, maar aangezien ze op xda-developers het ook voor elkaar gekregen hebben om die kubus om de TyTN I te laten werken, verwacht ik dat dat vanzelf ook wel op de TyTN II komt :P

What a fine day for Science! | Specs

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Djerique schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 05:01:
Dan klopt de TS niet.

In een nieuw deel van een TS hoort een kompleet overzicht met gestelde vragen + antwoorden te staan uit de vorige topic... :(
De TS klopt wel.
Dat de de FAQ er nog niet bij staan komt door het gegeven dat ik ook nog een (druk) leven heb naast GoT. De FAQ komen eraan.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 07 juli 2005

quote:
HAWK Wizard schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:19:
Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt. :P Ok, vanaf nu kun je er fotootjes van maken begrijp ik :P
ja ik mis irda ook.. maar dan voor het kunen gebruiken van me pda als afstandsbediening :P
en uitprinten via irda printers... maar ach irda is gewoon oude technologie denk ik.

het word nu dus wachten op bluetooth tvs ofzo >:)

overgens is er software die foto's van business cards om kan zetten naar tekst, ben alleen wel de naam vergeten :|

itarix wijzigde dit bericht 02-09-2007 16:00 (9%)

Reg. datum: 11 oktober 2001

weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
Zoals bij de N95 niet het geval is.

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

quote:
Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
Dat is zeker mogelijk.

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zetten ;)

What a fine day for Science! | Specs

quote:
Harmsen schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:50:
[...]

TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zetten ;)
Zie ook hoofdstuk 11.3 van de nederlandse handleiding. :)

Reg. datum: 15 oktober 2004

Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!

thanks!

Reg. datum: 03 september 2006

quote:
Hyena2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:57:
[...]

Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

Link

[afbeelding]
Dat is precies wat ik zocht.. de kaiser is dus marginaal sneller. Dank voor de link.

quote:
Svennis schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:
Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!

thanks!
Wat staat er ongeveer de afgelopen 10 pagina's over release-data?
Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Svennis schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:

thanks!
Ik denk ook dat wanneer iemand van zijn winkel een concrete datum krijgt, dat hij/zij deze datum ook wel zeer enthousiast met ons zal delen :)
Ik hoop in ieder geval voor 22 september, want dan vertrek ik op vakantie en ik wil mijn nieuw speelgoed toch wel meenemen :P

Bij de leverancier waar de zaak hem besteld, staat hij op backorder. Hopelijk komt er daar spoedig een levertijd op te staan.

Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

Ik ga er eigenlijk van uit dat het bestellen van de Brando Screen Protector wel weer een goed idee is? Deze past toch precies zoals hij op de TyTN1 ook past, toch?

Want dan bestel ik deze vast, tesamen met een MicroSD-kaart :)

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

Koekje d'r bij?

*zucht*

TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten... :/

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

quote:
Rowdy.nl schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:29:
*zucht*

TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten... :/
Dan moet je de vraag ook anders stellen: je krijgt bij verschillende typen telefoons een dergelijke Taster. De vraag moet dan zijn: wat kost een upgrade van een Windows Mobile Taster Edition naar een volledig werkende.
Koekje d'r bij?

Juist, I tried. Mijn reactie daarop was; ik vroeg niet of de telefoon compatible was, maar wat een normale upgrade van de Taster editie naar een gewone editie (bv west europa) (ongeveer) zou moeten gaan kosten.

Antwoord;
quote:
Reactie (Mevlut D. (NL)) 03-09-2007 01:05 PM
Geachte heer Schwachöfer,

Zoals u al in de vorige mail kon lezen is de TyTnII niet compatible met de Tomtom software, derhalve zijn er ook geen upgrades.
U kunt wel een nieuwe kaart kopen op onze website.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team
Heb toen maar eens geïnformeerd of ze voor elke pda/smartphone een ander prijsmodel hanteren. En dat ik geen exacte prijs nodig heb, maar een indicatie hoeveel het ongeveer gaat kosten. (ook even de link naar de specs meegestuurd waar TomTom Taster bij staat)

Ik vermoed echter dat ik d'r geen antwoord op ga krijgen omdat het antwoord wat ik wil hebben niet in hun standaard antwoordenboekje zit... :/

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Reg. datum: 12 september 2002

@TS
Misschien kan je ook een vakje zetten om de QTEK 9100 in de OP? Denk dat er veel mensen benieuwd zijn naar de performance boost als je van een Wizard naar de TyTN2 gaat.
Een kleine typo in de OP: url=http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=729]HTC Touch[/url],
er mist een "["

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: