Reg. datum: 09 december 2005
LOL... Vandaag lekker lui bezig...quote:Hyena2 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:18:
[...]
Van de site: Requirements: Windows Mobile 5 or Windows Mobile 6 device
Zou moeten werken.
Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...
Ach lui alleen mijn ogen iets wat rechts laten gaan en het stond er.quote:MAX3400 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:20:
[...]
LOL... Vandaag lekker lui bezig...![]()
Ow, Mobile Shell is wel even wennen, vooral voor degenen die vaak hun start-menu willen gebruiken. Maar ik moet zeggen dat de Vario II er gewoon veel leuker/mooier uitziet met Shell dan zonder...
Reg. datum: 03 november 2005
Reg. datum: 22 januari 2007
Waarom wacht je niet met verkopen totdat de TyTN2 daadwerkelijk op de markt is? Kun je er ook veel makkelijker achter komen of het past of niet.quote:twincruiser2 schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
Ik heb niet echt meer vertrouwen in de mensen die iemand kennen bij t-mobile. Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II. Een vraag ik heb nog een tweetal tytn accu's liggen. Kunnen deze ook in de Tytn II. Ik heb het idee dat ze redelijk gelijk zijn. Ik heb echter nergens een product no. van die Tytn II accu's zien staan. Iemand een idee. Anders verpats ik die batterijen.
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Reg. datum: 01 januari 2006
Over GPS: kun je niet kiezen voor de Tom Tom West Europa kaart als trial?
Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt.
Ok, nog een paar weken geduld dus!
HAWK Wizard wijzigde dit bericht 02-09-2007 11:23 (14%)
Heeft 'ie welquote:twincruiser2 schreef op zondag 02 september 2007 @ 04:39:
[...]
Het is wel jammer dat touchflo niet geintergreerd is in de tytn II.
[...].
Klopt, officieel zit die kubus er niet in, maar aangezien ze op xda-developers het ook voor elkaar gekregen hebben om die kubus om de TyTN I te laten werken, verwacht ik dat dat vanzelf ook wel op de TyTN II komtquote:EddeBu schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:37:
[...]
Heeft 'ie welDwz. finger scrollling/panning. Kijk maar hier, onder "Internet > Finger scrolling and panning". En de schermen die in 'the cube' (wat eigenlijk een prisma ipv een kubus is) zitten, bereik je via de home plugin. Alleen the cube zelf (cq the prism) heeft 'ie niet volgens mij.
What a fine day for Science! | Specs
De TS klopt wel.quote:Djerique schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 05:01:
Dan klopt de TS niet.
In een nieuw deel van een TS hoort een kompleet overzicht met gestelde vragen + antwoorden te staan uit de vorige topic...
Dat de de FAQ er nog niet bij staan komt door het gegeven dat ik ook nog een (druk) leven heb naast GoT. De FAQ komen eraan.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Reg. datum: 07 juli 2005
ja ik mis irda ook.. maar dan voor het kunen gebruiken van me pda als afstandsbedieningquote:HAWK Wizard schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:19:
Verder nog geen reactie gehad van iemand op het ontbreken van irda (infrarood), ik ben dus echt de enige die visitekaartjes met Palm/Blackberry users uitwisselt.Ok, vanaf nu kun je er fotootjes van maken begrijp ik
en uitprinten via irda printers... maar ach irda is gewoon oude technologie denk ik.
het word nu dus wachten op bluetooth tvs ofzo
overgens is er software die foto's van business cards om kan zetten naar tekst, ben alleen wel de naam vergeten
itarix wijzigde dit bericht 02-09-2007 16:00 (9%)
Reg. datum: 11 oktober 2001
Zoals bij de N95 niet het geval is.
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Dat is zeker mogelijk.quote:Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zettenquote:Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
What a fine day for Science! | Specs
Zie ook hoofdstuk 11.3 van de nederlandse handleiding.quote:Harmsen schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:50:
[...]
TomTom staat er al op... je hoeft alleen maar een kaart van benelux of europa te kopen en deze erop te zetten
thanks!
Reg. datum: 03 september 2006
Dat is precies wat ik zocht.. de kaiser is dus marginaal sneller. Dank voor de link.quote:Hyena2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:57:
[...]
Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?
Link
[afbeelding]
Wat staat er ongeveer de afgelopen 10 pagina's over release-data?quote:Svennis schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:
Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!
thanks!
Reg. datum: 01 oktober 2002
Ik denk ook dat wanneer iemand van zijn winkel een concrete datum krijgt, dat hij/zij deze datum ook wel zeer enthousiast met ons zal delenquote:Svennis schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:31:
Zonder teveel offtopic te gaan; Heeft iemand al een idee wanneer de tytn ll nou precies uit komt? Verschillende website geven verschillende data aan!
thanks!
Ik hoop in ieder geval voor 22 september, want dan vertrek ik op vakantie en ik wil mijn nieuw speelgoed toch wel meenemen
Wat betekenen foto's nou echt - Keelsies video
Taal fouten inbegrepen ;)
Want dan bestel ik deze vast, tesamen met een MicroSD-kaart
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten...
Dan moet je de vraag ook anders stellen: je krijgt bij verschillende typen telefoons een dergelijke Taster. De vraag moet dan zijn: wat kost een upgrade van een Windows Mobile Taster Edition naar een volledig werkende.quote:Rowdy.nl schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:29:
*zucht*
TomTom, wat een gaar bedrijf. Stel je een vraag aan support (klantenservice kennen ze niet) wat het nou gaat kosten om de Taster editie te upgraden. Krijg je als antwoord dat de TyTn II niet op de lijst met compatible telefoons staat, en dat ze me dus niet kunnen vertellen wat een upgrade moet kosten...
Antwoord;
Heb toen maar eens geïnformeerd of ze voor elke pda/smartphone een ander prijsmodel hanteren. En dat ik geen exacte prijs nodig heb, maar een indicatie hoeveel het ongeveer gaat kosten. (ook even de link naar de specs meegestuurd waar TomTom Taster bij staat)quote:Reactie (Mevlut D. (NL)) 03-09-2007 01:05 PM
Geachte heer Schwachöfer,
Zoals u al in de vorige mail kon lezen is de TyTnII niet compatible met de Tomtom software, derhalve zijn er ook geen upgrades.
U kunt wel een nieuwe kaart kopen op onze website.
Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team
Ik vermoed echter dat ik d'r geen antwoord op ga krijgen omdat het antwoord wat ik wil hebben niet in hun standaard antwoordenboekje zit...
Reg. datum: 12 september 2002
Misschien kan je ook een vakje zetten om de QTEK 9100 in de OP? Denk dat er veel mensen benieuwd zijn naar de performance boost als je van een Wizard naar de TyTN2 gaat.
Een kleine typo in de OP: url=http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=729]HTC Touch[/url],
er mist een "["
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.