Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
@aerofreak; idd, een stad... Jammers... Heb een mailtje naar TomTom gestuurd hoeveel een upgrade naar west europa kost... Da's natuurlijk nergens op hun site te vinden...
EUR 99.95 Kost deze. Tenzei je korting krijgt omdat je al 1 stad hebt maar dat denk ik niet. Je krijgt al niet eens korting wanneer je een oude versie van de map hebt en deze wil omzetten naar een nieuwe.quote:Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:49:
...
@aerofreak; idd, een stad... Jammers... Heb een mailtje naar TomTom gestuurd hoeveel een upgrade naar west europa kost... Da's natuurlijk nergens op hun site te vinden...
(bijvoorbeeld had alle landen van europa los, omdat er toen nog geen map in totaal was, maar die kan niet omgezet worden naar west europa, kost gewoon EUR 99.95)
When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem
Reg. datum: 12 november 2006
Dankje Nanaxquote:Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:04:
Toch mis ik de opmerking over de smartphone even. zowel Rob-pol als ik spreken niet over de tytn 2 als smartphone.
Mensen lezen de berichten slecht of half, zien een kreet staan en denken daar heb je er weer zo een die niet weet dat de TyTN II geen smartphone is.
Nee, dat weet ik en ja ik heb ALLE berichten van het hele topic gelezen.
De TyTN II wordt de vervanger voor mijn kapot gevallen Qtek 9000
En ditmaal koop ik hem met verzekering
Nog even offtopic terug naar de snelheid die ik nu heb.
Ik heb een T-mobile Pocket Internet Totaal 2005
Dat lijken mij de oude voorwaarden , toch ?
Zojuist Google maps gedownload, een bestand van 181k
Duur 32-33 sec.
Snelheid = 45 kbit/s !!!!
T-Mobile gebeld.
Gezegd dat ik toch recht heb op 384 kbit/s volgens oude voorwaarden.
Ontkenning.
Gezegd dat ik dan maar naar Vodafone zal vertrekken om met 1.8 Mbit ( 50 MB limiet) te kunnen surfen.
Ondanks dat ik de A -status heb ( grootverbruiker ) wordt mijn snelheid niet aangepast noch enige coulance.
Goedemiddag meneer ....
Sorry voor dit betoog, maar ik moest het even kwijt.
Reg. datum: 03 november 2005
Qtek\HTC heeft meestal 2 jaar fabrieksgarantie dus eve bellen met Eurotwice.be dan komt het goed als je je bon nog hebt. Anders kijken ze naar productie tijd en dan kan het zijn dat hij buiten de garantie valt.quote:trekker22 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:24:
nondeju precies een week voor ik op vakantie ga, hetzelfde probleem als vorig jaar met mijn Qtek 9100. Ik kan wel bellen maar geen geluid uit speaker, alleen als ik hem op de "echte speaker" zet.
geen koptelefoon er in gehad, en dat was vorige keer ook niet probleem, toen was er iets doorgebrand op het moederbord...
had wel een maand eerder mogen gebeuren! en de Kaiser is ook nog niet uit, ander had ik die meteen gekocht!
de telefoon is uit november 2005:
- geen fabrieksgarantie meer of wel?
- de telefoon is verzekerd bij Actua; iemand ervaring met hoe dit verloopt? hoeveel geld is er nog te verwachten voor een telefoon van bijna 2 jaar oud? nieuw prijs is nog steeds 400 euro dacht ik?
Oeps deze wilde ik eigenlijk posten in het qtek9100 topic..
Reg. datum: 03 november 2005
Ik haal 396KB (49kb) bit ook t-mobile per seconde. Dus de snelheid die jij hebt klopt gewoon 45*8 =360KB. Dus je snelheid is 45 Kilo Bytequote:Rob-Pol schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:53:
[...]
Dankje Nanax![]()
Mensen lezen de berichten slecht of half, zien een kreet staan en denken daar heb je er weer zo een die niet weet dat de TyTN II geen smartphone is.
De TyTN II wordt de vervanger voor mijn kapot gevallen Qtek 9000
En ditmaal koop ik hem met verzekering![]()
Nog even offtopic terug naar de snelheid die ik nu heb.
Ik heb een T-mobile Pocket Internet Totaal 2005
Dat lijken mij de oude voorwaarden , toch ?
Zojuist Google maps gedownload, een bestand van 181k
Duur 32-33 sec.
Snelheid = 45 kbit/s !!!!
T-Mobile gebeld.
Gezegd dat ik toch recht heb op 384 kbit/s volgens oude voorwaarden.
Ontkenning.
Gezegd dat ik dan maar naar Vodafone zal vertrekken om met 1.8 Mbit ( 50 MB limiet) te kunnen surfen.
Ondanks dat ik de A -status heb ( grootverbruiker ) wordt mijn snelheid niet aangepast noch enige coulance.
Goedemiddag meneer ....
Sorry voor dit betoog, maar ik moest het even kwijt.
Maar helaas kan ik veel prijzen niet invullen vanwegen de pricewatch-lock. Des al niet te min heb ik er maar liefst één gevonden waar ik wel mocht invullen...algebeld?.
Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!
Reg. datum: 21 mei 2007
Sla mij maar dood.
Ik wil vanavond/dit weekend de Kaiser gaan bestellen, maar als ik dat doe wil ik wel bij de eerste zijn die mij het snelste kan leveren. Is 'Algebeld' of 'Belcompany' een de beste keuze of is een andere dan beter? (zolang de prijs maar onder de 700 pieke ligt).
Ik heb een aardige deal gemaakt ik verkoop mn prophet voor de prijs die ik moet betalen als ik de kaiser haal is wel een aardige deal lijkt me
aerofreak wijzigde dit bericht 31-08-2007 14:30 (5%)
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Dat is vrij logisch. Tmobileshop krijgt de branded versie en die komt pas later dan de originele versie.quote:Cyberfury schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:18:
Ik snap niks van die release dates, de ene medewerker zegt dat ze het nog niet weten de ander gaat in het systeem kijken en komt met een concrete releasedate; het is net wie je het vraagt. Heb het even nagevraagd bij Belcompany (je gaat toch geen branded Tytn II kopen lijkt me!), zeggen ze dat hij er aankomende week al is.. Medewerker van t-mobile kijkt in de PC; week 49.
Sla mij maar dood.
When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem
bedoelde indd GB.. oeps!quote:Hyena2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:28:
[...]
4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet.
Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?
dus max 32 GB en heb al een SDHC van 4 GB besteld.
maare.. terugkomend op mijn vraag over HSDPA.. iemand meer info dat dit pas eind van t jaar (goed) gaat werken bij KPN ??
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Ik neem aan van wel (bij Hi tenminste). Anders ga ik de verkoper van de primafoon venlo aanklagen. Hij verzekerde mij dat ik alle diensten van KPN kon gebruiken als ik Hi had. Alleen was alles dan aangepast op de meer kindvriendelijke slogans.quote:aerofreak schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:52:
Als je bij KPN HSDPA kan krijgen geldt dit dan ook voor Hi en Telfort
Maar de vraag van henkstr blijft staan en ik ben wel benieuwd naar het antwoord.....
Have phun there... (nofi) Denk dat je daar ietsje sneller een antwoord hebt, omdat dat de topics zijn waar zoiets thuishoort? Zowieso, 't is altijd maar de vraag of zo'n dienst goed werkt waar jij woont.
Laten we het hier nu gewoon over de TyTn II hebben...?
maarre zolang niemand em nog hebt moet je toch ergens over te lullen praten hebben
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
En Dynabyte doet ook mee
Kreeg net 2 mailtjes van GSMtrack en smartphonestunts.nl . GSMtrack zegt in de 3de week van september, smartphonestunts.nl in 1e of 2e week van september
Besu wijzigde dit bericht 31-08-2007 16:08 (17%)
Reden: Extra info release
1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves
Reg. datum: 12 december 2003
Ik heb er nog een paar toegevoegdquote:ajpohv schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:
Zojuist heb ik geprobeerd wat prijzen van de Kaiser bij elkaar te zoeken en die alvast in te vullen in de pricewatch. Natuurlijk heb ik 't dan over de losse verkoop van deze prachtige smartphone (<-- ik lees dus wel alle berichten redelijk goed). Zo krijgen we misschien een beter beeld wat de HTC na introductie echt gaat kosten.
Maar helaas kan ik veel prijzen niet invullen vanwegen de pricewatch-lock. Des al niet te min heb ik er maar liefst één gevonden waar ik wel mocht invullen...algebeld?.
Iets anders.. in de handleiding staat ergens iets over het model, dat het een Kaiser 130 is, dat is raar, want er zouden drie versies zijn, 100, 110, 120.
Boudewijn_ wijzigde dit bericht 31-08-2007 21:28 (10%)
Zou toch eens de TS doornemen, staat er al hele tijd bij.quote:Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:31:
Misschien leuk voor de TS, een e-learning site van HTC voor voor de TyTn II.[/url]
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Dan klopt de TS niet.quote:Rob-Pol schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:53:
[...]
In een nieuw deel van een TS hoort een kompleet overzicht met gestelde vragen + antwoorden te staan uit de vorige topic...
Reg. datum: 17 april 2004
Moet je wel flat fee hebben, anders is je snelheid gecaptquote:ajpohv schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:19:
[...]
Ik neem aan van wel (bij Hi tenminste). Anders ga ik de verkoper van de primafoon venlo aanklagen. Hij verzekerde mij dat ik alle diensten van KPN kon gebruiken als ik Hi had. Alleen was alles dan aangepast op de meer kindvriendelijke slogans.
Maar de vraag van henkstr blijft staan en ik ben wel benieuwd naar het antwoord.....
En is er bij aankoop van het Engelstalige model een smsmodus in het Nederlands (woordherkenning)?
Off topic voor Vlamingen: de goedkoopste plek die ik momenteel in België gevonden heb ik 689 euro. Misschien start ik wel een inkoopactie zodat we een fikse korting als Belgen kunnen krijgen...
[SainteR] wijzigde dit bericht 01-09-2007 12:58 (12%)
Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.
Geen idee hoe dat met WM6 werkt maar op mijn WM5 (Vario II / Qtek 9100) heb ik uiteindelijk maar http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?en geinstalleerd en dat vind ik tot op de dag van vandaag errug lekker werkenquote:[SainteR] schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:36:
Kun je via skins ook de saaiere menu's wat sleaker maken? De 'homepage' ziet er bijvoorbeeld super uit, maar kun je dit uitbereiden naar de rest?
Dit topic is gesloten. ![]()