Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 november 2006

quote:
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:04:
[...]
Als je bijv. bij t-mobile nog een abbo hebt lopen met de oude web en walk voorwaarden heb je voor 10 e 1.8mbit. Tegenwoordig moet je daar zwaar voor bijbetalen.
Hoe kun je op een smartphone je snelheid testen ?
Ik heb nl. nog de "oude T-mobile voorwaarden ", maar vind het desondanks zo snel als dikke Sh*t.
Dus ik wil ff testen voordat ik ergens anders ga winkelen.

Rob.

Reg. datum: 16 maart 2007

Wat is eigenlijk een goed VOIP prog? voor op je gsm? want met de kaiser ga ik dat beginnen gebruiken, als dat goed werk. Ben nu met skype mobile en fring aan het proberen. Maar beiden geven problemen.

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
Rob-Pol schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:39:
[...]

Ik heb nl. nog de "oude T-mobile voorwaarden ", maar vind het desondanks zo snel als dikke Sh*t.

Rob.
speedtest.nl? iig het kan zijn dat t-mobile je terug heeft gezet naar de lagere nieuwe snelheid. Als je zeker weet dat je nog onder de oude voorwaarde valt moet je even de helpdesk bellen. (ik ga er vanuit dat je dus ook een umts smartphone hebt en deze snelheid ook daadwerkelijk kan benutten) een overzicht van de huidige snelheden staat op de t-mobile site

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
[...]

Rob.
Zelf vind ik het het makkelijkste om een livestream op te zoeken die qua bitrate ongeveer het max. is van je T-Mobile verbinding.
Reg. datum: 27 augustus 2007

Heeft iemand al eens een vergelijking gemaakt tussen de Tytn II/Kaiser en de E-ten X800 (ook nieuw)??

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
quote:
Nanax schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:33:
speedtest.nl? iig het kan zijn dat t-mobile je terug heeft gezet naar de lagere nieuwe snelheid. Als je zeker weet dat je nog onder de oude voorwaarde valt moet je even de helpdesk bellen. (ik ga er vanuit dat je dus ook een umts smartphone hebt en deze snelheid ook daadwerkelijk kan benutten) een overzicht van de huidige snelheden staat op de t-mobile site
Type deze link in je apparaat (PC, PPCphone of smartphone).
http://www.alken.nl/speedtest/

En denk erom hè; de TyTN II is géén smartphone. ;)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

En niet minimized
Reg. datum: 16 april 2004

Grappig hoe iedereen nog steeds dit ding een smartphone noemt :P
Ik hoop dat mechanische component van de TyTn II net zo goed is als het softwarematige deel.

Zelf heb ik op het moment een Qtek 9000:

http://www.qtek.nl/_images/9000_290x290-3.jpg

Het mechanisme waarmee je het scherm open- en dichtklapt (en draait) is na ongeveer een jaar verbruik nu goed versleten. Ik denk dat het hele mechanisme werkt door middel van een springveer-achtig systeem en dus zijn spanning verliest na een tijdje. Het scherm "klikt" nu alleen dicht als ik op de as van het mechanisme duw. Eerst deed hij dit vanzelf.

Wat ik dus hoop, is dat ze een compacter en betrouwbaarder systeem gebruiken voor de TyTn II, wat ook na een jaar gebruik gewoon nog op dezelfde vloeiende manier open en dicht klapt. Zeker met de mogelijkheid om het scherm nu te kantelen hoop ik dus op een goede constructie.

Hoe denken jullie hierover?

Also, on a side note: Vandaag heb ik het contract voor mijn abbonement op de bus gedaan (aangezien de Vodafone actie "geen aansluitkosten" slechts tot morgen loopt). Hoe lang duurt het met dit soort dingen qua verwerken? Ik laat het abbonement overigens pas over 2 weken in gaan. Als m'n toestel voor die tijd al betaal, krijg ik het toestel dan voor die tijd binnen? Of pas over die 2 weken als het abbonement in gaat?

Eerste keer dat ik een mobiele telefonie abbonement afsluit op mijn eigen naam :)
blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

Toch mis ik de opmerking over de smartphone even. zowel Rob-pol als ik spreken niet over de tytn 2 als smartphone. ;)

Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

heb gelezen dat hsdpa niet goed werkt van kpn door een fout in de sony ericsson aparatuur. dit zoud in het 4de kwartaal opgelost zijn..

wie kan dat beamen? andes zal ik toch eens aan e ander abbo moeten denken.

ps. microSD is tot 32 MB.. er zijn nu nog aar 4 MB kaartjes verkrijgbaar (SDHC)

link: http://forum.pocketinfo.n...iet-bellen-hsdpa-kpn.html

henkstr wijzigde dit bericht 30-08-2007 23:41 (15%)

en de rest...

http://www.sandisk.com/Pr...anDisk_microSDHC_6GB.aspx
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=3683

Dieter09 wijzigde dit bericht 31-08-2007 00:24 (18%)

Reg. datum: 09 december 2005

quote:
henkstr schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:40:
ps. microSD is tot 32 MB.. er zijn nu nog aar 4 MB kaartjes verkrijgbaar (SDHC)
Je bedoelt GB toch hoop ik. :)

denk het niet, waar slaat die 32 dan op??

quote:
Dieter09 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:24:
denk het niet, waar slaat die 32 dan op??
4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet. :?

Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?

Hyena2 wijzigde dit bericht 31-08-2007 00:33 (6%)

Reg. datum: 17 november 2005

quote:
Hyena2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:28:
[...]

4 MB tot 32 MB? MicroSD gaat toch van weinig tot 6/8/meer GB is zie ik dit verkeerd? Ik snap die "32" ook niet. :?

Edit: SDHC Is toch vanaf 4GB?
SDHC kan technisch tot 32 GB. De huidige grootte die je in MicroSD kunt krijgen is 4 GB (iemand al meer dan 4 GB gezien ergens?). Theoretisch kan het dus nog meer worden tot 32 GB maximaal.

quote:
jpbvo! schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:37:
[...]

SDHC kan technisch tot 32 GB. De huidige grootte die je in MicroSD kunt krijgen is 4 GB (iemand al meer dan 4 GB gezien ergens?). Theoretisch kan het dus nog meer worden tot 32 GB maximaal.
yep:

http://www.informatique.n...mp;A=140812&V=sandisk

quote:
Mr4000 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:22:
Btw, heeft iemand van jullie misschien al een snelheids benchmark kunnen vinden van deze qualcomm set tov bijv de recentere intel PXAxxx series en samsung mobile processoren ?
Ik heb nu een PXA270 520Mhz en vraag me af hoe veel sneller de Kaiser is...
Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

Link

http://www.solopalmari.com/images/stories/007/08/kaiserbench/01_cpu.gif

Reg. datum: 13 augustus 2006

Het is nu zeker dat deze de naam Vario IIIKrijgt bij T-mobile en dat deze in okt 2007 uitkomt. Check dezelink maar http://pdadb.net/index.ph...8&id2=733&id3=791

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Hyena2 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:57:
[...]

Ik heb wel deze site kunnen vinden. Is dit hulpvol?

.............
Valt tegen dus

quote:
Raymongo77 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:47:
Het is nu zeker dat deze de naam Vario IIIKrijgt bij T-mobile en dat deze in okt 2007 uitkomt. Check dezelink maar http://pdadb.net/index.ph...8&id2=733&id3=791
Stond al in TS :O

Big Brother is watching you

Hmm ik heb sinds een half jaar de Vario II en op GPS en het leuke staande toetsenbordje na zie ik weinig verbeteringen, zodra WM6 voor de Vario II uit is denk ik dat deze voor mij voorlopig wel voldoet.
Tegen de tijd dat ik mijn abo mag verlengen zal de Vario IV wel zijn optreden maken :).

Als je een Wizzard hebt is de stap natuurlijk wél makkelijk gezet, dan zou ik het per direct doen, de snelheid die je er voor terug krijgt is echt heerlijk :).

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

quote:
netblade schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:52:
Hmm ik heb sinds een half jaar de Vario II en op GPS en het leuke staande toetsenbordje na zie ik weinig verbeteringen, zodra WM6 voor de Vario II uit is denk ik dat deze voor mij voorlopig wel voldoet.
Tegen de tijd dat ik mijn abo mag verlengen zal de Vario IV wel zijn optreden maken :).

Als je een Wizzard hebt is de stap natuurlijk wél makkelijk gezet, dan zou ik het per direct doen, de snelheid die je er voor terug krijgt is echt heerlijk :).
Ik was mij dat ook aan 't bedenken nu er een officiële update is voor de TyTN II naar WM 6.

Reg. datum: 03 november 2005

quote:
netblade schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:52:

Moet je op xda-developers kijken. Dat gaat er een werld voor je open.
Big Brother is watching you

quote:
The D schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:08:
[...]

Moet je op xda-developers kijken. Dat gaat er een werld voor je open.
Dat weet ik, er staat hier ook al inmiddels WM6 van HTC zelf op, omdat ik liever een werkende Nederlandse versie heb, Scraps maakte enige tijd redelijke roms, maar tegenwoordig vind ik dat er teveel ongein inzit en dat de Nederlandse versie veel te lang op zich laat wachten.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

nondeju precies een week voor ik op vakantie ga, hetzelfde probleem als vorig jaar met mijn Qtek 9100. Ik kan wel bellen maar geen geluid uit speaker, alleen als ik hem op de "echte speaker" zet.

geen koptelefoon er in gehad, en dat was vorige keer ook niet probleem, toen was er iets doorgebrand op het moederbord...

had wel een maand eerder mogen gebeuren! en de Kaiser is ook nog niet uit, ander had ik die meteen gekocht!

de telefoon is uit november 2005:

- geen fabrieksgarantie meer of wel?

- de telefoon is verzekerd bij Actua; iemand ervaring met hoe dit verloopt? hoeveel geld is er nog te verwachten voor een telefoon van bijna 2 jaar oud? nieuw prijs is nog steeds 400 euro dacht ik?

Oeps deze wilde ik eigenlijk posten in het qtek9100 topic..

trekker22 wijzigde dit bericht 31-08-2007 10:24 (4%)

Koekje d'r bij?

Misschien leuk voor de TS, een e-learning site van HTC voor voor de TyTn II.

Veel standaard stuff zoals messaging etc, maar ook het home scherm laten ze zien, evenals 't Worldmobile gedeelte, Finger Scrolling/Panning, GPS.

GPS betekent in de e-learning dus TomTom, en volgens de e-learning kun je 1 map gratis downloaden. Staat niet bij of dat een stad of een land is... :/

Rowdy.nl wijzigde dit bericht 31-08-2007 11:32 (5%)

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: