Grappig hoe iedereen nog steeds dit ding een smartphone noemt

Ik hoop dat mechanische component van de TyTn II net zo goed is als het softwarematige deel.
Zelf heb ik op het moment een Qtek 9000:
Het mechanisme waarmee je het scherm open- en dichtklapt (en draait) is na ongeveer een jaar verbruik nu goed versleten. Ik denk dat het hele mechanisme werkt door middel van een springveer-achtig systeem en dus zijn spanning verliest na een tijdje. Het scherm "klikt" nu alleen dicht als ik op de as van het mechanisme duw. Eerst deed hij dit vanzelf.
Wat ik dus hoop, is dat ze een compacter en betrouwbaarder systeem gebruiken voor de TyTn II, wat ook
na een jaar gebruik gewoon nog op dezelfde vloeiende manier open en dicht klapt. Zeker met de mogelijkheid om het scherm nu te kantelen hoop ik dus op een goede constructie.
Hoe denken jullie hierover?
Also, on a side note: Vandaag heb ik het contract voor mijn abbonement op de bus gedaan (aangezien de Vodafone actie "geen aansluitkosten" slechts tot morgen loopt). Hoe lang duurt het met dit soort dingen qua verwerken? Ik laat het abbonement overigens pas over 2 weken in gaan. Als m'n toestel voor die tijd al betaal, krijg ik het toestel dan voor die tijd binnen? Of pas over die 2 weken als het abbonement in gaat?
Eerste keer dat ik een mobiele telefonie abbonement afsluit op mijn eigen naam