Als je er ook een VGA schermpje aan hangt dan zou dat mogelijk moeten kunnen zijn. Alleen wens ik je veel succesquote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Zou je met die VGA-able chipset via firmware hack/update misschien de resolutie kunnen tunen naar een VGA resolutie? Dan koop ik de TYTN II 100%
What a fine day for Science! | Specs
Dan moet het scherm toch vier keer zoveel pixels hebben.quote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
Zou je met die VGA-able chipset via firmware hack/update misschien de resolutie kunnen tunen naar een VGA resolutie? Dan koop ik de TYTN II 100%
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Maar nu serieus, Djerique, reken d'r maar niet op, gezien de hardware is dat onmogelijk...
Rowdy.nl wijzigde dit bericht 30-08-2007 12:31 (148%)
Ja hoor, tuurlijk kan datquote:Djerique schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:14:
[...]
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
...en ietsje verder...quote:The interface and user-experience are personalized with the TouchFlo technology, which was announced together with the HTC Touch, being the first phone to offer it. The TouchFlo allows scrolling over the screen by drawing a finger over the screen in a diagonal line. It also brings personalized home screen with large icons shortcuts to dedicated menus for faster access to some information or applications.
quote:The Touch opened another dedicated menu when you scroll the finger from the bottom to the top, but is not so with the TyTN. HTC has left this attracting attention feature to the fun-targeted Touch to compete with iPhone and haven’t put it in the TYTN which is supposed to do work.
Rowdy.nl wijzigde dit bericht 30-08-2007 12:31 (4%)
Het wordt tijd dat er iets nieuws komt met een hoge snelheid en zonder datalimiet. Weet iemand of er binnenkort nieuwe abonementen komen voor snel Internet? Ik wil optimaal kunnen genieten van de Tytn dus met snel internet en met een volledige TomTom-versie.
Als dat klopt, ff startpost aanpassenquote:HTC claim 6 hours of Talk time and 400 hours of Standby.
edit: zie net dit in een van de langsgekomen pdfjes:
quote:Standby time:
- Up to 350 hours for UMTS
- Up to 365 hours for GSM
Talk Time:
- Up to 264 minutes for UMTS
- Up to 420 minutes for GSM
- Up to 120 minutes for video call
Raven wijzigde dit bericht 30-08-2007 13:31 (47%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ik zie het voorlopig niet gebeuren, er zijn 2 trends waar te nemen op dit moment: Of het gaat bloedsnel maar wordt dik gecapt (vodafone) in mb's per maand of het is onbeperkt maar word steeds verder afgeknepen. Als je bijv. bij t-mobile nog een abbo hebt lopen met de oude web en walk voorwaarden heb je voor 10 e 1.8mbit. Tegenwoordig moet je daar zwaar voor bijbetalen.quote:Bakkenes schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:51:
Deze Tytn II MOET ik hebben. Alleen wil ik graag ook echt zorgeloos kunnen internetten hierop. Het toestel zelf is er goed en snel genoeg voor. Maarja, het liefst wil ik geen datalimiet en dan kom ik op T-mobile pocket internet totaal plus voor EUR 19,95 p/mnd. Dan twijfel je over de snelheid en denk je toch weer aan Vodafone omdat de snelheid daar hoger ligt.
Het wordt tijd dat er iets nieuws komt met een hoge snelheid en zonder datalimiet. Weet iemand of er binnenkort nieuwe abonementen komen voor snel Internet? Ik wil optimaal kunnen genieten van de Tytn dus met snel internet en met een volledige TomTom-versie.
Waarom ik denk dat er niet snel een nieuwe abbo komt? dit zijn voor telco's gewoon de beste opties. Of we bieden snel internet maar verdienen dik op elke mb die jij over je limiet heen gaat (sneller internet meer infrastructuur/bandbreedte nodig meer kosten) of we kunnen met minder infrastructuur meer klanten bedienen en dus lagere kosten rekenen.
quote:As performance the two phones acted absolutely identically – they started for the same time (15 seconds), both needed additional 10 seconds for location lock, and calculated a route equivalently fast. This is way better than most other chips on the market and directly compared with the chip used in Nokia E90 and N95 makes them look funny. The Nokia phones need 3x more time after hot restart (30 instead of 10 seconds) and also their cold restart is times slower than either the gpsOne of the TyTN II or the SirfStar III.
Denk dat het handig is om te vermelden dat het daar gaat om de vergelijking tussen de TyTN II GPS ontvanger en een SirfStar III externe ontvanger op de TyTNquote:Rowdy.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:15:
Ow, nog stukje vergeten te copy pasten zag ik mbt de GPS chipset:
[...]
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Reg. datum: 16 maart 2007
Leg je een visitekaartje op het scherm
en kan hij dat dan scannen ofzo? of doet hij dat dmv de camera?
Je maakt een foto van het visitekaartje en door middel van Optical Character Recognition maakt de telefoon een nieuw contactpersoon met de gegevens die op het kaartje staanquote:Dieter09 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:32:
Ik heb een vraagje over die visitekaartjescanner. Zit dat er nu op? en hoe werkt dat juist?
Een paar posts terug staat wel een link naar de nederlandse gebruiksaanwijzing, daarin staat hoe het precies werkt.
* DUX opent een zichzelf verversende pagina op internet met dat ding zoals hij ook met een PC zou doenquote:[SainteR] schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:01:
Iemand een idee of je via de wifiverbinding gemakkelijke streaming koersen kan volgen?
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Mja, ik had het meer op het feit dat internetbankieren vaak complexe toegangsmechanismes hebben en daarnaast vereist realtime een bijna constante refresh? Ik heb totaal geen ervaring met surfen op een dergelijk toestel...quote:DUX schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:20:
[...]
* DUX opent een zichzelf verversende pagina op internet met dat ding zoals hij ook met een PC zou doen
Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.
Reg. datum: 28 juli 2002
De TyTN II zelf legt je hierin geen beperkingen op; het gaat in jouw vraag om het gebruikte Wifi-netwerk (is het snel en vooral betrouwbaar?) en de gebruikte software.quote:[SainteR] schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:01:
Iemand een idee of je via de wifiverbinding gemakkelijke streaming koersen kan volgen?
Mja, ik had het meer op het feit dat internetbankieren vaak complexe toegangsmechanismes hebben en daarnaast vereist realtime een bijna constante refresh? Ik heb totaal geen ervaring met surfen op een dergelijk toestel...
Als je de streaming koersen wil volgen via een internetpagina of wil internetbankieren, dan heb je een goede internetbrowser nodig. Ik vraag me af of de meegeleverde versie van Internet Explorer overweg kan met streaming koersen, omdat deze browser geen goede support voor JavaScript heeft. Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).
Overigens werken beide genoemde browsers goed met Mijn Postbank.nl, heb ik gemerkt. Maar eigenlijk is dit dus offtopic, want wat ik hierboven schreef geldt in feite voor alle Windows Mobile-telefoons met WiFi, en niet alleen voor de TyTN II.
rachid.nl wijzigde dit bericht 30-08-2007 15:26 (37%)
Mijn computerspecs vind je hier.
Bedankt, dat was wat ik wou weten. Ik denk dat ik er mij ook eentje ga aanschaffen al blijft de prijs voor mij wel een heikel punt.quote:rachid.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:24:
[...]
Ik denk niet dat de TyTN II je beperkingen hierin oplegt. Je bent afhankelijk van het gebruikte Wifi-netwerk (is het snel en vooral betrouwbaar?) en de gebruikte software.
Als je de streaming koersen wil volgen via een internetpagina, dan heb je een aardige kans dat het niet lekker werkt in de meegeleverde versie van Internet Explorer, omdat die geen goede support voor JavaScript heeft. Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).
Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.
Reg. datum: 28 juli 2002
Daarover gesproken: in een vrij vroege review (ik geloof op Modaco; weet niet zeker) las ik dat Opera Mobile standaard zou worden meegeleverd op de TyTN II. In latere reviews heb ik er niks meer over gezien of gehoord. Wie weet van de hoed en de rand?quote:rachid.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:24:
Je kunt dan gebruik maken van Opera 8.65 (zie paar posts eerder).
Mijn computerspecs vind je hier.
Het is mij niet helemaal duidelijk.
Enzo
Zoals je in de product sheets en het topic kan lezen zit er inderdaad een GPS chip ingebouwd. Dus er is geen noodzaak meer om een losse GPS muis te gebruiken.quote:Mystikal schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:28:
Ik heb nu pDA Asus Mypal 636. Daar zitten een ingebouwde gps in. Zit dat nu ook in deze telefoon, of heb ik altijd nog een andere aparte gps-muis nodig?
Het is mij niet helemaal duidelijk.
Hier heb ik ff mee zitten spelen(met mijn mda vario) en in combinatie met de kaartjes die ik hier heb liggen en de brakke camera op mijn wizzard krijg ik er niets zinnigs uit. Toen ik op mijn monitor een aantal gegevens van mezelf had ingetypd en een wat groter lettertype had gekozen kreeg ik wel alles goed eraf behalve t telefoonnumer. Dus het zou met voldoende licht en een betere camera wel aardig kunnen werken.
When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem
Geen idee wat er in jouw arbeidscontract staat maar er zijn manieren om dus een smartphone-achtig is te "gebruiken" via je werk zonder dat dat als inkomsten wordt gezien voor de fiscus. Tja, dan is een internet-abbo vrij makkelijk betaald (al dan niet uit je eigen zak).quote:Bakkenes schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:51:
Deze Tytn II MOET ik hebben. Alleen wil ik graag ook echt zorgeloos kunnen internetten hierop. Het toestel zelf is er goed en snel genoeg voor. Maarja, het liefst wil ik geen datalimiet en dan kom ik op T-mobile pocket internet totaal plus voor EUR 19,95 p/mnd. Dan twijfel je over de snelheid en denk je toch weer aan Vodafone omdat de snelheid daar hoger ligt.
Moet zelf wel eerlijk zeggen dat een abbo als dat Pocket Internet Totaal Plus toch wel het minste is wat je aan zo'n telefoon moet hangen als je er redelijk vaak gebruik van maakt.
Reg. datum: 29 augustus 2006
<knip>quote:Dieter09 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:32:
Ik heb een vraagje over die visitekaartjescanner. Zit dat er nu op? en hoe werkt dat juist?
DaSaN wijzigde dit bericht 30-08-2007 18:06 (13%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.