Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:19:
Waarom bestel je 'm niet on-line, maar in een winkel? Immers op hun website is ie al te bestellen...
Ik vind het zelf altijd fijner om zulke apparaten gewoon in een winkel te kopen. Hoef je niet te wachten op de postbode maar gelijk alles in handen. Voor eventuele service loop je rustig naar de winkel toe. Het voelt gewoon ergens beter en daar heb ik prima een paar euro meer voor over :)
Plus dat ik beter kan onderhandelen over eventuele kortingen in een winkel dan via internet ;)

What a fine day for Science! | Specs

Reg. datum: 24 oktober 2005

Op mijn huidige S200 gebruik ik (zoals velen hier) Battery Status. Intussen zijn de bijzaken van deze zeer handige plugin hoofdzaken voor mij geworden: het gebruik van de telefoneer minuten en data bijhouden. Binnenkort schaf ik waarschijnlijk de Kaiser aan en BS is niet gemaakt voor deze processor.

Nu zoek ik een programma dat het telefoon gebruik kan bijhouden, liefst freeware. Maar als iets goed is wil ik er ook wel voor betalen.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 07 juli 2005

het lijkt me dat je alleen niet kan overclocken met batterystatus, dus dat ie het gewoon doet zolang je maar niet probeert te overclocken.

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:19:
Waarom bestel je 'm niet on-line, maar in een winkel? Immers op hun website is ie al te bestellen...
Te bestellen, ja dat wel. Maar krijg je hem dan ook meteen? Ik betwijfel dat hij al op voorraad is in de webshop :) Denk dat de snelste manier is om gewoon naar de winkel te lopen als zij hem in het assortiment hebben.

Heb gister met Belcompany in Utrecht en A'foort gebeld en beiden zeiden : Onder voorbehoud in week 37. Dusss next week it is I guess!

Reg. datum: 11 februari 2002

quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:40:
Op mijn huidige S200 gebruik ik (zoals velen hier) Battery Status. Intussen zijn de bijzaken van deze zeer handige plugin hoofdzaken voor mij geworden: het gebruik van de telefoneer minuten en data bijhouden. Binnenkort schaf ik waarschijnlijk de Kaiser aan en BS is niet gemaakt voor deze processor.

Nu zoek ik een programma dat het telefoon gebruik kan bijhouden, liefst freeware. Maar als iets goed is wil ik er ook wel voor betalen.
voor het bijhouden van kosten en minuten voor spraak en data kun je ook phonealarm gebruiken (t zit een beetje verborgen, maar je hebt billing options, en je moet een skin vinden die de informatie laat zien)

voor de icoontje die je in de tray van het today scherm laat zien heb ik nog geen goed alternatief gevonden

Reg. datum: 18 juli 2005

Ik ben ook in amersfoort langs geweest. Ik ben benieuwd of je er zoveel korting af kan praten. Ik heb minstens 7,50 per maand korting nodig om onder de algebeld prijs te komen. Dat gaat vast niet lukken. Iemand daar ervaring mee?

What comes after the TyTN II? A Startrek Tricorder ..........

Reg. datum: 29 november 2004

Voor het bijhouden van SMS en belminuten: DKToday. Heel simpele today-plug-in.

quote:
ianz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:42:
het lijkt me dat je alleen niet kan overclocken met batterystatus, dus dat ie het gewoon doet zolang je maar niet probeert te overclocken.
Weet ik, maar wil de rest er niet bij hebben, zo simpel/kaal mogelijk houden. Zoek eigenlijk zoiets als GPRS monitor.
quote:
koksie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:11:
Voor het bijhouden van SMS en belminuten: DKToday. Heel simpele today-plug-in.
Dank je! Ik was deze ooit als eens voorbijgekomen, maar ja je weet hoe dat gaat als je 'm weer probeert te vinden. ;)

Mini Poeper wijzigde dit bericht 04-09-2007 10:14 (29%)

Reg. datum: 30 juli 2007

quote:
Angelus1753 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:52:
Ik ben ook in amersfoort langs geweest. Ik ben benieuwd of je er zoveel korting af kan praten. Ik heb minstens 7,50 per maand korting nodig om onder de algebeld prijs te komen. Dat gaat vast niet lukken. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb 'm dus bij Belcompany besteld voor 350 euro, en bij Algebeld.nl kost hetzelfde pakket me 362 euro.. (Verlenging Vodafone 24 maanden 22,50 + Mobiel Internet)

Reg. datum: 16 juli 2004

quote:
Svennis schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:43:
[...]

Te bestellen, ja dat wel. Maar krijg je hem dan ook meteen? Ik betwijfel dat hij al op voorraad is in de webshop :) Denk dat de snelste manier is om gewoon naar de winkel te lopen als zij hem in het assortiment hebben.
Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders. Via de webshop kan je aangeven dat je 'm ophaalt in bijv. Amsterdam: ik denk dat dat dus sneller is dan wanneer je wacht totdat ie overal in de winkel ligt.

quote:
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:17:Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders
Ik vind amersfoort ook best groot :)
quote:
Rutg0r schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:12:Ik heb 'm dus bij Belcompany besteld voor 350 euro, en bij Algebeld.nl kost hetzelfde pakket me 362 euro.. (Verlenging Vodafone 24 maanden 22,50 + Mobiel Internet)
Algebeld heeft toch 5euro korting per maand?
Voor mij is algebeld iig 4,80 p/m over 24 mnd bij een 27,50 vodaphone, goedkoper dan belcompany

Angelus1753 wijzigde dit bericht 04-09-2007 11:36 (67%)

Illegaal!
Reg. datum: 03 november 2001

Weet iemand of het mogelijk is de "normale" site van de BinckBank op Windows Mobile 6 te bekijken?
mobiel.binck.nl bestaat ook, maar hier kan men volgens mij geen realtime koersen zien en het is gewoon minder uitgebreid.

Voor deze site is een goede java versie vereist, maar vraag me af of Windows Mobile dat ook heeft :S
Want de site wil met een wat oudere java versie al niet helemaal goed werken.

AMDXP 2600+ | ASUS A7N8X Deluxe | Maxtor 80GB SATA | 2048 MB PC 3200 | Leadtek Geforce 6800LE | LiteOn 48x12x48 | NEC ND-2500@ND-2510 8x | Windows XP Pro | 2x Brimax 19" TFT | Acer TM800LCi | Panasonic FX30 | HTC TYTN II

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
ordep schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:17:
[...]

Bij de belcompany in Nijmegen vertelden ze me vorige week dat ze in de grote steden eerder beschikbaar zijn dan elders. Via de webshop kan je aangeven dat je 'm ophaalt in bijv. Amsterdam: ik denk dat dat dus sneller is dan wanneer je wacht totdat ie overal in de winkel ligt.
Ja, daar zit zekers wat in! (alleen zijn er maar een stuk of 5 steden beschikbaar om af te halen en daar vallen b.v. Amersfoort en Utrecht niet onder)

Ik zat even op de site, maar het werd mij niet duidelijk of dit dan de NL versie of de Engelse versie is. Weet jij dit?

Svennis wijzigde dit bericht 04-09-2007 11:40 (10%)

Staat er idd niet bij, heb ik de verkopers ook niet gevraagd. Ik weet via algebeld wel dat de levertijd van UK en NL gelijk zijn, dus ik zou zeggen beiden...

Reg. datum: 08 augustus 2006

Op de site van Belcompany staat;
"Ready for Business?
De HTC TyTN II is met Windows Mobile 6 NL krachtiger dan de vorige versie. Hij beschikt over een 3.0 megapixel camera, WLAN, HSDPA, UMTS, EDGE of GPRS en ingebouwde GPS-module. Met de meegeleverde office-software beschik je over alle mogelijkheden om onderweg jouw business te doen. Met het unieke slide-mechanisme kunt u makkelijker en sneller het toetsenbord bedienen."

zou dat niet betekenen dat het de NL versie is (De NL versie waar we het hier op dit forum over hebben dan)

Moisture is the essence of wetness!

Reg. datum: 25 februari 2007

ik denk dat ze op expansys.be aan't flippen zijn

toestel los 784.95 en 10 dagen wachten
met valeu pack(4accesoires) 784.95 en 8 dagen wachten
met car pack maar 754.95 en maar 2 dagen wachten

http://www.expansys.be/s....er&searchtype=product

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Toestel is een week uitgesteld. Hij zal pas volgende week in de winkel liggen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Vastelaoveskriebels!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:11:
Toestel is een week uitgesteld. Hij zal pas volgende week in de winkel liggen. :)
Hebben ze ook een reden gegeven? Willen ze misschien met een (goede) grote voorraad op de markt komen?

Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!

quote:
ajpohv schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:13:
[...]
Hebben ze ook een reden gegeven? Willen ze misschien met een (goede) grote voorraad op de markt komen?
Ze hebben bij HTC niet genoeg pixels liggen. :+

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
ajpohv schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:13:
[...]

Niet dat ik weet. Dat zou idd een goede aanname zijn, maar de verwachting is nu volgende week Donderdag. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:11:
Weet niet of je dit alleen voor Nederland bedoeld, want ik kreeg vanmorgen een berichtje van een Brits bedrijf dat ze er 100 op voorraad hebben.
http://www.superetrader.c...ree-pda-phone-p-1030.html

Vastelaoveskriebels!

Algebeld gemaild: 13.15u
Reactie terug: 13.19u
....die gaste zijn snel!....

Na de vraag wat hun huidige indicatie was:
[knip]....De TyTN II hoopt de distributeur in de loop van volgende week binnen te krijgen. Ze verwachten er genoeg te krijgen. Ik kan dus een dag later het toestel aan u versturen u heeft het dan weer 1 a 2 werkdagen later in huis. We blijven afhankelijk van de distributeur en HTC maar ik hoop dus eind volgende week begin de week erop het toestel bij u af te kunnen leveren. ...[knip]

Goede vooruitzichten danne!

Vastelaovend in Venlo, idderein mak joeks en jen!

Reg. datum: 29 november 2004

De stock check zegt 10+ op voorraad, voor ongeveer 642 euro.

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
DaannO schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:20:
[...]

Niet dat ik weet. Dat zou idd een goede aanname zijn, maar de verwachting is nu volgende week Donderdag. :)
Is dit enkel voor Nederland of ook voor België?

Passion for Christ

quote:
Dr_Death schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:27:
[...]

Weet niet of je dit alleen voor Nederland bedoeld, want ik kreeg vanmorgen een berichtje van een Brits bedrijf dat ze er 100 op voorraad hebben.
http://www.superetrader.c...ree-pda-phone-p-1030.html
nice, 588 euro. Ben benieuwt of er in Nederland ook deze prijzen te vinden zijn.

DarkShadow wijzigde dit bericht 04-09-2007 14:29 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: