Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

http://www.expansys.nl/t.aspx?f=19

dam verwacht pas 14 september :(

Arc Nature

quote:
offtopic:
Dynabyte 10 september.

edit: nog 70 euro goedkoper ook.

Crusader wijzigde dit bericht 03-09-2007 15:51 (11%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Passion for Christ

Wat is de fair use policy op je vodafone abbo (tot hoeveel gaat het werkelijk)? Ik heb nu vodafone en dat loopt over 3 maanden af, is het ook mogelijk om al eerder mn abbo te verlengen en gebruik te maken van een nieuwe aanbieding?
Arc Nature

quote:
DarkShadow schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:42:
Wat is de fair use policy op je vodafone abbo (tot hoeveel gaat het werkelijk)? Ik heb nu vodafone en dat loopt over 3 maanden af, is het ook mogelijk om al eerder mn abbo te verlengen en gebruik te maken van een nieuwe aanbieding?
Zou je die vraag HIERO willen stellen?

* Crusader baalt inmiddels van off-topic geneuzel

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 30 juli 2007

Ben net gebeld door Vodafone, omdat ik vanaf vandaag mijn abo kan verlengen. De HTC TyTN II kende ze niet, en volgens de medewerkster zou deze in eerste instantie in april 2008 in Nederland uitkomen. Toen ik zei dat HTC de telefoon nú al in Europa had gelanceerd, wist ze het al helemaal niet meer. Ik heb haar daarop de link naar de Europese site van HTC gegeven. Ze zei dat ze de telefoon in het 'bestand' zou voeren, en als er meer vraag naar zou zijn dat ze de telefoon dan eventueel zouden gaan aanbieden. Mooi om te horen dat ze in eerste instantie precies wist wat ze moest zeggen, maar halverwege hield haar 'standaard antwoordenvel' op ;) Vodafone tast vooralsnog in het duister!

Reg. datum: 08 augustus 2006

Dag mensen!

Ik zag dat de HTC TyTn II nu niet alleeen meer bij de verwachtte toestellen staat bij belcompany.nl :P

Zky_ wijzigde dit bericht 03-09-2007 16:24 (3%)

Moisture is the essence of wetness!

Koekje d'r bij?

quote:
Zky_ schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:19:
Dag mensen!

Ik zag dat de HTC TyTn II nu niet alleeen meer bij de verwachtte toestellen staat bij belcompany.nl :P
Indeed, en staat niks bij over offie leverbaar oid is? Lijkt direct leverbaar?

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Reg. datum: 03 september 2007

Volgens mij is de HTC TyTN II bij www.telecomadvies.nl leverbaar, helaas alleen de NL versie.

Is hetzelde als belcompany alleen goedkoper.

PeterBo wijzigde dit bericht 03-09-2007 16:55 (20%)

Reg. datum: 08 augustus 2006

was precies het 'vervelende' aan de NL versie?
probeerde net een vriend van me te bellen die bij BC werkt maar waarschijnlijk hadden ze het te druk :P

Moisture is the essence of wetness!

Reg. datum: 03 september 2007

Het vervelende is de CID lock die er op zit, als je niet van plan bent om andere firmware oid te flashen naar je toestel dan maakt het niet zoveel uit. Maar als je dat wel van plan bent dan is het handig om een WWE versie te hebben, daar zij genoeg roms voor te vinden om in het geval van een foute flash de boel te kunnen repareren.
Voor de nederlandse versie moet je een nederlandse rom hebben. Als ik naar m'n htc touch kijk dan kan ik genoeg originele WWE versies vinden maar geen nederlandse die een juist CID en officiele signature heeft.

En als tweaker zijnde vindt ik het toch wel lekker als ik terug kan vallen op een originele image, in plaats van het toestel te laten repareren.

Was bekend als Huntor
Reg. datum: 15 november 2000

Net ff bij Belcompany langsgeweest. Lui lekker rond laten zoeken in alle systemen, maar ze verwachten hem hier in Leeuwarden volgende week pas. Heb er maar 1 gereserveerd, ze bellen als het toestel aanwezig is :)

Harmsen wijzigde dit bericht 03-09-2007 17:18 (19%)

What a fine day for Science! | Specs

Passion for Christ

quote:
PeterBo schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:17:
Het vervelende is de CID lock die er op zit, als je niet van plan bent om andere firmware oid te flashen naar je toestel dan maakt het niet zoveel uit. Maar als je dat wel van plan bent dan is het handig om een WWE versie te hebben, daar zij genoeg roms voor te vinden om in het geval van een foute flash de boel te kunnen repareren.
Voor de nederlandse versie moet je een nederlandse rom hebben. Als ik naar m'n htc touch kijk dan kan ik genoeg originele WWE versies vinden maar geen nederlandse die een juist CID en officiele signature heeft.

En als tweaker zijnde vindt ik het toch wel lekker als ik terug kan vallen op een originele image, in plaats van het toestel te laten repareren.
is de engelse ook mogelijk in combinatie met een abbo? Op de meeste sites wordt het namelijk bij je abbo niet aangegeven of het een nederlandse of engelse versie is.
Reg. datum: 11 oktober 2001

@Rutg0r: ik heb al uren aan de telefoon gezeten met Vodafone mbt de kaiser/TyTn2.Ik kan je 1 ding zeggen ze kennen hem wel!Vraag maar eens naar de 1615 .
Ik heb hem nl al "besteld" bij vodafone.Eerst kregen ze hem 20aug al binnen maar dat is helaas uitgesteld naar begin november.
1 Ding is zeker zodra de tytn2 in de winkels ligt ga ik meteen aan de bel hangen bij vodafone waar de mijne blijft :D
En de 1615 gaat de vodafone tytn2 worden .

Succes

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

\ * /

Nog even wat betreft het toestel zelf, enkele vraagjes :):

1) is de standaardkleur nu grijs of zwart?

2) is er bij de UK versie een mogelijkheid om Nederlandse sms woordherkenning te hebben?

3) zit op er deze toestellen een soort sluimermodus? Ik bedoel hiermee dat je na bijvoorbeeld na 30 seconden op geen enkele toets te hebben gedrukt het scherm zwart wordt? Ik heb dit op mijn Nokia en vind dit ergerlijk omdat je dat vaak moeilijk kunt zien of je een sms of gemiste oproep hebt.

Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
[SainteR] schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:45:
Nog even wat betreft het toestel zelf, enkele vraagjes :):

1) is de standaardkleur nu grijs of zwart?

2) is er bij de UK versie een mogelijkheid om Nederlandse sms woordherkenning te hebben?

3) zit op er deze toestellen een soort sluimermodus? Ik bedoel hiermee dat je na bijvoorbeeld na 30 seconden op geen enkele toets te hebben gedrukt het scherm zwart wordt? Ik heb dit op mijn Nokia en vind dit ergerlijk omdat je dat vaak moeilijk kunt zien of je een sms of gemiste oproep hebt.
1) Geen idee
2) Vaak wel
3) Ja, maar dat kan je uitzetten (niet dat het bevorderlijk is voor je batterij, maar ja).
\ * /

quote:
MAX3400 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:46:
3) Ja, maar dat kan je uitzetten (niet dat het bevorderlijk is voor je batterij, maar ja).
Aha, thanks voor de antwoorden, enig idee of het scherm echt helemaal zwart wordt of dat er alsnog enige indicatie is van een gemiste oproep/ontvangen sms?

Bezoek mijn fotogallery via volgende link: Flickr! Education's purpose is to replace an empty mind with an open one.

Reg. datum: 04 december 2000

quote:
Pimmetje651 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:09:
@Rutg0r: ik heb al uren aan de telefoon gezeten met Vodafone mbt de kaiser/TyTn2.Ik kan je 1 ding zeggen ze kennen hem wel!Vraag maar eens naar de 1615 .
Ik heb hem nl al "besteld" bij vodafone.Eerst kregen ze hem 20aug al binnen maar dat is helaas uitgesteld naar begin november.
1 Ding is zeker zodra de tytn2 in de winkels ligt ga ik meteen aan de bel hangen bij vodafone waar de mijne blijft :D
En de 1615 gaat de vodafone tytn2 worden .

Succes
Bij de vodafone shop in nijmegen kende ze hem vrijdag nog niet. En ook op de v1615 konden ze niets vinden in het systeem.
Heeft iemand al plaatjes van hoe deze eruit gaat zien?
De t-mobile versie ziet eruit alsof ze nog wat onderdelen over hadden van de vario 2. Hoop dat de vodafone versie meer op de originele HTC versie lijkt.
Hoeveel korting tenopzichte van de originele versie kan je verwachten bij vodafone heeft iemand daar ervaring mee?

@Pimmetje651: Wat betaal jij ervoor als ik vragen mag? En is dat de originele of vodafone versie?

@[SainteR]: Je ziet het aan het ledje dat naast de speaker zit. Deze knippert in een andere kleur wanneer je een sms of telefoontje hebt gehad. En het scherm gaat helemaal uit(stroombesparing).

Def_P wijzigde dit bericht 03-09-2007 19:13 (6%)

When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem

XB360: OctagonQontrol
Reg. datum: 21 mei 2003

quote:
[SainteR] schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:07:
[...]

Aha, thanks voor de antwoorden, enig idee of het scherm echt helemaal zwart wordt of dat er alsnog enige indicatie is van een gemiste oproep/ontvangen sms?
Op mijn Vario 2 zie ik enige tijd een oranje lampje knipperen (in plaats van de reguliere groene) bij een nieuw SMS / mailtje / gemiste oproep. Timeout hiervan weet ik niet of je die kan aanpassen maar mijn insteek is dat je een dergelijk toestel niet meer moet beschouwen als telefoon maar als multifunctioneel iets en dus veel vaker moet raadplegen/aanzetten.
Henkstr. Wie anders?
Reg. datum: 01 februari 2004

KPN net gebeld en nog geen datum bekend wanneer de TyTN II bij KPB te verkrijgen is. Wel wist de telefoon-miep me te vertellen dat ie eerst uitgebreid getest zou worden en dan pas in het assortiment komt. dat kon 2 a 3 weken later zijn dan dat ze in de andere winkels lagen.

HSDPA was volgens dezelfde miep nog niet geheel dekkend en werkte UMTS en GPRS wel goed overal. Over de storing, zoals op de website van KPN vermeld, van HSDPA wist de miep niks van. "dat zal dan wel nieuws zijn dan he"
(het onbereikbaar zijn tijdens een HSDPA verbinding)

ps. nu weet ik dat de bellers van de KPNdesk niet alles weten, zeg maar vrij weinig...

Reg. datum: 11 oktober 2001

@def_P :Ik weet nog niet wat ik ervoor ga betalen vandaar ook tussen " :)
Maar wel dat als hij er is dat ze er 1 voor me apparat houden en hem meteen opsturen.
En ga natuurlijk leuke deal proberen te sluiten met ze.
En je moet gewoon bellen naar vodafone en dan vragen naar de afdeling win-back (kan eigenlijk alleen als je je abo hebt opgezegd, zoals ik dus ;) ) daar weten ze hem wel te vinden.Gewoon alle namen geven die je weet en beetje doordrammen dat werkt prima.
In de vodafone shop in Breda wisten ze idd afgelopen zaterdag ook nog van geen toeten of blazen terwijl ik toch al genoeg info had (meer dus dan hun).

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Goed idee en typo is hersteld. ;)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Hier nog wat screenshots van de software op de AT&T-versie van de TyTN II.

http://www.modaco.com/ATandT-89xx-Tilt-screensh-t258197.html

Mijn computerspecs vind je hier.

Reg. datum: 30 juli 2007

@def_P: Ben vanmiddag bij de Belcompany geweest in Nijmegen, heb de eerste van Nijmegen gereserveerd :) Komt volgende week binnen als het goed is, dus ik zou zeggen op naar Belcompany!

Reg. datum: 16 juli 2004

Waarom bestel je 'm niet on-line, maar in een winkel? Immers op hun website is ie al te bestellen...

quote:
Pimmetje651 schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:38:
weet er al iemand of je TomTom 6 kan installeren en dan de interene GPS kan gebruiken ?
Zoals bij de N95 niet het geval is.
Ik heb de Kaizer even gehad zonder bijgeleverde Tomtom, je kan dan kiezen om hem als "andere NMEA GPS-ontvanger" in te stellen en dan te kiezen voor de juiste compoort. Baudsnelheden pakt ie bijna allemaal.

Wat betreft het Vodafone vragen naar de Kaizer: ik heb nog eens navraag gedaan en hij staat in het systeem onder merknaam "Vodafone" en dan model V1615. Voor zover ik weet zou Vodafone niet ver achter mogen lopen op de rest voor wat betreft de "go to market" datum.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: