Vind dat groen wel mooi...quote:
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
[Nieuw Topic]Vind dat groen wel mooi...quote:AleSyS schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:04:
Wel relaxt dat het de zwarte gui wordt ipv die groene. Kan niet wachten tot dat ie uitkomt
Euh ja, maar de 2de die jij toont is de TYTN 1. En die 2 op de site van algebeld zijn gewoon de NL en de Uk versie. Ik heb het over dit:quote:ikkuhqhp schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:57:
hangt er van af wat jij grijs vindt
foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet u het verschil? Er zijn er 2 en Algebeld verkoopt ze allebei! En daarbij heeft het nog een goede Review ook.
Eerste is zilver-grijs
Die komt niet naar NLquote:Maximized schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:02:
Aanvankelijk wilde ik eerst wachten op de HTC "Wings" S730, maar nu ik dit ding zie begin ik toch te twijfelen..
Ik denk dat ik dan toch maar voor de TyTn II ga; dat touchscreen werkt toch wel extreem fijn
Ah. TyTn II it is thenquote:
Verrek, die had ik wel in open staan! Vergeten erbij te zetten.quote:DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:59:
En hier de officiële TyTN 2 pagina van HTC: http://tytnseries.htc.com/ Misschien iets voor de ts
hmm, volgende week al? toch maar goed de shops in de gaten houden....quote:DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:00:
[...]
Nederland volgende week Woensdag Belgie een weekje later denk ik

Deze persoon is ook niet echt over de HTC Home plugin te spreken...quote:Skillz schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:04:
Ok, gebruik nu een week echt intensief WM6 op mijn Herald, heb een inet/data abbo van Hi erbij en ontvang email van werk + live mail (push) en gebruik pocket IE.
Mijn ervaringen tot dusver zijn wel redelijk positief, alleen stoor ik me echt aan de "Delete" knop in Messaging i.p.v. "New" (WM5) en is me opgevallen dat als je de HTC Home plugin op je today scherm gebruikt, de hele performance een stuk trager wordt.
Zet HTC Home maar eens uit en dan een reboot, is je Herald direct een stuk vlotter
DUX wijzigde dit bericht 29-08-2007 03:50 (32%)
Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...
Tuurlijk, zo ver was ik ook alquote:Rowdy.nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:09:
@Dux, dat kan niemand voor jou beslissen, je zult even moeten spieken of je bij KPN wilt blijven (ga je voip/skype uberhaupt wel gebruiken) of dat je wilt overstappen en bv via TMob wel alles kunt etc... Verder eens even wachten wat de providers voor aanbiedingen gaan doen met dit toestel...
Als je constant alle firmware-updates najaagt en installeert wel ja. Persoonlijk wil ik gewoon graag een werkend ding en zal dat wat minder gaan doen, ook omdat het iedere keer toch een risico met zich meebrengt qua fouten tijdens de upgrade. De echt belangrijke updates worden toch wel vertaald, dunkt mequote:codemann schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:45:
Is het zo dat je best als tweaker een UK versie koopt omdat er voor de NL versie minder firmware updates uitkomen?
Ik zit hier toevallig bij een belcompany shop in de buurt, en die gasten wisten vorige week nog van niks, kan je eens uitleggen hoe je aan die bedragen komt, want ook op de site kan ik hem niet vinden.quote:limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:@Angelus1753: Ik heb ook een dergelijke sheet gemaakt. Geloof het of niet, maar ik denk dat ik 'm bij Belcompany ga kopen. Ik heb dan wel een specifieke wens: Vodafone 27,50 + internet. Ik ben al enige tijd voor een pocket phone pc aan het kijken en zij geven icm met een vodafone abo 27,50 2jaar veel korting: -420euro en als je internet pakt nog een 120 ervanaf. Bovendien is er bij navraag in de winkel meer korting op je maandelijkse uitgaven te bedingen dan op de site staat. Mocht je interesse hebben dan probeer ik het hier ook eens uit te werken.
What comes after the TyTN II? A Startrek Tricorder ..........
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN II (Kaiser); deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos