Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
AleSyS schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:04:
Wel relaxt dat het de zwarte gui wordt ipv die groene. Kan niet wachten tot dat ie uitkomt
Vind dat groen wel mooi...

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Op algebeld:

Vodafone Basis 22,50 (24 maanden)
Geen aansluitkosten + 24 maanden voor maar EUR 18,95 per maand voor de belbundel + 4 maanden 50% korting op alle aangesloten BloX! (behalve op de internet bundel)

met

Zorgeloos Mobiel Internet BloX ¤ 9.50 per maand Maximale downloadsnelheid van 1.800 Kbps

en natuurlijk: HTC TyTN II (P4550) Windows Mobile 6.0 PPC UK Silver-Black

voor maar ¤249! Daar kan ik prima mee leven :D En ja dat Silver-Black staat erbij omdat ze ook de andere kleur leveren.

Ik kan even niet meer volgen? is hij grijs - zwart of zilver - zwart

hangt er van af wat jij grijs vindt :P

foto:
http://www.algebeld.nl/images/phone_types/matrix/HTC_TyTN%20II%20(P4550)%20Windows%20Mobile%206.0%20PPC%20NL_Silver-Black.jpg
http://www.algebeld.nl/images/phone_types/matrix/HTC_TyTN%20NL%20(Dutch%20Retail)_Zoals%20Afbeelding.jpg

ziet u het verschil? Er zijn er 2 en Algebeld verkoopt ze allebei! En daarbij heeft het nog een goede Review ook.

Eerste is zilver-grijs

ikkuhqhp wijzigde dit bericht 28-08-2007 23:00 (16%)

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
En hier de officiële TyTN 2 pagina van HTC: http://tytnseries.htc.com/ Misschien iets voor de ts ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

En niet minimized

Aanvankelijk wilde ik eerst wachten op de HTC "Wings" S730, maar nu ik dit ding zie begin ik toch te twijfelen.. :X

Ik denk dat ik dan toch maar voor de TyTn II ga; dat touchscreen werkt toch wel extreem fijn :)
quote:
ikkuhqhp schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:57:
hangt er van af wat jij grijs vindt :P

foto:
[afbeelding]
[afbeelding]

ziet u het verschil? Er zijn er 2 en Algebeld verkoopt ze allebei! En daarbij heeft het nog een goede Review ook.

Eerste is zilver-grijs
Euh ja, maar de 2de die jij toont is de TYTN 1. En die 2 op de site van algebeld zijn gewoon de NL en de Uk versie. Ik heb het over dit:

zwart - zwart: http://www.smartphoneshop...ensionid=17&shopid=16
zwart - grijs: http://www.smartphoneshop...ensionid=17&shopid=16

quote:
Maximized schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:02:
Aanvankelijk wilde ik eerst wachten op de HTC "Wings" S730, maar nu ik dit ding zie begin ik toch te twijfelen.. :X

Ik denk dat ik dan toch maar voor de TyTn II ga; dat touchscreen werkt toch wel extreem fijn :)
Die komt niet naar NL ;)

http://tweakers.net/ext/f/3aafd381ed68a1c630c689766bc2d62f/thumb.jpg

En niet minimized

quote:
Ah. TyTn II it is then :)
quote:
DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:59:
En hier de officiële TyTN 2 pagina van HTC: http://tytnseries.htc.com/ Misschien iets voor de ts ;)
Verrek, die had ik wel in open staan! Vergeten erbij te zetten. 8)7
Thanks dude!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:00:
[...]

Nederland volgende week Woensdag Belgie een weekje later denk ik ;)
hmm, volgende week al? toch maar goed de shops in de gaten houden....

Ahh eindelijk. Er is een 3d app online zodat je hem in 3d kunt zien en ik wou weten hoe hij er vanuit de achterkant uitziet, zo dus:
http://tweakers.net/ext/f/240887eea5e91e0bacf428119d25732e/thumb.jpg

Offtopic:
Gaat niet over de TyTN II, maar wilde 't jullie toch even laten zien hoe "hip" m'n vriendin is. :9

http://img108.imageshack.us/img108/9797/p8280040us8.jpg
Van links naar rechts: HTC S310, HP Ipaq hx2190b en m'n Qtek S200.

Zoals je ziet is de theme van de S310 roze gemaakt, want ze vondt 'm toch wel erg mannelijk. Tja, het is geen hippe ladyphone. Desalnietemin heeft ze er enorm plezier mee. Haar PDA en mijn PDAphone hebben dezelfde theme en gebruiken allebei TodayAgenda. Nu heeft zij van de week ondekt hoe ze de letters hiervan roze kan maken. :)

Ze heeft er een aantal medische programma's op staan, mede ook e-beeks. Een aantal heeft ze ook fysiek en dat zijn toch een pukkels.
/Offtopic

So, ff een paar uurtjes niet kijken, een nieuw topic over de Kaiser, al twee pagina's met reacties én een dikke offtopic? Damn, gaat hard! :+

Ga donderdag eensn de Orange medewerkers klieren in de shop hiero in Venlo, eens kijken of ze weten wanneer ik er eentje mag komen ophalen... :P

Ben eens benieuwd wanneer op Bellen.com de pagina over de TynTn II goed aangevuld wordt, hier staat nog P4550 met verder weinig info. dan is ie tenminste een beetje goed te vergelijken met verschillende abbonementen en aanbiedingen in verschillende shops...

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Dat ie maar snel op de markt moge komen... Ik heb een tijdje met een preproductie model mogen spelen en het is een prachtapparaat :D

Reg. datum: 17 november 2005

De Qualcomm MSM7200 processor heeft een geïntegreerde grafische chip met 3D-versneller. Ben benieuwd naar de prestaties hiervan ten opzichte van de grafische chips van NVidia en AMD/Ati. In hun 3D Mobile Gaming brochure staan toch leuke screenshots.

Jammer dat de TyTN II geen VGA-scherm heeft. De grafische chipset kan dit aan! Ook ondersteunt deze TV-out, wat helaas niet geïmplementeerd is in het toestel.

quote:
Skillz schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:04:
Ok, gebruik nu een week echt intensief WM6 op mijn Herald, heb een inet/data abbo van Hi erbij en ontvang email van werk + live mail (push) en gebruik pocket IE.

Mijn ervaringen tot dusver zijn wel redelijk positief, alleen stoor ik me echt aan de "Delete" knop in Messaging i.p.v. "New" (WM5) en is me opgevallen dat als je de HTC Home plugin op je today scherm gebruikt, de hele performance een stuk trager wordt.
Zet HTC Home maar eens uit en dan een reboot, is je Herald direct een stuk vlotter :)
Deze persoon is ook niet echt over de HTC Home plugin te spreken...

blijft ook nu voor Oranje

Deze telefoon ziet er zeer spannend uit en ik weet eigenlijk wel zeker dat ik 'em ga halen...Maar met welk data-abonnement ;(

DUX wijzigde dit bericht 29-08-2007 03:50 (32%)

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

Ah, en T.net is ook wakker... ;)

@Dux, dat kan niemand voor jou beslissen, je zult even moeten spieken of je bij KPN wilt blijven (ga je voip/skype uberhaupt wel gebruiken) of dat je wilt overstappen en bv via TMob wel alles kunt etc... Verder eens even wachten wat de providers voor aanbiedingen gaan doen met dit toestel... ;)

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Reg. datum: 03 november 2005

Zo normaal staan er maar 10 berichten na 17:00 op mijn werk en nu is het toestel hot. hahah. ;)

quote:
Rowdy.nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:09:
@Dux, dat kan niemand voor jou beslissen, je zult even moeten spieken of je bij KPN wilt blijven (ga je voip/skype uberhaupt wel gebruiken) of dat je wilt overstappen en bv via TMob wel alles kunt etc... Verder eens even wachten wat de providers voor aanbiedingen gaan doen met dit toestel... ;)
Tuurlijk, zo ver was ik ook al :) Heeft iemand trouwens reeds telefoonhoesjes gezien ergens voor dit model? Op PDA-shop stonden ze nog niet namelijk plus ben ze verder ook niet tegengekomen en ik ken mezelf: zonder zo'n ding gaat het natuurlijk niet al te lang goed en zeker niet met zo'n tilting scherm.

Is het zo dat je best als tweaker een UK versie koopt omdat er voor de NL versie minder firmware updates uitkomen?

quote:
codemann schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:45:
Is het zo dat je best als tweaker een UK versie koopt omdat er voor de NL versie minder firmware updates uitkomen?
Als je constant alle firmware-updates najaagt en installeert wel ja. Persoonlijk wil ik gewoon graag een werkend ding en zal dat wat minder gaan doen, ook omdat het iedere keer toch een risico met zich meebrengt qua fouten tijdens de upgrade. De echt belangrijke updates worden toch wel vertaald, dunkt me :)

Gaat hard met dit topic :)
Maar ik ben weer wakker en wilde even op limboroger reageren:
quote:
limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:12:@Angelus1753: Ik heb ook een dergelijke sheet gemaakt. Geloof het of niet, maar ik denk dat ik 'm bij Belcompany ga kopen. Ik heb dan wel een specifieke wens: Vodafone 27,50 + internet. Ik ben al enige tijd voor een pocket phone pc aan het kijken en zij geven icm met een vodafone abo 27,50 2jaar veel korting: -420euro en als je internet pakt nog een 120 ervanaf. Bovendien is er bij navraag in de winkel meer korting op je maandelijkse uitgaven te bedingen dan op de site staat. Mocht je interesse hebben dan probeer ik het hier ook eens uit te werken.
Ik zit hier toevallig bij een belcompany shop in de buurt, en die gasten wisten vorige week nog van niks, kan je eens uitleggen hoe je aan die bedragen komt, want ook op de site kan ik hem niet vinden.
Wat ik idd wel zie dat een 27,50 over 2jr (zonder verdubbelaar) net zoveel kost als een 22,50 abbo (als je alles doorrekent en de totale prijs uitsmeert over 2 jr) :)
dat zou dus ook mijn keus worden

What comes after the TyTN II? A Startrek Tricorder ..........

Ik zie dat veel mensen een 2 jr contract nemen; ben ik de enige die snel is uitgekeken op z'n toestel? :X
Moet wel zeggen dat m'n huidige toestel nu 9 mnd heb en nog errûg goed bevalt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws