Reg. datum: 03 februari 2005
Heb TMobile Sim-only en heb half april (dag na offciele introductie) er 680 los voor betaald bij de Belcompany.quote:
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
[Nieuw Topic]Heb TMobile Sim-only en heb half april (dag na offciele introductie) er 680 los voor betaald bij de Belcompany.quote:Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.
Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.quote:Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.
Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;quote:Spurlie schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:53:
[...]
2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?quote:Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:59:
[...]
Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;
Deze aanbieding heb ik zien staan op de website van Orange. En las daarbij ook dat je nu 300 gratis smsjes krijgt.
Weet jij of dat eenmalig is? of dat je die smsjes elke maand krijgt? En dat onbeperkt gratis internet, zit dat bij het orange music abbo in? Kon het namelijk niet gaan vinden.
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Die orange site is zo onduidelijk als ik weet niet watquote:Sjengcity schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:03:
[...]
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?
Robbie T wijzigde dit bericht 02-09-2007 17:50 (3%)
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Er zit geen RDS ontvanger inquote:furioso schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:45:
Ik heb even nog een vraag over de gps-functie van de N95. Er zit in de phone een FM/RDS-ontvanger als het goed is, én GPS. Is het dan niet mogelijk om de TMC-informatie uit te lezen en te gebruiken in een navigatieprogramma? (heb er evenwel geen flauw idee van welke programma's TMC ondersteunen) Ik denk niet dat dit al voorgekomen is in de topics over de N95 (korte search gedaan, maar vond niets)
http://www.motvik.com/download.phpquote:Spurlie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:13:
Is het eigenlijk mogelijk om de N95 te gebruiken als webcam?
Wii code: 3962-5537-5226-0232
laten repareren lijkt me. garantie?quote:DoubleD1980 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:28:
Mijn broer heeft net als ik een N95. Laatste firmware erop. Zijn camera focust niet meer. Vier rode hoekjes ipv de groene. Iemand dit ook al gehad en op kunnen lossen?
Ik heb de firmware er al opnieuw op gezet voor hem. Heb mijne en zijne op zelfde plek gehouden en foto gemaakt. Bij de mijne geeft ie gewoon een goede foto en focust ie dus ook. Bij die van hem een wazige foto en geen focus.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
http://www.bel.nl/ en dan Internet instellingen aanvragen.quote:Flashfox schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:33:
Ik lees hier berichten van mensen die Hi Eindeloos Online hebben en gebruik maken van toegangspunt "KPN Internet". Ik heb ook Eindeloos Online, maar heb nooit het toegangspunt "KPN Internet" ontvangen. Ik heb enkel "HI_MMS", "HI_WAP" en "Mobiele StartSite". Al deze toegangspunten maken contact met de 10.10.100.20 proxyserver die Robert Webbe noemt. Heeft iemand enig idee hoe ik aan het toegangspunt "KPN Internet" kom? Ik heb inmiddels nogmaals "Ja" naar 8040 gestuurd en kreeg toen de toegangspunten "Mobiele StartSite", "KPN MMS" en "KPN Streaming" opgestuurd, echter nog steeds geen "KPN Internet".
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Ik gebruik hiervoor Mobiola Webcam. Kan je zowel via bluetooth of USB webcammen.quote:Bjkliboy schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:12:
[...]
http://www.motvik.com/download.php
deze is gratis en werkt erg goed![]()
misschien een tip voor iedereen?
Ik had problemen met de DivxPlayer en Smartmovie dat het beeld langzamer ging dan het geluid en dat het dus totaal niet synchroon loopt met elkaar.quote:bounzer schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:21:
[...]
Dit kon toch al maanden met de gewone divxplayer? Speel al vanaf het moment dat ik de foon heb (half april) 700mb avi's af, zonder te verkleinen of te converteren. Zelfs ondertiteling is duidelijk. Heb ik geen coreplayer voor nodig...
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Darkwolf zou jij mij willen mailen, wil je iets vragen.quote:Darkwolf_1982 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:31:
Van donderdag ochtend tot zaterdag nacht ben ik bezig geweest met verhuizen en heb tussendoor Navigon 6.3 gebruikt tijdens de ritten van hop naar her (o.a de IKEA)
Binnenkort zal ik even een momentje zoeken om er een stukje erover te schrijven.
Tot op heden zeer positief over de software!
Nokia N80 & Nokia N95
Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijkenquote:friendlyfiend schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:37:
Ik ben net een weekje in bezit van de n95 en lees dit forum natuurlijk met veel plezier
Maar ik kon een antwoord niet vinden. Is het mogelijk om de 6 icoontjes op je achtergrond (noem het maar bureaublad) te veranderen en daar bijvoorbeeld een andere toepassing neer te zetten?
Ik heb al wat geprobeerd, maar kon het eigenlijk nergens vinden...
en nog iets.. is het mogelijk om Live Messenger een short-cut te geven als je ingelogd bent? of moet je steeds terug naar Menu-Toepassingen-Messenger?
Dat zijn toch behoorlijke mankementen als je het mij vraagt. Iets wat je kunt verwachten bij bijvoorbeeld Beta software, maar bij een commercieel product...quote:Sin schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:27:
[KNIP]
Helaas crashte bij mij de software telkens. Uiteindelijk heb ik een hard-reset uitgevoerd, en nu gaat het een stuk beter: tijdens het navigeren heb ik nog geen crash gehad, wel 3 keer bij het bekijken/wijzigen van de instellingen.
[...]
Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.quote:schumi2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:43:
[...]
Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijken
weet even het gehele pad niet
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
Daar worden ook al je geinstalleerde programma's weergegeven en ook bijvoorbeeld je url;s die je opslaat dus denk dat het toch wel behoorlijk aan jou eisen zou moeten voldoen....quote:xahmol schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:06:
[...]
Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.
Wat bijv. als ik ipv de standaard web browser de Opera browser onder de koppeling wil.
Of zie ik iets over het hoofd?
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus