Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.

Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?
Heb TMobile Sim-only en heb half april (dag na offciele introductie) er 680 los voor betaald bij de Belcompany.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

quote:
Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:16:
Even een vraagje.

Wat voor abonnement hebben jullie bij jullie N95? En wat heb je nog bij moeten betalen voor het toestel?
2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Tukker

quote:
Spurlie schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:53:
[...]

2 jarig Orange 35 music (gratis tracks, gratis onbeperkt internet, gratis tv, etc) en 119 euro moeten betalen voor de N95.
Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;

Deze aanbieding heb ik zien staan op de website van Orange. En las daarbij ook dat je nu 300 gratis smsjes krijgt.

Weet jij of dat eenmalig is? of dat je die smsjes elke maand krijgt? En dat onbeperkt gratis internet, zit dat bij het orange music abbo in? Kon het namelijk niet gaan vinden.

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

quote:
Robbie T schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:59:
[...]

Aangezien je DM niet aan hebt, maar even zo;

Deze aanbieding heb ik zien staan op de website van Orange. En las daarbij ook dat je nu 300 gratis smsjes krijgt.

Weet jij of dat eenmalig is? of dat je die smsjes elke maand krijgt? En dat onbeperkt gratis internet, zit dat bij het orange music abbo in? Kon het namelijk niet gaan vinden.
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Tukker

quote:
Sjengcity schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:03:
[...]
Is hier niet genoeg info over te vinden op internet?
Die orange site is zo onduidelijk als ik weet niet wat :). En daarom wou ik het ook via DM doen...
Sorry... ;)

Heb het inmiddels.

Robbie T wijzigde dit bericht 02-09-2007 17:50 (3%)

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

Ik heb even nog een vraag over de gps-functie van de N95. Er zit in de phone een FM/RDS-ontvanger als het goed is, én GPS. Is het dan niet mogelijk om de TMC-informatie uit te lezen en te gebruiken in een navigatieprogramma? (heb er evenwel geen flauw idee van welke programma's TMC ondersteunen) Ik denk niet dat dit al voorgekomen is in de topics over de N95 (korte search gedaan, maar vond niets)

http://datamatrix.kaywa.com/img.php?s=8&d=werkt%20dit%20op%20kleding%3F%20zou%20wel%20leuk%20zijn
Lang leve WIKI :)
Het heet datamatrix dus. nou nog een toepassing bedenken...

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

Reg. datum: 15 juni 2000

quote:
furioso schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:45:
Ik heb even nog een vraag over de gps-functie van de N95. Er zit in de phone een FM/RDS-ontvanger als het goed is, én GPS. Is het dan niet mogelijk om de TMC-informatie uit te lezen en te gebruiken in een navigatieprogramma? (heb er evenwel geen flauw idee van welke programma's TMC ondersteunen) Ik denk niet dat dit al voorgekomen is in de topics over de N95 (korte search gedaan, maar vond niets)
Er zit geen RDS ontvanger in ;)

quote:
Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:03:
[...]

Er zit geen RDS ontvanger in ;)
oh verdorie.
toch een gemiste kans voor nokia vind ik

quote:
Spurlie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:13:
Is het eigenlijk mogelijk om de N95 te gebruiken als webcam?
http://www.motvik.com/download.php

deze is gratis en werkt erg goed :)

misschien een tip voor iedereen?

Mijn broer heeft net als ik een N95. Laatste firmware erop. Zijn camera focust niet meer. Vier rode hoekjes ipv de groene. Iemand dit ook al gehad en op kunnen lossen?

Ik heb de firmware er al opnieuw op gezet voor hem. Heb mijne en zijne op zelfde plek gehouden en foto gemaakt. Bij de mijne geeft ie gewoon een goede foto en focust ie dus ook. Bij die van hem een wazige foto en geen focus.

Wii code: 3962-5537-5226-0232

quote:
DoubleD1980 schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:28:
Mijn broer heeft net als ik een N95. Laatste firmware erop. Zijn camera focust niet meer. Vier rode hoekjes ipv de groene. Iemand dit ook al gehad en op kunnen lossen?

Ik heb de firmware er al opnieuw op gezet voor hem. Heb mijne en zijne op zelfde plek gehouden en foto gemaakt. Bij de mijne geeft ie gewoon een goede foto en focust ie dus ook. Bij die van hem een wazige foto en geen focus.
laten repareren lijkt me. garantie?

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

quote:
Flashfox schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:33:
Ik lees hier berichten van mensen die Hi Eindeloos Online hebben en gebruik maken van toegangspunt "KPN Internet". Ik heb ook Eindeloos Online, maar heb nooit het toegangspunt "KPN Internet" ontvangen. Ik heb enkel "HI_MMS", "HI_WAP" en "Mobiele StartSite". Al deze toegangspunten maken contact met de 10.10.100.20 proxyserver die Robert Webbe noemt. Heeft iemand enig idee hoe ik aan het toegangspunt "KPN Internet" kom? Ik heb inmiddels nogmaals "Ja" naar 8040 gestuurd en kreeg toen de toegangspunten "Mobiele StartSite", "KPN MMS" en "KPN Streaming" opgestuurd, echter nog steeds geen "KPN Internet".
http://www.bel.nl/ en dan Internet instellingen aanvragen.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
Bjkliboy schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:12:
[...]

http://www.motvik.com/download.php

deze is gratis en werkt erg goed :)

misschien een tip voor iedereen?
Ik gebruik hiervoor Mobiola Webcam. Kan je zowel via bluetooth of USB webcammen.

Via bluetooth is het ideaal natuurlijk en het werkt prima!

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
bounzer schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:21:
[...]

Dit kon toch al maanden met de gewone divxplayer? Speel al vanaf het moment dat ik de foon heb (half april) 700mb avi's af, zonder te verkleinen of te converteren. Zelfs ondertiteling is duidelijk. Heb ik geen coreplayer voor nodig...
Ik had problemen met de DivxPlayer en Smartmovie dat het beeld langzamer ging dan het geluid en dat het dus totaal niet synchroon loopt met elkaar.

Is dat probleem weg met Coreplayer?

Van donderdag ochtend tot zaterdag nacht ben ik bezig geweest met verhuizen en heb tussendoor Navigon 6.3 gebruikt tijdens de ritten van hop naar her (o.a de IKEA) :P
Binnenkort zal ik even een momentje zoeken om er een stukje erover te schrijven.
Tot op heden zeer positief over de software! _/-\o_

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Ps. 90:1

Ik heb net Opera Mini geprobeerd te upgraden, maar de installatie brak af met een 'upgrade error' (oid). Op zich geen probleem, hij draait nog steeds de oudere versie, maar ik kan 'm nu niet meer verwijderen: als ik op 'C' druk, krijg ik 'Menu: System error (-1)'.

Iemand die dit probleem kent?

quote:
Darkwolf_1982 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:31:
Van donderdag ochtend tot zaterdag nacht ben ik bezig geweest met verhuizen en heb tussendoor Navigon 6.3 gebruikt tijdens de ritten van hop naar her (o.a de IKEA) :P
Binnenkort zal ik even een momentje zoeken om er een stukje erover te schrijven.
Tot op heden zeer positief over de software! _/-\o_
Darkwolf zou jij mij willen mailen, wil je iets vragen.

peukiie at msn dot com

Nokia N80 & Nokia N95

Ik ben net een weekje in bezit van de n95 en lees dit forum natuurlijk met veel plezier :)

Maar ik kon een antwoord niet vinden. Is het mogelijk om de 6 icoontjes op je achtergrond (noem het maar bureaublad) te veranderen en daar bijvoorbeeld een andere toepassing neer te zetten?
Ik heb al wat geprobeerd, maar kon het eigenlijk nergens vinden...

en nog iets.. is het mogelijk om Live Messenger een short-cut te geven als je ingelogd bent? of moet je steeds terug naar Menu-Toepassingen-Messenger?

Tweaker Dealer

quote:
friendlyfiend schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:37:
Ik ben net een weekje in bezit van de n95 en lees dit forum natuurlijk met veel plezier :)

Maar ik kon een antwoord niet vinden. Is het mogelijk om de 6 icoontjes op je achtergrond (noem het maar bureaublad) te veranderen en daar bijvoorbeeld een andere toepassing neer te zetten?
Ik heb al wat geprobeerd, maar kon het eigenlijk nergens vinden...

en nog iets.. is het mogelijk om Live Messenger een short-cut te geven als je ingelogd bent? of moet je steeds terug naar Menu-Toepassingen-Messenger?
Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijken ;)
weet even het gehele pad niet

Thanx! Het werkt, de snelkoppeling naar msn dan :)

Voor iedereen:
Menu-Instrumenten-Instellingen-Algemeen-Persoonlijk-Standbymodus.

Reg. datum: 03 september 2007

Hoi allemaal,

Mijn eerste berichtje hier, en na veel gelezen te hebben, wilde ik mijn eerste ervaringen met jullie delen met de navigatie-software van Navigon.

De aankoop ging erg voorspoedig: betalen en downloaden. Het serienummer zit gelijk in je mailbox, en 2 dagen later krijg je thuis een brief met de factuur.

Installeren is erg simpel: ik heb de SD-kaart en mijn kaartlezer geplaatst, en binnen de installatie-wizard klik je vervolgens deze kaart aan, en tenslotte welke kaarten je wilt, en een paar minuten later is dat klaar. Daarna het kaartje in de telefoon, waarna de software op de telefoon wordt geïnstalleerd. De eerste keer moet je het serienummer invoeren in de software.

Helaas crashte bij mij de software telkens. Uiteindelijk heb ik een hard-reset uitgevoerd, en nu gaat het een stuk beter: tijdens het navigeren heb ik nog geen crash gehad, wel 3 keer bij het bekijken/wijzigen van de instellingen.

Alle mogelijkheden die ik gewend ben van Tomtom en Garmin zijn ook aanwezig in deze software. Leuk is de weergave van de maximale snelheid op de weg waarop je rijdt (met de mondelinge melding 'let op' bij iedere snelheidsverandering, en het uitzoomen als er geen afslag aankomt, en het inzoomen bij een melding. Linksonder wordt middels een pijltje de eerstvolgende afslag getoond.

Het geluid is goed voor een telefoon. het klinkt wat blikkerig, maar is zeker goed te verstaan, zelfs als er ook nog een radio aanstaat.

Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...

Het kaartmateriaal lijkt erg up-to-date: dit is het eerste systeem die mijn huisnummer kent!

De instellingen zijn ook erg uitgebreid: 2D/3D-view, type voertuigen, dag-/nachtkleuren, en nog heel veel meer.

Tot zover... Ik hoop dat jullie er een klein beetje iets aan hebben.

Grtx,
Sin

quote:
Sin schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:27:
[KNIP]

Helaas crashte bij mij de software telkens. Uiteindelijk heb ik een hard-reset uitgevoerd, en nu gaat het een stuk beter: tijdens het navigeren heb ik nog geen crash gehad, wel 3 keer bij het bekijken/wijzigen van de instellingen.

[...]

Het navigeren heb ik nog problemen mee: regelmatig moet ik een afslag nemen die helemaal niet bestaat, en op de snelwegen moet ik IEDERE afslag nemen, en aan het einde van de afslag weer terug de snelweg op. Dit snap ik (nog) niet...
Dat zijn toch behoorlijke mankementen als je het mij vraagt. Iets wat je kunt verwachten bij bijvoorbeeld Beta software, maar bij een commercieel product... :/
DPC team Chelloo.com

quote:
schumi2004 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:43:
[...]

Probeer eens bij instellingen toepassingen standby te kijken ;)
weet even het gehele pad niet
Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.

Wat bijv. als ik ipv de standaard web browser de Opera browser onder de koppeling wil.

Of zie ik iets over het hoofd?

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

quote:
xahmol schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:06:
[...]

Dit kende ik al, maar helaas kan je daar alleen maar kiezen om uit een lijst van preset functies de 6 snelkoppelingen te kiezen. Compleet nieuwe functies kan ik daar alleen niet kiezen.

Wat bijv. als ik ipv de standaard web browser de Opera browser onder de koppeling wil.

Of zie ik iets over het hoofd?
Daar worden ook al je geinstalleerde programma's weergegeven en ook bijvoorbeeld je url;s die je opslaat dus denk dat het toch wel behoorlijk aan jou eisen zou moeten voldoen....

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws