Reg. datum: 27 februari 2007
Maar als jullie zeggen dat het meevalt, ga ik hem denk ik ook halen....
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
[Nieuw Topic]De 3.5mm aansluiting geeft wel wat ruis, maar dat heeft SE ook. De stereospeakers heb ik niet kunnen vergelijken met SE, maar naar mijn mening is deze kwaliteit nauwelijks te overtreffen.quote:Niborit schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:32:
Kan iemand hier mij vertellen hoe de geluidskwaliteit is in vergelijking met de walkman-serie van sony-ericsson? In een review heb ik gelezen dat deze toch wat minder is, misschien is dit ook wel verbeterd in de 8 GB versie.
Maar als jullie zeggen dat het meevalt, ga ik hem denk ik ook halen....
Jules
Bij het toegangspunt "Mobiele Startsite" ga je via een (WAP) proxy (kijk maar bij menu geavanceerd, daar zie je 10.10.100.20 staan met poort 5080), bij "KPN internet" niet, dan ga je direct het internet op. In de proxy staan allerlei beperkingen waardoor je niet kunt msn'en.quote:nielsb14 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:50:
Postte ik eerder dat msn messenger live op mijn n95 niet met hi eindeloos werkte, als ik "kpn internet" i.p.v. "mobiele startsite" selecteer bij de toegangspunten doet msn messenger live het wel. Iemand een idee waardoor dit komt? Worden er extra kosten in rekening gebracht door gebruik van kpn internet? Ik hoop van niet.
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Zolang het werkt en jij blij bent is het goedquote:rainai schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:56:
Hehe, ik heb na jullie tips het pas ontdekt dat er de sleuf in die grote kaart (adapter dus) zit.
Idd, gelijk hebben jullie. Dat sleuf van de adapter is zo zwart dat ik het niet merkte.
Dan knapt er iets in me, dat het voor me duidelijk werd.
Ja hoor, de geheugenkaart past in die sleuf van de adapter..
Ik heb de cardreader in mijn laptop, waar ik de geheugenkaart ermee kan aflezen, wow!
Kortom: Bedankt van jullie tip!![]()
Ik ben ook maar een groentje
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
http://nl.gizmodo.com/200..._telefoon_als_webcam.htmlquote:Spurlie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:13:
Is het eigenlijk mogelijk om de N95 te gebruiken als webcam?
Nokia N80 & Nokia N95
Ben ik met je eens. En vloeiend dat het gaat!quote:Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:48:
Coreplayer is echt een aanrader
Zonder omzetting gewoon avi's afspelen e.d.![]()
Nu alleen nog ff streams werkend krijgen
Jules
Nokia N95 / 2GB / Route 66
Dit kon toch al maanden met de gewone divxplayer? Speel al vanaf het moment dat ik de foon heb (half april) 700mb avi's af, zonder te verkleinen of te converteren. Zelfs ondertiteling is duidelijk. Heb ik geen coreplayer voor nodig...quote:Ybox schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:48:
Coreplayer is echt een aanrader
Zonder omzetting gewoon avi's afspelen e.d.![]()
Nu alleen nog ff streams werkend krijgen
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Volgens mij bijzonder weinig. Maar, scan deze code eens:quote:keessieqv schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:07:
Vraagje werkt de barrcode lezer, bij mij gebeurt er niets en wat kunnen we hiermee?

Anders nog iets?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
LOL! gaaf man, werkte zo vanaf het scherm.quote:domien-online schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:23:
[...]
Volgens mij bijzonder weinig. Maar, scan deze code eens:
[afbeelding]
Dan heb ik een nieuw probleem (woehoee!): ik krijg geen notificatie meer van ontvangen sms-berichten. Geen envelopje meer in de standbymodus, geen trillen, niets... Ontvangen mail trilt nog wel. Wie weet meer?
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Correctie. Envelopje staat alleen in de 'screensaver', naast de klok. Er staat geen envelopje in het standbyscherm en de telefoon trilt ook niet als ik een berichtje ontvang... Wat nú weer?quote:domien-online schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:23:
[...]
Dan heb ik een nieuw probleem (woehoee!): ik krijg geen notificatie meer van ontvangen sms-berichten. Geen envelopje meer in de standbymodus, geen trillen, niets... Ontvangen mail trilt nog wel. Wie weet meer?
domien-online wijzigde dit bericht 02-09-2007 12:58 (83%)
Anders nog iets?
Datum van je telefoon controleren?quote:Sj44k13 schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:58:
Beste tweakers, ik heb een vraagje gerelateerd aan SMS berichten in mijn Nokia N95. Sinds een dag komen de nieuwe berichten niet meer bovenaan de lijst binnen, ik ontvang een bericht, open het en daarna staat deze dan ergens halverwege mijn berichtenlijst. Sorteren op datum heeft ook geen zin, dan komt er wel een betere volgorde in maar deze klopt toch niet helemaal. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Jules
Toch mooi dat ik m'n eigen problemen even oplos, haha!quote:domien-online schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:57:
Correctie. Envelopje staat alleen in de 'screensaver', naast de klok. Er staat geen envelopje in het standbyscherm en de telefoon trilt ook niet als ik een berichtje ontvang... Wat nú weer?(Firmwareupdate hielp niet)
Anders nog iets?
Niet alleen N95 niet, volgens mij is dat de limiet voor S60 ofoz. Ik heb het op mijn 6600/6680/N80 ook al gehad dat ik na een tijdje geen notificatie meer kreeg..quote:domien-online schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:42:
[...]
Toch mooi dat ik m'n eigen problemen even oplos, haha!
Waarschuwing voor iedereen: de N95 kan meer dan 2150 berichten in je inbox niet meer aan... Heb er nu 150 verwijderd en ik krijg gewoon weer sms-notificatie
Wii code: 3962-5537-5226-0232
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Nokia N95 / 2GB / Route 66
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus