Gathering of Tweakers

Quicksearch
Tweaker Dealer

quote:
OvrLord schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Damn, dat heb ik dus over het hoofd gezien en totaal vergeten! De mb, dat is dus de grote issue....
Nou ja groot,ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik meerdere toepassingen tegelijk wilde gebruiken, ik ben er al aan gewend alles af te sluiten mede vanwege battery use en niet eens zo zeer voor geheugen probleem. Niet zo belangrijk imo (wel handig maarja)
quote:
av017 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:31:
hmmm, superstomme vraag schumi2004 maar hoe zend ik een bericht naar je ??
Zal je al wel gelukt zijn denk, mail staat meerdere keren in posts
quote:
patrickt35 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:48:
[...]

Wanneer je hier leest, zal je zien dat er een naamgenoot van me is(of ben ik het?) :-) , die aanvragen behandelt.

http://blog.isquare.nl/?p=216
Als jij ze allemaal wilt afhandelen mijn best, ik heb iig wel verhalen gehoord dat je account binnen no time geclosed wordt bij grote(langdurige) aanvragen ;) (just a tip!)
quote:
OvrLord schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 21:49:
[...]

Ik weet, maar mijn N95 heeft me 550 gekost, Als ik wacht totdat de N95/8 komt dan is mijn N95 geen 550 waard meer, begrijp je wat ik bedoel? Dus wil ik in iedere geval een verbeterde versie (vooral de Geheugen). Maar ik heb geen haast, het gaat toch lang duren...

Trouwens, tijdens mijn gebruik met R66 heb ik 1 keertje gehad dat de navigatie een "Not enough Memory" error kreeg tijdens calculation, dat is dus frustrerend. En dat is echt de enige reden waarom ik het doe, hoewel ik dat zelf niet wil.....

Hier is het verschil tussen de N95 en de N95/8

[afbeelding]
Achja, 550 was al te veel voor je phone en wat is er nu echt zoveel beter aan die 8GB behalve RAM en battery?
Ik heb al eerder gezegd dat ik er niet echt warm voor loop, als ik leuke deal kan maken met iemand om mijn phone over te nemen ok maar ik gaat er niet voor op jacht en bovendien vind ik kleur niet mooi. Als ik gewoon mijn abbo uitzit heb ik straks een nog betere (ja zo kunnen we door blijven gaan) was al met pc's zodra gekocht loop je achter de feiten aan!!!
quote:
Ja vervelend zeg dat ik dat nu ook al heb/kan ;)
quote:
kikker2 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:58:
http://img267.imageshack.us/img267/8196/n95comparejr1.jpg

Zou de nieuwe accu voor de N95 8GB niet gewoon werken in de normale N95. Dan is het probleem van de batterij alweer rechtgezet :)
Schijnt van niet vandaar die remodeling van housing, wat overigens mijn inziens niet ten goede komt van de lens maarja bij Big N zullen ze het wel beter weten netzoals toen ze de huidige N95 lanceerde (prutserssss.........)

Hallo, Zit met een volgend probleem. Ik heb nu sinds 1 maand een HI abbo samen met de nokia n95 maar kan niet mms en. heb kpn al gebeld maar die zeggen dat het aan de software kan liggen van de nokia. Heb nu versie 12. Heeft iemand anders daar ook last van. En is dit bekend probleem.

Tweaker Dealer

quote:
Pascall_1 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:22:
Hallo, Zit met een volgend probleem. Ik heb nu sinds 1 maand een HI abbo samen met de nokia n95 maar kan niet mms en. heb kpn al gebeld maar die zeggen dat het aan de software kan liggen van de nokia. Heb nu versie 12. Heeft iemand anders daar ook last van. En is dit bekend probleem.
Vraag op Nokia ff de settings opnieuw aan ;)
http://www.nokia.nl/A4393216

@Sjeng
handig voor in start post ;)

schumi2004 wijzigde dit bericht 30-08-2007 23:29 (4%)

offtopic @ schumi2004 check je mail ik zou het heel erg waarderen als jij mij zo een certificaat kon versturen :*)

legendx2 wijzigde dit bericht 30-08-2007 23:35 (10%)

|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||

Tweaker Dealer

quote:
legendx2 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:32:
offtopic @ schumi2004 check je mail ik zou het heel erg waarderen als jij mij zo een certificaat kon versturen :*)
je zult nog ff moeten w88 heb er vandaag al 5 opzitten morgen weer 5 ;) Heb je mail niet gelezen maar neem aan dat je je imei mee gestuurd heb?

schumi2004 wijzigde dit bericht 31-08-2007 10:31 (35%)

quote:
schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:16:

Ja vervelend zeg dat ik dat nu ook al heb/kan ;)
*kuch*RAM*kuch*

Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter

Tweaker Dealer

Heb vandaag Live Messenger gedownload en krijg het maar niet werkend, dacht eerst dat mijn wachtwoord niet goed was maar na 20x checken moet het wel goed zijn toch, zeker als je op PC getest heb?

Krijg elke keer dat profiel niet bewerkt kan worden argh iemand anders dit ook?

Heb alle mogelijke verbindingen geprobeerd, Hi internet, mobilesite, mms etc maar niks hoor (wlan nog niet geprobeerd)

Ow en voor de irc freaks heb contact met WirelessIRC over het toevoegen van blowfish encryption, keep you posted

Dankzij Schumi heb ik vandaag de weg naar hui weer gevonden ;-) Schumi thanks!

Weet iemand toevallig waar ik de originele Nokia ringtones (van de E90) kan vinden?

Nog vraagje voor Schumi... Kan ik nou ook de maps Europe er bij zetten? Of moet ik dan weer de hele riedel door?

Joop Wellekes wijzigde dit bericht 31-08-2007 00:44 (9%)

nou nou computer, al mijn computers hadden een toetsenbord (inclusief mijn HTC Wizzard)... zit geeneens een touchscreen op dit ding!
toch issie wel leuk vind ik. klein, gps maar toch geen computer zoals ze je willen laten geloven.
(net een dag in bezit, beetje spijt van de aanschaf en voornamelijk omdat er geen adapter naar het nieuwe belachlijk kleine nokia stekkertje bij zat zodat ik nu 5 nokia adapters in de aanbieding heb, mijn vriendin kreeg er wel eentje bij haar 6101)
ben ook nog niet uit die barcode reader, leuk idee wel maar hoe bouw je een databse met al je dvds en cds op zo?

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

Tweaker Dealer

quote:
Joop Wellekes schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:35:
Nog vraagje voor Schumi... Kan ik nou ook de maps Europe er bij zetten? Of moet ik dan weer de hele riedel door?
Nope gewoon via explorer of zoals we vanmiddag besproken via cardreader maps erbij zetten, wel ff in R66 juiste maps kiezen ;)

Tweaker Dealer

quote:
franssie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:
nou nou computer, al mijn computers hadden een toetsenbord (inclusief mijn HTC Wizzard)... zit geeneens een touchscreen op dit ding!
toch issie wel leuk vind ik. klein, gps maar toch geen computer zoals ze je willen laten geloven.
(net een dag in bezit, beetje spijt van de aanschaf en voornamelijk omdat er geen adapter naar het nieuwe belachlijk kleine nokia stekkertje bij zat zodat ik nu 5 nokia adapters in de aanbieding heb, mijn vriendin kreeg er wel eentje bij haar 6101)
ben ook nog niet uit die barcode reader, leuk idee wel maar hoe bouw je een databse met al je dvds en cds op zo?
Alle frustraties ben je zo te boven zolang je maar niet revieuws van N95/8GB gaat lezen (oeps)

Reg. datum: 21 oktober 2003

quote:
franssie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:
Voor de aanschaf even verdiepen in de specs ;)

quote:
chapie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:50:
[...]
Voor de aanschaf even verdiepen in de specs ;)
heb je ook helemaal gelijk in, had echter totaal niet verwacht dat het een smartphone was ipv een pda bellert 8)7 |:(
Maar ik ga voor het eerst sinds jaren weer eens een handleiding lezen, ook wel weer eens leuk :)

Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...

Reg. datum: 03 juni 2007

quote:
dafmay schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:00:
Mensen, er is een nieuwe versie uit van Nokia Maps (v1.02) :

Nokia Maps 1.02

Er is ook een nieuwe versie van Map Loader uit, zie dezelfde link.

Edit : is mischien ook iets voor de startpost...
Ik heb de nieuwe versie geinstalled. NNa install en nieuwe download van maps en voices, krijg ik geen gesproken begeleiding meer. Als ik navigeer vraagt hij eerst of hij gespr begeleiding mag downloaden, daarna krijg ik foutmelding: "deze voicebestanden zijn niet beschikbaar". Hen de maps al verwijderd en opnieuw erop gezet maar dat helpt niet. Iemand bekend met dit probleem?

Reg. datum: 31 augustus 2007

quote:
hjh schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:19:
[...]

Ik heb de nieuwe versie geinstalled. NNa install en nieuwe download van maps en voices, krijg ik geen gesproken begeleiding meer. Als ik navigeer vraagt hij eerst of hij gespr begeleiding mag downloaden, daarna krijg ik foutmelding: "deze voicebestanden zijn niet beschikbaar". Hen de maps al verwijderd en opnieuw erop gezet maar dat helpt niet. Iemand bekend met dit probleem?
Ja, dat had ik ook. Even de taal op Engels zetten. De (Engelse) voice-bestanden ophalen door een route te plannen. Daarna de taal weer op Nederlands zetten en nogmaals de voice-bestanden ophalen.

Hierna werkte het bij mij weer...

quote:
hjh schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:19:
[...]

Met Map Loader v1.2 (via pc) de betreffende voice dl-en, dan gaat het prima. Dus net zoals je een map download, kun je nu ook voices dl-en.

Edit : ik zie nu dat je al de voices had gedownload.

dafmay wijzigde dit bericht 31-08-2007 13:54 (9%)

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
dafmay schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:52:
[...]

Met Map Loader v1.2 (via pc) de betreffende voice dl-en, dan gaat het prima. Dus net zoals je een map download, kun je nu ook voices dl-en.
Je kon bij de vorige versie ook al voices downloaden!!!

quote:
lauw8 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:41:
[...]

Je kon bij de vorige versie ook al voices downloaden!!!
Gelukkig maar!!!

Reg. datum: 23 oktober 2005

Twee geheugenkaarten (kleine en grote)...
Ik merkte dat nieuwe mobiel (N95) en vorige mobiel (6680) niet dezelfde zijn.
Ene geheugenkaart kon ik gewoon in mijn vorige mobiel zetten. Maar bij N95 zijn er twee kaarten, merk ik.

Ik begrijp dat de kleine kaart de MMC heet, dat ik in de N95 moet zetten. Maar moet ik het eerst formatteren?

En de andere kaart, dat groter is...(hoe heet zo'n ding, huh?) Moet ik het in de pc zetten? Ook eerst formatteren voor gebruik?

Ik kon via searh of mijn handleidingboek de juiste+duidelijke antwoord op mijn vraag niet vinden.
Jullie reacties, alstublieft.

rainai wijzigde dit bericht 31-08-2007 13:03 (3%)

Om het even helder voor je te maken:

- Nokia 6680 --> RS DV MMC
- Nokia N95 --> Micro SD

Deze types hebben niks met elkaar te maken verder en zijn ook niet uitwisselbaar tussen de toestellen onderling.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 13 februari 2003

Iemand al een change log gevonden van die nieuwe Navigator versie?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Reg. datum: 23 oktober 2005

quote:
bounzer schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:28:
Om het even helder voor je te maken:

- Nokia 6680 --> RS DV MMC
- Nokia N95 --> Micro SD

Deze types hebben niks met elkaar te maken verder en zijn ook niet uitwisselbaar tussen de toestellen onderling.
Ok, dit kleine kaart heet dus MicroSD, dat in N95 gezet moet. En de grote kaart is de geheugenkaart, dat in de pc-cardreader gezet moet, begrijp ik?

Moet ik die twee eerst formatteren voor ik het gebruik?

quote:
rainai schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:49:
[...]

Ok, dit kleine kaart heet dus MicroSD, dat in N95 gezet moet. En de grote kaart is de geheugenkaart, dat in de pc-cardreader gezet moet, begrijp ik?

Moet ik die twee eerst formatteren voor ik het gebruik?
Bedoel jij niet dit:
http://www.mobile-harddisk.nl/images/TEKQ-microSD-Card.jpg

De kleine kaartje is micro SD en die gaat in je N95. Dat andere is alleen een verloop stuk omdat je 'soms?' micro SD niet gelijk in de cardreader kan doen. Dus wat je dan doet is je stopt de micro SD in de verloop stuk en dan kan je het wel in cardreader zetten.

Als jij een kaartje hebt van noika6110 en n95 dan kan je deze niet onderling uitwisselen want ze zijn niet het zelfde.

Inprincipe stop je de micro SD in je N95 en dan formateer je de micro SD met je telefoon en je bent klaar.

zenica wijzigde dit bericht 31-08-2007 15:02 (6%)

Reg. datum: 13 februari 2003

Vraagje, heb zelf gezocht maar kan het niet vinden.

Ringtones per beller zijn mogelijk.
Maar kan ik ook een aparte ringtone instellen voor doorgeschakelde bellers?

Mijn telefoon van het werk staat doorgeschakeld naar mijn N95, als er iemand belt dan zie je netjes de beller en een pijltje dat het een doorgeschakelde beller is.
Belt mijn baas op mijn privé nummer dan kan ik een beltoon instellen --> ok
maar belt hij via het doorgeschakelde nummer dan pakt ie nog zijn beltoon. Ik wil hier eigenlijk horen dat het een doorgeschakelde oproep is.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws