Nou ja groot,ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat ik meerdere toepassingen tegelijk wilde gebruiken, ik ben er al aan gewend alles af te sluiten mede vanwege battery use en niet eens zo zeer voor geheugen probleem. Niet zo belangrijk imo (wel handig maarja)quote:
Zal je al wel gelukt zijn denk, mail staat meerdere keren in postsquote:
Als jij ze allemaal wilt afhandelen mijn best, ik heb iig wel verhalen gehoord dat je account binnen no time geclosed wordt bij grote(langdurige) aanvragenquote:
Achja, 550 was al te veel voor je phone en wat is er nu echt zoveel beter aan die 8GB behalve RAM en battery?quote:
Ik heb al eerder gezegd dat ik er niet echt warm voor loop, als ik leuke deal kan maken met iemand om mijn phone over te nemen ok maar ik gaat er niet voor op jacht en bovendien vind ik kleur niet mooi. Als ik gewoon mijn abbo uitzit heb ik straks een nog betere (ja zo kunnen we door blijven gaan) was al met pc's zodra gekocht loop je achter de feiten aan!!!
Ja vervelend zeg dat ik dat nu ook al heb/kanquote:
Schijnt van niet vandaar die remodeling van housing, wat overigens mijn inziens niet ten goede komt van de lens maarja bij Big N zullen ze het wel beter weten netzoals toen ze de huidige N95 lanceerde (prutserssss.........)quote: