Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik rem NIET voor admins...

Ik heb hier een bestand door iemand laten signen, maar als ik hem wil installeren staat er "beperkt door certificaat". Wat kan dit zijn?

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Ps. 90:1

Vandaag eens even gebeld naar TomTom: er werd me op tamelijk chagrijnige toon verteld dat het niet bekend is wanneer de N95 ondersteund gaat worden. Blijkbaar krijgen ze die vraag wel vaker te beantwoorden :p.

Tweaker Dealer

quote:
--Christiaan-- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:47:
Ik heb hier een bestand door iemand laten signen, maar als ik hem wil installeren staat er "beperkt door certificaat". Wat kan dit zijn?
Stuur mij je imei via mail dan krijg je eigen cert (heb nog wel wat speling denk) ;)
Kun je lekkah zelf signen,

schumi2004(at)gmail(dot)com
quote:
Upquark schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:51:
Vandaag eens even gebeld naar TomTom: er werd me op tamelijk chagrijnige toon verteld dat het niet bekend is wanneer de N95 ondersteund gaat worden. Blijkbaar krijgen ze die vraag wel vaker te beantwoorden :p.
Hehehe toevallig vandaag ook gebeld toen waren ze nog wel iets of wat vriendelijker

schumi2004 wijzigde dit bericht 29-08-2007 21:16 (34%)

quote:
ryan82 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:25:
Ik heb op marktplaats gelezen dat iemand een touch-screen N95 verkoopt!! Is dit zware onzin?

En waneeer komt tomtom uit voor de N95?

Bij marktplaats zoeken naar : Nokia N95 special edition
Heb iets voor je gevonden, denk dat meneer per ongeluk een typfoutje heeft gemaakt, had Nokla moeten zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=uGdjTOBU01g&NR=1

Edit, toch ook maar eens lopen kijken naar die nieuwe N95 8GB, vind hem zelf niet zo spraakmakend tenopzichte van de gewone. MAAAAR er viel me 1 ding op wat me wel intressant leek, de slider is zo te zien aangepast.
Als je nu namelijk naar de slide zelf kijkt dan zie je dat die over de hele breedte van de telefoon valt terwijl dat de gewone niet zo is. Denk dus dat Nokia toch nog wel wat geleerd heeft dus ;)
Hier wat duidelijke foto's

Sjengcity wijzigde dit bericht 29-08-2007 22:16 (35%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Ik rem NIET voor admins...

Bedankt Schumi. Ik heb nu Route66 geïnstalleerd, maar krijg "Resource files missing". Ik heb Route66 via de PC op de Memcard geïnstalleerd en de maps etc. eropgezet via de computer dmv gebruiken als schijf en deze in de systemmap gezet. Wat zie ik over het hoofd?

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

quote:
Zeven delen van het Tweakers Nokia N95 forum... 8)7

quote:
--Christiaan-- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:15:
...Ik heb nu Route66 geïnstalleerd, maar krijg "Resource files missing". ...
Installeer R66, en zet de kaarten op je memcard mbhv een cardreader/writer. (en in de juiste directory)
en idd, da's allemaal al es gezegd geweest in 1 vd vorige 7 delen ;)

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:12:
Lijkt me dus net zo duur als de huidige versie, nou ik hoef hem niet enige wa ik wil is krachtigere batterij ;)
Op de site van die nieuwe N95 lees ik dat de battertij een capaciteit (ofzo) van 1200 mAH heeft terwijl de oude N95 maar 950 mAH heeft.

Nou ben ik niet echt een kenner met dat soort dingen maar volgens mij is dat (1200mAH) best goed :P

quote:
Ursamajor schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:19:
Wat betreft de nieuwe firmware wil ik even kwijt dat het nu echt een toptoestel is! De AGPS werkt super en nu heb ik een fix binnen 10 seconden ipv 4 minuten! _/-\o_
Hmm, ik heb een branded T-Mobile N95. Als ik dit soort berichten lees dan moet ik me toch eens gaan verdiepen in de mogelijkheden om mijn versie te updaten...
Reg. datum: 30 januari 2001

Weet iemand toevallig wat de maximale toepasbare geheugen in de 'oude' Nokia N95 is? 8GB? of meer?

goedenacht, question waar ik niet uitkom ( overal gezocht maar niet kunnen vinden ), ik had applicaties geinstalleerd op m'n n95. Daarna software update gedaan, en wat blijkt ? icons staan nog in het menu maar ze werken niet meer. Helaas ben ik die progjes kwijt ( flauwe spellen waarvan ik niet eens weet waar ik ze vandaan heb ). Geprobeerd te verwijderen met toepassingsbeheer maar die geeft een foutmelding, oftewel ik zit nu met icoontjes die niet wegwillen en waar ik niks mee kan. Where o where kan ik ergens ( in het registry oid ? ) friemelen om die icoontjes weg te krijgen ? pretty annoiying eigenlijk.... :S

@ sandjew: Sinds de laatste firmware (v12) is het bekend dat 4 GB memcards ondersteund worden. 8 GB hebben ze denk ik nog niet geprobeerd, maar sommigen achten het wel mogelijk dat de N95 deze ook kan volschrijven.
@Rickymundo: je had die progs waarschijnlijk geinstalleerd op je memcard. Probeer eens met die opnieuw te formatteren en vervolgens de N95 opnieuw op te starten? Als je ze op het toestel zelf had gezet, zoek dan eens de map op waar deze staan en wis die bestanden (best met een 3th party explorer zoals FE, want die bestanden staan waarschijnlijk in C/system/install of C/system/apps, en die kan je met de ingebouwde explorer niet bekijken en bewerken.)
hope this helps

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

De laatste firmware support ook 8 Gb. Is al eerder voorbij gekomen.

<< EOS 40D, BG-E2N, EF-S 10-22 F/3.5-4.5 USM, EF 24-70 F/2.8 L USM, EF 70-200 F/2.8 L IS USM, Extender EF 1.4x II, 2 x B+W 010 UV 77 E MRC, B+W SLIM 010 UV 77 E MRC, 430EX, Gitzo GM5540, 2 x 4 Gb CF Extreme IV, Lowepro Vertex 200 AW >>

Het grootste nadeel van de N95 8GB Edition is nog wel dat deze geen memorycard slot aan boord heeft. Dus je kunt niet je eigen MicroSD kaartjes in het toestel stoppen. Zodra er grotere MicroSD's als 8GB aankomen is de oude N95 dus nog de betere keuze :P ;)
Vind het jammer dat ze deze verwijderd hebben, zullen ze wel hebben gedaan om meer plaats te maken binnen in het toestel, maar of het een goede zet is....

HAHAHAH wat een neppe sjit... Nokla hahaha dit is egt om te lachen
quote:
Sjengcity schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:54:
[...]
Heb iets voor je gevonden, denk dat meneer per ongeluk een typfoutje heeft gemaakt, had Nokla moeten zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=uGdjTOBU01g&NR=1

Edit, toch ook maar eens lopen kijken naar die nieuwe N95 8GB, vind hem zelf niet zo spraakmakend tenopzichte van de gewone. MAAAAR er viel me 1 ding op wat me wel intressant leek, de slider is zo te zien aangepast.
Als je nu namelijk naar de slide zelf kijkt dan zie je dat die over de hele breedte van de telefoon valt terwijl dat de gewone niet zo is. Denk dus dat Nokia toch nog wel wat geleerd heeft dus ;)

even een domme vraag (ik weet dat ik het voorbij heb zien komen in een van de 7 voorgaande delen, maar kon het met de zoekfunctie niet terugvinden, sorry):
hoe ga je in een sms naar de volgende regel??? (met spaties vind ik niet zo fraai, er was iets slimmers voor..)

Ps. 90:1

2 mogelijkheden:

- sterretje, links, enter (en uiteraard daarna 'sterretje, enter' als je meer nieuwe regels wilt)
- 3 maal nul

Upquark wijzigde dit bericht 30-08-2007 09:49 (87%)

quote:
jerke schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:43:
hoe ga je in een sms naar de volgende regel??? (met spaties vind ik niet zo fraai, er was iets slimmers voor..)
Als je 'sterretje' intoetst (linksonder) dan kom je bij je speciale tekens. Daar kies je de 'Enter', dat is dat pijltje dat ook op de entertoets van je toetsenbord staat. Geheel rechtsonder zit die zie ik nu.

Edit: Hee inderdaad, driemaal nul werkt ook. Da's handig, vooral bij mailen!

IMadeLove2MyN95 wijzigde dit bericht 30-08-2007 09:51 (8%)
Reden: Daarom

quote:
Upquark schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:47:
2 mogelijkheden:

- sterretje, links
- 3 maal nul
geweldig, dankjewel :-)
misschien wat voor bij de tips in de startpost?? (of staat het daar al en ben ik blind zo vroeg op de morgen? )

Reg. datum: 23 oktober 2005

Hoi iedereen,

Hoeveel N95-gebruikers zijn er, die tevreden zijn met de fix van de Route66 met interne GPS-ontvanger?
En hoe snel (hoeveel seconden) is de fix van jullie?

quote:
rainai schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:55:
Hoi iedereen,

Hoeveel N95-gebruikers zijn er, die tevreden zijn met de fix van de Route66 met interne GPS-ontvanger?
En hoe snel (hoeveel seconden) is de fix van jullie?
Heel tevreden, max 15 seconden. Gebruik wel A-gps

Tweaker Dealer

quote:
Sjengcity schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:54:
[...]
Hier loop ik nou niet echt warm voor, mijn eerste idee is dat dit niet zo moeilijk te realiseren is, maak scherm gewoon wat breder zodat deze over de rand heen valt, het slider mechaniek blijft mijn inziens gewoon hetzelfde.
Moet wel zeggen dat het een detail is wat ik zelf nog niet gezien had.

quote:
schumi2004 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

Hier loop ik nou niet echt warm voor, mijn eerste idee is dat dit niet zo moeilijk te realiseren is, maak scherm gewoon wat breder zodat deze over de rand heen valt, het slider mechaniek blijft mijn inziens gewoon hetzelfde.
Moet wel zeggen dat het een detail is wat ik zelf nog niet gezien had.
Had het zelf ook nog niet gezien. Is wel een nadeel want nu past hij dicht (hopelijk wel open) niet in mijn brodit N95 autohouder, Is natuurlijk gedaan voor het grotere scherm. Heb zelf geen problemen met mijn slider, maar hij zal wel beter worden daar hij minder naar beneden gedrukt kan worden, omdat 2 zijkanten hem tegen houden.

Kan iemand samenvattend (zo betrouwbaar mogelijk) zeggen wat het verschil is tussen de N95 en de N95/8 ? Want dan moet ik snel maatregelen nemen als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Hier is de link voor de specificaties van N95/8
http://www.nseries.com/nseries/v3/media/sections /products/tech_specs/en-R1/tech_specs_n95_8gb_en_R1.html

-----------------------------------------------------
@Mensen met de R66 (missing file resource) hebben geen MAPS of ze hebben gewoon de verkeerde Maps

@Mensen die verjaardagen vanuit contacts naar agenda willen verzenden, er is een programma die dat doet AquaCalendar voor de sceners is het zo te vinden ;)

Voor de rest :w

OvrLord's Edit: N95/8 specs link toegevoegd

OvrLord wijzigde dit bericht 30-08-2007 11:55 (23%)

Reg. datum: 04 februari 2003

Ik heb net R66 7 geinstalleerd op mijn geheugenkaartje, echter heb ik geen flauw idee hoe ik R66 kan openen op mijn N95. Ik zie nergens een icoontje of wat dan ook staan. Iemand suggesties?

Zie het nut niet in om hier een leuke quote van iemand anders te plaatsen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws