Reg. datum: 01 juli 2007
hartelijk dank voor de ondersteuning.
Mwoah, ik vind de 'zilveren' N95 nog steeds mooier. Ben benieuwd wat de N81 gaat doen voor de verkoop van de N95...quote:RobertRedCap schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:38:
ja natuurlijk weet ik dat de meeste onder jullie de foto's al hadden gezien maar het begint nu toch officieel te worden, helaas....
Anders nog iets?
Reg. datum: 19 mei 2003
niet veel denk ik, spreken toch een ander marktsegment aan. De N81 meeft bijv "maar" een 2mp camera en geen gps. Wel natuurlijk wat nieuwere dingen zoals een vernieuwde UI ( volgens engadgetmobile ) en een navi-wheel. Volgend jaar trouwens de eerste S60 toestellen met touchscreen. Ik ben benieuwd ....quote:domien-online schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:02:
[...]
Mwoah, ik vind de 'zilveren' N95 nog steeds mooier. Ben benieuwd wat de N81 gaat doen voor de verkoop van de N95...
Oh, my bad. Ik dacht dat er wel degelijk GPS op zat...quote:dcell schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:17:
[...]
niet veel denk ik, spreken toch een ander marktsegment aan. De N81 meeft bijv "maar" een 2mp camera en geen gps. Wel natuurlijk wat nieuwere dingen zoals een vernieuwde UI ( volgens engadgetmobile ) en een navi-wheel. Volgend jaar trouwens de eerste S60 toestellen met touchscreen. Ik ben benieuwd ....
Anders nog iets?

Done:
- Unsigned installeren testen (werkt helaas niet
)
- Gateway probleem van dafmay (thx legendx2!)
- Powermanagement WLan (thx Wimmel_1)
- USB aansluiting tijdens FW update (thx Wimmel_1)
- Lijst met NSP`s
- Woordenboek wissen
- Extra software
- Standaard aanwezige video's toevoegen
- Wisselen tussen profielen (thx Mau_Maus)
- Uitgebreide tekst over Nokia Maps (thx Wimmel_1)
- Sync probleem WMP (thx NSU1200C)
- Firmware release date (thx Mau_Maus)
- Videochip aangepast (thx Darkwolf_1982)
- Meegeleverd geheugen aangepast (thx Darkwolf_1982 )
- Navigon toevoegen (Komt er aan, thx Darkwolf_1982)
- Productcodes toevoegen
Als iemand nog wat heeft voor de startpost graag hier dumpen
of op de mail - te vinden in m`n profiel.
Sjengcity wijzigde dit bericht 14-09-2007 20:31 (5%)
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Thx!!! staat in de startpostquote:schumi2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:10:
@Sjengcity check je mail m.b.t. Live Messenger
Canon eos300D, Sigma 15mm, 24-70 EX, 70-200 EX, 2x TC, Metz 54-MZ3, B&W polfilter
Reg. datum: 24 oktober 2006
Ik zie dat je de datums erop hebt gezet, maar dat is niet de publieke release datum... v11 was 30 april en v12 was 06 juli. De andere datums zijn de datums waarop de firmwares gemaakt zijn en dan is er nog een test periode voor een officieele release. Niet echt nodig hoor, maar vidn dat zelf wel makkelijkquote:
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-08-2007 14:25 (24%)
Reg. datum: 30 maart 2007
En waneeer komt tomtom uit voor de N95?
Bij marktplaats zoeken naar : Nokia N95 special edition
Mmm dan heb ik verkeerde gestuurd, ff nieuwe op mijn HDD zoekenquote:Mau_Maus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Ik zie dat je de datums erop hebt gezet, maar dat is niet de publieke release datum... v11 was 30 april en v12 was 06 juli. De andere datums zijn de datums waarop de firmwares gemaakt zijn en dan is er nog een test periode voor een officieele release. Niet echt nodig hoor, maar vidn dat zelf wel makkelijk
Tijd voor weekend denk, dit ging niet over het geen ik ingedachten had
@Sjengcity, de eerste versie is de enige juiste, welke nu dus ook in SP staat, sorry voor ongemak
schumi2004 wijzigde dit bericht 29-08-2007 14:37 (15%)
Fixed, de datums van de testperiode staan ook bovenaan de changelogs van de betreffende firmware dus denk dat het zo voldoende is.quote:Mau_Maus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Ik zie dat je de datums erop hebt gezet, maar dat is niet de publieke release datum... v11 was 30 april en v12 was 06 juli. De andere datums zijn de datums waarop de firmwares gemaakt zijn en dan is er nog een test periode voor een officieele release. Niet echt nodig hoor, maar vidn dat zelf wel makkelijk
Grootste onzin, daar hoef ik niet eens voor te kijkenquote:ryan82 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:25:
Ik heb op marktplaats gelezen dat iemand een touch-screen N95 verkoopt!! Is dit zware onzin?
Als we dat wisten hč......quote:En waneeer komt tomtom uit voor de N95?
Sjengcity wijzigde dit bericht 29-08-2007 14:28 (51%)
Nou ik kan me op verschillende Nokia forums herinneren van kopieen van de N95. Waaronder 1 met touchscreen. In het oosten wordt nou eenmaal veel gekopieerd. En hij zegt er ook bij dat het geen officiele versie is. Dus zal geen symbian opzitten en andere features missen, maar volgens mij bestaat ie wel. Er zijn wel meerdere nagemaakte N95.quote:Sjengcity schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:26:
[...]
Grootste onzin, daar hoef ik niet eens voor te kijken
Ja ik meen me ook te herrineren dat er wel beta modellen waren met een touchscreen (soort van combinatieproject tussen de n80 en die tablets.) Ik denk dat je de gok ook niet hoeft te wagen als je m wilt gebruiken, maar wel lachen natuurlijk. (eerlijk is eerlijk 350 eu is een dure lach)quote:Mau_Maus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:37:
[...]
Nou ik kan me op verschillende Nokia forums herinneren van kopieen van de N95. Waaronder 1 met touchscreen. In het oosten wordt nou eenmaal veel gekopieerd. En hij zegt er ook bij dat het geen officiele versie is. Dus zal geen symbian opzitten en andere features missen, maar volgens mij bestaat ie wel. Er zijn wel meerdere nagemaakte N95.
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Maar dit is echt een namaak model van de n95, en die was keer langsgekomen bij darlamack volgens mij of symbian-guru. Die hadden er al een stuk of 4 ofzo gespot.quote:martincm schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:43:
[...]
Ja ik meen me ook te herrineren dat er wel beta modellen waren met een touchscreen (soort van combinatieproject tussen de n80 en die tablets.) Ik denk dat je de gok ook niet hoeft te wagen als je m wilt gebruiken, maar wel lachen natuurlijk. (eerlijk is eerlijk 350 eu is een dure lach)
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-08-2007 15:46 (7%)
Reg. datum: 21 april 2004
http://www.spotter.be/nl/...-1GB-Card/Spot_595938.htm
Asus P4S8X-X mobo | 480W | P4 2,5 | 1024 MB 266DDR | 80 Gb HD | CDrw | DVD | Creative Audigy | MSI Geforce 6800 GT | Win XP pro SP2
Reg. datum: 15 juni 2000
Deze support hoogst waarschijnlijk ook wmv en wma, een "catch" de app is nog niet signed bij aanschaf.
Reg. datum: 23 juli 2007
Overigens hoe lang duurt het laden bij jullie van de batterij lijkt wel steeds korter te worden ?
|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||
Kennelijk heb je naast frans- en nederlandstalige Belgen ook engelstalige. Straks geen tweestrijd meer, maar een 'driestrijd', daar bij onze zuiderburen. Weet le roi/koning/king Albert dit wél op te lossen?quote:Gameplayer schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:03:
Iemand een idee wat 'the catch' hier is? Want ¤250 voor een nieuwe N95 lijkt me wat abnormaal...
http://www.spotter.be/nl/...-1GB-Card/Spot_595938.htm
Lijkt me dat je flink uit moet kijken met deze 'aanbieding'. Te goedkoop, in het Engels opgestelde advertentie, dit riekt naar oplichting. Mijn idee: niet doen.
Reg. datum: 14 juli 2004
Nokia Maps 1.02
Er is ook een nieuwe versie van Map Loader uit, zie dezelfde link.
Edit : is mischien ook iets voor de startpost...
dafmay wijzigde dit bericht 29-08-2007 20:43 (12%)
Nokia N95 8GB: Stunning screen, massive memory
The Nokia N95, the world's greatest multimedia computer, just got greater. With all the key features of its predecessor, including a 5 megapixel camera with Carl Zeiss optics, built-in A-GPS, WLAN, HSDPA and an innovative 2-way slide, the Nokia N95 8GB now offers up to eight gigabytes of built-in memory. The N95 8GB also boasts a new luminous 2.8" QVGA display - one of the largest ever for a multimedia computer - so that watching videos, browsing the Internet or viewing maps is easy. With its expanded memory, the N95 8GB offers up to 20 hours of video* or up to 6000 songs**. The N95 8GB multimedia computer is expected to begin shipping in the fourth quarter of 2007 with an estimated retail price of EUR 560 before subsidies or taxes
ter uwer info :-)
Reg. datum: 21 november 2000
Vind het erg vervelend dat zo snel een "nieuwe" N95 uitkomt. Ik had toch niet verwacht dat ze in hetzelfde jaar nog een model van de N95 zouden uitbrengen. Jammer. Volgende keer toch maar niet zo "snel" zijn. Vind die 8GB toch wel lekker hoor!quote:RobertRedCap schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:
JAJA geen ontkomen meer aan hier is hij dan THE IMPROVED N95:
http://www.gearfuse.com/5...rrow-but-we-have-it-here/
achterkant: lelijker geworden
voorkant: mooier
+ 8 gb intern geheugen, daar heb je nik aan want de geheugenkaartjes groeien als kool
Ik heb zaterdag en zondag lekker gespeeld met de SE P1 (naar de CG in Leipzig geweest, zit je in de auto toch niet veel te doen
Inderdaad ja. Betere batterij zou leuk zijn.quote:schumi2004 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:12:
Lijkt me dus net zo duur als de huidige versie, nou ik hoef hem niet enige wa ik wil is krachtigere batterij
Ik heb mijn N95 vandaag weer naar KPN gebracht vanwege spontaan uitvallen en nog wat andere zaken (al weer).
Nu gaf de medewerker KPN Buisiness Center te kennen dat t ook mogelijk een accu-probleem is. Omdat dit mijn 2de exemplaar is met deze problemen, met als enige zelfde onderdeel... de accu.
Echter... er zit maar 3 maanden garantie op die accu. En die zijn nu met 1 maand verstreken.
Moet ik zelf een klaagbrief schrijven naar KPN omdat zij de vorige keer dus niet naar de accu hebben gekeken als mogelijke oorzaak van het toenmalige probleem.
Lekker dus weer
Toch maar proberen en kijken wat er van komt.
Grtz....P
Dit topic is gesloten. ![]()