Erbij vermeld dat het een branded versie was en dat was geen probleem voor hun. Let op: ze halen simlock er niet af maar updaten het wel. (vodafone had me zelf hier naar toe gestuurd) en nog voor niks ook, alleen half uurtje wachten
Erbij vermeld dat het een branded versie was en dat was geen probleem voor hun. Let op: ze halen simlock er niet af maar updaten het wel. (vodafone had me zelf hier naar toe gestuurd) en nog voor niks ook, alleen half uurtje wachten
Ik heb mail for exchange van 07.00 tot 00.00 continue open staan, heb daar geen problemen mee.quote:bounzer schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:57:
Ik heb begrepen dat een programma als Emoze mijn outlook mail kan pushen. Nu is mijn vraag hoelang trekt de accu een continue openstaande internetverbinding (welke noodzakelijk is voor push mail)? Want het is allemaal leuk en aardig, maar als de accu met 2 uurtjes leeg is (wat ik verwacht) dan heb je er natuurlijk niks aan.
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Reg. datum: 03 februari 2005
Oke dat klinkt heel positief. En dat kan ik ook gebruiken voor outlook accounts?quote:Sjengcity schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:22:
[...]
Ik heb mail for exchange van 07.00 tot 00.00 continue open staan, heb daar geen problemen mee.
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 05 september 2007
Gijsje: Kan mij iemand vertellen hoe ik van een V11.0026 firmware naar een V12.xxx firmware kan komen.Wil graag route 66 erop draaien maar gaat niet met deze firmware.Er betaat een programma , nemisis dat eerst gedownload moet worden en geinstalleerd. Mijn toestel is gekocht in de T-mobile shop.quote:StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:21:
[...]
Gewoon productkey wijzigen, updaten, productkey herstellen.
Net gedaan, maak wel een back up van je contacten etc. Had ik dus niet gedaan.
Hopelijk heb ik mijn garantie nog wel. Als er weer een firmware update van t-mobile komt met bijbehorende software zet ik die er gewoon overheen
.
Erg bedankt. Zal zo even testen. Stom hoe ik over zoiets kan lezen... Toch blij dat ik het gevraagt hebquote:IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:53:
[...]
Dat doe je zeker. Voordat je uiteindelijk Quake zelf installeert moet je eerst Symbian P.I.P.S. installen (zie punt 5). Kun je hier downloaden.
Reg. datum: 18 april 2007
probeer het 's op z'n service point en vermeld dat hij "branded" is. Mij ook zo geluktquote:Gijsgijzen101 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:37:
[...]
Gijsje: Kan mij iemand vertellen hoe ik van een V11.0026 firmware naar een V12.xxx firmware kan komen.Wil graag route 66 erop draaien maar gaat niet met deze firmware.Er betaat een programma , nemisis dat eerst gedownload moet worden en geinstalleerd. Mijn toestel is gekocht in de T-mobile shop.
Dank je wel, ga morgen naar NSP toe.quote:Arekdios schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:11:
[...]
probeer het 's op z'n service point en vermeld dat hij "branded" is. Mij ook zo gelukt
Reg. datum: 03 februari 2005
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Googlelen wil ook wel eens helpen (meer info wordt door de mods denk ik niet op prijs gesteld). Nog bedankt overigens, deze thread gaf voor mij genoeg pointers om eea makkelijk te vinden op Google. Zoeken is makkelijk, maar moet je wel eerst weten dat het überhaupt kan.quote:Gijsgijzen101 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:37:
[...]
Gijsje: Kan mij iemand vertellen hoe ik van een V11.0026 firmware naar een V12.xxx firmware kan komen.Wil graag route 66 erop draaien maar gaat niet met deze firmware.Er betaat een programma , nemisis dat eerst gedownload moet worden en geinstalleerd. Mijn toestel is gekocht in de T-mobile shop.
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
Reg. datum: 11 juni 2007
Download bij ID-Software de demo versie. Is voldoende om dit te installeren.quote:Pascall_1 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:01:
Hallo, Ik heb dus nog geen Quake op mijn computer staan. Kan iemand mij de benodigde files die op de geheugenkaart staan posten voor mij. Bedankt
Heb Quake draaien, en draait erg soepeltjes. Alleen het geluid staat wel verdomde hard zeg. Kan je dit niet dimmen ofzo?
Overigens heb ik wederom weer eens dat me telefoon erg warm wordt en me batterij letterlijk leegslurpt. Waar kan dit toch aanliggen? Heb het soms wel en ook dagen totaal niet. Het gebeurt juist vaak als ik me telefoon in me broekzak heb en daarna eruit haal.
Processen blijven er 106 en niks draait er op de achtergrond extra. Bluetooth en netwerk staan uit. Dus het is voor mij een raadsel.
Reg. datum: 21 augustus 2002
Ik kan alleen één ding tot nu toe niet echt achterhalen.. Ik heb zojuist Windows Live geinstalleerd, maar moet je een bepaalde firmware versie hebben om dit te kunnen uitvoeren? Bij het aanmelden op IM krijg ik namelijk de melding dat hij geen connectie kan maken met het web. Dit terwijl gewoon internetten wel lukt...
Hi Barock en anderen, bedankt voor jullie reacties.quote:Barock schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:52:
[...]
Ook uit Rotterdam maar via Internet de CristalCase gekocht in april en tot nu toe heeft hij mijn N95 werkelijk prima weten te beschermen, en alle knoppen, en andere functies zijn gewoon te benaderen. Perfect produkt. Hier te koop: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Suc6
Ik koop zowel de Brando Screeprotecter en de CristalCase denk ik.
Barock, zou je misschien fotos kunnen maken van je N95 met CristalCase bescherming? ben daar heel erg benieuwd naar. thanks in advance
Nog een vraagje, ik hou mezelf vaak bezig met internet audio bestanden/internet radio endergelijke. ik vroeg me af of de N95 een geschikte mediaplayer heeft om audio bestanden te kunnen openen. Realplayer (standaard toch?) maar ook WMV, endergelijke.
goodfella wijzigde dit bericht 05-09-2007 15:44 (15%)
If it wasn't for the presence of Lara Croft and Xena Warrior Princess, techies around the world would have posters of Torvalds on their walls.
Reg. datum: 07 juni 2004
Net ff testje gedaan: 168,8kByte/sec(1350kbps)
Test gewoon gedaan op www.speedtest.nl
Verbinding via Linksys WRT54GL (Tomato firmware).
Reg. datum: 25 april 2007
Foto van de CristalCase staat op de pagina van Nokiawinkel.nl, ik zal zelf géén betere kunnen maken denk ik. Klik op de foto voor een grotere afbeelding. Je ziet er haast niets van dat de N95 in de case zit, maar dat is ook de bedoeling toch? Je toestel wordt alleen ca. 1 milimeter dikker. Alle aansluitingen en knoppen die op je toestel zitten kunnen gewoon worden gebruikt. Alleen het schuifje om de cameralens vrij te maken is nu een beetje lastiger te bedienen, een vingernagel een beetje laten groeien en ook hier heb je geen probleem meer mee. Gr. Barockquote:goodfella schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:37:
[...]
Hi Barock en anderen, bedankt voor jullie reacties.
Ik koop zowel de Brando Screeprotecter en de CristalCase denk ik.
Barock, zou je misschien fotos kunnen maken van je N95 met CristalCase bescherming? ben daar heel erg benieuwd naar. thanks in advance
Nog een vraagje, ik hou mezelf vaak bezig met internet audio bestanden/internet radio endergelijke. ik vroeg me af of de N95 een geschikte mediaplayer heeft om audio bestanden te kunnen openen. Realplayer (standaard toch?) maar ook WMV, endergelijke.
If it wasn't for the presence of Lara Croft and Xena Warrior Princess, techies around the world would have posters of Torvalds on their walls.
Maar is het mogelijk om de invoertaal te wijzigen ergens anders dan in het menu dat je krijgt na eerst een nieuwe sms maken te starten?
Ik zit best vaak op een engelstalige site, en ik kan nergens een optie voor invoertaal wijzigen vinden.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Reg. datum: 21 oktober 2003
Zoals je in dit topic (en de eerdere topics) kunt lezen, werken 4gb kaartjes gewoonquote:goodfella schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:55:
Misschien dit al een keer aan bod gekomen maar in het begin staat dat de N95 tot 4gb MicroSD ondersteunt maar op de Nokia site staat toch echter MicroSD tot maximaal 2gb?
Bij mij (Engels ingesteld) kan dat onder: Menu -> Tools -> Settings -> General -> Personalisation -> Language -> Writing language.quote:ulekai schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:53:
Misschien een stomme vraag, ben al een poosje het boekje kwijt van mijn n95.
Maar is het mogelijk om de invoertaal te wijzigen ergens anders dan in het menu dat je krijgt na eerst een nieuwe sms maken te starten?
Ik zit best vaak op een engelstalige site, en ik kan nergens een optie voor invoertaal wijzigen vinden.
Ik wil daar een nokia n95 gaan bestellen, maar kan nergens reviews ofzo over die zaak vinden.
Ben van plan om een 2 jarig Hi abbonement te nemen van 20 euro, en dan moet je 15 euro p/m betalen incl btw enzo, zonder aansluitingskosten.
Toestel kost dan nog 351 euro.
Is dat een beetje n redelijk aanbod ? of kan het nog beter?
is zon toestel trouwens branded als je t icm een hi abbonement neemt?
heb gehoord dat da bij vodafone en ik geloof t-mobile? wel zo is.
Ik haal 174,6KByte/sec (1397kbps)quote:patrickt35 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:29:
Wat halen jullie aan downloadsnelheid via Wlan?
Net ff testje gedaan: 168,8kByte/sec(1350kbps)
Test gewoon gedaan op www.speedtest.nl
Verbinding via Linksys WRT54GL (Tomato firmware).
Op een Linksys WRT54G
Nokia N80 & Nokia N95
Hier kun je de handleiding downloaden in pdf.quote:ulekai schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:53:
Misschien een stomme vraag, ben al een poosje het boekje kwijt van mijn n95.
Echter wou ik hem graag updaten naar de nieuwe FW, alvorens ik dit wou doen probeerde ik eerst de Nokia Software updater zonder te unbranden. Maar hij kan mijn telefoon niet eens vinden. In de startpost stond dat ik hem direct op mijn moederbord moest aansluiten, dit hielp echter helemaal niet
Als ik mijn telefoon aansluit krijg ik wel een fout dat hij de nokia n95 usb modem drivers niet kan installeren omdat er een sectie in het bijbehorende .inf bestand mist. Hoe ik dat moet oplossen weet ik ook niet (en of het iets met elkaar te maken heeft weet ik ook niet).
Reg. datum: 24 mei 2004
Ga eens naar www.telecomvergelijker.nl of www.bellen.com, daar kun je een aardige indruk krijgen wat het goedkoopst is nadat je je belgedrag en eventueel voorkeurstelefoon hebt ingevoerd.quote:johnhuijben schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:23:
Heeft er hier iemand ervaring met GSMwijzer.nl ?
Ik wil daar een nokia n95 gaan bestellen, maar kan nergens reviews ofzo over die zaak vinden.
Ben van plan om een 2 jarig Hi abbonement te nemen van 20 euro, en dan moet je 15 euro p/m betalen incl btw enzo, zonder aansluitingskosten.
Toestel kost dan nog 351 euro.
Is dat een beetje n redelijk aanbod ? of kan het nog beter?
is zon toestel trouwens branded als je t icm een hi abbonement neemt?
heb gehoord dat da bij vodafone en ik geloof t-mobile? wel zo is.
Als je veel berichten hier hebt gelezen of gezocht hebt op 'branded' op 'unbranded' weet je dat branded geen enkel probleem hoeft te zijn
Dit topic is gesloten. ![]()