Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 december 2005

quote:
goodfella schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:49:
Als het goed is krijg ik hem van de week binnen. van T-mobile.
Weet iemand of de logo van T-mobile op het telefoon toestel zelf staat? ik hoop van niet, ik vind dat zo lelijk.
Er staat een logo op het batterijklepje maar dat kun je er met je nagel gewoon afkrassen zonder iets van te zien :)
quote:
Bjkliboy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:52:
mensen, ff vraagje.
ik probeer nu ff te signen, ik doe alles zoals het moet.
vervolgens moet ik naar die site gaan om de certificaat te downloaden, maar alleen mijn oude staat daar. wat doe ik fout?
Ik begrijp je niet helemaal met "maar alleen mijn oude staat daar".
Wat ik je wel kan vertellen is dat je geen account meer kunt aanmaken op symbiansigned. Als je een certificaat moet hebben kun je je imei nr op m`n mail gooien dan maak ik dat voor je.

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 02 april 2004

quote:
Weet iemand of de logo van T-mobile op het telefoon toestel zelf staat? ik hoop van niet, ik vind dat zo lelijk.

Betreft een screenprotectertje gebruiken. is dat de moeite waard? zijn die dingen zodanig op maat gemaakt dat je ze niet ziet? Op de GPSplaza en Brando site staat dat ze re-applyable zijn na schoonmaak. Klopt dit, wat is jullie ervaring met zo'n screenprotecter. Overigens woon ik in Rotterdam dus als iemand een zaakje weet waar ik ze kan halen, let me know.

In tegenstelling tot mijn Sony Ericsson P900 wil ik wel voorzichtig doen met dit apparaatje. Vrijwel alle telefoon toestellen lijden op den duur aan slijtage, vooral bij de hoekjes etc. Hier wil ik echt voor waken dus ben ook van plan om een soort van beschermhoesje te kopen, iemand suggesties?

Brando screenprotector valt tegen. Heb hem aangeschaft, opgeplakt en zat niet helemaal goed. Kreeg hem moeilijk er af. Nadat ik hem schoon ging maken met water (wat dus kan) plakte hij niet meer goed aan mijn schermpje. De hoeken zitten niet allemaal luchtdicht opgeplakt. Valt tegen dus!
Eigenlijk 8 euro verloren, hoewel er nu toch een beschermlaagje op zit :9

Reg. datum: 02 april 2004

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:09:
[...]
Er staat een logo op het batterijklepje maar dat kun je er met je nagel gewoon afkrassen zonder iets van te zien :)

[...]
Wat ik je wel kan vertellen is dat je geen account meer kunt aanmaken op symbiansigned. Als je een certificaat moet hebben kun je je imei nr op m`n mail gooien dan maak ik dat voor je.
Afkrassen kan ook met een suikerklontje ;)

Reg. datum: 31 januari 2007

quote:
Bij mij werkt het niet. Ik heb Quake1 Enhanced op de pc. Ik heb de map quake1 aangemaakt op de geheugenkaart en de map Id1 erin gezet. Vervolgens heb ik quake_v6_FPU.sis op de geheugenkaart geinstalleerd. Nu staat Quake in de lijst van programma's, maar wanneer ik deze kies dan gebeurd er helemaal niks... Iemand een oplossing hiervoor?

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Donde estan los conejos?
Reg. datum: 05 maart 2001

quote:
StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]

Brando screenprotector valt tegen. Heb hem aangeschaft, opgeplakt en zat niet helemaal goed. Kreeg hem moeilijk er af. Nadat ik hem schoon ging maken met water (wat dus kan) plakte hij niet meer goed aan mijn schermpje. De hoeken zitten niet allemaal luchtdicht opgeplakt. Valt tegen dus!
Brando kost (vooral als het niet in één keer goed gaat) best wat moeite om hem er goed op te krijgen, maar het ziet er dan echt geweldig uit. Duidelijk verschil met alle andere screenprotectors die ik heb gezien. Da's namelijk het punt. De Brando zie je dus niet. Mensen geloven niet eens dat er een screenprotector op mijn telefoon zit.

Dus Stepdit: als ik jou was zou ik hem er nog eens afhalen. Wassen in een sopje en het nog eens proberen, want het is echt de 8 euro dubbel en dwars waard als hij goed zit.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:18:
[...]

Ging bij mij toch echt in 1x goed... Ik had nog nooit zoiets gebruikt. Ik had misshcien beginners geluk, want hoor en zie vaak dat het mislukt... Als de eerste kee rniet goed gaat is ie al gelijk aardig verneukt... Maarja ik had dus mazzel en ben er blij mee dat ik het heb gedaan

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Spurlie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:37:
[...]

Bij mij werkt het niet. Ik heb Quake1 Enhanced op de pc. Ik heb de map quake1 aangemaakt op de geheugenkaart en de map Id1 erin gezet. Vervolgens heb ik quake_v6_FPU.sis op de geheugenkaart geinstalleerd. Nu staat Quake in de lijst van programma's, maar wanneer ik deze kies dan gebeurd er helemaal niks... Iemand een oplossing hiervoor?
Ja bij mij werkt het ook niet helemaal.

Ik heb op E:\ dit:
E:\quake1\ID1\PAK0.PAK

Das de shareware versie van Quake 1.

Ik installeer "quake_v6_FPU.sisx" zowel geprobeert op telgeheugen als op de memkaart. En als ik het start gebeurt er niks. En das toch precies zoals het beschreven staat.

Of lees ik over iets heen?

VH-ICT Diensten

quote:
Robbie T schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:39:
Ik was wat aan het rondsurfen en kwam de volgende twee programma's tegen van Magix. Ik weet echter niet of het ook wat is, aangezien ik het nog niet zelf heb kunnen uittesten.

Een music player:
http://www.magix.com/nl/g...ware/mobile-music-player/

[...]

En een photo suite:
http://www.magix.com/nl/g...tware/mobile-photo-suite/

[...]
Ik krijg ze niet geinstalleerd.
Waarschijnlijk een oudere versie van Symbian

CoolHead621 wijzigde dit bericht 04-09-2007 22:57 (7%)

Nokia N80 & Nokia N95

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:09:
[...]

[...]
ik bedoelde dat ik daar alleen mijn oude certificaat kon downloaden, maar ik was vergeten daar nog die certificaat up te loaden :)
ik ben er inmiddels weer uit.
toch bedankt ;)

Reg. datum: 25 mei 2007

Over een screenprotector: Als je een beetje normaal met je telefoon omgaat hoef je niet bang te zijn dat je krassen op de display krijgt. Ik heb mijn N95 nu vier maanden en de display is werkelijk nog als nieuw. Echt niet het kleinste krasje erop! Ik probeer erop te letten dat ik hem niet samen met mijn sleutels in mijn broekzak doe, maar soms vergeet ik dat nog weleens. Dus bij normaal dagelijks gebruik zal hij niet beschadigen.

Tukker
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
CoolHead621 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:57:
[...]

Ik krijg ze niet geinstalleerd.
Waarschijnlijk een oudere versie van Symbian
Dit staat wel bij de details;
Compatibele mobiele telefoon met Symbian OS 7 en Series 60 vanaf versie 2.1

Maar aangezien ze vermelden VANAF, dacht ik dat het wel zou moeten werken.
(Kon het zelf nog niet uittesten).

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

Reg. datum: 25 mei 2007

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:54:
Ja bij mij werkt het ook niet helemaal.

Ik heb op E:\ dit:
E:\quake1\ID1\PAK0.PAK

Das de shareware versie van Quake 1.

Ik installeer "quake_v6_FPU.sisx" zowel geprobeert op telgeheugen als op de memkaart. En als ik het start gebeurt er niks. En das toch precies zoals het beschreven staat. Of lees ik over iets heen?
Dat doe je zeker. Voordat je uiteindelijk Quake zelf installeert moet je eerst Symbian P.I.P.S. installen (zie punt 5). Kun je hier downloaden.

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
gi005 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:31:
Ik heb al 2 maal gebeld met nokia belgie en ze gingen mij terug bellen maar ze bellen me niet.Krasjes boven de drie en slider probleem .Ik ben eens benieuwd.Als dit nog lang duurt gga ik zelf eens die mannen van nokia belgie een bezoekje brengen. Ik wil dit hier niet meer herhalen ma ja wat doe je eraan als ze niets van hun laten horen.
Terugbellen? Daar doet Nokia niet aan. Ze beloven het wel, maar komen het gewoonweg niet na. Ikzelf heb vorig jaar een geschil met Nokia gehad. Over een periode van ruim 3 maanden, heeft men mij 7 maal beloofd om terug te bellen (ik ben de laatste 3 maal zelfs als SPOED in de 'agenda' gezet), maar ik heb nog nooit en te nimmer een telefoontje van Nokia mogen ontvangen.

Spijtig dat ze zulke 'goede' (d.w.z. qua functies) telefoons maken, anders was het voor mij 'au revoir Nokia'! ;)

@ RobbertWebbe: Ik las laatst dat je naar het NSP in Arnhem was geweest (Gami) om daar je slider te laten herstellen? Is dat een succes geweest en 'slide' je telefoon nog steeds als nieuw?

@ iedereen die een probleem heeft met de 'branded software': Zou het wellicht mogelijk zijn om te mogen 'unbranden', omdat de verkoper (in dit geval Vodafone en T-Mobile) je in dit geval belet om van de service van Nokia gebruik te maken en derhalve om volledig gebruik te kunnen maken van je product? Misschien kunnen we onze meningen hierover uitwisselen?

Tenslotte nog voor de liefhebbers: qua camera-performance heeft de N95 het gewonnen van de SE K850 (aldus GSMArena: http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php) >:)

Poeh wijzigde dit bericht 05-09-2007 00:36 (33%)

Reg. datum: 29 augustus 2002

quote:
legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]

daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?
zoals ik eerder heb gezegt: ik had mijn (vodafone branded) N95 oplaten sturen voor reparatie toen ik hem terug kreeg was de productcode veranderd en stond er V12 unbranded op. Dus zal het denk ik niet veel uitmaken anders had vodafone of het reparatie punt het spul van mij ook niet unbranded en de productcode veranderd. Aangezien ik er niet zelf aanknoeid heb heb ik ook nu met een andere productcode nog gewoon garantie lijkt mij.

XBOX 360 | NINTENDO Wii | DELL XPS M1710 | NOKIA N95 | PIONEER PDP-LX6090

Reg. datum: 24 mei 2004

Iemand enig idee hoe het kan dat bij zowel video- als audiobestanden op mijn N95 (op de memorycard) wanneer deze in een map staan het mapvolume het dubbele bedraagt van de totale grootte van de bestanden?
Ik heb bv. ca. 350MB aan zelf opgenomen filmpjes in de map Videos staan, meet ik de grootte van de map zie ik een grootte van ca. 700MB. Hetzelfde verhaal dus voor de Soundsmap.
De Y-browser laat niets verdachts zien zoals verborgen bestanden. Zo krijg je een kaart dus snel vol...

Reg. datum: 07 juni 2004

Internetten via Wlan werkt perfect. Alleen werk nu met een open netwerk.
En met WPA/WPA2 beveiliging lukt me niet.
Wat zijn de stappen die ik moet doorlopen?

Reg. datum: 21 februari 2006

Ik heb hulp nodig voor het instellen van gmail account op mijn n95..

zou iemand weten mischien wat de instellingen zijn ?

PSN id: iVonTurK

Reg. datum: 29 augustus 2007

Kijk hier maar even. ;)

Reg. datum: 22 augustus 2007

Heb 2 albums aangemaakt (voor foto's en films), een album algemeen en een album sport (hier staan foto's en films van mijn voetbalteam.
Kan ik het zo instellen dat de foto's/videos die in het album sport staan niet worden weergeven in het algemene album? (alles staat namelijk door elkaar bij galerij.)

BangBong wijzigde dit bericht 05-09-2007 04:41 (67%)

I love my Pleo!

Verdories!
Gisteren gebruikte ik mijn Nokia N95 voor iets en daarna was het weer de broekzak in.
Een kwartier later pakte ik deze weer en het scherm is kapot!
Het lijkt erop dat de connector van het scherm los is geraakt.
Schudden hielp eerst nog wel, maar nu ook niet meer.
Dus nu heb ik het slider probleem, haartje achter de lens issue en sinds gisteren dus een dood scherm.
Nu maar hopen dat de BelCompany direct een nieuwe kan regelen daar ik heel sterk verzekerd ben bij ze.
Met dit soort dingen wil je gewoon geen reparatie maar eentje van de nieuwe batch gezien het feit dat er al zoveel van dit soort issues overal zijn.

Het is een prima foontje... alleen snap ik helemaal niks van de Fisherprice tactiek om het in zo'n goedkoop stukje plastic te stoppen.
Al die technische hoogstandjes die erin zitten... eigenlijk is het gewoon een belediging voor de hardware zelf die erin zit.
quote:
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:35:
Ik probeer Duke Nukem aan de praat te krijgen zoals in Deel 6 staat beschreven, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik hem opstart dan gebeurt er niets. Gewoon met de installer draaien moet toch genoeg zijn? Of moet ik het bestand duke3d.cfg bewerken zoals hier staat beschreven? Waarvoor zijn al die bestanden in die map die meekomen met het sisbestandje als je die uitpakt?
Al die bestanden zijn het spel zelf.
Net als met Quake 1, is het .SISX bestandje niks anders dan de port zelf.
De game data van het spel moet er natuurlijk ook op.
Installeer Duke Nukem naar je Memory Card en copieer de map Duke3d naar de root van je Memory Card.
Dan zou het moeten werken! :)

Quake 1 draait trouwens als een gek op de N95.
Meer dan 30 FPS!
Zeer netjes!
Maar ja... dat zal ik voorlopig niet meer kunnen meemaken vanaf nu... :/

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Robert Webbe

quote:
Darkwolf_1982 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 07:47:
Verdories!
Gisteren gebruikte ik mijn Nokia N95 voor iets en daarna was het weer de broekzak in.
Een kwartier later pakte ik deze weer en het scherm is kapot!
Het lijkt erop dat de connector van het scherm los is geraakt.
Schudden hielp eerst nog wel, maar nu ook niet meer.
Dus nu heb ik het slider probleem, haartje achter de lens issue en sinds gisteren dus een dood scherm.
Nu maar hopen dat de BelCompany direct een nieuwe kan regelen daar ik heel sterk verzekerd ben bij ze.
Met dit soort dingen wil je gewoon geen reparatie maar eentje van de nieuwe batch gezien het feit dat er al zoveel van dit soort issues overal zijn.
Normaal gesproken zijn dit soort gevallen gewoon garantiegevallen die via reparatie worden opgelost. Vooral dit soort zaken als het vastzetten van een connectortje zijn simpel op te lossen. Als er iets mis is met de camera dan wordt ook direct het cameramoduultje vervangen. Zomaar direct een nieuwe verwachten lijkt mij niet reeel.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

I love my Pleo!

quote:
robertwebbe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 08:02:
[...]

Normaal gesproken zijn dit soort gevallen gewoon garantiegevallen die via reparatie worden opgelost. Vooral dit soort zaken als het vastzetten van een connectortje zijn simpel op te lossen. Als er iets mis is met de camera dan wordt ook direct het cameramoduultje vervangen. Zomaar direct een nieuwe verwachten lijkt mij niet reeel.
Met andere woorden: ik ben hem de komende 3 a 4 weken kwijt en krijg hem terug met talloze andere problemen zoals altijd het geval is met die Nokia reparaties?
(Mijn vriendin kreeg haar Nokia terug met een niet goed terug gemonteerd frontje om maar een van de vele voorbeelden te noemen).
Ik denk dat ik gewoon maar opnieuw 700 euro uit de kast ga trekken en meteen een nieuwe ga kopen vandaag.
Dan maar geen rijbewijs.
Moet gewoon een werkend toestel hebben a.s.a.p.
Ik doe er alles mee. Alles!

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 25 april 2007

quote:

Betreft een screenprotectertje gebruiken. is dat de moeite waard? zijn die dingen zodanig op maat gemaakt dat je ze niet ziet? Op de GPSplaza en Brando site staat dat ze re-applyable zijn na schoonmaak. Klopt dit, wat is jullie ervaring met zo'n screenprotecter. Overigens woon ik in Rotterdam dus als iemand een zaakje weet waar ik ze kan halen, let me know.

In tegenstelling tot mijn Sony Ericsson P900 wil ik wel voorzichtig doen met dit apparaatje. Vrijwel alle telefoon toestellen lijden op den duur aan slijtage, vooral bij de hoekjes etc. Hier wil ik echt voor waken dus ben ook van plan om een soort van beschermhoesje te kopen, iemand suggesties?

Ook uit Rotterdam maar via Internet de CristalCase gekocht in april en tot nu toe heeft hij mijn N95 werkelijk prima weten te beschermen, en alle knoppen, en andere functies zijn gewoon te benaderen. Perfect produkt. Hier te koop: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html
Suc6

Reg. datum: 26 februari 2007

Oké , maar kijk dan ook even op de site van "mobile-review" en constateer dat het ook anders ervaren kan worden; kortom misschien ook een kwestie van smaak
quote:
Poeh schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:16:
[...]

Terugbellen? Daar doet Nokia niet aan. Ze beloven het wel, maar komen het gewoonweg niet na. Ikzelf heb vorig jaar een geschil met Nokia gehad. Over een periode van ruim 3 maanden, heeft men mij 7 maal beloofd om terug te bellen (ik ben de laatste 3 maal zelfs als SPOED in de 'agenda' gezet), maar ik heb nog nooit en te nimmer een telefoontje van Nokia mogen ontvangen.

Spijtig dat ze zulke 'goede' (d.w.z. qua functies) telefoons maken, anders was het voor mij 'au revoir Nokia'! ;)

@ RobbertWebbe: Ik las laatst dat je naar het NSP in Arnhem was geweest (Gami) om daar je slider te laten herstellen? Is dat een succes geweest en 'slide' je telefoon nog steeds als nieuw?

@ iedereen die een probleem heeft met de 'branded software': Zou het wellicht mogelijk zijn om te mogen 'unbranden', omdat de verkoper (in dit geval Vodafone en T-Mobile) je in dit geval belet om van de service van Nokia gebruik te maken en derhalve om volledig gebruik te kunnen maken van je product? Misschien kunnen we onze meningen hierover uitwisselen?

Tenslotte nog voor de liefhebbers: qua camera-performance heeft de N95 het gewonnen van de SE K850 (aldus GSMArena: http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php) >:)

Reg. datum: 03 februari 2005

Ik heb begrepen dat een programma als Emoze mijn outlook mail kan pushen. Nu is mijn vraag hoelang trekt de accu een continue openstaande internetverbinding (welke noodzakelijk is voor push mail)? Want het is allemaal leuk en aardig, maar als de accu met 2 uurtjes leeg is (wat ik verwacht) dan heb je er natuurlijk niks aan.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: