Reg. datum: 01 mei 2006
Smartmovie als ik me niet vergisquote:
http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie
het is wel geen gratis software. Ik heb de demo is getest, en dat zag er toch goed uit.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 398 399 400 401 last
[Nieuw Topic]Smartmovie als ik me niet vergisquote:nsz schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:24:
mensen,
weet iemand mischien waar ik een programma kan vinden dat video bestanden kan converten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95. Er zijn geen sites gevonden met "waar kan ik een programma vinden dat video bestanden kan omzetten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95.".
Rare jongens die romei.. heu.. van T-Mobile. Dit hebben ze mij verteld:quote:franssie schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:55:
[...]
Ik heb vandaag nog een mail gehad van hun dat het gewoon met de nokia software kan... heb ik nog niet geprobeerd (heb een apple) maar volgens mij gaat dat niet werken
quote:jerke schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:02:
[...]
Ik was het wachten op T-mobile ook spuugzat en heb zondag de sprong maar gewaagd: met NSS de productcode veranderd, de nieuwe firmware er op gezet met de updater en erna de productcode terugveranderd (je weet maar nooit wanneer het nog 's nodig is)
Sites die ik eerst zorgvuldig heb gelezen:
Eerst een goede backup maken is wel belangrijk. PC Suite in niet onfeilbaar, want niet alle favorieten bleken bewaard, maar dat vind ik een te overleven probleem. Had wel me dubbel ingedekt door op ZYB m'n contacten en agenda veilig te stellen (https://zyb.com/. is echt een aanrader)
Ginz wijzigde dit bericht 04-09-2007 11:26 (63%)
HELD!!!quote:rob323 schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:23:
Nostalgie... Quake op de N95:
http://www.allaboutsymbia...les_Quake_on_Nokia_N9.php
Vanavond maar eens proberen!
Gezien het feit dat het buiten dit topic moet neem ik aan dat jij een copie wilt hebben?quote:CoolHead621 schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:19:
Darkwolf zou jij mij willen mailen, wil je iets vragen.
Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 04-09-2007 08:11 (43%)
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit. Ik draai nog steeds met firmware V10 (jaja, de eerste, nog niet aan toe gekomen om te updaten) en heb er gewoon zonder problemen 4 GB inzitten.quote:Sj44k13 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:40:
Bij V12. * Correction for High Capacity memory cards. Betekent dit dat als ik nog V11 op mijn telefoon heb staan (tmobile) ik geen 6 of 8gb in mijn telefoon zou kunnen doen?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Als je gelezen had kan je gezien dat je mij je imei nr. moet sturen en dat ik er dan eentje voor je zal maken (als je lief bentquote:av017 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:21:
zou iemand me kunneh helpen met zo'n .cer filetje ? dank op voorhand
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
quote:
Ginz wijzigde dit bericht 04-09-2007 11:25 (30%)
mail sent, bedanktquote:Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:33:
[...]
Als je gelezen had kan je gezien dat je mij je imei nr. moet sturen en dat ik er dan eentje voor je zal maken (als je lief bent)
Deze discussie is hier al eindeloos gevoerd. Voor zover ik het heb nagetrokken is er helemaal niets illegaals aan. Vooral niet wanneer er niet over de leeftijd van de telefoon word gesproken.quote:kmmartins schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:05:
Het unlocken van een telefoon is in Nederland gewoon legaal, waarom een productcode wijzigen dan niet!?
De productcode vertelt alleen bij welke provider je zit.
Verder is NSS een gratis programma waarvoor geen warez / codes / keys / serials voor nodig zijn.
Ook wordt er hierover op het forum van nokia zelf over gesproken.
Youtube werkt hier wel met mobiel internet.quote:franssie schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:34:
[...]
http://m.youtube.com werkt hier wel op mijn N95
XBOX 360 | NINTENDO Wii | DELL XPS M1710 | NOKIA N95
De krasjes boven de 3 is gewoon wat vuil wat je zelf kunt weg "krassen", over de slider: lees deel 1 tot en met 7 maar eensquote:StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:11:
Hebben jullie ook last dat de slider rechtsboven het keyboard krasjes maakt?
Boven de knop "3" komen kleine krasjes bij mij. Ook begin ik nu last te krijgen van mijn slider. Ik heb mijn telefoon net voor de vakantie opgehaald en was net binnen gekomen, blijkbaar wel een nieuw model. Toch zit hij niet soepel vast als ik hem open slide.
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Hier is inmiddels ook een gemodificeerd onderdeel voor zodat er geen vuiligheid meer achterblijft. Volgens mij hebben ze nu een stukje aan de binnenkant meegespoten. Een week of twee geleden is hier een service bulletin over geweest en hierin stonden ook de bestelcodes om die parts te kunnen bestellen. Gezien Nokia vaak even tijd nodig heeft om ze te leveren heb ik zelf maar afgewacht maar ga binnenkort ook maar eens kijken of ze die van mij willen veranderen.quote:Sjengcity schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:31:
[...]
De krasjes boven de 3 is gewoon wat vuil wat je zelf kunt weg "krassen", over de slider: lees deel 1 tot en met 7 maar eens
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updatesquote:StepDit schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:34:
Wel onbeschoft eigenlijk, net een mailtje gestuurd naar Nokia service center in Den Haag. Hopelijk repareren ze gratis het slider probleem.
Is het verstandig om mijn product code van T-Mobile te wijzigen om mijn telefoon te kunnen updaten? Of neem ik het risico mijn garantie kwijt te raken?
|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||
Gewoon productkey wijzigen, updaten, productkey herstellenquote:legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]
daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?
StepDit wijzigde dit bericht 04-09-2007 20:28 (7%)
E6600 @ 3Ghz | P5W DH Dlx | Asus 8800GTS 640MB | OCZ 2* 2GB DDR2-800 | WD RAPTOR 150GB | WD Cav 500GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
En een photo suite:quote:Het ideale zenuwcentrum voor uw mobiele muziekarchief. Beheer eenvoudig uw lievelingsmuziek op uw mobieltje. Afspeellijsten samenstellen, songs toevoegen en naar uw wens afspelen. De veelvuldige weergavemogelijkheden laten niets te wensen over. Mobiel luistergenot - waar en wanneer u maar wilt.
quote:De totaaloplossing voor uw fotomobieltje
MAGIX Mobile Photo Suite is de krachtige beheer- en bewerkingstool voor uw mobielfoto's. Foto's maken en met effecten verfraaien, beheren in fotoalbums, audiocommentaren aan fotoshows toevoegen, teksten invoegen en formatteren, foto's naar het MAGIX Online Album laden en in de MAGIX Community publiceren.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Ik heb de code veranderd. Hij is al 1x weg geweest voor de slider fix.. zat gewoon garantie op.. en nu is het hele beeldscherm kapot doet niets meer.. gister weggebracht en weederom weer geaccepteerd.. alleen nu is hij opgestuurd na nokia dus duurt een maand voordat ik hem trug krijgquote:legendx2 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
[...]
daar zit ik dus ook al een tijdje mee ik heb alleen dan vodafone branded want met die fw updates
schiet het niet op. en er zijn toch verbeteringen waarvan ik denk die heel nuttig zijn ( AGPS) maarja
is het zo ie zo LEGAAL toegestaan door vodafone/nokia ? en als je nou je pcode verandert voor te updaten en daarna weer terug veranderd is dat dan legaal ?
If it wasn't for the presence of Lara Croft and Xena Warrior Princess, techies around the world would have posters of Torvalds on their walls.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 398 399 400 401 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona