Reg. datum: 31 augustus 2007
http://www.allaboutsymbia...les_Quake_on_Nokia_N9.php
Vanavond maar eens proberen!
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
[Nieuw Topic]Ik vind de fotokwaliteit (in mijn achterhoofd houdende dat het een telefoon is natuurlijk) ook niet heel denderend. Video is daarentegen super. Foto's van dichtbij zijn prima, maar heb hetzelde probleem als jou bij afstand.quote:RiesB schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:29:
Zijn er nog goeie tips mbt instellingen voor het maken van foto's?
Bij mij zijn de foto's van kort bij erg goed en scherp, echter vanaf een paar meter afstand wordt het snel "vaag". Lijkt er zelfs op dat de video beelden dan scherper zijn!? Modi staat op auto, scherpheid op normaal.
Tevens heb ik het probleem dat de instelling scherpheid altijd teruggaat naar "normaal". Als ik deze instel op "zacht"en de camera afsluit en weer inschakel staat ie weer op "normaal". Iemand bekend met dit probleem?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Ben ik het niet mee eens.quote:bounzer schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:52:
[...]
Ik vind de fotokwaliteit (in mijn achterhoofd houdende dat het een telefoon is natuurlijk) ook niet heel denderend. Video is daarentegen super. Foto's van dichtbij zijn prima, maar heb hetzelde probleem als jou bij afstand.
Nokia N80 & Nokia N95
Is helaas een bekend probleem, welke firmware heb je?quote:Tevens heb ik het probleem dat de instelling scherpheid altijd teruggaat naar "normaal". Als ik deze instel op "zacht"en de camera afsluit en weer inschakel staat ie weer op "normaal". Iemand bekend met dit probleem?
Den kdat je daar beter even contact met KPN voor kunt opnemen.quote:kem schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:42:
heeft iemand ervaring met de garantie en reparatie icm KPN. Ik heb wat klachten waaronder de slider. heb het liefst dat ze hem omruilen. maar ja... waar moet je dan aan voldoen?
ben je hem even kwijt...
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Oeps, dank! Betere bril kopen, heb ik dan telkens over heen gekeken, maar Opera stond er wel degelijk tussen.quote:Sjengcity schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:12:
[...]
Daar worden ook al je geinstalleerde programma's weergegeven en ook bijvoorbeeld je url;s die je opslaat dus denk dat het toch wel behoorlijk aan jou eisen zou moeten voldoen....
Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol
In het vorige topic heb ik gemeld hoe KPN hiermee omgaat, hij staat dus hierquote:kem schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:42:
heeft iemand ervaring met de garantie en reparatie icm KPN. Ik heb wat klachten waaronder de slider. heb het liefst dat ze hem omruilen. maar ja... waar moet je dan aan voldoen?
ben je hem even kwijt...
Ik zit daar ook aan te denken. Wachten op T-Mobile heeft geen zin.quote:IRONman_nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:10:
[...]
Hmm, ik heb een branded T-Mobile N95. Als ik dit soort berichten lees dan moet ik me toch eens gaan verdiepen in de mogelijkheden om mijn versie te updaten...
Wat is dan jouw geheim? Modi op auto? Andere specifieke instellingen?quote:Ben ik het niet mee eens.
Ik heb een aantal foto's die op afstand zijn genomen die wel degelijk scherp zijn.
Ook ziet de gemiddelde leek niet dat dit met een GSM is gemaakt.
Ik ben zowel van dichtbij als van veraf tevreden.
En ik ben wel redelijk kritisch wat foto's betreft.
Ook moet je hem niet op full format kijken want dat moet je met een Canon spiegelreflex ook niet doen.
Dan zie je namelijk pixels....
V 12.0.013quote:Sjengcity schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:54:
[...]
Is helaas een bekend probleem, welke firmware heb je?
RiesB wijzigde dit bericht 03-09-2007 18:49 (3%)
Ik heb vandaag nog een mail gehad van hun dat het gewoon met de nokia software kan... heb ik nog niet geprobeerd (heb een apple) maar volgens mij gaat dat niet werkenquote:Jerk184 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:11:
[...]
Ik zit daar ook aan te denken. Wachten op T-Mobile heeft geen zin.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
http://m.youtube.com werkt hier wel op mijn N95quote:kem schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:21:
hoe kan het dat ik geen youtube films kan bekijken. flashplayer......?
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Ik heb hem voor afstand foto's op landscape staan.quote:RiesB schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:48:
[...]
Wat is dan jouw geheim? Modi op auto? Andere specifieke instellingen?
Nokia N80 & Nokia N95
Ik was het wachten op T-mobile ook spuugzat en heb zondag de sprong maar gewaagd: met NSS de productcode veranderd, de nieuwe firmware er op gezet met de updater en erna de productcode terugveranderd (je weet maar nooit wanneer het nog 's nodig is)quote:Jerk184 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:11:
[...]
Ik zit daar ook aan te denken. Wachten op T-Mobile heeft geen zin.
Ginz wijzigde dit bericht 03-09-2007 23:17 (15%)
quote:kem schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:21:
hoe kan het dat ik geen youtube films kan bekijken. flashplayer......?
Ik had ook het probleem dat ik een foutmelding kreeg bij het openen van Youtube filmpjes via hun mobiele site. Maar nu probeer ik het en voor het eerst doet hij het. Geen idee waar het aan ligt, de laatste tijd niet geflashed of FW updates gedraaid.quote:franssie schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:34:
http://m.youtube.com werkt hier wel op mijn N95
Volgens mij zoek je PS3 Video9. Die converteert naar mp4 en je kunt hierbij kiezen uit verschillende kwaliteitsinstellingen. De beste is 1536 kbps Ultra en dat is dvd-kwaliteit! Check de startpost voor meer info over installatie en gebruik.quote:nsz schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:24:
mensen,
weet iemand mischien waar ik een programma kan vinden dat video bestanden kan converten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95. Er zijn geen sites gevonden met "waar kan ik een programma vinden dat video bestanden kan omzetten naar n95 formaat. dus niet standaard mp4 maar een formaat met de maximale resolutie voor de n95.".
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus