Reg. datum: 23 juli 2007
om je product code te veranderen zodat je toch kan updaten. en als hij geupdate is
weer terug veranderen. ? dat is mss wel handig voor de branded n95
|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
[Nieuw Topic]|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||
Kecin wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:29 (4%)
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Lijkt me wel te kunnen omdat deze ook BT Audiostreaming ondersteund. Ik heb zelf de DEH-P75BT en daar werkt het in ieder geval perfect (als je als source BT Audio selecteerd op je Pioneer).quote:Kecin schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:26:
Is het mogelijk om met Route66 en de Pioneer DEH-P65BT de navigatie te streamen naar de boxen van mijn auto?
(Kan het op het moment even niet testen).
wimmel_1 wijzigde dit bericht 28-08-2007 21:36 (10%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Ik heb de smileys als sjabloon toegevoegd....quote:sl1200 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:49:
Hoe gebruiken jullie smileys tijdens sms-en? Ze zijn itt sommige oude Nokia's op de N95 niet vooringesteld onder de symbolen.
Als eerste de kosten: Deze zijn ¤0,00 als je 'm niet online laat gaan voor updates op de kaarten, laat je dat wél toe dan betaal je de kosten voor datatransfer dus met een "Flat Fee" internet abo kost dit nog nauwelijks iets. Deze kaarten/updates kun je overigens ook gewoon op je PC binnenhalen doormiddel van een cardreader te gebruiken waar je de SD kaart van de N95 in steekt en dan de kaart gaat updaten/vervangen met Nokia Maploader. Je hebt standaard alleen géén "Turn by Turn" navigatie én geen voices, dus een volwaardig navigatiesysteem is het dan nog niet.quote:
wimmel_1 wijzigde dit bericht 28-08-2007 22:08 (50%)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Die komt in de startpost! Compleet en duidelijk, thx!quote:
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Nokia N95 / 2GB / Route 66
Wat wordt er aangegeven bij verbindingsbeheer? Ik heb dit soms ook maar dan staat er bij verbindingsbeheer "verbinding verbreken" oid. Kan zijn dat hij daar soms wat langer over doet.quote:keessieqv schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:57:
IK ben nu ongeveer een maand in het bezit van mijn N95, op een paar kleine dingen na en top toestel!
maar, waar ik mee zit is als ik brose via GPRS dan kan ik hem afsluiten wat ik wil maar mijn GPRS simbooltje blijft branden links boven ik het display.
Dit is sinds kort , hij heeft het al die tijd goed gedaan....
Ook als ik GPS verbinding maakt komt even de inschakeling van AGPS erbij en deze blijft ingeschakeld staan.
Ik moet dan via instrumenten/ verbindingsbeheer handmatig de active verbinden verbreken.
dit lijkt mij niet goed, ik denk dat ik iets verkeerd doe of over het hoofd zie...
Sjengcity wijzigde dit bericht 29-08-2007 00:12 (3%)
Jules
Geen probleem!quote:Sjengcity schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:50:
• Navigon toevoegen (als iemand een klein stukje heeft cq zou willen maken?)
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
naast je voorcamera zit een sensor die dat bepaald.quote:BangBong schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:55:
Hoe kan het dat de toetsenbord verlichting soms uitschakelt en dan word het schermpje een stuk feller. Snap vooralsnog niet heel veel van deze tel, terwijl ik 't boekje al grondig bestudeerd heb.
Inderdaad, aan de voorkant van je tel naast de camera zit een lichtsensor, als er voldoende licht is dat schakeld hij automatisch je toetsenbordverlichting uit, wordt het te donker, schakelt hij de verlichting in.quote:BangBong schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:55:
Hoe kan het dat de toetsenbord verlichting soms uitschakelt en dan word het schermpje een stuk feller. Snap vooralsnog niet heel veel van deze tel, terwijl ik 't boekje al grondig bestudeerd heb.
quote:Darkwolf_1982 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:25:
Voor Sjengcity:
Top dat je zo actief het Nokia N95 topics(s) onder handen neemt!
Prachtig initiatief dat ik alleen maar kan steunen.
Dus... bij deze!
Thx! (eventueel een link?)quote:correcties voor de startpost:
- Bij de tech overview meteen onder "Vorige topics" staat er "ATI 3D videochip". Dit niet correct en dus misleidend. Het is de PowerVR chip van Imagination Technologies.
Hier zat ik zelf ook aan te denken, zal het toevoegen maar omdat ik ook van verschillende mensen gehoord heb dat ze 128mb hebben gekregen laat ik die er toch bij staan, beetje discutabel, dan maar allebijquote:- Bij de specificaties staat er "128 mb meegeleverd". Persoonlijk denk ik dat het veilig is om te zeggen dat er 1 gb word meegeleverd i.p.v 128 mb.
Super! Hoeft niet lang te zijn, als maar basic wordt uitgelegd wat de mogelijkheden zijn, zodat N95 gebruikers meer keuze hebbenquote:• Navigon toevoegen (als iemand een klein stukje heeft cq zou willen maken?)
Geen probleem!
Ik ben namelijk aan het overwegen dit pakket aan te gaan schaffen.
TomTom duurt mij te lang en Navigon ziet er erg gelikt uit!
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-08-2007 11:52 (15%)
Zeker de moeite waard! Kun je misschien zeggen welke versie dit exact is?quote:Mau_Maus schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:42:
In startpost:
In idle mode druk op:
- # snel switchen tussen "Algemeen" en "Stil" profiel
Hoeft niet perse stil profiel te zijn... Je zou stil profiel ook kunnen veranderen in "WERK" ofzo. Hij schakeld dus tussen de 2 bovenste profielen
@Volvo240 (Misschien ook voor de startpost)
http://mobile.textstream....earch.php?command=mapsn95
Probeer is telefoongeheugen? Daar staat immers Nokia maps opquote:Volvo240 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:03:
thanks Mau_Maus voor je snelle reactie. maar ik heb het idee dat ik nu misschien iets verkeerds doe.
heb je link geinstalleerd op de geheugenkaart. vervolgens maps geopend. maar blijf de oude versie zien. als ik hem probeer te installeren op het telefoongeheugen dan geeft hij een update fout.
gaarne help
v1.1 wk25 b05 is rare versie nummer, want de orginele is versie 3. Maar zal wel een speciale versie nummer zijn van de update... Er is ook een wk23 B03 versie op de smart2go site.. maar deze lijkt me nieuwer... is vanaf de nokia.com/maps site.. als je de broncode doorneust, is later veranderd... maar de link werkt nog.quote:Sjengcity schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:53:
[...]
Zeker de moeite waard! Kun je misschien zeggen welke versie dit exact is?
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-08-2007 12:10 (11%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 398 399 400 401 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona