Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
dedominee schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:25:
Het lijkt mij fair om T-Mobile een deadline te stellen. Voldoen ze niet --> ontbinding contract.
je mag mij er bij rekenen,na weer gebeld te hebben nog steeds geen oplossing.hoeveel man heb je al en wat zijn voorwaarden?

[ff offtopic]

zie dit, zal T-Mobile ook zo'n afdeling hebben??
Zo ja, waarom is er dan nog geen contact opgenomen met de mensen van dit topic

[/terug naar ontopic]

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• Armageddon_2k
  • iCy
  • Jasper06
  • Maestrodesigns
  • MiLLZ
  • Polyworm
  • Richardrompas
  • sanderb
  • SveNRG
  • Tazitiz
  • tijmeng
  • Dazzlestan
  • Uppie83 (of hoe ze me ook hebben genoemd na het samenvoegen)

Rebuilding knowledge database

Ze zouden mij woe. of do. terugbellen, helaas niet gebeurd.
Ik maar weer even gebeld met 0800 7111, nu vertelde ze dat ik vandaag of maandag wordt teruggebeld over de bereikbaarheidsproblemen.
Call ligt bij de technische dienst....
Ik heb nu 6 weken dit toestel, en al 6 weken ellende.
Meteen vanaf het eerste moment gemeld bij tmobile over deze problemen.
Had de verkoper me maar voorgelicht over deze problematiek met de 3300.
Dan had ik voor de Touch gegaan.... ;(
En tjah, dan maar een losse muis...

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

quote:
Polyworm schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:45:
[...]

je mag mij er bij rekenen,na weer gebeld te hebben nog steeds geen oplossing.hoeveel man heb je al en wat zijn voorwaarden?
Tot op heden ben je volgens mij de tweede die zich in dit topic aanmeldt. Bij minimaal 10 aanmeldingen ga ik om tafel met de betreffende jurist om de eventuele voorwaarden (wrsch sowieso No Cure No Pay) te bepalen en neem ik contact op met iedereen die zich heeft aangemeld. Jullie bepalen dan of jullie akkoord gaan of niet en dan kunnen wij aan de slag.

Microsoft Windows XP SP3, FF3

Armageddon_2k
iCy
Jasper06
Maestrodesigns
MiLLZ
Polyworm
Richardrompas
sanderb
SveNRG
Tazitiz
tijmeng
Dazzlestan
Uppie83 (of hoe ze me ook hebben genoemd na het samenvoegen)
babybox

Firefox 3.0

Armageddon_2k
iCy
Jasper06
Maestrodesigns
MiLLZ
Polyworm
Richardrompas
sanderb
SveNRG
Tazitiz
tijmeng
Dazzlestan
babybox
ukinik

Doe de mensen volgende keer in code, dan is het wat makkelijker tellen. Kijk maar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Armageddon_2k
iCy
Jasper06
Maestrodesigns
MiLLZ
Polyworm
Richardrompas
sanderb
SveNRG
Tazitiz
tijmeng
Dazzlestan
babybox
ukinik

ik drink niet, ik zuip

Ik heb nu ruim 6 maanden twee nieuwe abonnementen, een voor mezelf en een voor mijn vrouw, met twee MDA Compact III toestellen. Beiden hebben een nieuwe sim-kaart.
Met beide heb ik bereikbaarheidsproblemen.
Ik heb voor beide toestellen 4 maanden geleden voor 6 maanden een korting van 50% gehad.
Twee weken geleden ontving ik de bewuste brief mbt de update.
Ik moet zeggen dat deze, volgens mij, bij allebei de toestellen niet tot verbetering heeft geleid.
Ik weet niet wat de volgende stap van T-mobile is, zou er nog een WM6 versie uitkomen?

En dan nog iets, tijdens mijn vakantie ik Oostenrijk, leek het wel of ik daar geen problemen had. Ik werd daar dan wel niet zoveel gebeld, maar alle telefoontjes die ik kreeg kwamen zonder problemen binnen.

quote:
pefrikemi schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:58:
[quote]iCy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:50:
Doe de mensen volgende keer in code, dan is het wat makkelijker tellen. Kijk maar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Armageddon_2k
iCy
Jasper06
Maestrodesigns
MiLLZ
Polyworm
Richardrompas
sanderb
SveNRG
Tazitiz
tijmeng
Dazzlestan
babybox
ukinik

Pefrikemi (met twee toestellen!)
[

pefrikemi wijzigde dit bericht 31-08-2007 17:00 (67%)

Pda programming ftw

quote:
uppie8374 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:30:
De verkoper in de T-Mobile winkel vertelde mij juist weer dat het probleem hem zit in een soort slaapmodus waar het toestel na een kwartier in raakt.
Die verkopers weten de helft van de tijd niet waar ze het over hebben, en ze kunnen die Telefoon wel de schuld gaan geven, maar ze hadden het ook met die bekende LadyPhone (samsung ofzo). Nouw geloof me daar draait geen Windows Mobile op hoor. Dat verhaal van GPRS en overschakelen met netwerken heb ik idd vaker gehoord, heb daar verder nog niet naar gekeken.

Reg. datum: 29 juni 2005

Idem dito hier. Afgelopen week al meermalen het probleem ervaren...

quote:
mmooy49 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:34:
Heb exact hetzelfde probleem als onderstaand beschreven, maar dan met een MDA Pro (Qtek 9100). Gezien de patch niet voor mijn toestel beschikbaar is, heb ik stap 2 uitgevoerd. Bij mij stond T-Mobile NL in zijn geheel niet aktief. Bij deze aktief gemaakt en bovenin de lijst gezet. Heb dit zojuist gedaan, dus afwachten. [...]
Hoe is het er nu mee, nog steeds problemen of zijn ze voor jou nu opgelost?

Reg. datum: 27 september 2005

quote:
Ice-Rabbit schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:40:
[...]

Hoe is het er nu mee, nog steeds problemen of zijn ze voor jou nu opgelost?
Zover ik nu kan beoordelen, werkt het selecteren van het netwerk T-mobile NL (optie 2) voor mij. Ben sinds de aanpassing gewoon bereikbaar.

In ieder geval bedankt voor de tip. Ik zal deze discussie wel in de gaten houden, omdat het toch handig is om te weten. Kom nog wel eens een MDA III tegen.

Groet,

M.

Hier ook het probleem. Ik heb het nu wel redelijk omzeilt door push e-mail te gebruiken, en ik bel heel vaak naar 1202 (gratis) om m'n verbinding weer te activeren (voor de zekerheid).

het lijstje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Armageddon_2k
iCy
Jasper06
Maestrodesigns
MiLLZ
Polyworm
Richardrompas
sanderb
SveNRG
Tazitiz
tijmeng
Dazzlestan
babybox
ukinik
Pefrikemi 2x
koelkast
BLS
Roy

Dell Inspirion 6400 - Dual Core 2,0ghz | 2gb RAM | 80gb 7200rpm | X1400 | 1680x1050 TrueLife | Bluetooth | DVD+/-RW
Nikon D50 + 18-55 kitlens + SB-600 + Nikon 18-200 VR
MDA Compact III met TomTom 6 Europa

quote:
Roy schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:15:
Hier ook het probleem. Ik heb het nu wel redelijk omzeilt door push e-mail te gebruiken, en ik bel heel vaak naar 1202 (gratis) om m'n verbinding weer te activeren (voor de zekerheid).

het lijstje:
code:
1
...

Lijst wordt bijgehouden op pagina 1. Ik heb je er aan toegevoegd.

Hier ook hetzelfde probleem, ik gebruik zelf push mail waarmee het probleem is opgelost
Mijn vader heeft hetzelfde toestel zonder pushmail en zit dus met de regelmaat met een probleem.

quote:
mmooy49 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:15:
[...]

Zover ik nu kan beoordelen, werkt het selecteren van het netwerk T-mobile NL (optie 2) voor mij. Ben sinds de aanpassing gewoon bereikbaar.

In ieder geval bedankt voor de tip. Ik zal deze discussie wel in de gaten houden, omdat het toch handig is om te weten. Kom nog wel eens een MDA III tegen.

Groet,

M.
Selecteren van het t-mobile netwerk is maar een tijdelijke oplossing, want het gebeurd nog steeds, maar in mindere mate.

ik drink niet, ik zuip

Misschien als groep aankloppen bij consumentenbond? Eigenlijk wil ik gewoon een ander toestel die wel werkt... desnoods de N95, die lijkt er qua opties nog het meeste op.

Rebuilding knowledge database

Reg. datum: 27 september 2005

quote:
iCy schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:58:
[...]

Selecteren van het t-mobile netwerk is maar een tijdelijke oplossing, want het gebeurd nog steeds, maar in mindere mate.
Klopt, vandaag wederom na het zelf bellen, gemiste oproepen ontvangen. Laat mij mail maar weer automatisch synchroniseren.....

M.

Van het weekend toevallig 2 mensen ontmoet met een P3300 en ook hetzelfde probleem. Volgens mij is er nog zoooo'n mega grote sluimerende groep die het maar geaccepteerd heeft.

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

Hoi allen,
ik heb ook een MDA CIII met de bekende bereikbaarheidsproblemen. de patch heeft wel iets geholpen naar mijn mening, maar zeker niet helemaal... :/
verder heb ik er een vage "shell error" voor terug gekregen waarbij hij moet rebooten. dit gebeurt een aantal maal per week, terwijl hij dit eerder niet had.

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Zet mij ook maar op t lijstje. In december heb ik dit toestel al een jaar :S.
Ben ik blij dat ik geen zakenman ben oid

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws