Gathering of Tweakers

Quicksearch
In dit draadje HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650) wordt er veel geklaagd over de bereikbaarheids problemen met de T-Mobile uitvoering van de HTC P3300.

Hiervoor om meer vervuiling en ergernis te voorkomen heb ik maar deze 'draad' opgestart.

Uit reacties blijkt dat dit niet alleen maar voor de MDA compact III met T-Moblie geldt, maar ook voor een orginele HTC P3300 en andere merken toestellen. Misschien is er een andere oorzaak die bij sommige voor blijvende problemen zorgt.

*O* _/-\o_ T-Mobile heeft WM6 beschikbaar gesteld. _/-\o_ *O*

T-Mobile heeft een patch beschikpaar gesteld, maar die schijnt niet bij iedereen te werken.

Hoop dat nu eenieder hier zijn connectie commentaar gaat schrijven zodat het HTC P3300 draadje weer voornamenlijk over het toestel gaat en niet over T-Mobile alleen.

Hiermee wil ik niet af doen aan de problemen van diegene die ze hebben, maar door er een appart draadje van te maken wordt dit probleem volgens mij juist beter belicht.
Het gaat hier voornamenlijk om diegene die niet overstappen naar een andere ROM maar 'gewoon' met de door T-Mobile geleverde ROM werken.

Het is mogelijk dat de volgende problemen ontstaan:
• Dat je volgens het toestel wel bereikbaar bent maar als iemand jou belt dat hij dan meteen de voicemail krijgt. Daarna krijg jij een automatische SMS met gemiste oproep, terwijl ik gewoon vol bereik heb;
• SMS-berichten die niet verstuurd kunnen worden;
• Reeks SMS-berichten die verlaat binnenkomen;
• Foutmeldingen dat het netwerk niet gevonden kan worden, maar er wel vol bereik wordt getoond.

Settings/Tips die problemen verminderen/oplossen bij een aantal gebruikers.
1. T-Mobile heeft een patch (radio update) beschikpaar gesteld.
2. via [Instellingen][Telefoon][Netwerk][Netwerk instellen] T-Mobile NL bovenaan zetten.
3. Continue verbinding houden met GPRS, of pushmail, (kostbaar voor mensen zonder Internet abo en gebruikt meer batterij), of vaak 1202 (gratis) bellen.
4. Een nieuwe SIM kaart, vooral als je nog een ouder type hebt.
5. T-Mobile heeft WM6 beschikbaar gesteld.

Bij mij is het nu niet meer voorgekomen.
Ik heb wel een aantal extra programma's lopen nu.
Battery status, SPB Shell, SPB Pocket PC, SPB Weather, SPB Time. Ik update nu 2x daags spb weather via Wifi. Ik gebruik geen GPRS.

Nog even een vraag, is het alleen in Nederland (Dus met T-Mobile antennes) of heeft iemand die dit probleem heeft dit ook in het buitenland ervaren?

Wat T-Mobile (0800-7111 afdeling AfterSales, mvv deze threath) tot nu toe heeft aangeboden als oplossingen:
1. Korting op de abonnementskosten (jaja is een doekje bloeden enz)
2. Ander toestel uitkiezen wat ongeveer vergelijkbaar is en niet veel duurder (ameo).
3. contractontbinding
4. afwachten op nieuwe update

Alfabetisch lijstje van gebruikers met problemen en een orginele ROM (t/m 13-10-2007):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Armageddon_2k [HTC P3300]
babybox
BLS
curry684 (mbv stap03, workaround, geen problemen meer) 
d-super 
grtz 
koelkast
Maestrodesigns
Matrix (1)
Matrix (2) (mbv stap03, workaround, geen problemen meer)
Pefrikemi (1)
Pefrikemi (2)
Puppetmaster 
Rats [HTC P3600] (Had problemen, stap02 en 03, status nu onbekend)
Roy (mbv stap03, workaround, geen problemen meer)
sanderb (mbv stap03, workaround, geen problemen meer)
SipdawgMDA 
tijmeng (mbv stap03, workaround, geen problemen meer) [SE P990i]
ukinik
Uppie8374 [HTC P3300]
Yvette Mook (Geen uid, aangemeld door richardrompas)

Alfabetisch lijstje van gebruikers met problemen die zijn opgelost, via een van de stappen hierboven, overgestapt op een andere ROM dan de orginele T-Mobile, of een andere oplossing:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
bigben04 (Na stap01)
Cremo (Na stap02)
davduyv (Overgestapt op B&B4)
Dazzlestan (Toestel omgeruild voor ander type)
Ice-Rabbit (Overgestapt op HTC WM6) 
iCy (Overgestapt op Artemis Touch 2.1)
Jasper06 (Toestel omgeruild voor ander type)
Jazzper (Overgestapt op Artemis Touch 2.0)
JoyriderZZ (Na stap01)
Mad Scientist  (Overgestapt op Artemis Touch 2.0)
MiLLZ (Overgestapt op Artemis Touch 2.1)
mmoony49 (Na stap02)
piraterob (Toestel omgeruild voor ander type)
pocket-chat.nl  (Overgestapt op HTC WM6)
Polyworm (Toestel omgeruild voor ander type)
Richardrompas (Toestel omgeruild voor ander type)
SveNRG (Na stap01+04)
Tazitiz (Overgestapt op B&B4)
tha (Overgestapt op Artemis Touch 2.0)
Tom (Na stap01)

Ice-Rabbit wijzigde dit bericht 06-12-2007 16:48 (101%)
Reden: Aanvulling met nieuwe gegevens.

Bijmijzelf zijn de problemen na de radio rom update juist begonnen.

ik drink niet, ik zuip

Kan je de poll uit het P3300 topic overnemen of een nieuwe maken? Dan kan je een inschatting krijgen van hoeveel mensen er (nog) problemen hebben.
Ik heb er zelf geen last van gehad, noch met WM5 als WM6 en verschillende radio ROMs (vziw in ieder geval, ik word niet veel gebeld)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

als je nou gewoon een lijstje maakt die je telkens aan vult dat kan ook. Bijv deze.

1. Richardrompas
2. iCy
3.

Ik was eigenlijk niet van plan om een pol aan te maken (weet ook niet hoe het moet).
Ik neem aan dat eenieder die hier reageerd problemen heeft. Begin een teller.
Nu staat ie op 3.....

Even mijn ervaringen met dit probleem:

Ook ik ben in bezit van de P3300 icm T-Mobile. Ook ik heb last gehad van de beruchte bereikbaarheidsproblemen. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd en vele malen contact gehad met T-mobile hierover.

Uiteindelijk heb ik een redelijk aantal maanden 50% korting gekregen en heb ik na een hoop persoonlijk geknutsel mn telefoon nu redelijk bereikbaar. Vraag me niet hoe ik het nu uiteindelijk gedaan heb, want ik zou het niet meer kunnen reproduceren ben ik bang... Ik heb gewoon alles geprobeerd wat ik ook maar kon bedenken en op een gegeven moment leek het probleem zo goed als over...

Het enige nadeel is dat ik nu wel wat huiverig ben om over te stappen naar WM6, omdat ik dan mn eigen geknutsel weer kwijt ben en de problemen misschien weer terug komen.

Ten slotte heb ik weinig tot niks gehad aan de 'oplossingen' van T-Mobile, die nieuwe radio-rom van ze heb ik niet eens geprobeerd (ook omdat ik mn telefoon al grotendeels stabiel had voor die tijd).

Helaas kan ik dus weinig bijdragen aan een oplossing, maar hopelijk wel iets aan de (on)duidelijkheid rond dit probleem.

Even een editje: ik heb dus nog steeds wel sporadisch last van het probleem, maar iig niet meer zo chronisch onbereikbaar als dat het bij mij ooit geweest is...

maestrodesigns wijzigde dit bericht 28-08-2007 11:12 (6%)

Al that you know, is at an end

Ik heb ook die radio ROM update gedaan. Probleem is er nog steeds. Stuurde een sms en opeens kreeg ik er 5 tegelijk binnen van eerder die dag. Mensen kunnen me nog steeds af en toe niet bereiken :(
Ik ben zondag van vakantie teruggekomen en vond een brief op de mat van T-Mobile m.b.t. de radio ROM update. Ik heb deze uitgevoerd, maar ben niet iemand die 60 keer op een dag gebeld wordt dus ik weet nog niet of de problemen echt over zijn.

Ik zal in elk geval steekproefsgewijs controleren of ik nog bereikbaar ben door mezelf zo af en toe te bellen (hoe eenzaam kan je zijn ;) )
dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

Ik heb het helemaal gehad met t-mobile

na 4 telefoontjes van langer dan 1 uur per stuk gaven ze niet toe dat er een probleem met dit toestel en het t-mobile netwerk was
na het 5de telefoontje belden ze pas terug met het toegeven dat het wel zo is.

hierbij 1 maand 30 euro korting gekregen. 1 uur bellen met t-mobile kost mij al meer.

na 4 maanden !! wachten en 8 maanden niet bereikbaar zijn geweest, is t-mobile met deze update gekomen. Hierover las ik in de diverse fora dat men vooraf al wist dat dit het probleem niet oploste.

NU moest ik mijn telefoon gemiddeld 4 keer per dag een soft reset geven want scherm sprong niet meer aan en ik was nog steeds niet bereikbaar.

met de xda dev forums het cid lock gekraakt, b&b 4 erop gezet. nu heb ik:
1 een goed werkende telefoon
2 touchflo
3 ben de garantie op het telefoon kwijt.

WELKE GARANTIE? als je kijkt wat men bij t-mobile aan garantie biedt wordt ik wel heel erg ziek hoor.
zodra ik dit mobieltje simlock vrij heb ga ik naar een andere provider.

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

Reg. datum: 24 augustus 2007

Ook ik wil even mijn zegje doen aan het begin van dit nieuwe draadje over de bereikbaarheid in combinatie met de MDA Compact III.

Om te beginnen heb ik geen last van de problemen en mensen in mijn omgeving ook niet. Ik prijs mij daarmee gelukkig, want ik heb dan ook een heerlijk apparaatje gevonden in mijn P3300. Wel heb ik zo mijn eigen ideeen over de problemen en die wil ik wel even kwijt. Dit alles om een goede discussie te houden in dit draadje, en niet te vervallen in alleen gemopper zonder een constructieve bedoeling maar om de problemen zo snel mogelijk opgelost te zien. Ik voeg mijn mening toe aan de discussie, niet omdat ik zelf een oplossing nodig heb (zoals gezegd heb ik geen vergelijkbare problemen), maar omdat ik me, net zoals velen, al lang heb geergerd aan de vele posts in het "gewone" P3300 forum dat daarmee vervuild raakt(e). Het is een steeds terugkerend discussiepunt onder P3300 gebruikers, en ik probeer hier de meningen die ik tot nog toe gehoord heb samen te vatten. Ik hoop dat deze post een goede bijdrage levert.

Ten eerste denk ik dat de groep mensen met problemen relatief klein is tov de totale groep MDA III gebruikers. Een poll lost mi niets op, omdat mensen zonder problemen niet gauw de moeite zullen nemen deel te nemen (de overgrote meerderheid zonder problemen weet niet eens van dit forum af; als je zelf erg veel last hebt ga je het Internet afstruinen en kom je hier vanzelf). Een registratie van personen is wel een oplossing. Als die lijst binnen de kortste keren honderden mensen lang is, dan heb je een goede indicatie. Als je blijft steken bij enige tientallen ook.

Ten tweede is het zo dat een GSM/GPRS netwerk gigantisch complex in elkaar zit. Overal loeren potentiele fouten: In het netwerk, in het toestel, in de lokatie waar je zit en in combinaties daarvan. Het gevolg van zulke problemen is dan al gauw: slechte / geen bereikbaarheid. Je kunt dus mi niet spreken van "ik heb ook last van het bereikbaarheidsprobleem" want er zijn tig mogelijkheden waarbij het fout kan gaan. Je ziet dit terug in het feit dat sommigen geholpen zijn met de Radio update van T-Mobile, en anderen niet. Zij zijn weer geholpen met hardware omwisselen (waarmee ik bedoel een nieuwe P3300) of met de Radio Update van XDA-Developers. Anderen juist weer met WM6. Weer anderen hebben soms last, soms niet. Ook de situaties waarbij men problemen heeft varieren: Wel GPRS gebruik, of juist niet, wel vaak door het land reizen of juist niet, veel binnen zitten of juist buiten etc. Dit lijkt me een aanwijzing voor het feit dat mogelijk een ander probleem ten grondslag ligt aan de onbereikbaarheid in de verschillende gevallen. Daarbij komt dat GSM netwerken van verschillende providers anders in elkaar zitten. Ze gebruiken bijv. verschillende merken apparatuur. Ook de mobieltjes zelf zijn van verschillende makelij (Nokia, Samsung, HTC, etc), draaien verschillende software voor gelijke types, maar moeten het wel perfect blijven doen op alle netwerken in de hele wereld etc. Gebruikers prutsen ook wat af met zelf samengestelde "coocked" ROM's, registry hacks, "leuke" applicatietjes en "goed bedoelde bug fix oplossingen" (niet sarcastisch bedoeld!!) etc. Je kunt je dus voorstellen dat toestel "A" geen problemen geeft in het ene netwerk maar wel in het andere. En voor toestel "B" is dat weer omgekeerd. Verder denk ik dat een Radio ROM met hoger versie nummer niet automatisch oplossingen meekrijgt uit lagere versies. Dit heb ik ook al eens eerder gelezen in het andere forum dat een ROM voor de hele wereld anders zal zijn dan één die voor T-Mobile alleen gemaakt is.

Wat we dus volgens mij moeten doen is het volgende:
Maak een lijst met wie een probleem heeft met bereikbaarheid, aangevuld met de omstandigheden (alleen maar "Ik heb ook last van het probleem" voegt totaal niets toe aan de oplossing). Als je een oplossing hebt gevonden (bijv de Radio ROM Update van T-Mobile, of juist die van XDA-Developers, of WM6, of wat dan ook), meldt dit dan ook en ook na een langere tijd opnieuw, zodat de lijst met openstaande probleemgevallen weer korter wordt. Anderen zijn ermee geholpen, want als je 10 keer leest dat bij iemand de ROM update niet gewerkt heeft, dan probeer je hem niet eens meer, terwijl het voor jou nou juist de oplossing zou kunnen zijn. Ook succes verhalen dus! Verder zou ik, als ik zo veel last zou hebben als anderen op dit forum, aan T-Mobile aanbieden te helpen (brief naar "Aftersales" ofzo, want zoals ik nogal eens lees zijn de medewerkers aan de telefoon of in de winkel niet altijd even goed ingelicht en komt je aanbod wellicht niet eens bij de juist personen). Misschien slaan ze dat af, maar dat maakt contractontbinding, als je dat wilt, denk ik makkelijker. Misschien zijn ze er juist blij mee. Voordeel als het lukt, is dat je inzicht krijgt in je eigen situatie.

Kortom (na dit lange verhaal), benader de situatie positief en help gestructureerd mee. Ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost, want naar mijn mening is de Compact III een heerlijk machientje!!
:)

Bij mij staat de klacht ook alweer een tijdje open bij tmobile.
Ik lees in de HTC3300 tread ook dat iemand een vervangende Nokia N73 in bruikleen krijgt voor dit probleem.
hmmm, misschien toch even vragen of dit ook voor mij kan...

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

dbprutser

quote:
Poussan schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:52:
Ook ik wil even mijn zegje doen aan het begin van dit nieuwe draadje over de bereikbaarheid in combinatie met de MDA Compact III.

<<knip heel verhaal >>

Kortom (na dit lange verhaal), benader de situatie positief en help gestructureerd mee. Ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost, want naar mijn mening is de Compact III een heerlijk machientje!!
:)
Hoi Poussan,
precies is het moeilijk om te zien hoeveel mensen hier last van hebben, hoeveel er geen last van hebben, en is alles heel erg ingewikkeld.

Ik zit daar natuurlijk niet op te wachten. Ik heb 550 euro neergelegd voor een telefoon die het niet doet en 35 euro per maand voor een abonnement welke niet naar behoren functioneert. Ik heb hierboven mijn ei neergelegd en mijn positieve oplossing - B&B. Dat ik hier van T-mobile de balen heb gekregen wil natuurlijk niet zeggen - dat als je er geen last van hebt ook weg moet bij T-mobile. ik heb ook niet lopen verkondigen dat je bij anderen minder betaalt en beter bereik hebt.

Ben even kwijt wat je nu precies wilt zeggen met je grootse verhaal, mijn strekking is mij wel duidelijk:

Ik betaal genoeg aan een specifieke provider voor mijn toestel, heb perfect geduld met de telefonisten van deze dienst en behandel alles op aangegeven manier van deze instelling. Nu kunnen zij niet mijn probleem oplossen.

Dit probleem is op apparatuur welke zij verkopen op een netwerk welke zij aanbieden. De garantie die wordt geboden is na RUIME tijd van geduld en meewerken nul. ik ben nog steeds niet bereikbaar. Dus ik gebruik dit fora en andere om te zoeken hoe het wel moet en mijn oplossing met anderen te delen.

Laat je niet verrassen door mijn negatieve uitlatingen over T-mobile, maar wel doordat een stel goedwillende amateurs ons helpen met deze leuke gadget - de t-mobile mda compact III. Bij mij prijkt trouwens allang al het mooie htc logo op de buitenkant (http://cnn.cn - gelukkig)

Reg. datum: 05 november 2000

Ik heb ook problemen gehad met bereikbaarheid van t-mobile met de compact III.
Ik had vooral dat ik niet bereikbaar was wanneer ik lang op 1 plek zat (werk of thuis) en niet belde. Wanneer ik dan ging bellen of een sms stuurde kwamen inderdaad de gemiste oproepen binnen zetten.

Nu heb ik constant een verbinding met de exchange server van het werk aanstaan (push mail) via gprs. Daardoor blijft de telefoon data binnenkrijgen en verlies ik de verbinding niet meer.
Het werkt prima, maar helaas is niet voor iedereen een exchange account beschikbaar. voor degenen die wel de beschikking hebben over een exchange server lost het dus wel het probleem op.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

quote:
MillZ schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:35:
Bij mij staat de klacht ook alweer een tijdje open bij tmobile.
Ik lees in de HTC3300 tread ook dat iemand een vervangende Nokia N73 in bruikleen krijgt voor dit probleem.
hmmm, misschien toch even vragen of dit ook voor mij kan...
Dat was ik. Ik wacht nog op het telefoontje van T-Mobile. Ik hou je op de hoogte. In ieder geval, ik weet wel dat als je B&B 4.0 erop zet dat alles opgelost is.

Zet in ieder geval wel even je naam in het lijstje als je er oop problemen mee hebt. Dat maakt t overzichtelijker:

1. Richardrompas
2. iCy
3. Maestrodesigns
4. SveNRG
5. Tazitiz
6. MiLLZ

Wel toevallig dat de tien die de medewerkster doorgaf bijna allemaal hier zitten :? Maar goed, wat ik al eerder zei, ik heb het gesprek met de desbetreffende medewerker opgenomen waarin wordt gezegd dat t een probleem is dat al meer als 6 maanden loopt.
Dat ze nog geen idee hebben wat het is
Dat ze niet weten hoe lang het nog kan duren.

Contractontbinding of niet? Lijkt me wel ivm het in gebreke zijn. Ze bieden me nu echter wel kostenloos die N73 aan als bruikleen. Zijn ze dan nog in gebreke want als t aan mij ligt ga ik voor contractontbinding.

Pda programming ftw

*meld zich

Heb zelf dus ook het vrolijke probleem van T-mobile. Bij de shop geven ze gewoon toe dat het een bekend probleem is, via de telefoon idd niet.

Wat bereft de update, ik ben de gelukkige eigenaar van een HTC P3300 en dus niet de T-mobile versie. resultaat: 'Invalid vendor ID'.

Zal binnenkort ff weer langs de shop en anders moeten we maar es kijken of we via kassa een oproep kunnen doen om er achter te komen hoveel mensen met dit probleem zitten.

btw. T-mobile heeft dit probleem ook gehad met de ladyphone.

quote:
richardrompas schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:14:
[...]
1. Richardrompas
2. iCy
3. Maestrodesigns
4. SveNRG
5. Tazitiz
6. MiLLZ
Zitten er ook 3 bij pocketinfo forum.

iCy wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:01 (63%)

ik drink niet, ik zuip

Reg. datum: 02 september 2004

Ook ik blijf problemen houden met de bereikbaarheid. Vanaf het moment dat ik de update heb gedaan ben ik alweer 2 x een tijd onbereikbaar geweest. Ik heb afgelopen week weer contact gehad. Het enige dat ze aankunnen bieden is het ongedaan maken van mijn aankoop (+ geld terug dat ik heb betaald) of wachten tot ze een oplossing hebben (wat dus weer een tijd gaat duren).

Het is wel zo dat ik de laatste tijd veel op dezelfde plek ben (thuis). Ik zag dat dat hiervoor ook genoemd werd, misschien dat het 1 van de oorzaken is van het probleem.

Ik moet zeggen dat ik het erg zat ben. Hoewel ik begrijp dat als je update naar Windows Mobile 6, het probleem over is, is dit wat mij betreft geen optie. Behalve de TomTom versie waar je dan weer codes voor moet aanvragen zijn de versies naar ik begrijp niet echt heel stabiel.

Ik hoop daarom dat T-mobile toch snel een oplossing heeft, al zie ik het somber in. Ik ben dan ook wel geinteresseerd in het rechtsbijstandverhaal.

Ik heb eerder precies dezelfde bereikbaarheidsproblemen gehad, alleen met 2 andere telefoons (nokia 6630 en nokia N73). Dit bleek toen te liggen aan de simkaart. Die was al 6 jaar oud ofzo, en functioneerde blijkbaar niet goed meer.

Dat was het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit topic las, misschien is dit voor een enkeling een oplossing, misschien ook niet :)

Big Daddy wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:39 (5%)

quote:
Big Daddy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:38:
Ik heb eerder precies dezelfde bereikbaarheidsproblemen gehad, alleen met 2 andere telefoons (nokia 6630 en nokia N73). Dit bleek toen te liggen aan de simkaart. Die was al 6 jaar oud ofzo, en functioneerde blijkbaar niet goed meer.

Dat was het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit topic las, misschien is dit voor een enkeling een oplossing, misschien ook niet :)
Heb al een nieuwe type simkaart.

ik drink niet, ik zuip

Het komt me allemaal wel heel erg bekend voor dit :) Bij mijn vorige werkgever hadden wel allemaal T-mobile Windows Mobile 5.0 toestellen en stuk voor stuk problemen met de ontvangst of gemiste oproepen. Veel gebeld met T-Mobile en ze hielden ons aan het lijntje met uitspraken als:

- Iedere ochtend voor je gaat bellen of naar werk gaat de telefoon soft-reset/uit-aan doen
- We zijn met een softwareupdate bezig, nog een paar weekjes
- Geef ons alle probleemnummers en we gaan ze monitoren (Niets meer van gehoord)
- Stuur je toestel maar op en dan krijg je een vervangend toestel tot we weten wat er aan de hand is (Krijg je een Qtek 9100 met Windows Mobile 5 en precies hetzelfde probleem |:( )

Het bleef maar doorgaan, steeds beloftes en niets waarmaken. Ben nu weg bij het bedrijf en kan het niet meer navragen, maar de laatste status die ik weet is dat ze wilden overstappen naar een andere provider. Misschien niet de beste optie qua afkopen contract enzo, maar steeds niet bereikbaar zijn kan echt niet!

Weet echt niet of de problemen nu echt aan WM5 liggen, maar zijn er dan ook mensen hier die hun T-mobile SIM eens in een Nokia of Samsung hebben gedrukt?

Shuttle SK41G@WinXPSP3/AMD2200+/2Gb/250Gb HDD@TX2000/NEC2510/21"Hitachi CM813 & Dell GX270@Ubuntu 8.04/P4-2.4/FX5200/2Gb/40Gb HDD/21"Hitachi CM813 @ Telfort 20Mbit

een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem. Hij heeft een MDA3 maar ik vraag me af in hoeverre dit aan de MDA3 ligt. Want:

Ik heb een SE P990i en die heeft het ook. Het ligt een de simkaart vrees ik. Als we onze sim omwisselen hebben we het ook allebei. Connecten met internet verhelpt het probleem bij ons beide

P990

1. Richardrompas
2. iCy
3. Maestrodesigns
4. SveNRG
5. Tazitiz
6. MiLLZ
7. Polyworm

hier ook zelfde probleem.,wel mijn laatste jaar bij t-mobile,na al een eerder probleem te hebben gehad met vorige abbonnement bij t-mobile.helpdesk is wel altijd vriendelijk en medewerkend maar er is mij een niet deugdelijk toestel gekocht in de t-mobile winkel terwijl men van het probleem wist,de reden dat het voor mij over is dat ik al teveel belangrijke telefoontjes gemist heb. en nog steeds valt me bereik gewoon uit.

Valt hier ook onder dat hij soms SMSjes pas heel laat verstuurd (en ontvangt?). Vandaag zelfs pas na een reboot.

Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!

dbprutser

quote:
Jazzper schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:50:
Valt hier ook onder dat hij soms SMSjes pas heel laat verstuurd (en ontvangt?). Vandaag zelfs pas na een reboot.
het heel laat ontvangen van smsjes is een van de problemen ja

Ja eindelijk een skilled medewerker gesproken! He, verdomme. :P

Ik wordt op de lijst gezet en het truukje van handmatige netwerkselectie lijkt bij mij een leuke workaround te wezen. Bij mij werkt het tot nu nog toe al 2 dagen. Ik sta in ieder geval op de nieuwe probleem lijst.

Als je belt en je hebt de update uitgevoerd, vertel ze dat ook goed even want ze verdomme het om het te registreren want na 3 telefoontjes moest ik het weer vertellen.

ik drink niet, ik zuip

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws