Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
[Flash] SanDisk Sansa Clip en Clip+
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicOver de kleuren valt niet veel te vertellen. Kies gewoon wat je mooi vindt. Het scheelt in ieder geval dat de zwarte versies geen krasjes krijgt. Ik geloof dat de 4GB zilver wel krasgevoelig is. Accessoires en dergelijke moet je zelf beslissen, je weet zelf het beste wat je eisen zijnquote:porthofax schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:13:
Ik ben erg gecharmeerd van de Sansa Clip en ben van plan hem aan te schaffen.
Eigenlijk lijkt 4GB me teveel van het goede, maar als ik naar de prijzen kijk(mp3shop bv.) lijkt me dit toch wel een logische keuze.
Ik vind het wel jammer dat je deze in combinatie met de Sennheiser CX 300 niet met bundelvoordeel van halen.
Misschien dat ik hem dan maar in combinatie met de FM transmitter ga halen, schijnt van goede kwaliteit te zijn ..
Heeft iemand nog een final hint voor mij qua aanschaf?
Dus bijvoorbeeld tegenvallende kleurversie, accesoires, where-to-buy.
(Ik ga er van uit dat dit in dit topic geplaatst mag worden)
Wat betreft batterijduur: bij mij houdt hij (nog steeds) 8 tot 10 uur vol met spelen. In het begin was dit beduidend minder, maar dit komt misschien door het inspelen(?) of door de nieuwe firmware.
Verder kreeg ik er wel gewoon zwarte oordopjes bij, maar heb ze nooit gebruikt. Gebruik standaard EP-630's van Creative. Deze oordopjes worden niet door Creative gemaakt aangezien ze resellers zijn. Ik heb de zelfde oordopjes dus ook al van andere resellers gezien.
Verder ben ik dus nog steeds erg te spreken over de speler. Wel merk ik dat de speler (niet het geluid) nu wat kraakt als ik er op druk en dat er wat meer speling in zit. Pure slijtage, maar heb er nog geen nadelige effecten van ondervonden.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
Ik heb de mijne gekocht bij de mediamarkt en deze heeft geen radio. Dit kan me ook weinig boeien want ik luister toch bijna nooit naar de radio.
Ik heb de Clip in 1e instantie gekocht om te gebruiken tijdens het hardlopen, al heeft hij nu inmiddels de functie als m'n primaire mp3 speler.
Voor hardlopers is dit echt een perfect apparaatje. Waar je hem ook aan je sportkleding vast clipt, je voelt hem nergens zitten. Ik heb hem bijvoorbeeld al vast geclipt gehad aan m'n broek rand, mouw en aan m'n kraag. Al zou het apparaatje los schieten van je kleding is er niets aan de hand omdat hij dan gewoon aan je kabel bungelt (wat je waarschijnlijk niet eens opmerkt, omdat hij zo licht is), al is mij dit nog niet overkomen.
i7 920 @ 3515mhz (True 120), Asus P6T Deluxe, EVGA GTX295, 3x 2GB DDR3-1600 OCZ Platinum EB, Highpoint RR2320, LG w2600HP-BFS (S-IPS), in een CM-Stacker STC-T01.
Mijn Clip begint ondertussen wat ouder te worden en de geluid neemt soms een beetje in volume af. Ik verwacht dat dit komt door een contactje dat niet meer helemaal goed zit. Misschien is hier nog wat aan te doen... maar ik ben geen fan mijn clip openbreken en vervolgens een nieuwe te moeten kopen... (Alhoewel, ding kost bijna niets en 2gb extra is ook leuk
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
http://www.anythingbutipo...nsa-clip-disassembled.phpquote:Electrowolf schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:55:
Heeft iemand al geprobeerd om er eentje open te maken? .....
Thanks.. maar dat maakt het duidelijk dat ik hem niet open ga maken tot hij echt overleden is. En ach.. roze is dus ook sloopbaar...quote:
Samen met mijn Shure's E3C moet dat wel een goeie combo zijn
Maar welke firmware is nou aan te raden? (voor de radio zal ik hem toch niet gebruiken en het meeste wat ik luister is metal)
Reg. datum: 23 april 2005
Ik overweeg om de 4GB versie aan te scaffen, is deze alleen in silver beschikbaar? Wil wel liever een zwarte. Ik heb een beetje gegoogled en heb een paar plaatjes gevonden van de zwarte 4GB versie maar geen info gevonden.

http://www.infosyncworld.com/reviews/portable-media/sandisk-sansa-clip-4gb/?n=0
Ik hoop nog steeds op een systeem waarmee je door mappen kan bladeren ipv door playlists. Een stopwatch zou ook een leuke toevoeging zijn.quote:RoD schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:03:
Alhoewel het hier al een tijdje stil is, las ik in een topic op ABI dat Sandisk gemeld zou hebben dat er nog een nieuwe firmware aankomt. Zou wel mooi zijn.. ik hoop nog steeds op een stopwatch voor tijdens het hardlopen.
i7 920 @ 3515mhz (True 120), Asus P6T Deluxe, EVGA GTX295, 3x 2GB DDR3-1600 OCZ Platinum EB, Highpoint RR2320, LG w2600HP-BFS (S-IPS), in een CM-Stacker STC-T01.
Ik heb wel geruchten gehoord over een zwarte 4GB, maar nog geen mensen gezien die er ook daadwerkelijk een hadden. Misschien ABI even in de gaten houdenquote:fox-hound schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:20:
TS hier, heb hem nog steeds niet gekocht
Ik overweeg om de 4GB versie aan te scaffen, is deze alleen in silver beschikbaar? Wil wel liever een zwarte. Ik heb een beetje gegoogled en heb een paar plaatjes gevonden van de zwarte 4GB versie maar geen info gevonden.
[afbeelding]
http://www.infosyncworld.com/reviews/portable-media/sandisk-sansa-clip-4gb/?n=0
Mappen is ook leuk inderdaad. Kunnen kiezen tussen mappen en ID3 is altijd goedquote:Frag1le schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:42:
[...]
Ik hoop nog steeds op een systeem waarmee je door mappen kan bladeren ipv door playlists. Een stopwatch zou ook een leuke toevoeging zijn.
Interessant. Blijkt dat er nog een toekomst voor de Clip is. Ook niet zo gek, het is nog steeds een erg goed budgetspelertje met A-merk kwaliteit. Dit geeft ook weer wat meer hoop voor een firmware-upgrade.
bronquote:Enhancements
* FLAC decoder support
* Allow Podcasts to skip episodes using FF / REW
* New startup and shutoff images
* Improved the time to rebuild the metadata
* Improved M3U playlist support
* Enhancements for sorting Podcast contents which do not have their track number ID3 tag information
* Separate missing license error message for Audible and generic Audiobooks. Message changed to instruct the customer in how to resolve the problem
Bug Fixes
* OGG placed in Audiobook or podcast folder shows up in Music directory
* Delete song from a long playlist causes the device to hang
* Selecting “Back to Music List” while playing FM/Voice recordings will display double “Play All” on screen & will cause device to hang upon selecting “Play All”
* Certain tag information for mp3 files will cause the device to hang or freeze
* Made OGG file Tags not case sensitive
* Noise problem on voice recording
* Device in MTP mode will jump back to AutoSelect mode after UI format
* Device behaves erratically when file extension got changed (i.e. .txt to .mp3, .jpg to .wma)
* All Audiobooks should show 1/1 if Chapter Mode is OFF
* Certain Rhapsody tracks show clicking noises
* Deactivation message “Synchronize to listen to your Audiobooks” for Audible is uninformative and irrelevant
Edit: Ook hier werkt het renamen naar m300s weer
Edit2: Na een korte luistersessie merk ik dat de files in ieder geval goed weergegeven worden. Wat betreft het geluid... het geeft een flinke verbetering ten opzichte van mp3, imo. De bass is vele malen beter, voller. Overall is het geluid een stuk scherper. Alleen bij de midden- en middenhoge tonen ontbreekt er wat scherpte, en is het ietsjes dof, maar met wat equalizertweakjes is dat wel te fixen. Prachtig geluid. Blaast elke mp3speler zonder enige moeite weg.
RoD wijzigde dit bericht 04-10-2008 00:47 (49%)
En ik ben over de brug voor een reservespelertje/bijspelertje voor mijn D2quote:RoD schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:19:
Wauw, FLAC-support, dat is echt super. Dat had ik toch niet meer verwacht. Geweldige support van SandiskDie startup en shutoff messages zullen wel niet zoveel bijzonders zijn. Wel hoop ik ook dat ze het nog even door laten spelen van de muziek terwijl de speler al aan het afsluiten is hebben gefixed. Hoewel klein is dat toch nog wel een ergernisje.
Edit: Ook hier werkt het renamen naar m300s weerNu eens wat FLAC-files testen.
Edit2: Na een korte luistersessie merk ik dat de files in ieder geval goed weergegeven worden. Wat betreft het geluid... het geeft een flinke verbetering ten opzichte van mp3, imo. De bass is vele malen beter, voller. Overall is het geluid een stuk scherper. Alleen bij de midden- en middenhoge tonen ontbreekt er wat scherpte, en is het ietsjes dof, maar met wat equalizertweakjes is dat wel te fixen. Prachtig geluid. Blaast elke mp3speler zonder enige moeite weg.Ik ga het binnenkort nog eens vergelijken met de FLAC-weergave van de Cowon iAudio D2.
Psst Psst Huiskopen?
Heb hem bij mp3shop.nl gekocht voor 55 euro!
fox-hound wijzigde dit bericht 04-10-2008 19:28 (11%)
//edit
Heb het nogmaals geprobeerd maar nu met de sansa updater, en nu werkt het wel
fox-hound wijzigde dit bericht 05-10-2008 01:57 (19%)

Dit is een Clip V1.
Er is nog een lange weg te gaan eer het echt werkt:
http://forums.rockbox.org/index.php?topic=14064.0
Een moderator wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:27 (12%)
Reden: resize plaatje
Ik heb je plaatje trouwens even geresized, die was wel erg groot
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last