[Flash] SanDisk Sansa Clip en Clip+
Gerelateerde producten
Toon alle producten (13)
Beetje jammer van het kleurenscherm, onnodig veel energieverbruik, maar voor de rest ziet het er wel uit als een leuk ding. Ik zit de komende paar jaar nog met mijn V2. Top ding. 8 Gb is ook zat voor de komende tijd (gebruik hem alleen voor trainen)quote:De_Klusjesman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:13:
Er is een nieuwe telg in de Sansa Clip familie, de SanDisk Sansa Clip Zip. De Clip Zip heeft een 1,1 inch scherm met de mogelijkheid om albumart weer te geven en is verkrijgbaar met 4GB en 8GB (alleen grijs en zwart). Daarnaast is het geheugen uit te breiden met maximaal een 32GB microSDHC geheugenkaart.
Heeft er al iemand ervaring met de Clip Zip?
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Weet iemand waar de Clip Zip te koop is? Ik zoek een fysieke winkel geen webshop.
Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II
Aangezien mijn Clip+ vermoedelijk vandaag is overleden dankzij de wasmachine + droger wil ik graag een clip zip kopen. 4GB aangezien de SDkaartjes spotgoedkoop zijn en een 4GB in het oranje + SD kaart goedkoper is voor meer opslag dan een 8GB in saai zwart bestellen
Maar goed hebben er al mensen ervaringen met deze speler? Ik wil in ieder geval eventjes langs cool blue gaan om te kijken of zij hem hebben in de winkel maar lijkt mij toch fijner om van tweakers te horen hoe die is
Maar goed hebben er al mensen ervaringen met deze speler? Ik wil in ieder geval eventjes langs cool blue gaan om te kijken of zij hem hebben in de winkel maar lijkt mij toch fijner om van tweakers te horen hoe die is
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Reg. datum: 25 februari 2011
Hij bevalt mij prima!quote:De_Klusjesman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:13:
Er is een nieuwe telg in de Sansa Clip familie, de SanDisk Sansa Clip Zip. De Clip Zip heeft een 1,1 inch scherm met de mogelijkheid om albumart weer te geven en is verkrijgbaar met 4GB en 8GB (alleen grijs en zwart). Daarnaast is het geheugen uit te breiden met maximaal een 32GB microSDHC geheugenkaart.
Met de standaardfirmware vind ik echter het geluid van mijn in-ear erg zacht.
Daarom heb ik gekozen om Rockbox erop te zetten.
Er zitten een paar kleine bugs in: om een scherm terug te gaan moet je soms doen met de aan/uit knop ipv. back & je kan niet tussen mappen/albums gaan zonder je muziek te stoppen.
MAAR voor dagelijks gebruik werkt die prima.
Qua afspelen haal ik makkelijk 15 uur (320 kbps MP3'tjes)
In-ear en lekker hard= garantie op gehoor beschadiging.
Bij de vorige clips was het zetten op een regio anders dan Europa voldoende om de volume beperking eraf te krijgen
Bij de vorige clips was het zetten op een regio anders dan Europa voldoende om de volume beperking eraf te krijgen
Nikon 62mm polarisatiefilter te koop || Fotoalbum op flickr
om mezelf te "verdedigen": ik luister muziek niet hard en hebben prima in-ears.
Maar ik hoef in de trein geen praters door mijn muziek te horen.
De max volume bij de standaard firmware van de Clip Zip is voor mij niet toereikend.
Op Rockbox komt de volume nooit harder als -12dB...
Maar ik hoef in de trein geen praters door mijn muziek te horen.
De max volume bij de standaard firmware van de Clip Zip is voor mij niet toereikend.
Op Rockbox komt de volume nooit harder als -12dB...
Op het moment dat jij geluid probeert te verdrijven door meer geluid ben je echt ongezond bezig. MAar goed, als deze speler niet hard genoeg kan... sony wellicht?
Nikon 62mm polarisatiefilter te koop || Fotoalbum op flickr
Een clip zip op europa kan ook niet hard inderdaad. Regio op US als je hem opstart/reset en dan kun je daarna het geluid op het hardste zetten en dat moet meer dan genoeg zijn. Hij gaat dan net zo hard als de oudje clipjes. en harder dan dat moet je ook niet willenquote:Wijnands schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:03:
Op het moment dat jij geluid probeert te verdrijven door meer geluid ben je echt ongezond bezig. MAar goed, als deze speler niet hard genoeg kan... sony wellicht?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Idd, kun je beter kiezen voor een koptelefoon of oortjes die het oor goed afsluiten, hoeft de muziek helemaal niet hard. Of een koptelefoon die achtergrondgeluiden reduceert dmv antigeluid.quote:Wijnands schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:03:
"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."
Zie ook hier: http://anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=64913quote:De_Klusjesman schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:13:
Een heel uitgebreide thread met vragen en antwoorden en vergelijking met de andere Clips.