Zo ga je naar de Dixons om een Creative Zen Stone Plus te halen... en dan kom je thuis met een Sandisk Sansa Clip. Hij zag er gewoon té verleidelijk uit in de winkel. En hij is echt, écht klein. Eerste indruk is dat de knopjes een beetje slapjes zijn, maar ze doen het prima, dus ach.. Scherm ziet er mooi uit en de bediening is behoorlijk straightforward.
De clip (dus het ding achterop, niet de speler zelf
) ziet er een beetje fragiel uit.. hopelijk valt dat mee, want de clip vind ik toch wel belangrijk, in verband met het sporten.
Binnenkort maar eens een in-depth review schrijven
Edit: klein nadeeltje ontdekt. Bij het navigeren in de muzieklijst kun je geen overzicht met alle nummers van een artiest krijgen.. je moet eerst een album selecteren. Dat vind ik persoonlijk nogal vervelend. Je kunt wel play all doen, maar dan gaat ie all nummers van die artiest afspelen.
De clip (dus het ding achterop, niet de speler zelf
Binnenkort maar eens een in-depth review schrijven
Edit: klein nadeeltje ontdekt. Bij het navigeren in de muzieklijst kun je geen overzicht met alle nummers van een artiest krijgen.. je moet eerst een album selecteren. Dat vind ik persoonlijk nogal vervelend. Je kunt wel play all doen, maar dan gaat ie all nummers van die artiest afspelen.
RoD wijzigde dit bericht 07-04-2008 15:23 (19%)