[Flash] SanDisk Sansa Clip en Clip+
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicDit klopt inderdaad, met MSC setting kan je hem gewoon als mass storage device gebruiken. Heb het al een keer getest op een MacBook en werkte prima.quote:
Let wel: dit kan alleen na een firmwareupdate, welke je voor zo ver ik weet alleen onder Windows kan updaten.
Electrowolf wijzigde dit bericht 07-02-2008 12:38 (24%)
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
Reg. datum: 17 mei 2002
Leest de Clip eerst alle mp'tjes uit zodat je daarna een keuze kunt maken per welk genre,album je wilt afspelen..?
Moet je dan met mp3 tooltjes gaan werken om bijv genre of artiest aan te passen zodat je hier om heen kunt..?
Ik zou dit graag weten voordat ik zo'n dingetje ga aanschaffen..!
Alvast bedankt..
share the knowledge, share the power..!
Thanks RoD...dat wilde ik graag weten..quote:RoD schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:48:
Het ding maakt een muzieklibrary dmv ID3-tags, zoals de meeste spelers dat doen. Mocht je je ID3-tags niet goed gevuld hebben kun je een tagger gebruiken zoals Tag & Rename.
nu nog een winkeltje in zuid-holland zien te vinden die de FM versie verkoopt
Ik neem het maar voor lief, maar het kunne afspelen per directory is nog steeds een feature die ik zal verwelkomen. Ik selecteer nu gewoon een hele directory en maak hier vervolengens een playlist van in winamp. Werkt, maar je moet wel telkens je playlist verversen.quote:nostradamus99 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 10:42:
Hoe gaan de bezitters van deze mooie speler om met het feit dat je geen directories kunt afspelen..?
Leest de Clip eerst alle mp'tjes uit zodat je daarna een keuze kunt maken per welk genre,album je wilt afspelen..?
Moet je dan met mp3 tooltjes gaan werken om bijv genre of artiest aan te passen zodat je hier om heen kunt..?
Ik zou dit graag weten voordat ik zo'n dingetje ga aanschaffen..!
Alvast bedankt..
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270
Reg. datum: 23 februari 2007
Heb zelf vandaag nog een Clip gekocht voor mn vriendin. (de rode)
Ik trek het niet meer. Zal ik gewoon voor de 2gb gaan? Ik vind de blauwe wel mooi en ik heb ook gelezen over de brightness problemen met de zilveren 4gb versie.. en de iriver e100 vind ik net iets te groot.
Ik heb 'm inmiddels wel gezien bij de MediaMarkt alleen zonder FMquote:wilcoholic schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:51:
Mediamarkt heeft hem ook niet. Op amazon en de officiele site van sandisk is hij al ruim 2 weken te koop maar helaas verzenden ze het niet naar Nederland.
Ik trek het niet meer. Zal ik gewoon voor de 2gb gaan? Ik vind de blauwe wel mooi en ik heb ook gelezen over de brightness problemen met de zilveren 4gb versie.. en de iriver e100 vind ik net iets te groot.
Heb je het over de zilveren 4gb versie? Ik was vandaag nog gaan kijken bij MMquote:nostradamus99 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:11:
[...]
Ik heb 'm inmiddels wel gezien bij de MediaMarkt alleen zonder FM
Productie technisch lijkt het mij de moeite niet waard.
Oei nee sorry, de 2 GB versie..quote:wilcoholic schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:23:
[...]
Heb je het over de zilveren 4gb versie? Ik was vandaag nog gaan kijken bij MM
Geen FM omdat volgens de verkoper er binnenkort in hetzelfde segment een mediaspeler van Sony op komst is die ook FM heeft.
Ik ben ook nog steeds in dubio..de killer onder de mp3 players is er volgens mij nog niet..(ik zoek er 1 om mee te nemen tijdens het hardlopen)
De Sansa clip krijgt goeie reviews behalve de "rare" manier van het scrollen door de nummers
De Zen Stone Plus heeft een mooie extra stopwatch feature maar daar lees je weer problemen over met skippen van nummers.
De FM versie van de Sansa is niet echt breed verkrijgbaar volgens mij..mijn huisshop Informatique heeft 'm iig ook nog niet
nostradamus99 wijzigde dit bericht 06-03-2008 22:33 (40%)
Reg. datum: 03 augustus 2007
Ik heb m net aangeschaft, had een bon van 35 euro liggen. Hij kostte mij in totaal 14.99 euro.
Had niets nodig en wilde die bon maar besteden, dus heb ik deze aangeschaft. Ik vind t een mooi afgewerkt apparaat. Goed geluidje, zelfs met de standaard oordopjes. Ik ga deze als vakantie MP3-speler gebruiken.
Ik vind t scherm voldoende scherp, de 15 uur die maximaal op een acculading kan worden afgespeeld goed genoeg. Alle waar is naar zijn geld, het ding kost "maar" 50 euro i.t.t.
Als er iemand vragen over het apparaatje heeft, stel ze, misschien kan ik je helpen.
Reg. datum: 18 december 2006
Ik heb hem nu 1 dag maar kom er achter dat ik hem met mijn standaard Stekker naar usb lader niet kan opladen heeft iemand anders dit probleem ook of misschien zelfs een oplossing? als ik de usb kabel in de stekker adapter druk knipperd ie 1 x rood en dan weer gewoon groen hij zegt in het display ook dat ie verbonden is en je kunt het menu dan ook niet gebruiken. mijn andere mp3 spelers laden wel goed op met dezelfde lader. ik kan nu alleen opladen via de usb van de computer dit werkt overigens wel naar behoren.
m.v.g. Roy ter Grote
roydelutt wijzigde dit bericht 12-03-2008 18:35 (8%)
Reg. datum: 16 augustus 2006
Het is natuurlijk niet de bedoeling om reclame te maken, maar aangezien dat ding bijna niet te vinden is lijkt het me nuttig om te melden dat ik hem bij Opusshop gekocht heb. De 1GB versie is volgens de website uitverkocht, de 2GB niet. Ze hebben overigens alleen de zwarte.
Wellicht schrijf ik binnenkort even een productreview. Tot nu toe heb ik alleen de radio getest, ik kon 3FM prima ontvangen.
Echter vind ik de shuffle functie wel vreemd idd!
Hoor vaak dezelfde nummber, terwijl ik er toch genoeg muziek op heb staan.
Iemand tips?
En ik wil muziek en audioboeken op de clip zetten. Stel ik zet hem op shuffle maar ik wil dan alleen dat hij mijn liedjes afspeelt en niet mijn audioboeken. Bestaat deze optie? Met een ipod kan ik in itunes namelijk tracks selecteren die ik niet af wil laten spelen als ik de ipod op shuffle mode doe.
Je moet hem in een USB poort stoppen welke genoeg stroom kan leveren, welke ongeveer elke poort aan de achterkant van je pc is. Verder moet je er op letten dat hij oplaad terwijl hij gewoon verbonden is, dit kan je zien door de animatie die de batterij maakt rechts boven.quote:roydelutt schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:34:
Ik heb een vraag mbt het opladen van de Sansa Clip.
...
Het "Random" gehalte is indd niet al te hoog, maar dit komt misschien ook door dat je met playall alles op alfabetische volgorde zet en dan shuffelt. Voor een echt goede random generator zou dit niet uit moeten maken, maar ik kan me voorstellen dat dat er mee te maken heeft.quote:Harmen schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:38:
Heb mn Clip nu alweer meer dan een maand. Bevalt erg goed moet ik zeggen.
Echter vind ik de shuffle functie wel vreemd idd!
Hoor vaak dezelfde nummber, terwijl ik er toch genoeg muziek op heb staan.
Iemand tips?
Het vooruitspoelen gaat op logaritmische (spelling?) schaal tot een bepaald maximum. Je gaat teminste niet het punt voorbij waar je heen wilt.quote:wilcoholic schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:34:
Nog een vraag tussen door. Ik heb audioboeken van 30min per track. Deze wil ik afspelen om een clip maar hoe snel spoelt hij vooruit? Stel ik ben bij minuut 18 van track 1 gebleven. Ik start hem opnieuw op en ik wil weer even vooruit spoelen naar minuut 18. Duurt dat lang?
En ik wil muziek en audioboeken op de clip zetten. Stel ik zet hem op shuffle maar ik wil dan alleen dat hij mijn liedjes afspeelt en niet mijn audioboeken. Bestaat deze optie? Met een ipod kan ik in itunes namelijk tracks selecteren die ik niet af wil laten spelen als ik de ipod op shuffle mode doe.
En je kan door je songs een rating te geven b.v. alleen songs afspelen van een bepaalde rating of hoger, en die vervolgens shuffelen. Ook kan je een costum playlist maken op de speler zelf, waar je on the fly nummers kan toevoegen en verwijderen. Zelf nog niet echt gebruikt, maar toen ik zat te spelen werkte het naar behoren.
Kan je dit gewoon kiezen in het menu?
Ik zoek namelijk een kleine MP3 speler die dit kan!
Flappie wijzigde dit bericht 17-03-2008 11:40 (11%)
Reg. datum: 16 augustus 2006
Ja, dat kanquote:Flappie schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:41:
Oke, kan iemand het nu even bevestigen of je ook muziek erop kan zetten als USB Mass Storage Device?
Kan je dit gewoon kiezen in het menu?
Ik zoek namelijk een kleine MP3 speler die dit kan!
Genoemde instelling is dus wel pas aanwezig na een firmware-update. Ik weet niet of de Sansa met de oorspronkelijke firmware alleen MTP ondersteunt, of dat hij gewoon vastgezet is op Auto-select.
Overigens kan je in de MTP modus (in Windows) ook gewoon in de verkenner op het apparaatje klikken, de mappen bekijken en bestanden naar de speler slepen (drag-and-drop). Als je een computer hebt die MTP ondersteunt kan je hem dus zelfs in die modus als een soort USB Mass Storage device gebruiken.
ChillinR wijzigde dit bericht 18-03-2008 17:51 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last