Reg. datum: 21 mei 2007
Tsja, voor mij is okaphone "snel een in de winkel", ik rij er iedere dag langsquote:
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Tsja, voor mij is okaphone "snel een in de winkel", ik rij er iedere dag langsquote:AlexanderM89 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:18:
Nog tips waar ik een lader kan halen? Okaphone heeft wel laders, maar ik haal er liever snel een in de winkel!
Die gelukszak was ik, samen met een vriendquote:AlexanderM89 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:56:(Ik hoop dat dat bedrijf ongeveer dezelfde accu's heeft als de gelukzak eerder in dit topic!
Conrad kan misschien wel inderdaad, maar aangezien ik minder haast heb ga ik eens mailen om te kijken of het idee van frankiepankie uit te werken is.quote:happer schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:09:
Ik weet alleen www.conrad.nl, als je met ideal betaalt is de levering (boven 20e) gratis! Meestal is het er binnen 2 a 3 dagen.
[...]
Tsja, voor mij is okaphone "snel een in de winkel", ik rij er iedere dag langs
Bedankt voor de tip van die oude centrale, ik zal eens contact opnemen met dat bedrijf. Daarna eens kijken of ik het ook voor elkaar krijg om zo'n printplaat te tweaken.quote:frankiepankie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:19:
[...]
Die gelukszak was ik, samen met een vriend
Je zou kunnen vragen of ze nog een oude centrale ofzoiets hebben van een alarminstallatie. Daar zit namelijk een printplaat in die de batterij wel kan opladen. Als je dat kunt modden zodat het in je krat zit ofzo, of gewoon los erbuiten, hoef je ook geen acculader meer te kopen.

brunootje100
Ik neem aan dat je de fronts van de speakers bedoeld, het is even douwen en priegelen, maar je moet het rooster in de rand duwen.. De plastic rand ging er vervolgens overheen (als ik het me goed herinner)quote:AlexanderM89 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:18:
Add it:
Iop tha man, hoe moet je die frontjes vastmaken? We komen er hier met 5 man niet uit.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
brunootje100
Hebben die metalen hoekgevallen er iets mee te maken? Of is het dus gewoon dmv priegelen dat ding vastklikken? Welke plastic rand?quote:iop tha man schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:24:
[...]
Ik neem aan dat je de fronts van de speakers bedoeld, het is even douwen en priegelen, maar je moet het rooster in de rand duwen.. De plastic rand ging er vervolgens overheen (als ik het me goed herinner)

//Thapous - Specs
Allemaal van deze soort, op een paar kleintjes na (niet zwaar, 3Ah).quote:Thapous schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 01:38:
[...]
[afbeelding]
Alle accu's op een hoop...
[...]
AlexanderM89 wijzigde dit bericht 21-11-2007 11:35 (51%)
Tip: zoeken binnen het topicquote:AlexanderM89 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 23:28:
*knip*
Nu is mijn grote vraag, wat is een goede manier op die accu's te testen? En wat is een goede lader voor deze dingen?
heracles wijzigde dit bericht 21-11-2007 21:41 (41%)
File not found: Loading something that looked similar.
//Thapous - Specs
speakers heb ik inmiddels, ook heb ik een pc voeding getweakt, antenne is gekocht, handigheid is er ook, alleen tijd nog nietquote:reizende o Roel schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:06:
- een radio. voor jou het handigst als je er een kunt vinden welke zonder voeding op het lichtnet kan. Deze bouw je dan netjes in een kratje (of ergens anders in, weet niet precies wat je van plan bent). Als je een autoradio neemt, houd er dan wel rekening mee dat je een beetje een redelijke voeding neemt. Heb zelf ook zoiets, maar dan met een beetje kleine voeding. Wanneer ik de radio een beetje hard zet, slaat het hele spul uit.
- 2 (of meer natuurlijk) speakers
- handigheid
- tijd

Radio kom ik natuurlijk uiteindelijk zelf ook wel uit, maar ik dacht dat er misschienquote:frankiepankie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:45:
Radio weet ik niet, maar heb je nog een foto van die accu? Accu ziet er namelijk uit alsof het zo'n loodaccu is, met zuur erin.

Opa_vertelt wijzigde dit bericht 12-12-2007 21:40 (0%)
Reden: typo
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus