16cm(of als het de europese maat is 16,5) en 13 cmquote:
Maar met het beschermkapje weet ik niet hoe groot ze zijn.
heracles wijzigde dit bericht 08-10-2007 21:56 (4%)
File not found: Loading something that looked similar.
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]16cm(of als het de europese maat is 16,5) en 13 cmquote:JurjenNijkamp schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:30:
Hee ik had een vraagje, ik zocht nog wat speakers voor op mijn kratradio, maar ik had er al wat en nu was de vraag of iemand wist wat de diameter van de speakers was, met het beschermkapje meegerkend.
Deze speakers:
http://www.kijkshop.nl/pr...marquant-speakers-mcs-16/
of
http://www.kijkshop.nl/pr...marquant-speakers-mcs-13/
heracles wijzigde dit bericht 08-10-2007 21:56 (4%)
File not found: Loading something that looked similar.
quote:
Misschien heb je hier wat aan: de ovale versie van die speakers (3-weg) zitten in mijn krat, een pagina terug staan wat pics en op pagina één de 1e =]quote:JurjenNijkamp schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:30:
Hee ik had een vraagje, ik zocht nog wat speakers voor op mijn kratradio, maar ik had er al wat en nu was de vraag of iemand wist wat de diameter van de speakers was, met het beschermkapje meegerkend.
Deze speakers:
http://www.kijkshop.nl/pr...marquant-speakers-mcs-16/
of
http://www.kijkshop.nl/pr...marquant-speakers-mcs-13/
iop tha man wijzigde dit bericht 14-10-2007 03:16 (63%)
Reden: ik gebruik m ook
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Je zou op je autoradio kunnen kijken of er een stroom aansluiting op zit voor een automatische antenne (zo een die uitschuift als je er stroom opzet). Als dat er op zit, dan kun je er namelijk wel een relais aan hangen denk ik.quote:BrcBas schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:56:
Ik heb nu al mijn inkopen gedaan: het betreft een jvc cd speler, 12v 7ah accu, versterker van
marquant de 100 w, 2 boxen van pioneer en een pc voeding die ik nog had liggen. Is het mogelijk dit alles aan te sluiten zodat de cd speler de hoofdswitch is. Dus als ik die aanzet de versterker aanklikt, maar ik dan ook via me mp3 speler muziek kan luisteren. Maar deze staat niet in verbinding met me cd speler maar via een kabeltje die van tulp naar minijack gaat, waarna deze aangesloten staat op mijn versterker. En dat als ik de pcvoeding aanzet de stroom van de accu uitgeschakeld word( ik denk doormiddel van een relais?).
Zoekt een lamp/reflector (lamp mag kapot zijn) voor Infocus LP500 / LP530 / Dataview 370 !!
rob_jans wijzigde dit bericht 15-10-2007 14:46 (75%)
haha klopt die van jou is ook wel zwaar mooi!quote:assje schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:20:
Omdat ik vind dat mijn kratje toch ook echt niet op dit mooiste bierkrat radio forum mag ontbreken, en voor degene die hem misschien nog niet gezien hadden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als mensen nog geinterreseerd zijn wat en hoe erin zit, laat even weten. (nu even teveel moeite)
Commentaar welkom !
Zoekt een lamp/reflector (lamp mag kapot zijn) voor Infocus LP500 / LP530 / Dataview 370 !!
Dat logo heb ik zelf gemaakt met de dremel uit een stukje buigtriplexquote:rob_jans schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
haha klopt die van jou is ook wel zwaar mooi!
maar dat heineken logo boven op je krat waar heb je die vandaan?!!!!
assje wijzigde dit bericht 16-10-2007 23:11 (17%)
Ik word knetterbek van die sproetjes,dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes
In deel 1 staat wel iemand met een tablet PC als desksel...quote:kromme schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:34:
@Assje: je heb een super mooir kratje gemaakt.
Misschien is het wel een vet idee om in een kratje een soort laptopschermpje te duwen met eventueel wat visueels op het scherm. Of ga ik nu compleet de andere kant uit met mijn fantasie en sloopt het het bierkrat idee?
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Tja voor het mooi zou dat zeker wel vet zijn, maar ik weet niet wat het doet met je stroomverbruik, gewicht en bestendigheid tegen zand stof en alle rotzooi... want hij moet het ook nog beetje vol kunnen houden op het strand e.d.quote:kromme schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:34:
@Assje: je heb een super mooir kratje gemaakt.
Misschien is het wel een vet idee om in een kratje een soort laptopschermpje te duwen met eventueel wat visueels op het scherm. Of ga ik nu compleet de andere kant uit met mijn fantasie en sloopt het het bierkrat idee?
Sorry, ik heb geen verstand van autoradio'squote:snotaap98 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:38:
- Is het mogelijk om een autoradio én een mp3 aan te sluiten. (De autoradio die ik heb heeft geen aansluiting voor een mp3-speler.) En hoe? Misschien iets met een schakelaar ertussen ofzo?
Ik heb net zo'n accu, alleen een ander merk. Die werkt prima. Op hoog volume gaat ie 4 uur mee, op normaal luister volume wel 10 tot 15 uur. Ik heb alleen een versterker, geen autoradio. Ik weet niet of autoradio's minder zuinig zijn.quote:-Is het mogelijk om een volumeknop te maken (iets met een potmeter ofzo (zover was ik al)). En waar sluit je die dan aan?
-Is het mogelijk om een onderhoudsvrije accu van de conrad te gebruiken? bijv. bestelnummer 250202 - 89
AlexanderM89 wijzigde dit bericht 11-11-2007 20:19 (51%)
AlexanderM89 wijzigde dit bericht 13-11-2007 13:22 (32%)
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona