Reg. datum: 30 juni 2007
Helemaal goed!quote:
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Helemaal goed!quote:iivvvii schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:05:
[...]
en dit zit dan tussen de kabels die je luidsprekers verbinden met de versterker?
gaat dat niet ten koste van de kwaliteit van t geluid dan?quote:
"Bonken op de muur helpt niet, een goedgericht nekschot wel" - Sjaak Bral
Trouwens, een 4 volt diode bedoel je daarmee "zenerdiode" ofzoiets? Dat is erg belangrijk om te weten met het aansluiten.quote:ronaldhofstee schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:33:
daarom zet ik zelf ook een schakeling op de plus(weet nog steeds niet in welke volgorde het moet worden aangesloten)
Termic wijzigde dit bericht 03-09-2007 14:58 (10%)
*blaat*
*blaat*
waarom gebruik je alleen het linkerkanaal van je versterker? bang voor stereo?quote:Termic schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:56:
...Maar daardoor staan wel alle speakers op L+ en L- van mijn versterker,
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Het is behoorlijk irrelevant hoeveel vermogen een speaker thermisch kan verdragen. In de meeste gevallen is een woofer mechanisch veel minder belastbaar, en kun je er dus never nooit het gespecificeerde vermogen doorheenjagen zonder het ding te slopen. Derhalve zijn zulke getalletjes behoorlijk oninteressant.quote:rhcp schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 07:36:
een versterker van 200 watt kan nooit de volle vermogen van een 400 watt speaker er uit halen.
specs | Gentoo rules! |
Do diamonds shine on the dark side of the moon?
Omdat ik de filter op de linker L+ en L- heb gezet, en als ik één van de 3 speakers op het rechter kanaal zet de filter niet meer werkt? Of zie ik dat nou verkeerd...quote:franssie schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:48:
[...]
waarom gebruik je alleen het linkerkanaal van je versterker? bang voor stereo?
Termic wijzigde dit bericht 04-09-2007 21:58 (25%)
*blaat*
je hebt dus maar een filter en drie luispsrekers (LS)?quote:Termic schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:55:
[...]
Omdat ik de filter op de linker L+ en L- heb gezet, en als ik één van de 3 speakers op het rechter kanaal zet de filter niet meer werkt? Of zie ik dat nou verkeerd...
*het is een filter die in een hele oude speaker zat, met een + en - aansluiting die naar de versterker gaat, een + en - voor hoge tonen, en een + en - voor lage tonen. Verder zat er nog een + en - aansluiting waarvan ik niet weet wat het doet.
franssie wijzigde dit bericht 05-09-2007 16:04 (3%)
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
//Thapous
Voor dat zelfde geld heb ik een 30 GB mp3 gehaaldquote:Thapous schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:57:
Dit heeft mij ook op een idee staan, had nog een leeg kratje staan:).
Dus die ga ik hiervoor gebruiken, ik heb bijna besloten om de autoradio op te halen die bij de aldi staat
([url="http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_36/OFF06.HTM"])
Lijkt me handig ivm dat je dr radio+cd+Mp3 spelers mee kan afspelen....
En er zit 3 jaar garantie op...
Iemand die dit af/aanraad?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dat gaat voor mij niet op, ivm dat ik nog wel cd's heb en geen mobiel met FM functie, bovendien vind ik het wel makkelijk dat je nu op eens vrij veel opties hebt qua dingen waar het op staat, dusja, ga toch voor de radio denk ikquote:iop tha man schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:14:
[...]
Voor dat zelfde geld heb ik een 30 GB mp3 gehaaldmarktplaats.
Maar Radio en CD boeide mij niet zo, en als ik radio wil kan ik mn phone eraan hangen met de jack-in
//Thapous
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos