Reg. datum: 20 juni 2007
maar ik die kratjes
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Homo sapiens, 1.86 m lengte, 69.5 kg, donkerblauwe ogen, vaak te vinden achter een computer.
Thapous wijzigde dit bericht 19-01-2008 13:13 (18%)
//Thapous - Specs
Precies wat je uitlegd, zo heb ik het ook ongeveer gedaan, maar ben dus ook niet te spreken over de ontvangst, ik zoek dus ook wat beters.quote:fjasper schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:48:
[...]
Hoe bedoel wat voorn antenne?
Ik heb een raar plugje die je in de radio doet, daaraan heb ik een metalen ijzerdraadje gesoldeerd en bijna door de heele box langs de randen laten lopen. Zo ontvangt de radio redelijk goed, toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over, iemand iedeeen?
Heb een autoradio, en ik geloof 2 keer een 7,2 AH accu. Ding gaat echt maar iets van 5 uurtjes mee ofzo. (nooit echt uitgeprobeerd)quote:Thapous schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 13:12:
Hoe zo'n grote accu heb je dan?
Mijn accu ging is 2½ maand meegegaan..
Ruw geschat heeft ie in die 2½ maand een keer 18 uur aangestaan.... 7.2 ah accu...
Ik moet wel zeggen dat er geen radio inzit, maar gewoon een versterker.
Homo sapiens, 1.86 m lengte, 69.5 kg, donkerblauwe ogen, vaak te vinden achter een computer.
Homo sapiens, 1.86 m lengte, 69.5 kg, donkerblauwe ogen, vaak te vinden achter een computer.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
er zit niks van een ijzere plaat op, dat is gewoon hout, met een alm. strip langs de kant,quote:Griner schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:28:
He Lieuwe89,
Ziet er zeker mooi uit hoe je dat heb gemaakt, maar toch vind ik 1 ding niet zo netjes.
Die ijzeren plaat op de jupiler krat steekt bij de hoeken toch gevaarlijk uit. Ik kan me goed voorstellen dat als je de krat meeneemt naar het stand bijv. en hij langs je been schuurt, dat die hoek je dan flink kan open halen, of ergens achter kan blijven hangen.
Ik heb zelf gewoon een houden plank op de top gelegd en deze met de schuurmachine geschuurd tot precies op de rand van de krat. Ook heb ik gelijk de bovenkant afgevlakt.
Dit heb ik ook met de onderkant gedaan en de rand die er tussen zat opgevult met purschuim.
En is het ook niet zo dat dat ijzer op de bovenkant niet zo goed is voor de akoestiek???
Heb je ook nog foto's van de binnenkant?
fluppie007 wijzigde dit bericht 24-01-2008 00:22 (8%)

er staat wel ergens een link naar, of een schema over een spannings begrenser zodat ie afslaat.Maar het is een lang topic, en dat is het.quote:Eskimo0O0o schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:45:
<snip>.
Sorry, misschien niet helemaal gepast, maar ik vond jullie mooie kratradio's zo sterk op onze kliko lijken dat ik de neiging toch niet kon weerstaan om hier even met dat ding te patsen
On-topic: Omdat auto-accu's erg matig bestand zijn tegen diepe ontlading, zal onze installatie de levensduur van de accu's dramatisch verlagen. Heeft iemand een zinnige tip om te voorkomen dat het voltage onder een bepaalde waarde daalt, waarna deze de boel afkoppelt? (momenteel blijft alles aangesloten totdat de accu niet meer spanning levert om de versterker van genoeg prik te voorzien en het geluid afslaat)
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
40d | grip | 17-55 F2.8 IS
Im with ^^quote:Maarten L schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 03:39:
Tof! Ik heb jullie Kliko gezien (& ook gehoord..!) Grappig hoe je elkaar dan toch weer tegen komt
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Kun je ook gewoon kopen:quote:franssie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 02:21:
[...]
er staat wel ergens een link naar, of een schema over een spannings begrenser zodat ie afslaat.Maar het is een lang topic, en dat is het.
Daarnaast, gave kliko! oppassen dat de gemeen(s)telijke afvalstoffendienst 'm niet meeneemt
Is dat echt zo dan? dat je versterker kapot gaat als de accuspanning te laag wordt zoals op die site beschreven wordt?quote:wiene schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:07:
[...]
Kun je ook gewoon kopen:
http://www.pimtensen.nl/s...sub_id=56&cur_id=3192
Dat weet ik niet maar hij vraagt om iets wat er voor zorgt dat de accu niet te leeg wordt omdat het slecht is voor de accu. Dat is precies wat dit ding doet, versterker uitzetten als de accuspanning te laag wordt.quote:iivvvii schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:15:
[...]
Is dat echt zo dan? dat je versterker kapot gaat als de accuspanning te laag wordt zoals op die site beschreven wordt?
Klopt, donderdagmiddag om 12 uur lekker voor de poorten staan zodat je sowieso op Camping 3 terecht kunt \o/quote:iop tha man schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:16:
[...]
Im with ^^
Stond zelfs op t zelfde veldje 2 jaar achter elkaar =]
Over die beveiliging staat wat in het 1e deel (link in startpost)
Hoe lang doet die vrachtwagen accu het dan en is dat niet- niet te tillen??
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona