Leuk kratje,,,quote:
Hardstyle Movements
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Leuk kratje,,,quote:Matsetst schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:28:
Mijn radiotje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje bij dag:
http://www.youtube.com/watch?v=zfullDlVnkI
Filmpje bij nacht: ( 6 ledlampjes per speaker)
http://www.youtube.com/wa...p;mode=related&search=
Ondertussen licht er al plexiglas boven op met 2 scharniertjes en 2 sluitingen
Hardstyle Movements
Die speakers kun je gewoon kopen bij de conrad, weet niet uit me hoofd welke het zijn.quote:ronaldhofstee schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:52:
Ik ben nu ook bezig met een kratradio en ik wil ook graag van die LEDjes bij de speakers die op de maat aangaan.
Als iemand weet hoe je dat kan doen hoor ik het graag!
Was 't teveel moeite om die linker speaker ook gewoon recht te monteren?quote:
"Bonken op de muur helpt niet, een goedgericht nekschot wel" - Sjaak Bral
ik heb al goede speakers maar ik wil van die LEDjes er los bij monterenquote:_-Tijmen-_ schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:33:
[...]
Die speakers kun je gewoon kopen bij de conrad, weet niet uit me hoofd welke het zijn.
Bij het plaatsen van meerdere accu's/batterijen moet je ze altijd parallel zetten.Op die manier vermeerder je de hoeveelheid stroom die ze kunnen leveren.quote:Jado schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:46:
Zeer interessant dit, vooral tijdens BBQ's en voor festivals/scouting![]()
Ik he zelf nog 2 pioneer autospeakers liggen, een accu moet wel te regelen zijn
en versterkertje heb ik ook. Nu moet ik alleen nog op zoek naar een autoradio cd-speler met mp3.
Maar dat lukt wel. Ik ben alleen niet van plan er geld in te steken![]()
Als ik eens tijd en goesting heb zal ik er eens aan beginnen.
Ik had trouwens nog een vraagje, voor een langdurige speelduur (en niet voor meer volume),
moet je dan je accu's parallel aansluiten?
9 t/m 12 mei Internationale Mini Meeting 2008 in Lelystad

Koetjes en kalfjes. Mail-accountje nodig?
Ja het was zwaar, lette ik tot mijn grootte spijt niet goed op, achja hij gaat er niet zachter vanquote:Afterlife schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:04:
[...]
Was 't teveel moeite om die linker speaker ook gewoon recht te monteren?

Weet je de maten van de accu? Ik heb misschien wel intresse.quote:lism schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:32:
Ik heb nog eventueel voor de liefhebber zo'n accu liggen uit een snelstarter (power station), die ik ooit van Seats n sofa's kreeg bij m'n bankstellen ()
[afbeelding]
Zo'n ding dus. Komt met een hele kleine 12v Lader, en zit een Ampere van 3 tot 5 in (weet niet precies). Hij is overigens ook goed in het aansturen van Peltiers
Ik weet dat dit geen V&A is, maar ik als ik 'm zou aanbieden op V&A dan zou er geen hond naar komen kijken. Aangezien hier men een dedicated thread heeft met zelfbouw-kratradio's en daarbij wel een accu kunnen gebruiken, dacht ik dat het wel logisch was dat ik 'm hier voor de liefhebber aanbood.
Be PWN-ed Server specs
en die bas dan...quote:_-Tijmen-_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:35:
Na zo´n krat zet je natuurlijk neer en dan schokt hij niet veel hoor.
~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~
Welke bierbrouwer vindt het niet prachtig dat iemand hun kratje ombouwt tot een muziekmakende reclamezuilquote:koekoek2003nl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 23:01:
mag je zoon kratje eigenlijk wel verbouwen? er zit toch statiegeld op?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Waar heb je die speakers vandaan als k vragen mag, echt vreetquote:Matsetst schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:28:
Mijn radiotje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje bij dag:
http://www.youtube.com/watch?v=zfullDlVnkI
Filmpje bij nacht: ( 6 ledlampjes per speaker)
http://www.youtube.com/wa...p;mode=related&search=
Ondertussen licht er al plexiglas boven op met 2 scharniertjes en 2 sluitingen
en dit zit dan tussen de kabels die je luidsprekers verbinden met de versterker?quote:ronaldhofstee schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:16:
en ik ben er achter gekomen hoe je van die LEDjes op de beat laat knipperen:
1 diode 4V, 1 heldere led en een 100 Ohm weerstand en voila
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos