Oke, ben nu bij mijn oma zal straks met jullie aanpassingen een nieuw setup maken kijken hoe het er dan uit komt te zien.
Offtopic: het is een BBQ dus duurt nog wel eventjes......
Edit:
Zo weer terug!
Maar als we die high end echt het beste van het beste gaan maken moeten we dan niet zo'n 1080mm rad nemen? Want ik denk dat 3 radiatoren bij elkaar wel wat beter presteren dan een 360 rad van thermochill...?
http://www.aquatuning.de/...E-NOVA-1080-Radiator.html
Zal even een opstelling maken met 1080mm rad en 360mm rad.
En nog even over je rad niet buiten de kast, zo'n ding ziet er toch hartstikke cool uit?!?! Als ik 100 euro aan iets uit geef wil ik het toch wel eventjes laten zien, en voor de mensen voor wie het bedoelt is, oke... zal wel maar als je waterkoeling neemt, zelfs als noob dan doe je het toch voor beter temps?(stil kan ook) En dat gaat niet echt helpen met je rad IN je kast.
Even een vraagje we zijn er toch over eens dat dit de beste merken zijn voor elk onderdeel?:
CPU blok: D Tek
Pomp: Liang of toch Eheim (volgens mij is eheim stiller, maar ik heb nooit liang gehad dus)
http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p466{1}116{9}185_Laing-DDC-Pumpe-12V-Pro.html
Deze heb ik gekozen omdat hij ook zo goed op is te hangen met demping, dat vond ik wel 'high-end'.
Rad: Thermochill
Slang: Tygon
Fans: zeg het maar?? Noctua?? Papst? Coolink(gebruik ik zelf)??
Noctua's gedaan maar 9 x 20 euro... Dat tikt toch wel flink aan, dan zien de coolink's er wat aantrekkelijker uit met 11 euro per stuk.
En voor de aansluitingen zal je misschien denken waarom twee keer hetzelfde?? Nou bij de 10/8 aansluitingen zijn er wel anti knik dingen en bij de 11/8 aansluitingen nodig voor de tygon slangen zijn die er niet, en ik heb zelf ondervonden dat die veren er uit zijn te trekken, dus trek je ze van de 10/8 af en duw je ze in de 11/8

.
Het is wel duur, morgen zal ik de 360mm variant posten.
Deel 1
Deel 2
Je zal misschien denken waarom teflontape waarom extra o ringen? Als je zeker wil zijn stelt die 3 euro extra tov 480 euro ook niets meer voor.
Leip-o-Matic wijzigde dit bericht 25-08-2007 23:10 (129%)